Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.478
Cevap
48
Favori
139.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 10 aylık cihazımda alt ve üstten yoğun ışık sızması başladı. Garanti değişim yapıyormu acaba ?
  • Hemen servisi çağrı kesin değişim yapıyor kardeşim bu arada samsungu da ara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resE kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı sorun oldu servis panel değişimi verdi, parçanın gelmesini bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darwin7

    Bu kanal ayarını nasıl yapicaz bilen biri yardımcı olursa çok makbule geçer bayağı uğraştım çözemedim :)
    Cihazın başındayken 444 77 11 i arayarak bilgi alabilirsin dostum, seni yönlendirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkankrdrl

    Cihazın başındayken 444 77 11 i arayarak bilgi alabilirsin dostum, seni yönlendirirler.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tv yi modül aracılığı ile uydu yayınını izleyen varmı ? Kanal değişim hızı ve kalitesi ne yönde oldu ?
  • kadtas kullanıcısına yanıt
    Aldığım günden beri DSmart modül ile kullanıyorum ve beklentiniz nedir bilmiyorum ama bence gayet yeterli kanal geçiş hızları.
    Daha önceden VuDuo kullanıyordum ki ondan sonra çokta rahatsız etmedi açıkçası beni.

    Saygılarımla...
  • müzikadamı kullanıcısına yanıt
    Panel değişim süreci nasıl oluyor hocam? Paneli evde mi takıyorlar yoksa TV’yi götürüyorlar mı? Televizyonsuz kalmak istemiyorum, bende de ışık sızmaları var bu aralar Samsung’u arayıp teknik servis yönlendirmelerini isticem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TaKo kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Bendeki ışık sızması değildi ( bu karanlıkta izlediğimizde beyaz yazıların etrafa ışık yayması değil )
    Bunu zaten kusur olarak hiç bir tv firması saymıyor.
    Bende alt kısımda led aydınlatması köşede parlama bir ışık vurması oldu (https://i.hizliresim.com/dOV7oX.jpg )

    Değişim ise ; çok basit oldu, resimden bakarak panel siparişi verdi servis, fabrikadan 2 günde geldi ve gelip evde paneli değiştirdiler. Yani tv yi hiç almadılar hiç tv siz kalmadım gayet memnun kaldım.
    Panel yenileme dedikleri aslında tv komlpe yeniliyor neredeyse çünkü benim eski tv den sadece 3 tane kart kaldı, onu çıkartıp yeni panele taktılar bu kadar.
    Yani samsung servisden çok memnun kaldım şu an tv de sorun gayet iyi.




  • IRoN kullanıcısına yanıt
    Beklentim yüksek değil ama tek kumanda ve kanal geçiş hızlarının receiver kadar hızlı olmasını dilerim.
    TEledünya kullanıyorum. Kanal sıralaması, tuşsuz kumanda da favori yoluyla mı ileriyoruz?
    Kalite normal receivera göre nasıl ?
  • kadtas kullanıcısına yanıt
    Kanal geçiş hızı daha öncede belirttiğim gibi
    kişiden kişiye değişebilir bir şey bana göre.
    Beni rahatsız etmiyor ama sizin için nasıl olur bilemiyorum.

    26 kanalı kaydedip menünün üstüne atayabiliyorsunuz ve böylelikle daha rahat bir sürekli kanal kullanımı oluyor.
    Kalite derken görüntü kalitesi diyorsanız ben DSmart'tan memnunum.

    HD kanalları ve 4K TRT kanalı gayet güzel bence.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 16 Nisan 2018; 1:39:39 >
  • Arkadaşlar benim bir sorunum var. yardımcı olursanız sevinirim.
    Şimdi bluetooth kulaklık kullanmak istiyorum. 3 kulaklık denedim. biri kalitesi düşük bir kulaklıktı ama diğer ikisi nispeten hatırı sayılır fiatları olan ve bluetooth 4.1 desteği olan kulaklıklar.
    sorun şuki yarım metreden sonra ses gidip geliyor. tv ye 60 cm 1 metre civarı yakın olursam, anca o zaman kesintisiz kullanılabiliyor. bu modelin bluetooth çıkışında sorunmu var acaba? sizlerde durum nedir. ne yapmamı tavsiye edersiniz. 2.5 metre karşısına oturup seyretmek mümkün değil. ses sürekli gidip geliyor. o değilde, bu tv de, normal kulaklık çıkışıda yokki, kablo çekeyim koltuğun arkasından. optik çıkış var sadece. bu konuda deneyimleri olan arkadaşlar, bu tv nin bluetooth ve kulaklık çıkışı ile ilgili tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. yani sizdeki durum nedir hepsimi böyle acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeNTiLMeN -- 13 Nisan 2018; 19:7:51 >
  • CeNTiLMeN C kullanıcısına yanıt
    Ben yaklaşık 2.5 metre karşısından izliyorum ve kesinti sorunu yaşamıyorum. Ama odadan dışarı çıktığım an sorun başlıyor.

