Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE Fan Edition [ANA KONU] (797. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.514
Cevap
227
Favori
1.475.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 795796797798799
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • keremalp kullanıcısına yanıt
    Yüzde 20 30 arası pil tüketen hucre askıda şu anda yüzde 7 de. Sanki iyileşme oldu gibi. Bir kaç gün daha kullandiktan sonra belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt
    googelin mesaj uygulamasini indirdim sikinti yok onda.sikinti samsung mesajlarda.geri donus yazdim bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scarface0537 S kullanıcısına yanıt
    Güzel bir konuya değindiniz. Çoğunlukla buradaki arkadaşların gece takıp sabah çıkardığını biliyorum. Bir arkadaşında burda bataryasının artık şarj tutmadığı şikayetini okudum.
    Ben şahsen yüzde 15'e kadar kullanıp şarja takıyor, yüzde 80'de de şarjdan çekiyorum. Bunun için yine burada arkadaşların tavsiyesi AccuBattery programını kullanıyorum. Buna ilaveten şarj olurken de telefonu kullanmamaya çalışıyorum.
    Ayrıca yine Samsung'un Ativ Smart PC Pro serisi Windows Tablet bilgisayarını beşbuçuk yıldır kullanıyorum. Boot ayarlarına şarj için yüzde 80 sınırlaması koymuşlar, isterseniz kaldırabiliyorsunuz. Bilgisayarı özellikle ilk üç yıl çok yoğun kullandım, yüzde 80 sınırlamasını kapamadım. Şu an batarya yıpranması yüzde 30'a gelmek üzere...
    Ne dersiniz beş yıl için bu yıpranma çok sayılır mı?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.digibites.accubattery

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayaydin

    Güzel bir konuya değindiniz. Çoğunlukla buradaki arkadaşların gece takıp sabah çıkardığını biliyorum. Bir arkadaşında burda bataryasının artık şarj tutmadığı şikayetini okudum.
    Ben şahsen yüzde 15'e kadar kullanıp şarja takıyor, yüzde 80'de de şarjdan çekiyorum. Bunun için yine burada arkadaşların tavsiyesi AccuBattery programını kullanıyorum. Buna ilaveten şarj olurken de telefonu kullanmamaya çalışıyorum.
    Ayrıca yine Samsung'un Ativ Smart PC Pro serisi Windows Tablet bilgisayarını beşbuçuk yıldır kullanıyorum. Boot ayarlarına şarj için yüzde 80 sınırlaması koymuşlar, isterseniz kaldırabiliyorsunuz. Bilgisayarı özellikle ilk üç yıl çok yoğun kullandım, yüzde 80 sınırlamasını kapamadım. Şu an batarya yıpranması yüzde 30'a gelmek üzere...
    Ne dersiniz beş yıl için bu yıpranma çok sayılır mı?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.digibites.accubattery
    Yeni pillerin tamamen dolması gerektiğini okudum. İşlemeyen hücreler zamanda ömrünü tamamlıyormuş. Ne yaparsak yapalım eskiyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar. Cihazdan gayet memnundum. Fakat sağ edge panel dokunmatik bozuldu. Acaba fabrika ayarlarına geri dönüş yapsam faydası olur mu? Bir de youtu.be da birisi o kısma saç kurutma makinesi tutarak temassızlık sorununu çözdüğünü söylüyor. Yoksa doğrudan servise mi vereyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell volte ayarı yapabilen var mı?
    ne denediysem başarılı olamadım.
    s7 edge cscsi ykledim rootladım vs. sadece 4.5g yazısını görebildim daha fazla da ilerleme kaydedemedim.
    bildirim çubuğunda wifi arama ve volte seçenekleri aktif olmasına rağmen aramalarda 3gye geri düşüyor.

