Şimdi Ara

SAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
284
Cevap
6
Favori
15.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fly_jack F kullanıcısına yanıt
    rootlamış mı saati? onu sor istersen birde onun haricinde eğer sensor hatası vermiyor ise bence downgrade yapınca içindeki hiç bir bilgi kalmaz ve normal işlevine geri döner kaça satıyor saati?
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    650 lira pazarlik yapilr demiş 550 ye falan alabilirsem diye dusundum de pek de icime sinmedi acikcasi bilemedim valla😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fly_jack F kullanıcısına yanıt
    görüp incelemeden uzaktan bişey demek zor,sensör arızası olabilir veya hiçbir sorunu yoktur yazılımsaldır root varmı yokmu o önemli birde root lu olanlarda sistem e baktığında knox sürümü gözükmüyor bildiğim kadarı ile öyle de anlayabilirsin.görme imkanın varsa git incele kaybediceğin biraz vakit olur ;) hem almak istersen direk yüz yüze pazarlık yapar daha ucuzada alabilirsin :P
  • malesef benimki düzelmedi gece katsamda 1.5 günde bitiyor anlamadığım bir gecede oldu şarj bitti taktım açılınca başladı pil tasarrufu modunda bile 8 saatte 20 düşüyor saat 11 aylık
  • pm204 kullanıcısına yanıt
    saat versiyonun 4.0.0.4 mü? eğer bu versiyonda isen 1.5 günlük şarj dayanması normal ben 2.3.2.3 versiyonu nu test ediyorum uzun zamandır 5. gün şarj ediyorum saati,tanıdığım diğer arkadaşlar da 4.0.0.4 versiyonun da 1.5 günlük pil süresi alıyorlar
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    aynen hocam görüp almak daha mantıklı bi bakayım önce inceleyeyim
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    satsana bana saati hocam
  • fly_jack F kullanıcısına yanıt
    hahahahahha satılık değil :D daha bir kaç aylık sıfır aldım saati :) ayrıca ben Kıbrıs'da yaşıyorum ;)
  • 4.0.0.4 kullanıyorum daha öncede bunu kullanıyordum ama 3 gün gidiyordu hiç bir özelliği kullanmadan 1.5 gün az geliyor 2.3.2.3 versyonunda ne fark var son sürümden farklı olarak kullnamayacağımız
  • tekrar 2.3.2.3 yükledim ama benim kullandığım gearfit gelecek diye geçen saat vardı uygulamalarda çıkmıyor apk olanı nasıl bulabilirim
  • pm204 kullanıcısına yanıt
    Tam olarak anlamadım gearfit bilekliklerin uygulaması samsung health işinizi görmüyormu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pc den saate bağlanamadım defender dediğiniz nedir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bubu13

    pc den saate bağlanamadım defender dediğiniz nedir acaba
    bilgisayarın güvenlik duvarı ve antivirus proğramı var ise kapatın sonra bağlantı sağlıyabilirsiniz şifresiz bir ağ olduğu için güvenli olarak görmüyor bilgisayar ;)
  • Tesekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paco_ct sayende 2.3.2.3 sürümünü şimdi yükledim işin gücün rast gitsin son sürümde şarjım 2 gün gidiyordu bu sürümü deneyeyim bakayım kacgun gidecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorduğum saat şekli son sürümün özelliği imiş 2.3.2.3 yükledim 2 gün gitti kablosuz bağlantılar kapalı halde ilk güncellemeyi yaptım deneyerek hangi sürüm uzun gidiyorsa onu deneyeceğim anlamadığım konu son sürümde 3,5 gün giden pil bitip şarj ettiğimde 1.5 güne düştü çok saçma bir olay garantide pil değişimi yapıyorlar mı
  • Dün 2.3.2.3 sürümünü yükledikten sonra sarjini fulleyip kullanmaya başladım saat 23.00 itibari ile 1 günü doldurmuş olacak ve şuan şarjım %78 bildirim olarak sms gelen arama ve WhatsApp msjlari açık ekran ışığı 5 seviyesinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pm204

    sorduğum saat şekli son sürümün özelliği imiş 2.3.2.3 yükledim 2 gün gitti kablosuz bağlantılar kapalı halde ilk güncellemeyi yaptım deneyerek hangi sürüm uzun gidiyorsa onu deneyeceğim anlamadığım konu son sürümde 3,5 gün giden pil bitip şarj ettiğimde 1.5 güne düştü çok saçma bir olay garantide pil değişimi yapıyorlar mı
    garantide pil deişimi yapıyorlar garantiniz devam ediyorsa gidp konuşun isterseniz ;) ama tizen sürümlerinde samsung health ile ilgili bir sorun var bug da kalıyor ve pil kullanımını aşırı yükseltiyor ben saati kapatıp açmadığım sürece hiç bir sorun yaşamadan 5 günü görebiliyorum telefonu kapatıp açtığımda health uygulamasını 15-20 kere uygulamayı durdur diyip health i bug dan çıkartıyorum 2 gün health doğru sonuç vermiyor 2. günden sonra saat normale dönüyor :D ve tüm özellikler doğru bir şekilde çalışmaya başlıyor ve 5 günlük şarj süresine ulaşıyorum,samsung health sorununun neden tam olarak çözemediklerini anlamadım saati çok seviyorum tasarımı kalitesi bu yüzden de çeşitli yollar ile çözümler ürettim :)

    kullandığın saat şeklinde fazladan ne vardı MD205 kullanıyorum oldukça memnunum artı olarak bundan fazlası nedir diğer saat şeklinin SAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜ




  • bubu13 B kullanıcısına yanıt
    rica ederim işine yaradı ise ne mutlu bana ;) 1 günün sonun da %78 civarı iyi normal sonuçlarda ilerliyor pil durumu 4 günü rahat çıkartması gerek söylediğin kadarı ile ;) sonuçları paylaşırsın bizimle ;)
  • MD205 Modeli guzelmis begendim surumu 2.3.2.3 yapinca s health'ti guncelliyormusunuz komple kaldirmanin yolu olsa guzel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.