    Kulaklık :https://urun.n11.com/bluetooth-kulaklik/samsung-level-on-pro-wireless-bluetooth-kulaklik-gold-oe-pn920-P232987552?cid=604001&gclid=CjwKCAjwk9HWBRApEiwA6mKWaQ3UHpFTKTHxBkxaBLACFTX8OJlYntpC3RslVk1HD4FLNIUdOSDY0hoCXycQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds




  • quote:

    Orijinalden alıntı: müzikadamı

    Merhaba,
    Bendeki ışık sızması değildi ( bu karanlıkta izlediğimizde beyaz yazıların etrafa ışık yayması değil )
    Bunu zaten kusur olarak hiç bir tv firması saymıyor.
    Bende alt kısımda led aydınlatması köşede parlama bir ışık vurması oldu (https://i.hizliresim.com/dOV7oX.jpg )

    Değişim ise ; çok basit oldu, resimden bakarak panel siparişi verdi servis, fabrikadan 2 günde geldi ve gelip evde paneli değiştirdiler. Yani tv yi hiç almadılar hiç tv siz kalmadım gayet memnun kaldım.
    Panel yenileme dedikleri aslında tv komlpe yeniliyor neredeyse çünkü benim eski tv den sadece 3 tane kart kaldı, onu çıkartıp yeni panele taktılar bu kadar.
    Yani samsung servisden çok memnun kaldım şu an tv de sorun gayet iyi.
    Nasıl yani o sol alttaki ışık kaçağı yüzünden mi panel değişti?

    Sizden sadece resim mi istediler yoksa gelip baktılar mı aynı zamanda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: müzikadamı

    Merhaba,
    Bendeki ışık sızması değildi ( bu karanlıkta izlediğimizde beyaz yazıların etrafa ışık yayması değil )
    Bunu zaten kusur olarak hiç bir tv firması saymıyor.
    Bende alt kısımda led aydınlatması köşede parlama bir ışık vurması oldu (https://i.hizliresim.com/dOV7oX.jpg )

    Değişim ise ; çok basit oldu, resimden bakarak panel siparişi verdi servis, fabrikadan 2 günde geldi ve gelip evde paneli değiştirdiler. Yani tv yi hiç almadılar hiç tv siz kalmadım gayet memnun kaldım.
    Panel yenileme dedikleri aslında tv komlpe yeniliyor neredeyse çünkü benim eski tv den sadece 3 tane kart kaldı, onu çıkartıp yeni panele taktılar bu kadar.
    Yani samsung servisden çok memnun kaldım şu an tv de sorun gayet iyi.
    Bende aynı sorun vardı ,TV degişdi gelip alıp götürdüler degişim oldu




  • bado6100 kullanıcısına yanıt
    Evet sol alta bulunan ışık dan dolayı değişti.
    Aradım müşteri hizmetlerini, servis yönlendirdi , servis elemanına hatayı anlattım ,resim istedi ve görünce panel değişecek dedi ve 2 gün sonra sıfır panel geldi ve değiştirdiler.
    Yani gelip bakmadı , resimden işlem yaptı ama geldiğinde değiştirmeye açıp tekrar kontrol ettiler.
  • Arnold Schwarzenegger kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Panel mi değişti komple TV mi ?

    Mesajınızda TV değişti yazdığı için net anlayamadım da.
    Sormamda ki amaçta şayet komple TV değişti ise çıktığı günden bu yana baya bir süre geçen TV nin sıfırını bulup değişe bildiler mi bunu merak etmem.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    Öncelikle geçmiş olsun.
    Panel mi değişti komple TV mi ?

    Mesajınızda TV değişti yazdığı için net anlayamadım da.
    Sormamda ki amaçta şayet komple TV değişti ise çıktığı günden bu yana baya bir süre geçen TV nin sıfırını bulup değişe bildiler mi bunu merak etmem.

    Saygılarımla...
    Saol hocam 14 gün içinde komple tv yi degiştirdiler 1 yıl falan oldu .Tv mevcut satılıyordu
  • Selam beyler bana bir uydu alıcısı onerebilirmisiniz bu TV ile kullanicam. Kendi uydu alıcısı ile kanal ayarını yapmak bayağı zor. Bana görüntü kalitesi güzel bir uydu alıcısı lazım . Çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darwin7 kullanıcısına yanıt
    kanal ayarı yapmak derken? yani size zor gelen yer neresi? ne yapmak istiyorsunuz ve yapamıyorsunuz? yardımcı olabiliriz belki. Yani uydu alıcısı bence çok kolay ve baya komplike görüntü kaliteside çok iyi. başka uyduya gerek olduğunu sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeNTiLMeN -- 18 Nisan 2018; 14:35:56 >
  • 
Sayfa: önceki 9596979899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.