Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] (626. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.155
Cevap
172
Favori
884.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 624625626627628
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • INOVASYON kullanıcısına yanıt

    s pene gelen güncelleme ile mi wear üzerinden? yoksa telefon güncellemesi? ben henüz güncellemedim sanırım. ne tavsiye edersiniz. geçmiş olsun bu arada. garantisi varsa samsung a gönderin.

  • INOVASYON kullanıcısına yanıt
    Donanım (s pen bataryası) değil de yazılım ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum. Bağlantı hatası olması bluetooth eşleşmesi ile ilgili bir sorun oluşturduğu kanaati oluşturuyor bende... S penler telefonla gizli bluetooth bağlantısı yapıyor; bluetooth menüsünde s peni göremiyorsun. Yazılım ile bu ayarlarda bir değişiklik oluyor sanırım. Ve bu detaylı ayarlara ulaşamadığımızdan sorunu çözemiyoruz. Serviste de sanırım bu yönde bir çözüm yolu yok. Örneğin s penin üzerinde bir eşleştirme düğmesi olsa başka donanımlarla da bluetooth eşleştirme imkanı olsa sorunu daha rahat görürdük.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    2 s pen kullanıyorum eş zamanlı, böyle bir sorun yok. Bekleyen güncelleme var, yapmadığım. Bunu yapsam sorunla karşılaşır mıyım bilmiyorum. Yoksa karşılaşanlar, daha önceki güncellemeler sonrası mı karşılaştı bilmiyorum.

    Bekleyen güncelleme:

    Software update information
    Version: N975FXXS8HVF3 / N975FOSW8HVE5 / N975FXXU8HVE3
    Size: 206.73 MB
    Security patch level: July 1, 2022



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 9 Ağustos 2022; 2:41:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • timucinpusat kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşayanlar çok önceki güncellemelerde bununla karşılaştılar. Sizler o güncellemeleri yapmış ve herhangi bir sorunla karşılaşmamışsanız bekleyen bu güvenlik güncellemesini de yapın gitsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    tamam. teşekkürler.

  • Arkadaşlar ilginç bir şarj problemim var. Şarj Kablosunu telefona takınca sanki sürekli tak çıkart yapıyormuş gibi tepki veriyor telefon. Sürekli yeniden takmışım gibi ekrana şarj oluyor bildirimi geliyor.
    Daha sonra çıkartıp ters çevirip takıyorum aynı type c ucunu şarj oluyor fakat bu seferde hızlı şarj değil kablolu şarj olduğu gözüküyor. Kablo uçlarınıda değiştirdim. Yani adaptöre takılı uçla telefona taktığım ucu sonuç aynı. Evde note 20 adaptörünü denedim ondada birebir aynı problem oluyor sıkıntı ne olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.can.tas -- 10 Ağustos 2022; 15:6:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.can.tas kullanıcısına yanıt

    Kabloyu değiştir.

  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Hocam belirttiğim gibi note 20 adaptör ve kablosuyla denedim aynı sorun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.can.tas kullanıcısına yanıt

    O zaman geriye bir tek şarj soketi kalıyor.

  • K.can.tas kullanıcısına yanıt
    Telefonun şarj soketine kaba bir temizlik yapın, kirden dolayı tesassızlık söz konusu olabilir; değişen bişey olmazsa arkadaşın da dediği gibi şarj soketi arızalanmıştır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • K.can.tas kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu yaşadım 1 haftadır süper hızlı sarj aktifleşmiyordu. Bu video ile sorunum çözüldü. Umarım işinize yarar .


