Şimdi Ara

SAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
284
Cevap
6
Favori
15.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pm204 kullanıcısına yanıt
    matteo dini tasarım konusunda başarılı ve işlevsel tasarımlar yapıyor kesinlikle tavsiye ederim ;) olabildiğince telefondaki uygulamayı güncellememeye çalışıyorum bir yerden sonra mecvur bırakıyor güncelleme için güncelliyorum sorun yaşarsam yukarıdaki gibi uygulamayı durdur işlemi yapıyorum saatimin şarjını tamamen bitirmiyorum %15-10 kala şarja takıyorum saati kapatıp açtığımda health sömürmeye başlıyor :D keşke kaldırılsa ama yolu yok :D normal durumda :)
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    Bugün saat 23:00 da 4. Gün olacak %9 olarak şarja taktım şimdi

    3.0.0.1sürümü nasıl acaba denemeye gerek varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bubu13 -- 4 Ocak 2020; 20:1:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bubu13 B kullanıcısına yanıt
    oldukça iyi bir sonuç,yardımcı olabildiğime sevindim ben 2.3.2.3 sürümünde kaldım benim istediğim şeyler çalışıyor yeni olmasından dolayıda 5 gün gidiyor şarjı, bir kaç sefer denedim üst sürüme çıkmayı ama şarj süresi kısalıyor o yüzden her seferinde geri döndüm ama istersen deneyebilirsin sonra tekrar dönebilirsin nasıl olsa öğrendin nasıl yapıcağını
  • O halde gerek yok bende bu sürümde kalmaya devam edeyim aynen çok yardımcı oldun tekrar tekrar teşekkür ederim Bende 5 gün gitmesi için bataryasinimi değiştirsem acaba saati alalı 10 gün oldu ikici el olarak aldım garantisinin bitmesine 7 ay var daha 5 ay daha kullanıp garanti bitmeden servise batarya değişimi için müracaat edeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bubu13 -- 4 Ocak 2020; 21:1:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bubu13 B kullanıcısına yanıt
    rica ederim ;) hayırlı olsun güle güle kullan saatini ;) garantisi var madem bitmesine yakın değiştirtirsin hatta değişim yapıcağında üst sürüme yükselt :D daha da kısa gitsin süresi teslim ediceğinde servise pili değişsin sonra yine düşürürsün versiyonu ;) normalde 4 güne kadar diyor zaten web sitelerinde bu sürümde 4 gün ile gidersen sorun yok diyebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paco_ct -- 5 Ocak 2020; 19:7:50 >
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    Tesekkür ederim 🌹

    Hahaha

    Tamam öyle yaparım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bubu13 -- 6 Ocak 2020; 22:6:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bubu13 B kullanıcısına yanıt
    rica ederim
  • Usta son olarak birsey sormak istiyorum son sürümde saat başı çan çalıyordu 2.3.2.3 de yok sanırım saat başı çan çalma demi bulamadımda 🤷‍♂️



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bubu13 -- 8 Ocak 2020; 20:48:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bubu13 B kullanıcısına yanıt
    öyle bişey farketmedim hiç sanırım yok ama



