Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.922
Cevap
38
Favori
90.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 239
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 90
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 90
  • Favoriye Eklediklerim 41
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • UnicornKnight (139 mesaj) V1CT0RY (91 mesaj) hitokiri_johndoesai (90 mesaj) karaniler (86 mesaj) Mitra (83 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1277 mesaj) Mobil (321 mesaj) Mini (46 mesaj) Uygulama (260 mesaj) (12 mesaj) (6 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Monitör >> Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    103 Mesaj

    Benim de panel değişti. Jelatin üzerinde panelin.

    Pazartesi kargoya verdim. Perşembe günü ürün bana teslim edildi. Kargo ücreti ödemedim.

    Çok hızlı çözdüler gayet memnun kaldım.

    Sadece eski panelde siyah alanlar daha görünürdü bunda daha karanlık sanki.

    Neyse buna da şükür tekrar aynı sorun çıkmaz inş.

    |
    |
    berkay1074 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    919 Mesaj

    Bu çizgi sıkıntsı bende oluşmadı ama ara sıra monitör göz kırpıyor gibi birşey oluyor, namussuzdan memnunumda. Amazona yazdım iade alalım dedi, kabul etmedim. aynı fiyata daha iyi bir monitör şu an için yok. rting'sde hala taş gibi puanları var. Arızalanırsa servise gönderirim olmadı mecburen iade ederim.

  • Kıdemli Yarbay
    11433 Mesaj

    Ayarlardan FreeSnyc'i kapatınca geçiyor kırpışma olayı.

    |
    |
    imfatalty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    919 Mesaj

    flicker değil hocam bu daha tuhaf renklerde kalınlaşıyor, freesync bende baş ağrısı yaptığı için kullanmıyorum zaten.

    |
    |
    V1CT0RY kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    9 Mesaj
    Xbox Series S için monitör düşünüyorum bu monitör alınır mı? boyutu yeterli olurmu. Amazon hariç heryerde 2000₺
  • Kıdemli Yarbay
    11433 Mesaj

    İlginçmiş hocam, umarım çaresi vardır... 

    |
    |
    imfatalty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    20040 Mesaj

    Bendeki C27HG70 de çizgi hatası vermeye başladı. Monitörü uzun zamandır açmıyordum, havalar soğuduğundan beri ilk kez açınca kronik çizgi sorunu oluştu. Bir süre sonra düzeldi ama dendiği gibi, zamanla komple gidecek.


    Birkaç ay önce Odyssey G7'ye geçmiştim. CHG70'i satmayı, TL'deki değer kaybından dolayı sürekli erteliyordum. Çizgi hatasını vermesi iyi oldu  Satıcı Amazon TR'ydi. Işık sızması problemini de belirterek yollarsam, Samsung servisiyle uğraşmadan para iadesi alabiliriz.


    Not: 2020 Aralık'ta aldığım, son üretilen modelleren biriydi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 4 Aralık 2021; 4:29:43 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    760 Mesaj

    zaten genel olarak üründeki bu sorun serin/soğuk ortam/hava koşullarında gözlemlenen bir durum. (en azından kısa ve orta vadede, ömrünün sonlarına yaklaştıkça ise artık yaz aylarında bile yapmaya başlıyor)

    |
    |
  • Yarbay
    20040 Mesaj

    Birkaç gün önce Amazon'a mail attım. Samsung servisi yerine kendilerine ulaşmamın nedenini açıklayıp, monitörün kronik sorunlarından bahsederek, çizgi ve ışık sızmasının videolarını da attım.

    Sabaha karşı 03:40'ta attığım mail'e, sabah 07:16'da iadeyi kabul ederek dönüş yaptılar. Mail'imde "Samsung'un iade almasını sağlayabilir misiniz?" gibi dolaylı bir talepte bulunmama rağmen, normal sipariş iadesini açıp, ücretsiz kargo kodunu yolladılar.


    Monitörü 6 Aralık'ta MNG Kargo'ya verdim. 8 Aralık'ta para iadesi gerçekleşti.


    --------------------


    Samsung'un revizyonla bu sorunu gidermemiş olması garip (veya son üretimlerde ortaya çıktı ). Benim monitör Temmuz 2020 üretimiydi. Kutusunda "Curved Gaming Monitor" yerine "Odyssey" yazanlardan:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/2e/83/45/2e8345f3b4d3d72a6a9908c6997cb21d.jpeg&t=0&width=480&text=1



    Sorunun videosu:


    Tugeryoutube
    Sorun oda sıcaklığı belli bir seviyenin altına inince oluyor. Zamanla daha sıcak ortamda da yapmaya başlayacak. Google'da "CHG70 Vertical Lines" şeklinde aratınca çok sayıda sonuç çıkıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=hcdYV-BZeY8




    @UnicornKnight


    Evet. Monitörü ilk aldığımda benzer hava koşullarında kullanmama rağmen sorun yoktu. Zaman geçtikçe kötüleşiyor.

    Samsung servisine kalmaması iyi oldu. Kendi deneyecekleri ortamda sorun yapmayacak ve uğraşmam gerekecekti. Ayrıca, panel değişimi falan yapılması durumunda, sorun garanti bitiminden sonra tekrarlayacaktı.