    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]iLuvTradingyoutube
    If charging is slow or not FAST cable charging then here is 10 possible fixes/solutions on the Samsung Galaxy Note 10 or Note 10 Plus. Make sure to watch each step as most of you will be up and running by the end of the video. Let me know which step worked for you. Pantom Adaptive Fast Charging Wall Charger and 5-Feet USB Type C Data Cable Kit Compatible with Samsung Galaxy S10/S10+/S9/S9+/S8/S8+ Note 8/Note 9 & Other Smartphones: https://amzn.to/2Ukcl3U Samsung Galaxy Note 10 & Note 10+ : https://amzn.to/34a2m5F Amazon Daily Deals: https://amzn.to/2QVcoRC -----My Gear for Youtube videos----- Main Camera 99% (smartphone): https://amzn.to/2utQFGH Tripod: http://amzn.to/2xxpKcw Cell Phone Tripod Adapter: http://amzn.to/2iM4Kw5 Selfie Stick/Tripod: http://amzn.to/2iK2Agu Microphone: http://amzn.to/2xTAw13 Lights: http://amzn.to/2xVa5Ic Electric Desk: https://amzn.to/2LLyzqU Dual Device Tripod Setup w/ Hand Grip : https://amzn.to/2sOXuC2 Filmora Video Editor: http://bit.ly/2HdAMb7 FACEBOOK: http://www.facebook.com/ILUVTRADING INSTAGRAM: https://www.instagram.com/iluvtrading/ TWITTER: https://twitter.com/VirgilForex Business Inquiries: iLuvTradingBiz@gmail.com Disclaimer: Links above are affiliate links meaning i get a small commission if you purchase items using those links.
    https://www.youtube.com/watch?v=liC9GDTohdU&t=89s
  • AccuBattery pil sağlığını doğru ölçüyor mu? %74 gösteriyor pil sağlığını. Telefonum Note 10. Batarya performansı da çok iyi değil ama normal diye düşünüyordum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sezer T. S kullanıcısına yanıt
    Bende kullanıyorum. Siz ne kadar süredir kullanıyorsunuz bilmiyorum. Verilerin ortalamasını alıyor; o sebebten ne kadar veri toparlarsa o derece doğru sonuçlar veriyor. Yani uzun kullanımlardan sonra doğru değerleri yakalıyor. Misal garanti kapsamında batarya değişimi yaptırabilir miyim diye telefonu sıfırlayıp servise götürmüştüm. Sıfırlamadan önce AccuBattery yüzde 92 pil sağlığı sonucu veriyordu; servisteki USB ile bağladıklqrı programda yüzde 91 olarak ölçtü.
    AccuBattery programının Samsung'un son güncellemeler ile getirdiği pili koruma ayarı (yüzde 85'e kadar şarj edilip şarjı kesme) için güncelleme ihtiyacı var gibi... 2. versiyonu için beta sürümü geliştiricilerde dolanıyor; kararlı sürümünü bekliyorum.
    Şu an yüzde 88 gösteriyor. Resetlemeden sonra 13 defa şarj edilmiş. Pili koruma ayarını kullanıyorum. Normalde bu kadar şarj doğru değeri yakalaması gerekirdi ama sanırım pili koruma ayarı devrede olduğu için tam yakalayamıyor. Bende mümkün olduğu kadar yüzde 85 olmadan şarjdan çekmeye çalışıyorum.
    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    Bende kullanıyorum doğru olduğunu düşünüyorum. 6 saate yakın mobil İnternet ile ekran süresi alıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. 1 haftadır kullanıyorum. Note 10 batarya olarak küçük zaten ama aşırı hızlı bitiyor. Programı o yüzden sordum. Teşekkür ederim. Pil değişim vakti gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezer T. -- 11 Ağustos 2022; 18:13:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Note 10 Plus cihazin bataryasi gecen hafta yetkili serviste değişti, accubattery degismeden once %70 civari olcuyordu, suan %95 üzerinde ama ekran süresi icin pek iyilesme olmadı, tr vesiyon son sürüm yüklü, bu yazılımı kullanan kisiler ekran sureleri paylasirsa sevinirim.

    Internette ozellikle yabancı forumlarda herkes 8-9 ekran suresinden bahsediyor ben yeni oem batarya ile 5 saati anca görebiliyorum, sizce sorunun kaynağı ne olabilir? Benzer sorunlar yaşayanlar varsa bilgilendirirse sevinirim.


    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]

    Kablosuz İnternet ağırlıklı kullandığım bir gün sonunda aldığım ekran süresi. Benim bataryam sizin batarya kadar hem iyi değil hemde sizin batarya 4300 mah benim batarya 4170 mah gösteriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ErdmTrz E kullanıcısına yanıt

    Ya aslında o 4300 meselesi uygulama kurulurken 4170 doğrumu diye soruyor bende samsung telefonu 4300 olarak tanıttığı için öyle yazdım ama internette de göründüğü üzere gerçekte 4170mh batarya kullanılıyor, aslında benim bataryam şuan %100 sağlıkta, ayrıca sizin bataryanız da harika gözüküyor, 6,5saat alsam şükür diyeceğim, ben xiaomi telefonumu smart switch ile direkt bu telefona taşımıştım son çare suçu ona atıp bu gece sıfırlayıp hiç bir yedek kurmadan telefonu sıfırdan ayarlayacağım bakalım bir gelişme olacakmı, ss için teşekkürler.

  • Ayduyd123 kullanıcısına yanıt
    Ekran süresini kullanım süresi ile beraber düşünmek gerek. Örneğin (atıyorum) 30 saat kullanımda 5 saat ekran süresi ile 15 saat kullanımda 7 saat ekran süresi eşit gibi... Yani kullanım süresi uzadıkça ekran süresi kısalacaktır.
    Paylaştığınız ekran görüntülerinden şu görülüyor: uygulamasının yaptığı istatistiğe göre tam dolu batarya ile sürekli ekran açık olarak 8 saat kullanabilirsiniz. Bu değerde normaldir. Uzun süre kapalı alanda (evde), karanlık tema, WiFi bağlantısı ile kullanımla bu süre bende 9 saat mesela.
    Daha uzun ekran süresi için öncelikle karanlık tema kullanmanızı ve telefona reklam engelleyici kurmanızı tavsiye ederim...

    Örnek:
    Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayaydin -- 12 Ağustos 2022; 21:30:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Üstadım arkadaş zaten 13 saat telefonu kullanmış 4 saat ekran süresi almış kablosuz İnternet kullanmış gözüküyor %35 şarjı kalmış bence şu durumda alacağı en fazla ekran süresi 6 saattir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 624625626627628
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.