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bubu13 -- 9 Ocak 2020; 1:57:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle çok teşekkür ederim emek etmiş bizimle paylaşmışsın. Bende tizen 3.0.0.1 yükledim eskiye nazaran biraz daha iyi oldu. ancak ben daha önce 3.0.0.2 ve 4.0.0.2 de pili en verimli kullanmıştım. Acaba bu versiyonlar var mıdır elinizde? İnternetden 3.0.0.2 versiyonu buldum ancak içerisinde pit dosyası yok. onun yerine 3.0.0.1 pit kullansak olur mu?
  • afeafe176 A kullanıcısına yanıt
    merhaba,rica ederim umarım işinize yarar ;) olması lazım ama stabil değil sanırım 3.0.0.2 e 3.0.0.1 den güncelleme yaparak geçiş daha çok tavsiye ediliyor o şekilde denedinizmi bu dosyalar root lu olmadığı için normal geçiş yapabilirsiniz :) daha önce root yapmadıysanız tabiki,aslında pit dosyasını deniyebilirsiniz test etmediğim için net bir cevap veremem test ettiğinizde en fazla olacak olan yazımda da belirttiğim gibi yazılımsal bozulmadır anlattığım şekilde o sorundan kurtulup normal sürüme geri dönebilirsiniz, ben versiyon 4 de denedim ve yazılımı patlatmıştım sonra geri döndürdüm ;) test etmekten korkmayın yani geri dönüşü mutlaka var ;)
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    valla öncelikle bu kadar hızlı cevap için teşekkür ederim hocam. ben güncellemeleri kademe kademe yükseldiğini bilmiyordum. onun için cihaz güncellemeyi hiç denemedim. Yani 3.0.0.1 den dire 4.0.0.4 e güncelleyeceğini düşündüğüm için hiç bakmamıştım, ancak öle değilmiş. onu da öğrenmiş oldum. Ben zaten bu zamana kadar nasıl kurcalamadım ona şaşırıyorum. genelde elim pek rahat durmaz :)
  • afeafe176 A kullanıcısına yanıt
    rica ederim yardımcı olabildiğime sevindim ;) hepimiz her zaman bişeyleri tecrübe ediniyoruz ;) mantıken öyle olabilirdi düşüncen yanlış değil ;) bende saati satın aldıktan 1-1,5 hafta sonra bu çözümü yazdım o kısa zamanda internet üzerindeki bütün kaynakları inceledim başkası olsa garantiye verirdi ben dayanamıyorum araştırıyorum hemen
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    hocam,

    tüm adımları basamak basamak ilerledim.en son güncelleyerek 3.0.0.2 sürümünün sonuna kadar geldim. Ekiye oranla çok az i düzelme yaşadım. Ancak hala 13-14 saatte pil bitiyor. Telefona bağlı ya da değil aynı sürede bitiyor. saatte her zaman açık özelliği kapalı ve ekran parlaklığı seviye 3 te kullanıyorum. Ancak hala eski performansına ulaşamadım. 1 ay öncesine kadar 40 saat giden pil şuan 13 saat ancak gidiyor. tizen 4.0.0.4 de ise 8-9 saat gidiyordu. pil kullanımına baktığımda ise % 45 samsug healt yemiş, %16 saat şekilleri %9 ayarlar... kalanda diğerleri. Artık ne yapacağım bilemedim.
  • afeafe176 A kullanıcısına yanıt
    uygulamadan pil kısmına girip samsung health üst üste 10 kere uygulamayı durdur diyebilirmisin uygulama bug da kaldı anlaşılan 10 kerede yapmazsa biraz daha yap sonra şarja tak ilk şarjdan sonra düzelmesi gerek ilk 2-3 gün health uygulaması saçma davranışlar sergileyecek sonrasında tamamen bütün özellikler çalışır halde düzelmiş olacak garip değilmi ama bende böyle çözülüyor
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğinizi uyguladım. samsung healt bug dan çıktı galiba, şuan şarjın sadece saatin %50 si bitti ve bu yüzde %50 nin sadece %6 lık kısmı samsung healt yedi. Ancak bu sefer de saat şekilleri %24 şarj yedi. Bu seferde saat şekilleri mi bub girdi anlamadım valla
  • afeafe176 A kullanıcısına yanıt
    Kullandığınız saat şekli nedir saatin kendi şekillerinimi kullanıyorsun yoksa mağazadanmı aldın 1-2 gün bekle 1 günlük kullanımda ne kadar tüketiyor şarjı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • paco_ct kullanıcısına yanıt
    orjinal saat şeklini kullanıyorum. 2 günlük gün sonu pil kullanımını ekran resmi aldım.SAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜSAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜSAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜSAMSUNG GEAR S3 FRONTİER(SM-R760 versiyonu için) downgrade yapma ve şarj çabuk bitme sorunu ÇÖZÜMÜ
  • afeafe176 A kullanıcısına yanıt
    kullanımlar normal gözüküyor pil ömrünü yitiriyor olabilirmi acaba?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.