    turkcelle hdses yazıp 2200a gönderdim. cihazınızın ve şebekece 4.5g hdses desteklemesi gerekir diye aktif edilmedi.
  • resmi olarak volte destekleyen bir telefona sim kartınızı takıp aktif ettikten sonra kendi cihazınızda kullanabilirsiniz.
  • Ya arkadaş kafayı yiyecegim.kisileri favori yapmayı bi turlu bulamadım.telefon hafızasındaki kisiler favori yapiliyor.ama beceremedim bir turlü.favori yapan simge çıkmıyor artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremalp -- 2 Eylül 2018; 22:59:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeze-bee

    resmi olarak volte destekleyen bir telefona sim kartınızı takıp aktif ettikten sonra kendi cihazınızda kullanabilirsiniz.
    Turkcellin destek verdigi telefonlar mi olmali illaki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhtemelen öyledir. web sitesinde desteklenen modellerin listesi yer alıyor.
  • keremalp kullanıcısına yanıt
    Favori kişilerinizi Starred for android klasörüne atarsanız yıldızlı olarak görünüyor. Bizzat o şekilde kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    ben de ayni sekilde sarj ediyorum ve accubattery lisansli kullaniyorum.orada da %80 gelince mesajla uyari verince sarjdan cekiyorum.yalniz soyle bir durum var,google play de phone info samsung programinda batarya sagligi %89,53 gosterirken accubattery'de ise %94 gostermektedir. fotolar asiga eklidir.sizde durum nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scarface0537 -- 3 Eylül 2018; 0:42:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeze-bee

    muhtemelen öyledir. web sitesinde desteklenen modellerin listesi yer alıyor.
    Cok tesekkur ederim deneceğim onu da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scarface0537 S kullanıcısına yanıt
    Phone info nun verdiği değerler tutarlı değil, burda pekçok arkadaş yazdı. Sıfır telefonda bile o değerleri verildiğini yazanlar oldu, batarya konusunda o programa itibar etmeyin...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • keremalp kullanıcısına yanıt
    Tam anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    windows tablet ornegini verdiniz. peki tlf. icin bu aralik birakilmis olabilir mi ? yani biz %100 e doldurdugumuzda aslinda %80-90 mi dolduruyoruz acaba 🤔🤔

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremalp

    Ya arkadaş kafayı yiyecegim.kisileri favori yapmayı bi turlu bulamadım.telefon hafızasındaki kisiler favori yapiliyor.ama beceremedim bir turlü.favori yapan simge çıkmıyor artık
    Yine kendi soruma kendim cevap veeiyorum.



    Eskiden kisinin yaninda yildız cikardı.ustune basınca favori olurdu.

    Sanırım oreoda degişmis.kisilerde ayrıntilar....düzenle......bağlantilılı kisileri yönet kısminda sim baglantısını kaldirinca ozaman favori yıldızı ortaya çıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba

    Uzun süredir Samsung Note-3 kullanıyorum, telefonum ilk 4 yıl sıkıntısız idi, 5.yılda ekranda yeşil bir hat oluşmaya başladı ve yeni telefon almak istedim.

    Samsung markası ile MI arasında kaldım ve Samsung'un Note serisinin hafıza artırımı yapılabilir modeli olan Note Fe'yi tercih ettim.

    Yaptığım araştırmalarda Samsung Note Fe ithalatçı garantili getirildiği için normal bir telefoncudan almaktansa sorun olduğunda muhatabım olabilecek bir mağazayı seçtim.

    Youtube da yayımlanan tanıtım videolarında telefonu ilk aldığımızda veya sonrasında karşımıza çıkabilecek sorunlar hakkında herhangi bir bilgi kırıntısı olmadığını, başıma gelince araştırdığım Şikayetvar.com sayfalarından anladım. Mağdurların servisle yaşadığı sorunlar pek iç açıcı değil ama hadi hayırlısı...

    Bir telefonu aldıktan sonra ilk 6 ay içerisinde arıza oluştuğunda ayıplı ürün kapsamına giriyormuş ve sanırım bu süre 1 yıl'a çıkarılmış. Okuduğum kadarıyla mağazadan aldıysanız koşulsuz iade veya cayma hakkı pekte mümkün değilmiş fakat uzaktan alındığında 14 günlük koşulsuz iade süresi varmış.

