s23 diye alıyordum az kalsın meğer s23 plus mış :D |
SAMSUNG GALAXY S23/S23+ [ANA KONU] (691. sayfa)

-
-
Arkadaşlar telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm saat uygulaması kayboldu başına gelen oldu mu hiç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
S22 olanını alın. Birebir uyumlu ve daha ucuz.
-
REcep de aynısını dedi ama emin olamadım ekran yanlarında ne kadar açıklık kalıyor :D Bu linkteki plus modelinde bayağı iyi kaplamış ekranı hiç boşluk kalmayacak şekilde neredeyse
-
-
500 tl için değmez doğru ama M51'i 5000 tlye satarsak 3000 tl için değer ama dediğiniz durumlar da olabiliyor. Fazla alışverişim olmadı ama olduklarında hiçbir sorun yaşamamıştım.
-
Merhaba, bazen kilit ekranını açarken arkaplanın geriden geldiği oluyor mu 120hzde oluyor genelde 60hzde sorun olmuyor bi gariplik var gibi bazı uygulamalarda da anlık görüntüler üstüste biniyor :/
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynısı banada oldu, Galaxy store'da mevcut indirebilirsin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ediyorum cevap için. Büyük ihtimalle değiştirme yapmayacağım. İPhone dan devam edeceğim. Kamera ve video olayı bence İPhone daha iyi geldi bana gece performansı da keza öyle. Sen ne düşünüyorsun bu konu da hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uygulayan arkadaş vardı, süper oturmuştu. Geçmiş mesajlarda var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bunun için link verebilirmisiniz, yanlış almayalım.
-
Bir tane telefon vermeniz yeterli ek takas desteği indirimi için. Ben dahil birçok kişi o şekilde satın aldı. 800 TL'ye telefon verdim + 4.000 TL'de samsung indirim yaptı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Basteryus -- 1 Mayıs 2023; 11:18:10 > -
https://www.amazon.com.tr/gp/aw/d/B09M591TD2/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de başıma geldi hocam. Samsung saat uygulamasını isteğe bağlı uygulama yapmış herhalde
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Evet arkadaşlar 40 günlük s23'üm de ekran yanığı oluştu. İlginç bir şekilde sadece koyu gri koyu lacivert gibi renklerde görebiliyorum. Daha önceki ekran yanmaları beyaz ekranda belli oluyordu. Chrome sağolsun farkettim. Sekmeler bölümüne girdiğimde aşağıda bir artı işareti farkettim. Dedim sekmeler mi değişti artık yarı saydam falan mı oldu, sekmeleri kapattım ve kayboldu. Tekrar açtığımda ekranın en alt ortasında + işareti görünüyordu en solda ise ev işareti. Meğersem ekran efendi tiktok izlerken yanmış. Kim bilir ne zaman yandı. Tiktok hesabı bile olmayan, günde 2 bilemedin 3 dakika arkadaşların gönderdiği tiktokları izleyen, izledikten sonrada kapatan biri olarak şoktayım. Son 4 yıl içerisinde amoled yanığı oluşan 3. samsung amiral gemisi telefonum. Biri 5. ayında, biri 4. ayında ve buda 40. gününde(belki daha erken?) bu merete yakalandı. Ekranı otomatik parklaklıkta kullanıp, otomatiğin ayarladığı değerinde altına çeken birinin telefonunda 40 günde ekran yanığı oluşması çok ilginç.
Ürünü cumartesi günü yetkli servise teslim ettim, değişim istediğimi belirttim. Karşılayan arkadaş ekran yanığını göremedi. Karanlıkta ve çok koyu renklerde çok rahat görünebildiğini belirttim. Kayıt açtı ve cihazı teslim aldı.
İlk 6 ay arızalanan cihaz için değişim ve iade hakkım olmasına rağmen arkadaş inatla değişmeyebilir dedi ya arkadaşın yasadan haberi yok ya da klasik destek bilişim, kafasına göre iş yapmaya devam ediyor. Daha önce de aynısı oldu 5 aylık cihazda değişim için uğraştırdılar ve tüketici hakem heyetine gitmek zorunda kaldım. Tam 3 ayımı harcadılar ve sonunda cihaza iade/değişim kararı çıktı. Tabi bu sırada yeni cihaz aldım ve iade/değişim kararı çıkan cihazı güncel fiyatından iade ettiler. Aslında hepsiburada aldığım fiyatı geri verdi bana, kalan farkı samsungdan aldım.
