Şimdi Ara

Samsung Galaxy A51 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (8 Mobil) - 1 Masaüstü8 Mobil8 Android
5 sn
1.262
Cevap
47
Favori
109.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 gün
  • Cevaplayan Üyeler 260
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 47
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Alpha Centauri (73 mesaj) oktayakgoz (65 mesaj) -KuTLuBeY- (53 mesaj) FlightClub (39 mesaj) cordelio91 (33 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (495 mesaj) Mobil (597 mesaj) Mini (30 mesaj) Uygulama (140 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Samsung Galaxy A51 [ANA KONU] Özellikler, Yardımlaşma ve Tartışma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    3 Mesaj
    Selamlar, bende son 1 aydır a51 kullanıcıyım, p20 den geçiş yaptım, active 2 watch ile daha uyumlu çalışır diye bir düşüncem vardı fakat bluetooth sorunu yüzünden tüm hevesim kursağımda kaldı. bu kadar acemice bir hatayı en dandik markalar dahi zor yapar diye düşünüyorum ama aldık bir kere :(. Sorun bluetooth un, wifi ile aynı 2.4 ghz lik kanalını kullanması, eğer modeminiz 5.0 ghz destekliyorsa onunla bağlanın, ama genede seste takılmalar oluyor. Yabancı forumlarda bizde yayınlanmayan son update(ata4/asl4) in sorunu tümden çözdüğü yönünde, bende sabırsızlıkla beklemekteyim. Onun dışında parasının hakkı bir telefon. ara ara takılmalar yapsada memnunum, sonuçta amiral gemilerin parası uçtu gitti...
    |
    |
  • Yarbay
    5826 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cordelio91

    Var.Edevletten basvururken 2 secenek cikiyor.Samsung un flatofisteki genel merkez adresini girince eyup thh yi buluyor.Eyup u sectim ben.
    Siz İstanbul'da olduğunuz için olmasın.
    Ben de şimdi denedim öyle seçenek çıkmıyor.
    |
    |
  • Çavuş
    84 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    Edevlet arama bölümüne tüketici hakem heyeti yazın, orda çıkan siteye gidin.
    Sol taraftaki menüde başvuru var.
    Orada firmanın adresi, kimliği gibi bölümleri dolduruyosunuz, sonra şikayetinizi ve ne istediğinizi açık bir şekilde belirtiyorsunuz.
    Gerekirse sorunla ilgili linkler koyun oraya, hatta bu başlığı da atabilirsiniz.
    Belgeleri pdf olarak göndermelisiniz. Online pdf çeviren siteler var, ordan hızlıca yapabilirsiniz.
    1 ay içinde en geç savunma istenir, en azından birileri rahatsız olur.
    hocam telefonu servise falan götürmemize gerek yok mu yani?
  • Yarbay
    5826 Mesaj

    Hakem heyetine başvuru için telefonu götürmenize gerek yok.
    Ama servis sürecinizi bilmiyorum yani servisten rapor almak için telefonu götürmeniz gerekir tabi.
    |
    |
    yildirimweb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj

    Bundan sonra hangi marka ile devam edeceksiniz. Problemi olmayan cihaz öneriniz var mı ?
    |
    |
    -KuTLuBeY- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    84 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    Hakem heyetine başvuru için telefonu götürmenize gerek yok.
    Ama servis sürecinizi bilmiyorum yani servisten rapor almak için telefonu götürmeniz gerekir tabi.
    yani hocam şimdi bu başvuruyu yaptık diyelim. Sonra ne zaman servise götürmemiz lazım telefonu?
  • Yarbay
    5826 Mesaj

    Hocam servise en başta arıza tespiti dışında telefonu götürmeniz e gerek yok, telefon sizde kalır. Eğer iade ya da başka türlü bir karar çıkarsa o zaman götürürsünüz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yildirimweb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3380 Mesaj

    Hocam nereden indirdiniz olmazsa bende yüklerim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hareketli27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    7 Mesaj
    Bluethooth sorunu bende de var. Servise gönder dediler falan ama içimden hiç gelmedi. Bir sürü yerde dile getirdim bi çok kişi de aynı durumdan müzdarip. Yeni aldığım telefondan olmak hatta bu kadar beğendiğim bir telefondan vazgeçmek hevesimi alamadan garantiye göndermek üzücü olurdu. Bu forum sayesinde ve yurtdışında gelen güncellemeyle düzeldiği yorumlarıyla içime su serptiniz. En kısa sürede sorunun tüm TR A51 sahipleri içinde çözülmesi dileğimle..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    4 Mesaj

    Sam firmware sitesinden yükledim zaten oraya telefon modelini girince en üstte çıkıyor yeni sürüm indirip odin ile kuruyorsunuz türkiyeye gelene kadar bilmem kaç ay geçer bu arada cihaz ateş ediyor diyebilirim.
    |
    |
    TeKNoYDN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    84 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    Hakem heyetine başvuru için telefonu götürmenize gerek yok.
    Ama servis sürecinizi bilmiyorum yani servisten rapor almak için telefonu götürmeniz gerekir tabi.
    yani hocam şimdi thh ye e devletten başvurdum diyelim. Thh beni çağırıp servisin verdiği raporu mu isteyecek. Bu durumda yine servise verip 20 gün telefonu serviste bırakmam gerekecek galiba.
  • Yarbay
    3380 Mesaj

    Teşekkürler hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hareketli27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    84 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TeKNoYDN

    Teşekkürler hocam
    indirip kurdunuz mu hocam? Sonuç nedir?
  • Yarbay
    3380 Mesaj

    Henüz kurmadım güncelleme gelmezse kurarım belki



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yildirimweb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    129 Mesaj

    Telefonun garanti disi kalmak kosullarina dikkat edin yuklemeden once.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TeKNoYDN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hareketli27

    Sam firmware sitesinden yükledim zaten oraya telefon modelini girince en üstte çıkıyor yeni sürüm indirip odin ile kuruyorsunuz türkiyeye gelene kadar bilmem kaç ay geçer bu arada cihaz ateş ediyor diyebilirim.
    Bu İşlem cihazınızı garanti dışı bırakır.
  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    Yazılım indirip kurmak isteyen arkadaşların dikkatine global forumda şuana kadar yüklenen tüm yazılımlarda aynı sorunun devam ettiği. ATA4/ATA6/ATA8 hepsinde benzer durumlarının yaşandığını ifade ediyorlar. Bazı kullanıcılar ise sorunun çözüldüğünü ifade ediyor. Sonucu garanti olmayan birşey için yazılımı kendinizi yükleyip garanti dışı kalmayın derim ben.
    |
    |
  • Yarbay
    3989 Mesaj
    a71'de de bluetooth sorunu olur mu acaba?
    bu sorun yüzünden a70 alacğaım sanırım, ikisi aynı para neredeyse
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Bluetooth sorunu oldugunu bile bile siparis ettim dun hepsiburadadan. Bu ozellik acikcasi benim icin olmazsa olmaz bir ozellik degil. Arada arabaya bagliyorum bluetoothu. Sirf bu olumsuz durumdan dolayi a50 felan almak istemedim. Ozellik ve tasarim olarak a50 ve 70 ten daha iyi bence. Sabirsizlikla gelmesini bekliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1778 Mesaj

    Ne bilelim hocam deneyimlemeden?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    GUERRA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Sohbet
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.