Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] (624. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
13.155
Cevap
172
Favori
884.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler anil01 yardım için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili dostlar telefonum Türkiye cihazı Note 10 plus (SM-N975F), rootsuz. Telefonu fabrika ayarlarına resetledim resetlemeden sonra Netflix telefonunuz artık uyumlu değil deyip güncellemiyor ve açılmıyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar telefonum 1 haftadan beri durduk yere nem algılandı hatası veriyor. Garantisi devam ediyor başına gelen var mı? Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onurbora O kullanıcısına yanıt
    Toz birikmesi ve tozun nem kapması sonucu oluşan bir durumdur. Kızımın S7 Edge telefonunda olmuştu. Ortadaki bağlantı kartına zarar vermeden yassı ağaç kürdanla (kısa devre yapmaması için iğne gibi metal bir araç kullanmayın) kaba tozu temizlemeye çalışın. Sonra da peçetenin ucunu katlayarak aralara sokup nemi kurutmaya çalışın. Tozu uzaklaştırdıktan sonra saç kurutma makinesi ile düşük derecede çok yaklaştırmadan da nemi uzaklaştırabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onurbora O kullanıcısına yanıt
    Yumuşak diş fırçası aynı anda elektrik süpürgesi ile çek sorun kalmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, telefonumda çok aktif kullanmamama rağmen kalemin bağlantısı koptu hatası almaya başladım. Bağlantı koptuğu için de malesef sıfırlayamıyorum. Ancak telefon üzerinde kalem çalışıyor herhangi bir problem yok sadece temassız şekilde kullanamıyorum. Problem ne olabilir ? ya da yenisini satın almaktan başka çözümü var mıdır ?

  • free4zone1 F kullanıcısına yanıt

    Son gelen güncellemenin 2 önceki güncellemeden sonra bir çok kişinin benim telefonum dahil kalemi bu şekilde. Şu anki durumda kalem değiştirmekten başka çare görünmüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft Edge kullanıcısına yanıt
    Acaba yazılımsal bir sıkıntı mı ? Bende bir gün önce google ın kendisine ait 2 tane uygulamayı güncellemiştim. Acaba onunla ilgisi olabilir mi ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • free4zone1 F kullanıcısına yanıt

    büyük ihtimal yazılımsal ama yazılım ile sonuca ulaşan görmedik daha.

    problemin samsung tarafından gönderilen güncelleme ile olduğunu düşünüyoruz. onun üstüne 2 tane güvenlik güncellemesi geldi ama bir gelişme yok malesef

  • Microsoft Edge kullanıcısına yanıt
    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    bildirimlerden temassız komut bildirimlerini kapatın. sorunu çözmüyor ama her şarja taktığınızda ve kalemi çıkarıp taktığımızda bağlantı kurulamadı diye bildirim gelmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil01 A kullanıcısına yanıt

    kalemin temassız kontrolünü kapattım hocam bildirim açısından sorun yok. Hatta kalemin bu fonksiyonunun çalışmadığını unuttum bile :)

  • Kardeşim s-pen bağlantı hatası illallah ettirdi, samsung müşteri memnuniyeti düşünseydi şimdiye kadar çoktan çözerdi...

  • INOVASYON kullanıcısına yanıt
    S-pen bağlantı hatası bende de oldu. Başka kalemle deneyince bağlanıyor ama...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erdi1974 E kullanıcısına yanıt

    kalemin içindeki pil ölüyor sanırım zamanla. pili sağlam bir kalem takınca sorun bitiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spen hatası ile ilgili yeni bir kalem aldım, sorun çözüldü.
    Kaleme 490 lira verdim bu arada, samsung işimizi çözmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INOVASYON kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bir çok kişi gibi bende S-Pen hatası alıyorum. S-Pen'i nereden aldınız hocam? Bana da siyah renkli orjinal S-Pen gerekli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Samsung ile epey görüştüm, stoklarına almadılar.
    İsmini yazmayayım da siz anlayın, uğur böceği logolu siteden aldım, renk seçeneği yoktu, sadece lacivert vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INOVASYON kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam yanıtınız için. Bir Samsung yetkili servisiyle görüştüm az önce siyah renk ellerinde olmadığını fakat sipariş geçtiklerinde ertesi gün gelebileceğini söylediler sistemden bakıp. Bende temin edeyim bu saçma S-Pen hatasından kurtulmak için. Tekrar çok teşekkür ederim ilginize.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Felice Forte F kullanıcısına yanıt

    Samsung Bayi s-pen için ne kadar fiyat istedi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.