Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.478
Cevap
48
Favori
139.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mkv uzantılı filmleri nasıl türkce olarak izleyebiliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    Yanılmıyor isem geçtiğimiz haftalarda gece indirimleri ile gittigidiyor da ya mediamarkt ya teknosa üzerinden
    kredi kartı kampanyası ve firma indirimi ile bir günlüğüne 3.600 Tl ye kadar inmişti.
    Açıkçası sürekli takip etmeniz gerekiyor.

    Saygılarımla...

    Merhaba hocam cevabiniz icin tesekkur ederim surekli takip ediyorum ama medimarkt kampanyali en dusuk 3880 tl diye hatirliyorum. Yanlis hatirliyorda olabilirim. Neyse beklemeye devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resulalan kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Fiyatta yanılmış olabilirim ama geçmiş sayfalarda vardı mesajı.



    Saygılarımla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    Rica ederim. Fiyatta yanılmış olabilirim ama geçmiş sayfalarda vardı mesajı.



    Saygılarımla...

    ben de yanılmış olabilirim ya da o fiyatı kaçırmışta olabilirim. sağlık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resulalan kullanıcısına yanıt
    Yakında 2017 serileri satışa çıkacağı için illa fiyat düşmeleri olacaktır, takip ederseniz sanırım arzu ettiğiniz fiyatları yakalayabilirsiniz.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRoN

    Yakında 2017 serileri satışa çıkacağı için illa fiyat düşmeleri olacaktır, takip ederseniz sanırım arzu ettiğiniz fiyatları yakalayabilirsiniz.

    Saygılarımla...

    İnşallah hocam tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbozan C kullanıcısına yanıt
    altyazı dosyasıyla film dosyasının adı aynı olunca tv otomatik altazıyı görür.
  • icepiratex İ kullanıcısına yanıt
    rapora ne yazdi servis darbe almis diye yazdirmasaydiniz oyle bisey yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resulalan kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Saygılarımla...
  • ghostrider07 G kullanıcısına yanıt
    Darbe felan almadı ama ne yazdı bilmiyorum. Bugün aradılar ve olayı bizim üstümüze yıkmaya çalışıyorlar. Ben de aşağıdaki emaili attım. Kararı mahkeme verecek artık.





    4 ay önce Media Markt tan 3.862 liraya almış olduğum Samsung (49ks8500) TV cumartesi günü misafirlerim le birlikte izlerken bir anda panelin ortasına yakın sağ tarafından yukarıdan aşağıya doğru eğri bir çizgi şeklinde yandı. Neyse ki içim rahattı çünkü garantisi vardı. Servisi çağırdım Pazartesi servis geldi. Televizyonu daha neredeyse incelemeden bu televizyon darbe almış dedi. Olayın nasıl oluştuğunu bizzat anlatmama rağmen kararlı bir şekilde bu durumun darbeden olabileceğini ileri sürdü. Televizyonun üzerinde herhangi bir darbe izi olmadığı için iyice kontrol edilmesini istedim. Kısa bir tartışmadan sonra TV'nin birkaç tane resmini çekip genel merkeze yollayacaklarını söyleyerek ayrıldı. 2 gün sonra aradılar. Telefondaki kişi eve gelip inceleme yapan kişiydi. Durumun olumsuz sonuçlandığını, kullanıcı hatası olduğunu ve 2600 lira verirsem yapılacağını söyledi. Soruyorum adalet nerde?



    Bu olay sadece beni değil o gün evimdeki misafirlerimi de üzdü. Hepsi olaya şahitler. Samsung gibi bir markanın böyle bir soruna olan bu yaklaşımını ve ciddiyetsizliğini herkesin takdirine bırakıyorum. Ürün pahalı ise ve panelde bir arıza olursa kullanıcının üstüne yıkmak için adeta çaba gösteriyorsunuz. Sizi sattığınız ürünün arkasında durmaya ve müşteri ilişkilerinizde özellikle de tarafsız ve önyargısız hareket etmeye davet ediyorum. Bu davranışınızın peşini bırakacak değilim. Yasaların bana vermiş olduğu bütün hakları kullanacağımı da bilmenizi isterim. En kısa zamanda Tüketici Mahkemesine başvuru yapacağım. Kullandığım televizyonun üzerinde bir darbe izi olmaması, arıza olduğu sırada yanımda olan kişilerin de beyanı ve bilir kişi raporuyla bu olay nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın şunu da bilin ki bir daha ne benim ne de beni tanıyanların evine Samsung giremez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • icepiratex İ kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Maalesef servis rezaleti sadece tüketici elektroniği değil cep telefonu beyaz eşya servislerinde de geçerli.

    Size naçizane tavsiyem, Twitter üzerinden Samsung Türkiye başkan yardımcısı Sayın Tansu Yeğen'e iletmeniz.
    https://twitter.com/TansuYegen

    Kendisi bir çok konuda tüketiciye ciddi yardımları olan birisi ve eminim ilgilenecektir.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icepiratex

    Darbe felan almadı ama ne yazdı bilmiyorum. Bugün aradılar ve olayı bizim üstümüze yıkmaya çalışıyorlar. Ben de aşağıdaki emaili attım. Kararı mahkeme verecek artık.





