Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ [ANA KONU] (235. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.155
Cevap
172
Favori
884.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Nereden açacağımı biliyorum. Tamam iste o edge ekranın sağından olan problem çözüldü işte aynı şeyden bahsediyoruz. Tekrar video çekicem musait olunca kardeşim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    telefona açıkken kalemi çıkarıp çıkan kalem simgesine tıklarsanız not oluştur çıkıyor. aynı şeyden bahsetmiyoruz aslında. ordan çizince bendede sorun yok. biraz daha içerden çizmeniz gerekiyor.
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Tamam şimdi çözdüm rastladım bende. Ama bende baska yerde vardı ucu çıkarınca oralar düzeldi.senin dediğin şeye yeni denk geldim.o değilde sen nasıl buldun o açığı 😁.bi araştırma yapicam çözebilirsem haber veririm sana da kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enis ekici -- 26 Mart 2020; 19:27:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    Oh be hele şükür biraz meslek icabı ,birazda ayrıntıcı olmak biraz takıntı vs... bu sorun bence donanımsal ve çözülemez gibi geliyor bana. Bu sorun sebebiyle asla hassas çizimler yapamazsınız. Ayrıca eski note larda bu sorun yok.

    Note serisinden başka telefon kullanmam ama başkaları gibi kullandığım cihaza aşık olmam. Değeri düşecek diyede varsa bir tespitim söylemekten çekinmem. Bugün bir video çekip note 10 daki kalibrasyon promlebi diye youtube a koysam bir sürü telefon satışı düşecektir.

    Bence samsung bunu hak ediyor çünkü yeterince test etmeden cihazları piyasaya sürmüş ve bizden bunun karşılında çok para alıyor.

    Bir sözümde telefon incelemesi yapan uzmablara gelsin; papağan gibi telefonun özelliklerini saymayın gerçek anlamda inceleme yapın ki farkınız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rad R kullanıcısına yanıt
    Kardeşim imkanın varsa koy youtube'a video düşsün satışlar. Ben shiftdelete.nete instagramdan yazdım ama cevap bile gelmedi.bana donanımsal olarak gelmiyor kalibrasyon ile alakalı bisi gibi geliyor. Peki sen note9 yada başka note serisi telefonun kalemiyle denedin mı.önceden bilseydik android 9 da bakardık 9 da da mı öyle kalem.
    Bak bu linkteki adamda benzeri sorun var ama bu daha büyük .
    https://www.youtube.com/watch?v=R94A3ariCHU&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enis ekici -- 27 Mart 2020; 1:32:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O tarz siteler markalarla başları belaya girsin çok istemezler, helede konu samsung , apple olursa sözüm meclisten dışarı tabi
    Note fan edition da da denedim oda sorunsuz.
    Servis telefonu değiştirmeden kalibrasyon ayarı yaptı düzelmediğini kendide farketti ve telefonu değiştirdi.
    Note 9 da da sorun yok ayak üstü baktığım kadarıyla. Android 9 da aynıydı. Değiştirdikleri telefonu upgrade etmeden denedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rad -- 27 Mart 2020; 1:32:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Üstte attığım linke bi baksana. Bide benim denemek istediğim şey note 9 yada 8 kalemini note 10 da denemek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enis ekici -- 27 Mart 2020; 1:43:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    Baktım evet o telefona ait bir sorun. Bizim bahsettiğimiz kronik bir sorun. Note fun edition spen i ile denedim aynı. Sorun spen kaynaklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Bir de bisi daha sorcam daha önce telefon değişeceginde rapor veriyorlardı.onu telefonu aldigin yere götürüp ister parasını ister yenisini alıyordun hâlâ aynı mı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    Ben ilk bir ay içerisinde götürdüğüm için serviste değiştirdiler aldığım yerle muhatap olmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Sağolasın hocam. Ama ben de Taktım.bu duruma böyle giderse iade etmeyi düşünüyorum telefonu note20 beklerim daha iyi. Zaten o kadar para verdim alınca ben 4 5 sene kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    Hevesini kaçırdıysam kusura bakma. Fakat bu durum ayıplı mal statüsündedir. Böyle bir durumun bugüne kadar farkedilmemiş olmasının 2 ihtimali var :
    Ya bu sorunlu telefoblar belli serilerde var ve belli bölgelere dağıtıldı yada insanlar fark edemiyor. Ben samsung un bu hata fizikselse tüm cihazları çağırıp düzeltmesini beklerim.