Yine aynı şekil diğer 4 aylık telefonumda da ekran yanığı tespit edildiğinde onada tamir işlemi yapılmak istendi ve değişim reddedildi. Daha önce yaşadığım olayları anlatıp eski tüketici hakem heyeti kararını gösterince değişimi onayladılar. Cihaz elimizde şu an yok sipariş geçeceğiz 7-10 iş günü içerisinde gelecek dediler. Dedim süreç uzayacak gibi ise iade/değişim raporu verin ben hepsiburadayla görüşeyim, biz iade/değişim raporu bu durum için veremiyoruz dediler. Yine işlerine gelen şekilde işlem yaptılar. Cihaz gelince size bildireceğiz dediler. Cihazım beyazdı ve 256gb versiyonu idi. Özellikle birebir aynısını istediğimi başka bir şey istemediğimi belirttim. Bu olaylar pazartesi günü olmuştu ve cuma günü sms geldi cihazınız hazır teslim alabilirsiniz diye. Cihazı teslim almaya gittim imza vs atıldı, cihazı teslim aldım ve eve doğru yola koyuldum ve evde kutuyu açınca ne göreyim cihaz mavi/lacivert renkte :). Saat 4 gibi oldu bu olay, zar zor yetiştim götürdüm durumu anlattım bu sefer almıyorlar, kutuyu açmışsınız diyorlar. Ben ona bir şeyler derken o bana bir şeyler anlatırken, en son içeriden birisi geldi, sim kart taktın mı abi dedi hayır dedim tamam alın cihazı bunu geri gönderin durumu belirtip tekrar sipariş geçin beyazını dedi ve beyazı sonraki hafta salı günü geldi ve teslim aldım ve bu cihazda 20 ay boyunca hiçbir sorun ile karşılaşmadım ve yenileme kampanyası için kullandım cihazı.
Sonuç olarak başınızı ağrıttım ama samsung ürünleri son zamanlarda ya çok uğraştırıyor ve çok sorunlu yada ben daha bilinçli daha dikkatli olmaya başladım. Hep Galaxy S serisi kullandım ancak son zamanlarda çok pişmanım. Androide alışmış ve apple ekosisteminden de nefret eden biri olarak alternatif olarak başka bir şey göremiyorum şuan.
Ekran yanmasıyla karşılaşan başka arkadaş var mı acaba forumda merak ettim.
Edit ;
Onarım durumu "Onarım İptal edildi " diye ayarlanmış. Samsungu aradım ve teknik servis soruna rastlamamış dediler. Ben sorunu nasıl görebildiğimi anlattım ve tekrar incelenmesini istediğimi belirttim. Talebimi teknik servise iletti. Ben yarın teknik servise gideceğim bakalım nasıl göremiyorlarmış.
Edit ;
Servise bizzat gittim, sorunu kendi gözleriyle de görüp onaylamalarına rağmen bu bir sorun değil amoled ekranların doğal işleyişi böyle diyip servis talebimi reddettiler ve cihazı iade ettiler. Tüketici hakem heyeti serüvenimiz başladı böylelikle.
Sizde böyle bir sorun var mı yok mu test etmek için lütfen, parlaklığı en sona getirip ekstra parlaklığı açın. Ardından tiktoku açın ve google chrome'u açın. Telefonunuz karanlık modda olsun. Chromeda sekmeleri görebildiğiniz yeri açın ve tüm sekmeleri kapatın. Ardından tiktoka geçin ve 2-3 dakika tiktoku kullanın ve hemen chrome'a geçiş yapın. Eğer sizinde ekranınızda tiktoktaki alt panel logoların hatta ekranda yazıların izleri görünüyorsa sizin de ekranınız sorunlu demek. S22, S20 FE ve S20 Ultra'da denedim böyle bir sorun yok. Ben samsung türkiye'de ki tanıdıklarıma mail attım ve samsung global'e de yazdım buna gerçekten sorun değil diyen bu normal bir şey diyen başkaları var mı göreceğiz. Bu normal bir şey değil diyorlarsa vay o teknik serviste ki elemanın haline. Uğraştırıcak kendisiyle. Bu arada servis hizmeti aldığım yer kadıköy şubesiydi. Hiç bir şekilde tavsiye etmem, ezbere iş yapan, kronik sorunlar ve samsungun bildirdiği sorunlar dışındaki sorunları sorun olarak görmeyen sinir bozucu bir yer.
Edit ;
Görünüşe göre bu normal bir şey. Başta samsung global sorunu anlayamadılar, yada anlamamazlıktan geldiler. Video attıktan sonra bizde kendimiz test edip size döneceğiz dediler. Geri dönüşleri" evet bunu bizde tekrarlayabiliyoruz, s23 ve üst modellerinde birden fazla cihazda denedik. Özellikle s23 ultra'da çok çabuk oluşuyor ve çok net belli oluyor, görünüşe göre olması gereken bir şey, ben her ihtimale karşı teknik takıma durumu bildirip size tekrar dönüş yapacağım" gibi bir dönüş aldım. S23, S23+ ve özellikle S23 Ultra'yı çok etkiliyor. Cihazda herhangi bir parlak beyaz nesneyi bir sünra gösterdikten sonra karanlık bir temaya geçtiğinizde bariz ekranda iz bırakıyor. S22'de böyle bir sorun yok. Test ettik ancak göremedik.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaonyr -- 9 Mayıs 2023; 23:46:34 >
-
Ben bundan bahsediyorum işte daha 2-3 aya bir sürü kronik sorunları ortaya çıkacaktır samsungun en son s9 plus kullanmıştım aynı şekilde amoledi yanmıştı samsung galaxy s serilerinin hepsinde aslında aynı kronik sorun var o yüzden samsunga tövbeliyim değişim değil iade alın bence
-
Bu kadar model ve soruna istinaden tekrar samsung almazdım ben hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X