Şimdi Ara

Samsung Cihazlarda Yaşadığınız sorunlar Genel Başlık (Yetkili Teknisyenim) (SSS) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
2
Favori
1.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codename_lord

    quote:

    Orijinalden alıntı: codename_lord

    Merhabalar.. Eşimin J7 2016 cihazında Smart Manager uygululamasının witgetini ne yaptıysam masaüstüne atamadım. Widgetlarda görünmüyor yok. Uygulamanın farklı versiyonlarınıda denedim cihaza formatta attım ama durum aynı. Birde kendi cihazımın twrp dosyasını bulamıyorum. Root atmak istiyorum ama bu yüzden atamadım. Cihazım J5 2016.. Yardımcı olursanız sevinirim...

    Soruma cevap alamadım ?

    Alıntıları Göster
    Hocam ilk defa böyle bir sorun duyuyorum bilemiyorum neyden kaynaklı olduğunu. Güncel servis yazılımı yüklenip bakılır diğer cihazlarda bu özellik var ise sizin cihazınızda yazılım atılmasına ramen dediğiniz özellik gelmiyorsa ona göre işlem uygulanabilir, incelemek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    merhaba,
    evde 2-3 yıllık g900f paralel ithalat s5'imiz var, hafızası dolu oluyor genelde, cihaz çok yavaşladı nasıl adam ederiz, memory kart alıp rahatlatsam işe yarar mı?
    yoksa hiç uğraşmadan yeni telefon mu bakmalı? telefon sadece internet-sosyal medya için kullanılıyor
    Servis yazılımı ile bir müddet sorun çözülür fakat uzun vadeli olmayacaktır. Sd kart sadece hafızasını rahatlatır yavaşlık konusu ram ve bulunan işlemcinin eskimesi ile alakalı. Servis yazılımı bir süre daha idare edecek seviyede kullandirtir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karadenizyapi

    J7 prime bir iki dakikadan sonra görüşmede gıcırdama sesi başlıyor
    Sim kartınızdan olabilir, recevier (ahize) dan olabilir, anakarttan olabilir bir çok sebebi var serviste test edilmesi gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moshino

    Hocam bende j5 var batarya iyice sismisti cakma batarya aldim 1 hafta sonra tel kapandi daha da acilmadi.Telefoncu ekran degismesi lazim 50 lira ver aliyim teli dedi.Sence baska yere de gostereyim mi
    Bir yetkili servise gösterin belki bir problemi yoktur, ufak bir parçası kısa devre olmuş olabilir, yazılım ile çözülecek bir şey olabilir. Bir servise gösterin bilgi alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erosuke

    merhabalar elimde garantisi bitmiş tab 10.5 in kılıf takılan halkaları çatladı kılıfı tutmuyor bide pili kapasitesi düştü bu sorunlarin ücreti ne kadar acaba hocam
    Ücret bilgisini servise gelip alabilirsiniz veya özel mesaj yoluyla bana ulaşın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1)Telefon şarjdayken wifi açık olsa birşey olur mu yoksa wifiyi kapatıp şarja öyle mi konulmalı

    2)Atıyorum cihaz şarjdayken arada sırada 5/10 dakika telefon görüşmesi yapsak veya mesajlaşsak bir zararı olurmu



    Şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ataman67 -- 26 Nisan 2018; 0:11:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Bataryası değişitirildikten sonra cihazın hafızasında kalan eski batarya scalasinin sıfırlanmasi gerek. Veyahut çok nadirde olsa ana kart problemi olabilir.



    Birinci sorunuzu cevaplayamiyorum çünkü bir fikrim yok

    Alıntıları Göster
    Bahsedilen batarya scalası *#0228# kodu ile bizim sıfırladığımız şey değil dimi? Bir makinaya bağlanılarak mı yapılması gerek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataman67

    1)Telefon şarjdayken wifi açık olsa birşey olur mu yoksa wifiyi kapatıp şarja öyle mi konulmalı

    2)Atıyorum cihaz şarjdayken arada sırada 5/10 dakika telefon görüşmesi yapsak veya mesajlaşsak bir zararı olurmu



    Şimdiden teşekkürler
    Telefon şarjda iken yapılan her işlem bataryaya eksi yönde zarar verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OrQuN

    Bahsedilen batarya scalası *#0228# kodu ile bizim sıfırladığımız şey değil dimi? Bir makinaya bağlanılarak mı yapılması gerek?

