Şimdi Ara

Sararan ve matlaşan farların zımparalanıp temizlenerek parlatılması! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
240
Cevap
28
Favori
142.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • raifkokten video için çok teşekkürler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: raifkokten

    @O.B.K eline sağlık,tebrik ederim.Bu işlere elinin yatkınlığı varmış,ben hiç beceremem.
    Bu da internette bulduğum bir video,seninkine benzer gibi





  • Yine çok güzel bir paylaşım emeğine sağlık O.B.K. usta saolasın.İçeriğin tümünü dikkatle okudum harika..
    Tebrikler..
  • piyasada 3000 kum zımpara bulabilen var mı
  • merhaba arkadaşlar,
    tarif edildiği şekilde önce zımpara işlemi yaptık,daha sonra sonax plastik çizik giderici kullandık.
    sonuç bu :( eskisinden daha beter oldu.. acil yardım..

     Sararan ve matlaşan farların zımparalanıp temizlenerek parlatılması!


     Sararan ve matlaşan farların zımparalanıp temizlenerek parlatılması!




  • zımpara olarak ne kullandınız??
    2000 kum zımpara ile üzerndeki çizikler gidene kadar hafif ve oval şekilde zımparalayın. sonra tekrar cila işlemini yapınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 1 Haziran 2010; 17:55:41 >
  • açıklamada yazılan zımparaların hespini aldım ancak hırdavatçının en incesi olduğunu
    söylediği "akfix brand waterproof abrasive paper 280A" ile uygulamayı yaptık.
    birşeyleri yanlış yaptım sanırım, geri dönüşü mümkün müdür?? :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    açıklamada yazılan zımparaların hespini aldım ancak hırdavatçının en incesi olduğunu
    söylediği "akfix brand waterproof abrasive paper 280A" ile uygulamayı yaptık.
    birşeyleri yanlış yaptım sanırım, geri dönüşü mümkün müdür?? :(

    dediğim gibi 2000 kum zımpara ile üzerindeki çizikler gidene kadar hafifçe zımparalayın,
    istediğiniz sonucu alacaksınız.

  • dediğim gibi 2000 kum zımpara ile üzerindeki çizikler gidene kadar hafifçe zımparalayın,
    istediğiniz sonucu alacaksınız.

    teşekkür ederim. garanti olsun diye direk gidip koçtaştan
    2000 kum zımpara alıp tekrar deneyeceğim.
  • Orijinalden alıntı: keus35



    dediğim gibi 2000 kum zımpara ile üzerindeki çizikler gidene kadar hafifçe zımparalayın,
    istediğiniz sonucu alacaksınız.

    teşekkür ederim. garanti olsun diye direk gidip koçtaştan
    2000 kum zımpara alıp tekrar deneyeceğim.


    pasta cila yapan bir yere gidip farlara pasta makinası ile pasta yaptırın
    bu işlemi 1 kaç kez uygulatın
    ben de sizin gibi yapmış ve aynı sonuçla karşılaşmıştım.
    size söylemiş oldugum işlemi yaptırdım oldukça farketti.
  • yardımlar için teşekkürler.
    2000 zımpara ile tekrar yaptık düzeldi..
    ilk başta hırdavatçının verdiği zımpara yanlış imiş..
    şimdi eskisinden daha iyi oldu..
  • Arkadaşlar İstanbul'da bu işi yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz? meguiar's uygulama merkezlerinden İstanbul'da bu işi yapan var mı?

    Bir de siz:
    quote:

    Zımparayı katlayarak, fazla bastırmadan ve ara ara katını değiştirerek uygulayabilirsiniz. Dairesel ovmalar sizi daha verimli sonuca götürür. Zımparayı doğrusal sürerseniz far camı üstünde iz oluşturabilirsiniz.

    demişiniz ama başka bir forumda aşağıdaki yazıyor, hangisi daha verimli olur?

    quote:

    Zımparayı sadece tek yönde ileri geri yapın, aynı zamanda aşağı yukarı yapmayın.

    http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=206



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 12 Haziran 2010; 16:50:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sofokles2000

    Arkadaşlar İstanbul'da bu işi yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz? meguiar's uygulama merkezlerinden İstanbul'da bu işi yapan var mı?

