Şimdi Ara

Satılık: 2005 - 1,6 Distinctive TS (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
1.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Ferrari, merkezi ve kuruluş yeri İtalya'nın Modena şehrinin yakınındaki Maranello'da olan İtalyan bir lüks spor otomobili üreticisidir. "1929'da Alfa Romeo'nun yarış takımı olarak kurulmuş, 1947'de pist dışına da yasal olarak uygun otomobil üretimine başlamıştır"...
    Bu bilgi Wikipedia dan alıntıdır. Devamı okumak isterseniz buyrun lütfenhttp://tr.wikipedia.org/wiki/Ferrari
    Ve şu an, Türkiyede Ferrarinizi servise bıraktığınızda, bir kaç günlük araç ihtiyacınız için Alfa Romeo verilir emrinize.
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Emeğinize sağlık, harika bir açıklama olmuş.
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    İleti için teşekkür ederim. Ben insanların keyiflerini sorgulamam. Bindiğiniz araçlardan aldığınız keyif illa ki gerçektir. Takıldığım tek konu şu ruh meselesi. Yani hangi Alfa kullanıcısı ile karşılaşsam ''Abi ruhu var yav'' deyip sıyrılıyor.

    Bu modellerin hepsini ama hepsini kullandım. Kişisel kanaatlerimi yazıp konuyu dağıtmak istmiyorum. Sadece ruh konusunu pazarlama hilesi olarak görüyorum. Tıpkı sahte, yapmacık VW sorunsuzluğu gibi.



    Aslında 159 apaçilerin eline düşmeden bir süreliğine de olsa alıp binmek gerek.

    İyi geceler.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Babanızın mekanı cennet olsun, Allah tüm ölmüşlerimize rahmet eylesin. Ben de babamı kaybettim sizi çok iyi anlıyorum.
    Antalya da yaşıyorum ve inanın klima inanılmaz yeterli. Ben yarım saatlik şehir içi mesafelerde, araç güneşte park halindeyken binerek, gideceğim yere varmadan üşüyerek inanın klimayı kısıyorum. Bir çok araç o mesafe ve sıcaklıkta toparlayamaz bile ve Antalya da güneşteki araç 45-50 derece altındadır:) Amortisör sorunu olmaz ama burçlardan gelen gıcırtı Alfa da olağandır ve servise uğradığınız da ücretsiz yağlama yaparlar. Powerflex yada Strongflex kesin ve net çözümdür, ömürlüktür.
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Sizden ricam kullanmakla kalmayın ve bir tane 159 1.9 JTD Q-Tronice sahip olun. Ömrümüz yeterse o zaman tekrar görüşelim:) Size söz veriyorum o ruh dediğimiz size anlamsız gelen duyguyu, siz aşk olarak anlatacaksınız. Sizinle her bahse girerim bu konuda:) Sizinde geceniz güzel olsun...
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Kızlar da erkekler de bakıyor merak etmeyin. Hatta sahip olduğunuz da anlarsınız, siz de park ettikten sonra minumum 3 kez döner keyifle bakarsınız Alfanıza:))
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Pazarlama derdi mi? Alfa romeo tarihin hangi sayfasında otomobillerini deli gibi satma amacı gütmüş ki ? Şu an bile 3 tane modeli var, ve bunlardan 1'i alfa 4c zaten çok pahalı bir otomobil. Alfa romeo'nun Fiat grubuna maddi olarak katkısı değil, zararı bile var. Ve eğer pazarlama derdinde olsalar ucuza birçok otomobil yaparak satabilirlerdi.
    Ancak o çizgiyi kaybetmemek adına hala titizlikle çalışıyorlar.
    İtalyanların efsanesi ferrarinin lamborghiniden ne farkı var peki size göre? veya Ferrariyi özel kılan şey nedir? Sonuçda ferrari 'kalite'sinde birçok hızlı otomobil yok mu? Kısaca örneklemek gerekirse de, bir ülke bayrağının sadece desenlerden oluştuğunu idda edebilir miyiz? Aslında bayrağın Ruhu ona katılan anlam değil midir? eğer iyi bir otomobil severseniz hiçbir alfa romeo'nun pazarda liderlik hedefine olmadığını, sadece kendi yorumunu muhafaza hedefinde olduğunu bilmeniz gerekirdi.
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Kızların bakması mı? Alfa romeo ve kızlar mı?

