Şimdi Ara

Samsung Almayın, Aldırmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan yaklaşık 1 ay önce Galaxy S6 cihazımın mikrofonu bozuldu, durduk yere hem de. Hiçbir şey yapmadığım halde mikrofonun bozulması bir yana, sikayetvar'da yazanları okumak beni cidden korkutmuştu. Her neyse diyip mecburi bir şekilde servise vermeye koyuldum. Evime en yakın servis olan İzmir Karşıyaka CTB Bilişim'e gittim. Tek sorun mikrofon da değilmiş, ekranın sol üstünden sol altına doğru, ince bir çizgi şeklinde inen, sadece güneş ışığı altında belli olan bir iz de gördüm. Her ikisi için de formu oluşturup bıraktım.

    2 gün sonra cihazımı almaya gittim. Mikrofon sıkıntısı halledilmişti. Ama o da ne, ekranda en ufak fark yok. Adamlar kaydı mı okumadılarsa artık, "unutmuşlar." Kapısından çıkar çıkmaz dönüp, tekrar cihazı bıraktım.
    Bu geri bırakmadan 2 gün sonra cihazımı alıp eve döndüm. Sıkıntı hallolmamış, ekran aynı soruna sahipti. Tek sıkıntı bu olsa şükredip kullanacaktım, ama dahası da var. Ekranın sol altında ışık süzmesi, kapasitif tuşların hassasiyetini yitirmesi (resistif dokunmatik gibi, resmen 5800 dokunmatiğine basar gibi sert basmam gerekiyor) ve kullandığım kabın tam oturmaması gibi sorunlar da ortaya çıkmıştı.
    Bu sorun için tamı tamına 3 kere daha servise bıraktım ve 3. bırakışımdan sonra İstanbula gitmem gerekti.

    Cihaz yaklaşık 20dk önce geldi ve sorun daha da beter halde, Son Uygulamalar tuşu resmen gitmiş durumda, ekranın sol altındaki ışık süzmesi daha da büyüdü, ve kullandığım sert arka kapak şeklindeki kılıf takılmıyor bile. 5 kere işlem gördüğü için ücret talebinde bulunacağım. Ve umarım sorunsuz bir şekilde ücretin iadesini yaparlar.

    Uzun lafın kısası, Samsung almayın, alacaksanız da bozulmayacağından emin olun. Benim gibi iki güler yüze kanıp servisine güvenmeyin. Samsung pişmanlıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Senin ki şanssızlık sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işte bu yüzden Apple :)
  • epıl da hiç sorun olmuyomuş deyolla dedemden kalma bi epıl ımız va hala duruyo busdolabında
  • canı sıkılan, sorunu olan, ondan uzak durun, buna yaklaşmayın, 10 bin kere düşünün diye topic açıyor
    Kullanıcı ve servis yuzunden tuhaf düşüncelerinizi buralara yazmaz iseniz forum ahalisi memnun olacak emin ol..

    Deseydin ki servislerle nasıl başa çıkılır bu sorunu nasıl hallederim o zaman daha cok post kasardın..
  • Sendekide ne şanstır arkadaş telefonu servise veriyorsun servis telefonu dahada bozup sana veriyor. Daha servise verme bence çünkü sendeki bu bedevi şansıyla telefon elinde patlayacak bu gidişle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Kartal Samsung servisine telefonumu verdim. Ekranı değişecekti. 2 gün dahi sürmedi yapmaları. Tertemiz yapıp verdiler. Bir kac ay önce Samsung Tv aldım. Gelen tv nin ekranda sorun vardı. Servisi aradım. Yeni tv anında geldi. Eski tv yi sonradan aldılar ki tvsiz kalmayım diye. Evde bir süre 2 tv ile durdum :) şimdi bu da Samsung o da Samsung. Şimdi ben de yeni konu açıp herkese Samsung alın mı diyim. Başınıza bir talihsizlik gelmiş ama belki o servis Şubesinden kaynaklanan bir durumdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.