    Bir de siz:
    quote:

    Zımparayı katlayarak, fazla bastırmadan ve ara ara katını değiştirerek uygulayabilirsiniz. Dairesel ovmalar sizi daha verimli sonuca götürür. Zımparayı doğrusal sürerseniz far camı üstünde iz oluşturabilirsiniz.

    demişiniz ama başka bir forumda aşağıdaki yazıyor, hangisi daha verimli olur?

    quote:

    Zımparayı sadece tek yönde ileri geri yapın, aynı zamanda aşağı yukarı yapmayın.

    http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=206


    İrfan hocam bu işte uzmandır. Ben plastik konusunda onun kadar tecrübeye sahip değilim. Uzmanlık alanım far pleksisi değil. Uygulamamdan ve kendi mantık yürütmemden yukarıda yazdığım sonucu çıkardım. İrfan hocam da farklı bir sonuç çıkarmış. Yiğidin yoğurt yiyişi diyeyim :)

    İrfan hocam İstanbul'da. İrtibata geçerseniz yardımcı olur.

    Kolay gelsin.




  • Cevap için teşekkürler. Bostancı sanayide yaptırcam sanırım. Çünkü farın içinde de hafif lekelenmeler var.

    meguiar's uygulama merkezini aradım (kızıltoprak), farı sökmeden ve zımpara kullanmadan yapıyorlar. Yalnızca polisaj ile plastix uyguluyorlar. 2 far için 50 TL dediler.

    Burası da farı sökerek yapıyor, tek fara 70 TL dediler. Ama içerideki sorunları hallediyorlar. Zımpara kullanmıyorlarmış, özel solisyonlar kullanıyorlarmış.
    http://www.fartemizleme.com/Iletisim.aspx

    Kararsız kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 17 Haziran 2010; 1:40:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sofokles2000

    Cevap için teşekkürler. Bostancı sanayide yaptırcam sanırım. Çünkü farın içinde de hafif lekelenmeler var.

    meguiar's uygulama merkezini aradım (kızıltoprak), farı sökmeden ve zımpara kullanmadan yapıyorlar. Yalnızca polisaj ile plastix uyguluyorlar. 2 far için 50 TL dediler.

    Burası da farı sökerek yapıyor, tek fara 70 TL dediler. Ama içerideki sorunları hallediyorlar. Zımpara kullanmıyorlarmış, özel solisyonlar kullanıyorlarmış.
    http://www.fartemizleme.com/Iletisim.aspx

    Kararsız kaldım.


    Farın içinde de sorun veya kararma varsa farı açtırarak temizletmekte fayda var.




  • obk hocam seni bu forumda da buldum. Benim tipo nun farlarda kararma var. malum cam ve kararma içte. kendim nasıl yaparım yoksa sanayi yolumu göründü? yardımlarınız için çok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahbuka

    obk hocam seni bu forumda da buldum. Benim tipo nun farlarda kararma var. malum cam ve kararma içte. kendim nasıl yaparım yoksa sanayi yolumu göründü? yardımlarınız için çok teşekkürler.



    Merhaba.

    Farı kendin açabilirsin. Yalnız far camındaki kararmayı gidermek için kimyasal kullanman gerekebilir. Ama genelde cam olduğu için bulaşık makinesine atınca tertemiz oluyor.

    Sonra tekrar silikonlayıp takarsın.

    Kolay gelsin.
  • Bu iş için satılan yapışkan bantların olduğunu duymuştum.. bir çeşit ağda gibi.. meguiars galiba.. acaba doğruluk payı varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahbuka

    obk hocam seni bu forumda da buldum. Benim tipo nun farlarda kararma var. malum cam ve kararma içte. kendim nasıl yaparım yoksa sanayi yolumu göründü? yardımlarınız için çok teşekkürler.



    Merhaba.

    Farı kendin açabilirsin. Yalnız far camındaki kararmayı gidermek için kimyasal kullanman gerekebilir. Ama genelde cam olduğu için bulaşık makinesine atınca tertemiz oluyor.

    Sonra tekrar silikonlayıp takarsın.

    Kolay gelsin.

    hocam sagolasın yanlız iç reflektör kısmını nasıl temizlerim onu merak ettim
  • Bilgisi olan varmıdır arkadaşlar?


    quote:

    Orijinalden alıntı: raskolnikov77

    Bu iş için satılan yapışkan bantların olduğunu duymuştum.. bir çeşit ağda gibi.. meguiars galiba.. acaba doğruluk payı varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raskolnikov77

    Bu iş için satılan yapışkan bantların olduğunu duymuştum.. bir çeşit ağda gibi.. meguiars galiba.. acaba doğruluk payı varmı?


    Hangi iş için? Farın dış pleksisindeki çizik, sararma ve matlaşmayı gidermek için mi?

    Öyle birşey görmedim. Ayrıca fiziksel olarak da pek mümkün değil far pleksisindeki çiziği bantla gidermek..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.