    Kutusundan çıkan telefonun iris ve diğer sensörlerinde sorun olduğunu fark edip gerekli süreci(iade veya yeni ürün talebi) başlattım. Şikayetvar.com'da okuduğum kadarıyla servis dolduruğumuz formdaki şikayet kısmını okumadan direk telefona müdahale bulunabiliyor.
    Bu arada tanıdığım bir telefoncuya sorundan bahsettim. Sorunun çip değişimi ile düzeleceğini onarım maliyetinin 100-150 lira civarında olduğunu, garanti servisininde sorunu çözecek düzeyde hizmet verir seviyeye ulaştığını(Eskiden kötü fakat son zamanlarda daha iyi hizmet vermeye başladıklarını) söyledi.

    Telefon çok hoşuma gidiyor, bunca zamandır Note-3 ile ızdırap çektiğimi anladım fakat yeni telefonu kullanmaya fırsat bulamadan garantiye göndermek zorunda kaldım ve ilk günden sıkıntılı bir telefon almış olmaktan dolayıda yeni bir telefon almanın sevincini yaşayamamış hissediyorum.

    Benzer sorunların forumdaki arkadaşların da başına geldiğini okudum, konu ile ilgili nasıl bir yol izlediğinizi, ithalatçı garantili Note Fan Edition ile ilgili yaşadığınız sorunlar hakkında bilgi paylaşımı yapmanızı rica ediyorum.
    Sıfır alınmış bir Samsung Note Fan Edition'da benzer sensör arızası ile karşılaştınız mı?
    Servis ile nasıl bir süreç yaşadınız?
    Onarım yapılmış telefonlarda ilerleyen yıllarda yeni sorunlar oluyor mu?

    Not: Telefonu hor kullanan birisi değilim, şuan kullandığım 5 yıllık Note-3'ün ekranında çizik yok.



    Olayı özetlersem yaşamış olduğum bu sorunu sizlerle paylaşıp bilgi almak ve konu ile ilgili süreci buradan sizlerle paylaşıp bilgilendirme yapmak istiyorum;
    1.Aşama
    Telefon mağazadan alındı, yapılan kontrollerde iris ve diğer sensörlerinde sorun olduğu tespit edilerek ayıplı ürün kapsamında yeni ürün veya para iadesi talebiyle servis formu düzenlenip garanti firmasına gönderildi. Servis yetkilisi ararsa telefonun donanımsal bir sorununun olup olmadığının incelemesini ve her hangi bir onarım işlemi yapmadan sorunu açıklar rapor düzenlemesini talep edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Investor -- 3 Eylül 2018; 6:5:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Investor

    Arkadaşlar Merhaba

    Uzun süredir Samsung Note-3 kullanıyorum, telefonum ilk 4 yıl sıkıntısız idi, 5.yılda ekranda yeşil bir hat oluşmaya başladı ve yeni telefon almak istedim.

    Samsung markası ile MI arasında kaldım ve Samsung'un Note serisinin hafıza artırımı yapılabilir modeli olan Note Fe'yi tercih ettim.

    Yaptığım araştırmalarda Samsung Note Fe ithalatçı garantili getirildiği için normal bir telefoncudan almaktansa sorun olduğunda muhatabım olabilecek bir mağazayı seçtim.

    Youtube da yayımlanan tanıtım videolarında telefonu ilk aldığımızda veya sonrasında karşımıza çıkabilecek sorunlar hakkında herhangi bir bilgi kırıntısı olmadığını, başıma gelince araştırdığım Şikayetvar.com sayfalarından anladım. Mağdurların servisle yaşadığı sorunlar pek iç açıcı değil ama hadi hayırlısı...

    Bir telefonu aldıktan sonra ilk 6 ay içerisinde arıza oluştuğunda ayıplı ürün kapsamına giriyormuş ve sanırım bu süre 1 yıl'a çıkarılmış. Okuduğum kadarıyla mağazadan aldıysanız koşulsuz iade veya cayma hakkı pekte mümkün değilmiş fakat uzaktan alındığında 14 günlük koşulsuz iade süresi varmış.