    4 ay önce Media Markt tan 3.862 liraya almış olduğum Samsung (49ks8500) TV cumartesi günü misafirlerim le birlikte izlerken bir anda panelin ortasına yakın sağ tarafından yukarıdan aşağıya doğru eğri bir çizgi şeklinde yandı. Neyse ki içim rahattı çünkü garantisi vardı. Servisi çağırdım Pazartesi servis geldi. Televizyonu daha neredeyse incelemeden bu televizyon darbe almış dedi. Olayın nasıl oluştuğunu bizzat anlatmama rağmen kararlı bir şekilde bu durumun darbeden olabileceğini ileri sürdü. Televizyonun üzerinde herhangi bir darbe izi olmadığı için iyice kontrol edilmesini istedim. Kısa bir tartışmadan sonra TV'nin birkaç tane resmini çekip genel merkeze yollayacaklarını söyleyerek ayrıldı. 2 gün sonra aradılar. Telefondaki kişi eve gelip inceleme yapan kişiydi. Durumun olumsuz sonuçlandığını, kullanıcı hatası olduğunu ve 2600 lira verirsem yapılacağını söyledi. Soruyorum adalet nerde?



    Bu olay sadece beni değil o gün evimdeki misafirlerimi de üzdü. Hepsi olaya şahitler. Samsung gibi bir markanın böyle bir soruna olan bu yaklaşımını ve ciddiyetsizliğini herkesin takdirine bırakıyorum. Ürün pahalı ise ve panelde bir arıza olursa kullanıcının üstüne yıkmak için adeta çaba gösteriyorsunuz. Sizi sattığınız ürünün arkasında durmaya ve müşteri ilişkilerinizde özellikle de tarafsız ve önyargısız hareket etmeye davet ediyorum. Bu davranışınızın peşini bırakacak değilim. Yasaların bana vermiş olduğu bütün hakları kullanacağımı da bilmenizi isterim. En kısa zamanda Tüketici Mahkemesine başvuru yapacağım. Kullandığım televizyonun üzerinde bir darbe izi olmaması, arıza olduğu sırada yanımda olan kişilerin de beyanı ve bilir kişi raporuyla bu olay nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın şunu da bilin ki bir daha ne benim ne de beni tanıyanların evine Samsung giremez.

    Çok geçmiş olsun. Gelişmeleri (Mahkemeye sürecini, nelerin yaşandığını, ne yaptığınızı, nerelere başvursugunuznu) size zahmet olmazsa buraya yazabilir misiniz. Biz diğer kullanıcılara da örnek teşkil etmiş olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1168 version guncellemesi basarisiz oluyor.

    Guncellemeyi sorunsuz yapabilen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GrkmAdr G kullanıcısına yanıt
    Sürüm numarası bende de 1168 ve bahsettiğiniz güncellemeyi ben kablosuz ağ üzerinden
    sorunsuz olarak gerçekleştirmiştim 1 ay kadar önce.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRoN -- 21 Nisan 2017; 1:20:59 >
  • Merhaba,

    Bizim ks8500 lerde kulaklik cikisi yokmus, nasil bagliyabilirim kulaklik acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matt3627

    Merhaba,

    Bizim ks8500 lerde kulaklik cikisi yokmus, nasil bagliyabilirim kulaklik acaba ?

    Hoparlör çıkışlarını kullanabilirsiniz. Elektronikçide bir kablo yaptırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Curved LED TV'lerde ışık sızması olur diyorlar. Bu model tv'yi kullanan arkadaşlar bu hususta sıkıntı yaşıyorlar mı?

    Bir de bu TV 100hz mi?

    49KS8500'ü mağazada inceleyip çok beğendim ama fiyatı 4500 TL'ydi, 4000'in altına inmesini bekleyeceğim.
  • IRoN kullanıcısına yanıt
    İlginiz için çok teşekkür ederim. Kendisine ulaşmaya çalıştım. Bana yardımcı olmasından ziyade bu servis rezaleti nin tüketici de oluşturduğu güvensizlikten yakındım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ylmz_avsr48 Y kullanıcısına yanıt
    Merak etmeyin. Süreçle ilgili haberdar ederim. Bu devirde hakkımız olanı aslanın karnından yarıp alabiliriz ancak. Zor ama vazgeçek de değiliz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün samsung dan aradılar yine. Malum yaptığım şikayetlerden dolayı. Ben yaşadığım sıkıntıya bir çözüm üretmelerini beklerken süreç hakkında yapacakları hiç bir şey olmadığını ifade ettiler. Madem öyle neden 2600 lira gibi uçuk bir masraf çıkarıyorsunuz dediğimde de panel fiyatlarının yüksek olduğunu söyledi. Ben de bundan sonraki sürecin hukuki yoldan devam edeceğini söyledim kapattım.



    Yani diyorlar ki ya 2600 lira ver panel değişsin ya da tv yi çöpe at. Insanı zor bir tercih yapma durumunda bırakıyorlar. Ama şu saatten sonra yaşadığım deneyimi de göz önüne alırsak bu kadar pahalı ve hassas bir tv için 2600 lira verip panel değiştirmek çok saçma olacaktır. Çünkü herşeyi yapabilirler. Çıkma, iade panel bile takabilirler. Bu konuda kesinlikle güven olmaz bunlara. Yani ben de zerre güven kalmadı. Diğer yol da tv yi çöpe atmak olur. Bu Inanın daha mantıklı. 2600 liradan da ziyade daha uygun fiyatlı bir tv alınır ve en azından bozulsa bile insanın zoruna gitmez. Tabi tüm bu düşünceler hukuki sürecin nasıl sonuçlanacağına bağlı olarak değişebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.