SAMSUNG SSD 850 EVO 250GB MZ-75E250BW ürünü n11 deki NOTEBOOKWORLD adlı satıcıdan aldım.Üründeki arıza nedeniyle samsung müşteri hizmetlerini aradım.Ürünü satıcıya göndermemi söylediler.Satıcıya mesaj attım ürün arızalı hangi kargo ile göndereceğim diye.Yasa gereği arıza durumunda satın alınan yer gidiş - geliş kargo ücretlerini karşılamalıdır.Fakat bende gidiş ve geliş kargo ücretlerimi ödememi talep ettiler. Daha önce başka marka ssd ler aldım teknik servis durumunda direk distribütör firmaya götürdüğümde yardımcı oldular. Büyük firmalar haricinde samsung ssd alırsanız arıza durumunda böyle küçük firmalar sizi mağdur eder.Başkalarının başına gelmemesi için yazıyorum.
Konu hakkında n11 canlı desteğede yazdım bakalım sonuç ne olacak.
Küçük bir satıcıyla yaşadığın sorundan ötürü koskoca Samsungu kötüleyemezsin, Samsung TR garantiliyse teknik servisi garanti belgesinde yazar oraya kargola n11 satıcısı ile uğraşma
Merhaba trust88,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
N11 ve ve onun spotcu dükkanları.
Size kolay gelsin.
Samsung klima aldim servisi rezil.. Daha samsung esya almam
Abba sever
kullanıcısına yanıt
Merhaba Abba sever,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
quote:
Orijinalden alıntı: BOLDVIPER
Samsung klima aldim servisi rezil.. Daha samsung esya almam
Cep telefonu servisleride eskisi gibi değil ufak darbelerde hemen garantidışı bırakıyorlar.
Benim bir kaç ay önce böyle bir olay başıma geldi, sandisk ten 2 notebooka ssd almıştım biri şubat ayında garantisinin bitimine çok kısa bir zaman kalmışken birden bozuldu. Bana tek kuruş ödetmeden Çek cumhuriyetine ssd yi kargolattılar bir üst modelini verdiler şaştım kaldım.
quote:
Orijinalden alıntı: ozgurfe
Benim bir kaç ay önce böyle bir olay başıma geldi, sandisk ten 2 notebooka ssd almıştım biri şubat ayında garantisinin bitimine çok kısa bir zaman kalmışken birden bozuldu. Bana tek kuruş ödetmeden Çek cumhuriyetine ssd yi kargolattılar bir üst modelini verdiler şaştım kaldım.
Samsung kalitesi güzel ama bir daha almam. Teknik servisi berbat halen bekliyorum N11 de dönüş yapılmadı
trust88
kullanıcısına yanıt
Merhaba trust88,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. Sipariş kodu veya mail adresinizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
quote:
Orijinalden alıntı: n11
Merhaba trust88,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. Sipariş kodu veya mail adresinizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
N11 müşteri hizmetleri aradı. Onlarda kanundan yasada haberi yok. Arıza durumunda alıcı öder dedi yinede satıcı ile tekrar görüşeceklermiş.
Yasa gereği satıcı gidiş geliş kargo ücretini karşılaması lazım bende satıcı ile uğraşmak istemem ama direk Samsung servise kabul etmiyor ürünü.
Ne kadar tutuyor ki kargo, bu kadar sinir stres olmaniza deger mi ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme