Şimdi Ara

samsung klima montajı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • geçen ay samsung adana destek bilişim servisi klima montajı yaptı. klimayı duvarın nerede ise ortasına kurulum yaptı(babamlar evde idi yaşları 60 civarı). bunu 444 lü numaralına şikayet ettim. gerçekten çok kötü görüntü vardı. adamlarda teknik bilgi ve estetik sıfır. 444 lü numarada çıkan elemanlar tamamen servisten yana taraflı konuşmaları var çabuk sinirleniyorlar. ve klimanın borularında titreşim sesi vardı gideremediler.en sonunda başka teknik servisini talep ettim düzelttiler.

    bunları neden anlattım. samsung klimanın kalitesini ve teknik servisini övenler var. biz paramızla rezil olduk başkaları rezil olmasın. aşağıda duvarın halini ve yaptıkları işçiliği görün.

     samsung klima montajı







  • klimanın takıldığı duvarın arkası nereye bakıyor acaba.?
  • AYIN KARANLIK YÜZÜ A kullanıcısına yanıt
    ev tokinin yaptığı 10 katlı bina..arka taraf dış cephe..duvarda izolasyon için kontraplak var sanırım. dış cepheyi kıramayınca pencerenin bulunduğu duvarı delip kurulum yaptılar. samsun servisi çok acemi ve işi bilmeyen adamlarla dolu. en azından bize kurulama gelenler öyle. artı 444 lü numaraları tamamen servisten yana konuşma yapıyorlar. yardımcı olmuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paradoks01

    ev tokinin yaptığı 10 katlı bina..arka taraf dış cephe..duvarda izolasyon için kontraplak var sanırım. dış cepheyi kıramayınca pencerenin bulunduğu duvarı delip kurulum yaptılar. samsun servisi çok acemi ve işi bilmeyen adamlarla dolu. en azından bize kurulama gelenler öyle. artı 444 lü numaraları tamamen servisten yana konuşma yapıyorlar. yardımcı olmuyorlar.

    perde betona denk gelmişler.ama ev sahibine sormaları lazımdı.binaya daha önce klima kurulduysa onlara şöyle bir göz ucuyla bakmaları fikir edinmeleri lazıgörünen oki acemilermiş.
  • AYIN KARANLIK YÜZÜ A kullanıcısına yanıt
    iç üniteden çıkan borularda titreşim sesi vardı. iki kere geldiler yapamadılar..sonra başka servisi aradım onlar düzeltti. bakır boruyu sanırım dış ünitede bir yere değdirmişler oda ses yapıyormuş.. samsung bundan sonra zor alırım. paramızla rezil ettiler.
  • siz yinede o şekilde düşünmeyin.samsung'u savunmuyorum yanlış anlaşılmasın.
    bunun nedeni servislerin personeli düşük ücretle çalıştırmak istemeleri ve bu nedenle yetişmiş elemanları kaçırmalarından kaynaklanıyor.
    Sonra işten anlamayan kişiler klima montaj ve arızalarına çıkıp doğal olarak müşterileri üzüyor ve bezdiriyorlar.Çünkü çok hakim değiller hatta anlamıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    siz yinede o şekilde düşünmeyin.samsung'u savunmuyorum yanlış anlaşılmasın.
    bunun nedeni servislerin personeli düşük ücretle çalıştırmak istemeleri ve bu nedenle yetişmiş elemanları kaçırmalarından kaynaklanıyor.
    Sonra işten anlamayan kişiler klima montaj ve arızalarına çıkıp doğal olarak müşterileri üzüyor ve bezdiriyorlar.Çünkü çok hakim değiller hatta anlamıyorlar.



    hocam ama samsung şikayetleri çok fazla..iialki diğer firmalarda şikayetlerde var ama samsung ve vestelde çok aşırı şikayet var. buda 100-200 fazla veririm Arçelik bosch alırım mantığı oluşturuyor bende.
  • evet haklı olabilirsiniz.servis olayı özellikle klima türü eşyalarda ön plana çıkıyor.
    çünkü çamaşır yada bulaşık makinesi gibi 2 hortum bağlanması ile iş bitmiyor.İşin içine ağır işçilik giriyor.
    İşini düzgün yapan firmalara yönelmek gerek.
  • bilgi için tşk
  • Pandomim00 kullanıcısına yanıt
    umarım firma yetkilileri bu forumları takip ediyordur da kendilerini çeki düzen verme zahmetinde bulunurlar. bu tür firmaları ucuz diye tercih etmemek gerekiyor sanırım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.