    Çok özür dilerim. Amacınızın ve çerçevenizin böyle olduğunu bilseydim en başından alfa romeo'nun babaannesi kaşar diyerek konuyu kapatırdım.
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Öyle birşey yok :) İlan sahibi arkadaşa takılmak istedim. Yaşını başını almış bir insanım ben. 19 yaşında baba parası ile arabaya binen birisi değilim
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Bu cevaba sesli güldüm Allah da sizi güldürsün:))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Pazarlama derdi mi? Alfa romeo tarihin hangi sayfasında otomobillerini deli gibi satma amacı gütmüş ki ? Şu an bile 3 tane modeli var, ve bunlardan 1'i alfa 4c zaten çok pahalı bir otomobil. Alfa romeo'nun Fiat grubuna maddi olarak katkısı değil, zararı bile var. Ve eğer pazarlama derdinde olsalar ucuza birçok otomobil yaparak satabilirlerdi.
    Ancak o çizgiyi kaybetmemek adına hala titizlikle çalışıyorlar.
    İtalyanların efsanesi ferrarinin lamborghiniden ne farkı var peki size göre? veya Ferrariyi özel kılan şey nedir? Sonuçda ferrari 'kalite'sinde birçok hızlı otomobil yok mu? Kısaca örneklemek gerekirse de, bir ülke bayrağının sadece desenlerden oluştuğunu idda edebilir miyiz? Aslında bayrağın Ruhu ona katılan anlam değil midir? eğer iyi bir otomobil severseniz hiçbir alfa romeo'nun pazarda liderlik hedefine olmadığını, sadece kendi yorumunu muhafaza hedefinde olduğunu bilmeniz gerekirdi.


    Şunları alıntılayayım ki iyice belli olsun.

    Şimdi şirketin yorumu, kar amacı gütmemek gibi ifadeleri kabul etmiyorum. Her işletme, her şirket bir şekilde kar etmek zorundadır. Şirketlerin varoluş amaçları para kazanmaktır.

    Alfa bir yığın firmanın bulunduğu Fiat grubunun bir üyesi. Marka dizayn konusundaki kabiliyeti ile biliniyor. Bu bile başlı başına bir reklamdır. Ayrıca Fiat gibi bir firma sizce Ar-Ge ve tasarım çalışmalarını kime yaptırıyordur? Bunları da gözönüne alalım lütfen. Koskoca GM Opel'in yaptığı reklam çalışmalarının ve Ar-Ge'nin kaymağını yiyor. Şirket gruplarına böyle bakmak gerek.

    İyi Geceler.




  • mchmct M kullanıcısına yanıt
    Size de iyi satışlar diliyorum :) Alfa romeo hassas noktam ne yaparsınız, refleks olarak sürekli tepki veriyorum.
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Bence aynı şeyleri okuyup farklı sonuçlar çıkarıyoruz, tabii ki her firma kar derdindedir ancak bir tarafta arabaları tekleştirip sadece sadece logoları değiştirerek satan vw grubu ile, fiat grubunun alfa romeo'Ya yaklaşımı bir midir? piyasada zaten alt sınıf otomobiller konusunda fiat'ın eli bu kadar güçlü olduğu halde.

    Ayrıca ar-ge çalışmalarının konumuz ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Şirketlerin profesyonel penceresi bir yana, bir de duygusal pencereleri olduğu gerçeği açıktır. Bunun nedenidir ki, alfa romeo qv isminin, giulietta vb isimlerin , 1.75 motorun bile bir anlamı olduğunu bilmenizi isterim. Bu bir otomobili aynı isimle üretmekten (golff) çok daha farklı bir bakış açısı
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Ülkede Kuran okumadan, Kutsal Kitap da olmayanları söyleyen din tacirlerine inanıp, Müslümanım diye gezilen bir ortamda; Alfayı yaşamayanların da duyduklarına inanması çok normal. Belki bu gece bir kaç arkadaşa fikir olmuştur yazdıklarınız, emeğinize kaleminize sağlık ve çok teşekkür ederim.
  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Ben bu başlığa ileti düşmekten artık utanıyorum. Adamcağızın ilanını pert ettik. Herneyse, ben Alman fanatiği falan değilim. Orta geliri ile hayatta kalmaya çalışan bir bekar erkeğim. Bu gün param olsa gidip alacağım tek marka BMW olurdu. Sizinle de böyle tartışmalara girmezdim.

    Ar-Ge çalışmaları konumuzun kendisi aslında. Fiat'ın alt sınıfta güçlü olduğu yer TR ve Brezilya. Haricinde elle tutulur şekilde satıldığı pek bir ülke yok. VW Çin'in milli otomobil markası oldu olacak. Japonlar Fiat'ı ne yapsın? Ruslar deseniz Orta sınıfta eşek niyetine genelde sorunsuzluğa bakıyor. 1.3 multijet deyince bana güldüklerini hatırlıyorum. Fiat'ı kurtaran yine de multijet motoru oldu.

    VW ister beğenin ister beğenmeyin işini bilen bir grup. Bünyesindeki firmaları saymıyorum. Herşey bir yana yeni nesil MQB platformu bir yana. Modellerini ısıtıp ısıtıp satıyor olabilir, doğrudur ama ihtiyaca göre en iyi araç VW'de. Fiat grubunun üretimde olan bir D sınıfı aracı var mı? Yok.

    Peki C sınıfında işler nasıl gidiyor? Evet, amerikan devşirmesi bir aracı avrupa pazarına sürüyorlar değil mi? Bundan önce peki? Bravo tutmadı. Senede 100 000 satmış(italyada bile sınıfında en çok satan birinci otomobil değil, olamadı.). Yeni Lancia Delta HB ve SW arası bir araç olarak kaldı. İlk yıl italyada iyi sattıysa bile devamı gelmedi. Bugün ikinci elde 40000 tl verene turbo benzinli Delta veriyorlar. B sınıfında Punto'nun da Polo, Fabia ve Ibiza karşısında şansı yok. Dünya genelinde satış rakamları öyle diyor. Linea mı diyorduk? Bence hiç demeyelim. B sınıfında dersek Rapid'e karşı şansı hiç yok. C sınıfı dersek birileri bize fena gülecek.

    Yani özetle bu yorum ve miras meselesi aslında başarısız birer pazarlama politikası. Fiat'ın Alfa'yı çekmesi ''ben Audi ile mücadele etmiyorum'' demesi anlamına geliyor. Zaten şu hali ile de edemiyor ama konu prestij meselesi. Almanlar bu piyasada çok güçlü. Bu son iletim olsun. Hali ile Sizin cevap hakkınız var ama bir sonraki iletinize cevap veremeyeceğim, zira konu çok uzadı.

    Selametle




  • Teori ile pratik aynı değildir hiç bir zaman. Ben daha önce söylediğimi yineleyeceğim zira uzatmanın da çok anlamı yok, çünkü yaşamadığınız bir duygu hakkında fikir yürütüyorsunuz. Alfayı yaşayın, sonra tekrar görüşelim. Tüm fikirlerimizin 180 derece değiştiğine siz bile inanamayacaksınız. Sadece yapmanız gereken, kulaktan dolma fikirlere arkanızı dönüp, cesaretle bir Alfa sahibi olmak. İnanın hiç bir arabaya benzemez Alfanın verdiği his. Alfa da zaten hiç bir arabaya benzemez:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mchmct -- 5 Mart 2015; 3:56:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalavun kullanıcısına yanıt
    Cevap verip vermemeniz önemli değil ancak insanları yanlış bilgilendirmeyelim.

