Sevgil dh konu dışı kardeşlerim bulgur kazanı gibi kafam dank edip bir fikir geldi. Yaşadığım yerde şarjli bisiklet yani elektrikli bisiklet çok sayıda kullanılmakta Şarj olma süresi kullanım süresinden daha kısa oluyor. Şarlı bisikletler için önce bir kapalı otopark yapmayı planlıyorum. Şarj dolum tesisimde Güneş peneli ile üretiiğm elektriği kullanmayı planlıyorum. Güneş panelin kapasitenin üstünde elektrik oluşutsa evde kendim kuşanırım kapasitenin altında olursa şehir elektriği ile karşılarım. Şarj olma süresi sonunda 2 saat ile 6 saat arasında geçen süre sonunda gidip şarj kablosunu çıkarmak yerine belirlenen zaman sonunda devreği açıp elektriği kesen sistem kuracam elektrik kesintisi durumunda devreye giren otomatik jeneretö olacak sessiz çalışanlardan değil pancar motoru gibi pat pat diye çalışanlar. Jeneratörü otomatik deveye alan kumanda panoları çok pahalı resmi devlet dairelerimde olduğu gibi elektrik kesintisi hissettirmeden devreye girmesi gerekmiyor. Elektrik kesildikten 5 10 dk sonra devreye girecek şekilde. Şarj dolum tesisim de belirlenen şarj süresi son bulmadan alınan elektrikli bisikletlerden sorumlu olmaya cam , bazı katı kurallar olmalı diye düşünüyorum şarj süresi sonun da alınmayan bisiklet için de bir takım düşüncelerim var. Şarjlı bisiklet bırakmak yerine dolum tesisim de yedek batarya güreşi bırakılma bilir. Bisikletin üzerinde bitmek olan batarya ile değiştiril her batarya hüçresi karıştırmamak için barkot yada karekot olacak şekilde .... Fikir biraz saçma gibi gelebilir 10 katlı bir apartman da her katta 4 daire olduğunu düşünün ilk üç kat için sıkıntı olmasada üst dairelersen pencerelerden 100metre uzunluğunda alla atılan üçlü fişleri düşünün bir de bunu geri toplaması var... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim