Şimdi Ara

Samsung servisi hatali ekran takti simdi 4500 TL masraf istiyorlar, magdur birakildim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Rootlu s10+ kullanicisiyim. 2 ay once telefonu bisikletten dusurup ekrani catlattim, teknik serviste 1500 civari bir ucret ile ekran degisti ama ekrani taktiklarinda sag tarafinda kucuk bir siyah nokta vardi SSlerde de gozukuyor.


    Kullandiktan 2 hafta sonra telefon bir anda gitti ve alt taraf bu sekilde beyaz renkte kaldi. Tekrardan servise goturunce, telefonun rootlu oldugu, anakartin ve ekranin tekrardan degismesi gerektigi ve 4500 tl ucreti oldugu soylendi.


    Madem telefonum rootluydu, basta neden tamir adi altinda bana hatali ekran taktiniz? Bunu 10larca kere musteri hizmetlerini arayip konustum. Ama genel merkezden ret aldigim icin bir daha ilgilenmediler.


    Turkiyede ne musteri dinleniyor, ne de deger veriliyor. Lanet ettim samsunga bir daha da bir urununu almam ve kimseye aldirmam.

    Samsung servisi hatali ekran takti simdi 4500 TL masraf istiyorlar, magdur birakildim
    Samsung servisi hatali ekran takti simdi 4500 TL masraf istiyorlar, magdur birakildim







  • Telefonu servise göndermeden önce root ile ilgili ne varsa kaldırmalıydınız aslında. İlk başta sadece ekranı değiştirecekleri için yazılım tarafına bakmamışlar muhtemelen. İkinciye neden olmuş olabilir diye kurcalarken rootu görmüşlerdir ve uyanmışlardır.

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Root kaldırılsa da geri dönüşü yok, knox sayacı garantiyi geçersiz kılıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapma kardeşim root . teelfonu kurcalıyorsun sonra yok samsung yapmıyor yok bilmem ne ağlıyorsun.garantisi bitene kadar böyle şeyler yapmıcaksın bu kadar basit,yapıyorsanda cezasını çekeceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkay23 kullanıcısına yanıt

    Hocam o zaman bu sekilde ben tekrar yaptirayim tekrar ekrani bozuk taksin tekrar 1500 tl vereyim. Boyle bir politika olmamasi lazim, samsungun hatasini kabul edip bana en basta taktigi 1500luk ekranin fiyatini geri odemesi lazim. Cunku bana en basta ekrani takip 1 yil garantisi var deyip, sonra goturdugum zaman bu telefon rootlu al bunu demeleri yanlis diye dusunuyorum. Ve simdi elimde bu telefonla kaldim. Sikinti cikmayacagini bilsem 1500 verip tekrar taktiracagim ama ayni seyleri yaparlar ise inan seni bir tarafina takmiyorlar.

  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Aynen, ilki ucretli tamir oldugu icin bakmadilar. Ama bakmalari gerekiyordu cunku rootlu cihaz direkt karalisteye alinip hicbir islem gormemesi gerekiyormus prosedur geregi. Tabi ikinci gidisimde telefona yeni baktiklari icin bana, onceden root yoktu, olsa tamir etmezdik deyip yalanci konumuna soktular. Halbuki aldigim gunden beri var.

  • nurborden kullanıcısına yanıt

    Root ile ne yapıyordunuz?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Daha cok UX icin. Sik kullandigim uygulamalar icin bir suru mod vesaire kullaniyordum. Instagram, swiftkey, google keyboard. EQ icin viper kullaniyordum.(bu cok buyuk bir etkendi) Afwall sik kullaniyordum. Samsungun les bloatware uygulamalarini silmistim. Adblock vardi. Call recording vardi. Emoji ve font degistirilmisti. Bir de Xposedda hosuma giden birkac bisey vardi ama unuttum simdi.

  • nurborden kullanıcısına yanıt

    Anladım. Xposed bende hep sorun çıkardı. Telefonun orası burası sapıtıyordu niyeyse.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.