    Alıntıları Göster
    Yetkili servislere özel kullandığımız servis cihazları var. Telefon ona bağlanarak işlemler yapılıyor , sizin yaptığınız geçici pekte çözümü olmayan bir şey
  • Merhaba.

    Benim de samsung telefonumda bir arıza var. Aşağıdaki konuda yardımcı olur musunuz acaba ?

    https://forum.donanimhaber.com/samsung-telefondaki-bu-uyari-nedir-yetkisiz-eylemler-algilandi--132282234#132300565

    Teşekkürler.
  • RIFF BOX gibi Jtag cihazları kullanılıyor mu veya kullanıyor musunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirhan Terzi

    Yetkili servislere özel kullandığımız servis cihazları var. Telefon ona bağlanarak işlemler yapılıyor , sizin yaptığınız geçici pekte çözümü olmayan bir şey

    Alıntıları Göster
    Telefonun garantisi yok, serviste bu işlemi yaptırabilir miyim, ayrıca telefon rootlu format atarlar mı. ( atmalarını istemem.)

    Not: s4 mini

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E41A5AE05

    Telefonun garantisi yok, serviste bu işlemi yaptırabilir miyim, ayrıca telefon rootlu format atarlar mı. ( atmalarını istemem.)

    Not: s4 mini

    Alıntıları Göster
    Ücretli bir şekilde pil değişmi yapılır. pil değişimi yapılan her modele pil sıfırlama yapılıyor zaten
  • Fatura olmadan cihazın yasal sahibi(2.elden satış sözleşmesi ile aldığımız cihaz için) olduğumuz durumda serviste garanti dahilinde işlem yapılıyor mu? Yapılmıyorsa yapılması için ne yapmamız lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E2A3DE6D -- 28 Nisan 2018; 14:22:27 >
  • Merhaba S9 PLUS cihazımda piksel hatası mevcut olduğundan 29.gün İstanbul'a giderek Avcılar Teleservise cihazımı bıraktım.Şef gelerek cihaza baktı ve DOA olarak kayıt yapılmasını belirtti ve DOA DEĞİŞİM UYGUNDUR.Şeklinde yazdırdı bayana.Bundan sonra prosedür nasıl işler ,kaç gün beklerim.Yardımcı olursanız sevinirim.Cihazı 25 Nisanda bıraktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 14092012 -- 28 Nisan 2018; 17:10:42 >
  • Emirhan Terzi kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DOA ve İade işlemlerinde fatura gerekiyor.Fakat diğer tamir işlemlerinde gerekmez.
  • Merhaba,

    Telefonum s6 uzun süredir kullanıyorum son 1 senedir şu şekilde bir problem var.

    Birini aradığımda yada biri beni aradığında telefon 1 kere çalıp kapanıyor. Her aramada yada her zaman olmuyor. Zaman zaman oluyor.

    Hattım turkcell. Hattan mı yoksa telefondan mı çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0E2A3DE6D

    Fatura olmadan cihazın yasal sahibi(2.elden satış sözleşmesi ile aldığımız cihaz için) olduğumuz durumda serviste garanti dahilinde işlem yapılıyor mu? Yapılmıyorsa yapılması için ne yapmamız lazım?
    Fatura gereken durumlar olabiliyor. Arızaya bağlı diyelim ama mutlaka faturanız olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 14092012

    Merhaba S9 PLUS cihazımda piksel hatası mevcut olduğundan 29.gün İstanbul'a giderek Avcılar Teleservise cihazımı bıraktım.Şef gelerek cihaza baktı ve DOA olarak kayıt yapılmasını belirtti ve DOA DEĞİŞİM UYGUNDUR.Şeklinde yazdırdı bayana.Bundan sonra prosedür nasıl işler ,kaç gün beklerim.Yardımcı olursanız sevinirim.Cihazı 25 Nisanda bıraktım.
    Biraz geç oldu ama 7 gün gibi bir sürede sonuçlanır
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.