    Kutusundan çıkan telefonun iris ve diğer sensörlerinde sorun olduğunu fark edip gerekli süreci(iade veya yeni ürün talebi) başlattım. Şikayetvar.com'da okuduğum kadarıyla servis dolduruğumuz formdaki şikayet kısmını okumadan direk telefona müdahale bulunabiliyor.
    Bu arada tanıdığım bir telefoncuya sorundan bahsettim. Sorunun çip değişimi ile düzeleceğini onarım maliyetinin 100-150 lira civarında olduğunu, garanti servisininde sorunu çözecek düzeyde hizmet verir seviyeye ulaştığını(Eskiden kötü fakat son zamanlarda daha iyi hizmet vermeye başladıklarını) söyledi.

    Telefon çok hoşuma gidiyor, bunca zamandır Note-3 ile ızdırap çektiğimi anladım fakat yeni telefonu kullanmaya fırsat bulamadan garantiye göndermek zorunda kaldım ve ilk günden sıkıntılı bir telefon almış olmaktan dolayıda yeni bir telefon almanın sevincini yaşayamamış hissediyorum.

    Benzer sorunların forumdaki arkadaşların da başına geldiğini okudum, konu ile ilgili nasıl bir yol izlediğinizi, ithalatçı garantili Note Fan Edition ile ilgili yaşadığınız sorunlar hakkında bilgi paylaşımı yapmanızı rica ediyorum.
    Sıfır alınmış bir Samsung Note Fan Edition'da benzer sensör arızası ile karşılaştınız mı?
    Servis ile nasıl bir süreç yaşadınız?
    Onarım yapılmış telefonlarda ilerleyen yıllarda yeni sorunlar oluyor mu?

    Not: Telefonu hor kullanan birisi değilim, şuan kullandığım 5 yıllık Note-3'ün ekranında çizik yok.



    Olayı özetlersem yaşamış olduğum bu sorunu sizlerle paylaşıp bilgi almak ve konu ile ilgili süreci buradan sizlerle paylaşıp bilgilendirme yapmak istiyorum;
    1.Aşama
    Telefon mağazadan alındı, yapılan kontrollerde iris ve diğer sensörlerinde sorun olduğu tespit edilerek ayıplı ürün kapsamında yeni ürün veya para iadesi talebiyle servis formu düzenlenip garanti firmasına gönderildi. Servis yetkilisi ararsa telefonun donanımsal bir sorununun olup olmadığının incelemesini ve her hangi bir onarım işlemi yapmadan sorunu açıklar rapor düzenlemesini talep edeceğim.
    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Aslında Zamzungun pişmanlık olduğunu herkes biliyo. Note serisi kuşkusuz çok çok özel bi seri. Ona lafım yok. Yıllardır hep note serisi kullanmış biri olarak en son note 4 yerine bu telefonu almak istediğimde buraya takılmaya başladım. Ben bunları söyleyince beni kötü niyetli olmakla suçladılar. Sonuç ortada. Ayrıca bu senin için daha başlangıç onuda söyliyim. Daha neler çıkacak karşına. Ben xioami note 5 pro aldım rahatladım. Yoğun kullanımda 1.5 günü rahat çıkarıyo. Telefonun parasını iade iste bence hiç uğraşma. Geriye dönük bakarsan bununla ilgili Baya bi konu var. Bi zahmet okuyuver! Der birazdan birisi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DARKKO70

    Mesajlarim ciddi bi sekilde gec geliyor.turkcell kullaniyorum uygulama olarak samsung mesajlar.sizdede bu problem var mi yani banka islemlerinde gelmesi gereken kod 2 dk gec geliyo

    Orta düzey güç tasarrufu açıkken bende de yapıyor. Aslında mesaj geliyor fakat bildirimi geç geliyor. Mesaj uygulamasına girildiğinde mesajın gelmiş olduğunu görülüyor aslında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 795796797798799
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.