Şimdi Ara

Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU] (720. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.881
Cevap
103
Favori
832.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 718719720721722
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • K.A.R.U.B kullanıcısına yanıt
    Sıfırdan kurulumda peki yedeklerden yükleme yapmış mıydınız? Yoksa hiç yedek yğklemeden mi yapmak lazım? Çok ayarım, uygulamam falan var yedek yüklemeden yapmayı göze alamıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Rehber ve galeriyi yedeklemiştim sadece hocam.


    Samsung sistem güncellemesi sonrası format tavsiye ediyor. Temiz kurulum candır.


    Güvenlik paketleri için gerekmeyebilir ama sürüm değişikliğinde kesinlikle gerekiyor görüşümdeyim.

    Android 13 e format ile geçmenizi öneririm.


    Temiz bir başlangıç iyi olur. Yedekten yüklemek psikolojik olarak içime sinmiyor. Ancak bu size kalmış. :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın batarya için kadıköy servisine gideceğim, bakalım farklı bir cevap alabilecek miyim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • s20 plus a android 13 gelecek mi arkadaslar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Gelecek eli kulağında. En son S20 ultra ya geldi galiba. Sırada yani her an gelebilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Geçen hafta Rusya ya geldi. Bu hafta ya da haftaya TR için geleceğini düşünüyorum hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.A.R.U.B kullanıcısına yanıt

    Sürüm atlayınca şart bence. Olabilecek sorunlar olmamış oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Ben diğer yetkili serviste çalışıyorum çok istiyorsan bataryanı değişiriz ama serviste bakıp sorun yok dedilerse büyük ihtimal kullanım ya da uygulama kaynaklı şarjın bitiyordur. Cihazı bilgisayara bağlayınca özel bir yazılım sistem geçmişini çekiyor ne zaman ne açmışsın ne kadar kullanmışsin a dan z ye yazıyor. Orada sorum varsa hata var diye gösteriyor sistem. Değişince çözülecek diye eminsen degisilor. Ama adb ile çok fazla şey kapattiysan sorun çıkabilir çünkü daha önce forumdan bir iki kişiyi çağırdım adb ile her şeyi kapatmış cihazda servis menüsü bile açılmıyordu. Bu arada garantiden yapılırsa yazılım atarız bilgilerin gider.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle, Adb ile sadece AR emoji ve bixby'nin birkaç şeyini bir de windows bağlantısını kapattım ama ben bunu telefonu ilk aldığımda yapmıştım. Kullanım şeklimde değişen bir şey yok. Normalde bu telefon ortalama 18 saat dayanıyordu. Son bir aydır nerdeyse 10-13 saat arası. Uygulamalarım hep güncel. Wipe cache partitipn yaptım. Sürümüm güncel.

    Telefonun bataryası ilk gün gibi olamaz onu anlıyorum ama ben iş yerindeysem falan wifi kullanamadığım bir ortamda ik kez şarj etmem lazım. İlk aldığımda da batarya çok iyi değildi malum zaten ama ben günü çıkarıyordum. Eğer telefonu kullanırsam olan şu;


    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]

    Yani pocket casts bildiğiniz spotify'ın podcast için olanı ve 2 senedir kullanıyorum. Twitter malum. Youtube 40dk izlemişim. Instagram yok (uygulama var da girmem hiç), oyun yok. 9saat, hadi 12 saat olsun normal mi? Device carenuygulamasının datasını sildim pil kullanım özelliklerimi yeniden öğrensin diye, yurtdışı forumda tavsiye edenler olmuş.

    Batatya değişimi istememin sebebi benim yaptığım farklı bir durum yoktu ondan. Ben de pil kullanımına girince uygulamaların tğketimine bakıyorum, ona göre derin uyku ve uyku modları hepsini yaptım. Mesela sabit 96hz denedim değişmiyor. Adaptif 96-60 hz kullanıyorum aslında ilk aldığım günden beri. 120hz de ekran aşırı ısınıyor kullanmıyorum. Normalse bu durum boşuna kendimi yormayım tabi sadece cidden çözüm arıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 2 Aralık 2022; 10:34:28 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hocam mesela sabah şarjdan çektim. Daha 40 dk olmuş nerdeyse yüzde 10 indi. 20dk ekran sürem var. Samsung ınternet, donanımhaber ve twitter kullanmışım.
    Hocam ne yapayım şimdi sizce ben?

    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 2 Aralık 2022; 11:8:59 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kadıköy servise verdim. Durumu anlattım ekran görüntülerini gösterdim.

    Bataryamı değişmişler, şarj soketiyle ilgili bir şey değişmiş anlamadım.