    Odyssey G7 verilme ihtimali olabilirdi, ama şu anki şartlarda yapacaklarını sanmıyorum. En fazla para iadesi olurdu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 9 Aralık 2021; 4:22:42 >
    |
    |
    Bahsedilenler: UnicornKnight




  • Yüzbaşı
    944 Mesaj

    Benim monitörde de yatay çizgiler çıkmaya başladı. Kablodandır dedim dp kablo aldım ancak sorun ortadan kalkmadı. Garantiye yollayınca sorun çözülüyor mu yoksa iade etmeye mi çalışayım?

    |
    |
  • Binbaşı
    1756 Mesaj

    arkadaşlar selamlar, benim sorunumu Samsung İstanbul Ataşehir servis noktası tespit edemediği için maalesef sonuç alamamıştım.

    sonrasında kablo değişikliği yaptım bir ara sorun ortadan kayboldu ama son zamanlarda havaların soğuması ile problem tekrar oluşmaya başladı, farklı bir servis noktasına gideceğim, sonuçları yazarım.

    |
    |
  • Teğmen
    147 Mesaj

    Display port takılıyken benim monitör de ilk açılışta 1dk kafayı yemeye başladı, arıza ekran kartında mı acaba diye düşünürken HDMI kabloyu deneyince sorun ortadan kalktı. Sorun kablodan sanıyordum ama görünüşe göre sıkıntı monitörde...


    Mediamarkt üzerinden almıştım garantisi bitmeden yollasam mı diye düşünüyorum ama malum Mediamarkt sorun çıkarma ihtimali var. ne yapsam bilemedim Mediamarkt ne yapar tavsiyesi olan var mı ?


    https://store.donanimhaber.com/55/28/f9/5528f9fd24258600daffbb31127b1f9f.jpg
    |
    |




  • Yüzbaşı
    357 Mesaj
    Merhabalar,
    Aynı ürün ve sorun bende de var (boydan yeşilimsi çizgiler ve ışık süzmesi mevcut) Amazon'dan alındı ama garantisi bitmiştir büyük ihtimal. Bu durumda ne gibi bir yol izlemem gerekiyor, yardımcı olur musunuz lütfen.
  • Yarbay
    20040 Mesaj

    Satıcısı Amazon'sa iletişime geçin hocam.


    Video çekip, sorunun kronik olduğuna dair yurtdışı linkleri paylaşın. Sorun zamanla oluştuğundan ve her ortam sıcaklığında yaşanmayabildiğinden, garanti süresi içindeyken denk gelmedi deyin. Işık sızmasının bu modeldeki yaygınlığından bahsedin. Garanti biteli çok olmadıysa, yardımcı olma ihtimalleri var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 26 Aralık 2021; 9:38:25 >
    |
    |
    BLasTeaR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1117 Mesaj

    VA panel istiyorsanız olabilir ama kavisli istiyorsanız ışık sızması düz pamellere göre daha fazla oluyor şeklinde şikayetler var.

    |
    |
    MustFeeling kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    20040 Mesaj

    Evet, kavis genellikle ışık sızmasına yol açıyor.


    Benim Odyssey G7'de de kenarlarda ciddi ışık sızması var; ama G7'deki yeni local dimming ve dinamik kontrast algoritmaları sayesinde, ışık sızması birçok zaman anlaşılmıyor veya az oluşuyor. CHG70'e göre çok daha iyi.


    G7'de sadece, Diablo 2'deki karanlık sahneler gibi, alttaki HUD elementleri yüzünden üstteki boş alandaki LED'in de parladığı senaryolarda ışık sızması can sıkıcı oluyor. G7'deki dimming algoritması çok gelişmiş olsa da, bu tür durumlara müdahele etmiyor.


    Kavisli monitörlerde sızma sorununun tamamen çözülmesi için, Full-Array arka aydınlatmaya geçmeleri lazım. Aslında, Samsung seneye OLED TV piyasasına gireceğine göre, OLED monitör de üretme ihtimalleri olabilir. Umarım yaparlar, PC'de de LCD'lerden kurtulmuş oluruz . Şu an LG C1 OLED 48" gibi seçenekler olsa da, boyutu ve 120 Hz'le sınırlı olması nedeniyle her kullanıma uygun değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 26 Aralık 2021; 9:54:45 >
    |
    |
    korayakbiyik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    944 Mesaj

    Cumartesi günü verdiğim monitörü bugün teslim aldım. Panel ve lvd kablosu mu ne değişmiş. Sorun şimdilik çözüldü ama sonradan yine çıkacağından endişe ediyorum. Servisteki elemanlar böyle bir kronik sorun olmadığını söyledi hatta ilk bu şikayetle başvuran benmişim. İnşallah doğrudur.

  • Yarbay
    3799 Mesaj

    Seneye 42 c2 oled çıkacak hocam birçoğumuzun işini görür

    |
    |
    Castle Bravo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    760 Mesaj

    "Servisteki elemanlar böyle bir kronik sorun olmadığını söyledi hatta ilk bu şikayetle başvuran benmişim"


    "İnşallah doğrudur."


    tabi canım, geriye dönük onlarca sayfada bu sorundan sırf burada bu mecrada şikayet edenler olsun, Reddit'de /r/monitors'de bu sorunu bildiren binlerce kullanıcı olsun, YouTube'da yer alan benimki de dahil durumu ortaya koyan sürüsüne bereket video olsun aslında hiçbiri yoklar zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 31 Aralık 2021; 7:29:55 >
    |
    |
    pakimeno kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
Webtures SEO;SEO Nedir?
takipçi satın al
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.