    Aynı zamanda macbook pro kullanıcısıyım. Sırf klavye tuşları aynı hissiyatı vermiyor diye 2016,2017,2018 mpdel tüm cihazlarda 5 sene klavye değişim programı başlattı.

    Bunun gibi bu sorun sebebiyle ne kadar cihaz servise giderse firma tüketici yararına bir aksiyon alır. Yoksa tınla para verip krınik sorunu olan cihazı kullanmak zorunda kalırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Az çok tecrübeme dayanarak söylüyorum k.v.k da çalışmış biri olarak. Bu problemin donanımsal olması imkansız çünkü işlevi yapan iki şey var biri dokunmatik panel ikincisi s pen bu durumda donanımla alakalı hiçbişi olamaz.dokunmatik panel de sıkıntı olsa o sana attigim videodaki gibi oraya çizgi çizemezsin ee çizip de çizgi kaçık olduğuna göre %80 yazılımsal yada en fazla spen le alakalı. Servisin yaptığı kalibrasyon da yazılım bi yere kadar izin veriyor bakalım inşallah yakın zamanda çözerler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rad R kullanıcısına yanıt
    Kırılsa nolur be kardeşim hevesim sonuçta neye para verdiğimizi bilelim eğer mağdur ediliyorsak bir daha da o markadan almayalım. Ama o kadar profesyonel çizim yapan insan var biz cizim yapmasak da onlar illaki denk gelirdi. Az bişe değil o kaçıklık bariz bişe.muhtemelen dediğin gibi bizim serilerde sıkıntı var yada bu firmware lerde .ama samsung büyük firmayım diyorsa bu sorunu halletmesi lazım ya telefonları toplatsin yada düzeltsin bu durumu. Ama şu da var şikayet talebi yokki 😄komik olan bu şikayet olmazda satılan ülkelerde samsung böyle bişe yapmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    İnşallah öyledir ama başka not uygulamalarında da aynı sorun var. Örneğin; one note. Hatta hiç bir uygulama açayın speni dokunmadan ekranda gezdirin belli bölgelerde işaretçinin sapma gösterdiğini göreceksiniz. Yok bu sorun android in core işletim sisteminde olsa cihaz komple versiyon değişikliğinde bu sorunu çözerdi.9 dan 10 a geçişte. Bence ekran yada ekranın o bölümüne gelen başka birşeyden bu sapma oluyor. Benim tahminim bu yönde ama desiğim gibi inşallah ben yanılırım. Her güncellemeyi büyük bir heyecanla yüklüyorum fakat sonu hüsran.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enis ekici kullanıcısına yanıt
    Sen ben bu işi yapamayız. Çoğu kimse o kalemi yerinden bile çıkarmıyor. Donanımhaber, shifdelete gibi siteler bunun için var ama onlarda bazı kaygılar sebebiyle firmaların başına böyle büyük bela açmak istemezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rad R kullanıcısına yanıt
    doğru söylüyorsun 9 dan 10a geçişte düzetirlerdi ancak kimse farkında değil ki hicbir sitede forumda bahsedilmemiş forum xda da bile. Kullanıcı uyarmazsa dürtmezse tabi nerden bilecekler.ben donanımsal olmadiğini bir de şu nedenden dolayı düşünüyorum.bu telefon kalemi için satiliyorken bu kadar kullanıcıya sahipken ve bu telefonlar illaki kalem kalibrasyon testinden geçiyor bunu bile bile piyasaya süreceğini zannetmem.ve birde seri üretim sonuçta olsa hepsinde olur diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.