    Asıl anlamadığım ekranım değişmiş. Sebebini sorunca sizin farketmediğiniz yanık olabilir dedi ama anlam veremedim. Acaba sökerken falan ekranı mı kırdılar dedim hatta:) ancak telefon şuan yağ gibi akıyor acaba ekranda anlamadığım bir sorun mu vardı da ben farkında değildim, dokunma hissiyatı falan aşırı tepkisel. Eski ekranda ufak çizikler vardı, bir de o ilk cam filmli şekilde geldi. Üstelik bir de şarj kablosu hediye ettiler. Bunların hepsi iki saatte oldu, hala inanamıyorum:)

    Bir de telefonumu sıfırlamamışlar, bana kesinlikle sıfırlanır demişlerdi. Bunun da sebebini anlamadım. Yine de bu kez temiz kurulum yapacağım, çok üşensem de. Gerçekten temiz kurulum etkili mi bu kadar? Yapmalı mıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 2 Aralık 2022; 15:52:16 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    öncelikle geçmiş olsun. Bizim serviste de aynı şeyler yaşanıyor. 2 saatte değil 1 saatte onarım 30dk son test işlemi ile 1.5 saatte teslim ediyoruz.


    Ekranda hayalet ekran/amoled yanığı oluşmuş olabilir. Sökerken kırılacak bir şey yok zaten makinası var otomatik olarak o açıyor arka kapağı. Zarar görecek bir şey yok.

    Dedikleri gibi senin fark etmediğin sorun vardır. Sonradan garantin bitince servise gelme bir daha diye değişmişlerdir. garantisi bitmeye yakın cihazlar servise gelince genelde genel bakım yapılır bir daha gelmesin sorun çıkmasın diye.


    ekran jelatini fabrikasyon, gelen parçada hazır geliyor. Ekran ve kasa yapışık halde. Batarya ve şarj modülünü değişmişler alt kısımdaki.


    Totalde ekran+kasa+batarya+şarj modülü+mikrofon+ahize değişmiş oldu. geriye değişmeyen anakart kameralar kapak falan kalıyor.


    Sıfırlamamaları yanlış bence. Bunu zorunlu kılıyor. Gözden kaçırmış olabilirler. sıfırlamak ta değil güncel yazılımı yükleyip veriyoruz.





  • claswan kullanıcısına yanıt
    En güncel yazılımdaydım zaten ama sıfırlamamışlar. Heralde gözlerinden kaçtı. Valla gerçekten rahatladım, çokta iyi ilgilendiler. Hocam size de teşekkürler, bilen biri de söyleyince daha iyi oluyor.

    Yalnız şunu söyleyim cidden servisler arasında dağlar kadar fark var. Bu Kadıköy servisine ikinci gelişim. Bir öncekinde de çok memnun kalmıştım. Adana servisinde hiç ciddiye almıyorlar. Çalışanlar niye geldiniz der gibi zaten. İstanbul servisleri genel olarak çok daha ilgili. Beni Adana’da dinlemediler bile neredeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 2 Aralık 2022; 19:20:4 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Rica ederim.


    Önde çalışan personel Samsung çalışanı. Maaşını teknik servis değil Samsung ödüyor. Okuyan üniversite öğrencileri oluyorlar. Tek amaçları müşteri memnuniyeti zaten. İşin asıl kısmını aslında teknik ekip yapıyor ama tabii ki müşteriyi karşılamak çok önemli. Zaten seni mutlu eden sadece karşılama değil aldığın sonuç oluyor.


    Sadece yazılım atmamaları ilginç. Tertemiz olurdu ne güzel. Android 13 gelecek önümüzdeki haftalarda. Gelince sıfırlarsın cihazı.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, 13 gelince inat etmeyeceğim artık sıfırlayıp temiz kurulum yapacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Neden sıfırlama zorunlu kılınıyor hocam?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dh_userr D kullanıcısına yanıt

    K.V.K.K. 'dan dolayı zorunlu aslında ama bence zorunlu olmasa da yapılmalı. Telefon kendine geliyor farkı hissediyorsun. Yazılım attırmak bile para. Bizde 150 lira mesela.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Android 13 ile bakım modu adında bir özellik eklenmiş, android 13 yüklü bir telefonu bu özelliği açıp sonra servise verdiğimizde sıfırlamalarına gerek kalmaz belki.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dh_userr D kullanıcısına yanıt

    Evet gerek kalmayacak. Android 13 cihazlar gelmeye başladı aslında bu yönteme başlamadık henüz.

  • 4 ay önce 2. el olarak aldım 1 yıl garantili s20 plusı iyikide almışım herkes 2. ele o kadar verecegine 0 orta segment al dedi A52-53 falan iyi ki almamışım S serisi 2 senelikte olsa farklıdır çok memnunum çoğu kişinin aksine sabah 8 de şarjdan çıkardığım cihazım gece 10 gibi yüzde 10 lara düşüyor ki bu benim için gayet yeterli bir durum özellikler , ekran , kamera olarak fazlasıyla yetiyor bana eski cihazım mi9T ydi onunda kamera performansı iyi olmasına karşın s20+ amiral gemisi olduğunu belli ediyor kamera olarak iphone 11 den çok daha iyi bence özellikle loş çekimlerde çok denemem oldu android 13 gelmesi benim için çok iyi oldu sonuçta 2 yıl önce çıkmış bir cihaz almışım ama android güncelleme alıyor eğer başına bir iş gelmezse enaz 2 sene kullanır kısmetse s22 ye geçerim malum ekonomik durumlar anca geriden takip edebiliyoruz.

  • 
Sayfa: önceki 718719720721722
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.