    Bugün ülkemizde B MPV sınıfının ve SUV sınıfının lideri 500L ve Freemont, Fiat linea ise ülkemizde ve brezilyada en çok satan B sınıfı otomobil. Şimdi siz rapid'e karşı şansı yok derken neyi kastediyorsunuz ? Zaten rapid'in fiyatlandırması ortada, Fiat yarıştığı her sınıfta pazarın en güçlüsü olmuştur. Fiat'ın , Chrysler ile birleşmesinden sonra zaten yeni bir dünyaya girdiği gerçeği var. Fiat grubunun C ve D segmenteindeki boşluklarını herkes biliyor,, ancak elini kuvvetli tutmasını sağlayan hafif ticari pazarı var, ve bu volkswagenden çok daha güçlü. zzaten c ve d sınıfında da iddali duruma gelse vw-toyota ve fiat ilk 3 olurdu, malumunuz şu an dünyanın ilk 2 sırası toyota ve vw 'e ait.

    ayrıca 1..3 mjet'e konu nasıl geldii? bugün dünyadaki birçok asyalı üretici bu teknolojiyi yakalama derdinde, tabii common rail sisteminin de mucidinin Fiat olduğunu bilmenizde fayda var, şu an satılan Jeep ürün gamının dizel motorlarının sadece multijet motorlardan oluştuğunu bilmenizi isterim. Size gülen insanların kim olduğunu ve neyi hedeflediklerini anlamadım, ayrıca multijet motorunu tanıdıklarını da zannetmiyorum.

    Bu gülme meselesi ve sürekli Fiat grubunun otomobillerini ezmeye çalışır yaklaşımın sebebini bilmiyorum, ancak temelsiz iddalarınız olduğu gerçek.Fiat'ın bazı pazarlarda başarısız olması bu elinde tuttuğu teknolojilerin gerçeğini değiştirmeyecektir, kaldı ki, birçok d ve c sınıfı otomobilin otomotiv elektroniğini Fiat bünyesinde bulunan Magneti-Marelli'nin yaptığını da bilmeniz gerek. Birçok peugeot, opel ve eski toyota modellerinde.

    Ayrıca Alfa romeo''nun çıtayı biraz yükseltip 2016 yılında ürün gamını genişleteceğini ve d sınıfında da bir araç üreteceğini bilmenizi isterim.. Almanların kulvarı farklı , italyanların kulvarı farklı. sizin alman fanatiği olmanız , italyan gerçeğini silmeye yetmeyecek gibi duruyor. kaldı ki silmeye kalksanız da gerçekler sürekli sırıtacaktır




  • MaVu! kullanıcısına yanıt
    Fiat 500L saygıyı hakeden bir otomobil. Sırf bunu yazmak için girdim Bunu yazmışken diğerlerine dokunmamak olmaz.

    Ticari kısıma pek otomobil gözü ile bakmıyorum. Ticari görünce aklıma zaten 1.3 Multijet geliyor.

    Konuşmamıza 2016'dan sonra devam ederiz. Yani 2016'ya kadar bir önceki iletimde söylediklerim hala Fiat grubu severleri tarafından tasdik edilmeyi bekliyor olacak. Diğerleri için ben değil tüketiciler cevap versin :)

    İyi geceler.

    not: Size ö.m. gönderim.
  • Alfacı değilim ama özel araçlar oldukları ortada.sürmeye bile gerek yok, dışından bakmak,içine oturmak yeterli.arabaya özenilmiş belli.ha türkiyenin ortadoğu kıvamında yollarına gelirmi,kullanıcılarına sormak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mchmct M kullanıcısına yanıt
    Dilekleriniz için çok teşekkür ederim, Allah hepimizin geçmişlerimizin mekanını cennet eylesin inşallah.

    Birçok aracımız oldu ancak rahmetli babam Alfa sını kullanırken çok mutlu oluyordu, hatta akşam evde anahtarını saklıyordu ve o huyu kardeşimle çok komiğimize giderdi (o yıllar sıklıkla otomobil çalınıyordu) evde başka binek ve ticari araçların anahtarları da olmasına rağmen neden Alfa sına bu kadar özen gösteriyordu vs vs..


    Kendisi rahmetli olduktan sonra aracı sattım, kullanmaya kıyamıyorduk, durduğu yerde de eskiyordu çünkü..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.