< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 10 Eylül 2021; 14:51:52 > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 10 Eylül 2021; 14:51:52 > |
_____________________________
|
arızalı ürün ve yaşanan hoş olmayan süreç ile ilgili mağduriyetim Samsung Türkiye tarafından hakem heyeti başvurumun sonucu beklenmeksizin mevcut C27HG70'im sıfır bir Samsung Odyssey G7 ile değişim yapılarak çözülmüştür. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 10 Eylül 2021; 14:51:39 > |
_____________________________
|
Benimde 6 günlük monitorde 2 ölü piksel çıktı Samsung Hukuksuz olarak 5 piksele kadar değişim yapmayacağını söyledi. Beni manevi olarak çok yordular bende Tüketici Hakem Heyetine başvurdum sonucunu bekliyorum. Samsung Monitor veya Televizyon alırken çok dikkat edin ürün elinizde kalabilir ya da sizi böyle uğraştırırlar. |
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X, RTX 2080TI
|
Keşke sorununuzu silmeseydiniz, sorunu zorlu yoldan çözdürmek firmanın eleştiriden kurtulması demek değildir. THH olmasaydı o sorunla kullanacaktınız, o yüzden nasıl burada firmayı eleştirdiyseniz sonucu olumlu veya olumsuz olsa da o eleştiri kalmalıydı, allta not düşerdiniz sonucu bu diye. |
_____________________________
-Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin ama mükemmel olmak için başlamak zorundasın. //-Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer. İçsen de tükenir içmesen de. Bu yüzden, hayattan tat almaya bak. Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da.
|