Şimdi Ara

SAMSUNG 55NU8000 KULLANICILARI (343. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.295
Cevap
118
Favori
579.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba kumandamız bozuldu, orijinal kumanda nereden bulabiliriz, internette gördüklerim K ve M serisi uyumlu yazıyor hep

  • cemo62 kullanıcısına yanıt
    Samsung tuşlu kumanda rahat bulursunuz, smart orijinal istiyorsanız servis o zaman

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ysuleymany kullanıcısına yanıt
    Uygulamayı sıfırlayınca, uygulamayı kapatana kadar düzeliyor bende.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sümüs183 -- 2 Ağustos 2021; 1:33:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysuleymany kullanıcısına yanıt
    Hocam youtube sorunlu derken video yüklemede takılmalarmı yaşıyorsunuz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Youtube de siyah ekran sorunu yaşayan interneti kablo ile bağlama şansı varsa bağlasın ben sorunu öyle çözdüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Somers kullanıcısına yanıt

    Siyah ekran çıkıyor, hiç oynatmıyor. Çalıştığı zamanlarda takılma olmuyor.

  • ysuleymany kullanıcısına yanıt
    Bende siyah ekran hiç olmadı ama takılmalar oluyor o sorunu hiç görmedim…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Size son dönemde bu TV ile ilgili Samsung müşteri hizmetleri ve

    servisiyle yaşadığım bir sorunu anlatmak istiyorum.

    Kendimce araştırma yapıp ve kardeşimin de tavsiyesiyle evlendiğim

    zaman Samsung 55NU8000 modelini 23.10.2018 tarihinde Mediamarkt'dan 5.850-TL'ye

    aldım.

    Haftaiçi akşam işten dönünce 1-2 saat ben kullanıyordum.Kendim o dönem PS4 kullanıcısıydım.Bir de film veya netflix’de eşimle birşeyler izliyorduk.Eşim öğretmen ama o sene atanamamıştı.Gün içerisinde o ben yokken izliyordu.İzlemese bile Tv ses olsun diye açık kalıyordu(Yaklaşık 4-5 saat kullanıyordu.)

    Haziran 2019’da TV’mizin panelinde canlı piksel hatası çıktı. 19.06.2019’da servis geldi.Garanti kapsamında panelin değiştirileceğini belirtti.Tamam dedik.Yapacak bişey yok.Alalı daha bir sene bile olmamış .Ama sorun düzelecek diye tamam dedik.

    Neyse bir hafta içinde paneli değişti geldi.Herhangi bir sıkıntı olmadı.Eşimin de 2019 Eylül ayında yakın bir şehre ataması gerçekleşti.

    Bu durumla beraber TV’mizin kullanımı neredeyse dörtte bir oranında azaldı.Çünkü ben eşimin yanına işimden izin alıp yada haftasonu tatillerinde gittim.Arada o geldi.Pandemi sürecinde de çok farklı durum yaşamadık.Eşim köy okulundaydı.Genellikle okullar açık sayılırdı.Uzaktan eğitim vs.Burada belirtmek istediğim nokta TV’nin çok fazla kullanılmadığıdır.

     

    Ne olduysa bu yılın haziran ayı ortalarında oldu.TV’mizi ilk açtığımızda yaklaşık 1,5 saat civarında görüntüde herhangi bir bozulma yok.Lakin bu süre geçtikten sonra önce görüntü titremeye başlıyor.Daha sonra her 2 saniyede bir görüntü 1-2 santim yukarı kayarak bozuluyor.İzlenmez hale geliyor.

    Okulların kapanmasını bekleyip Temmuz 2021’de Müşteri hizmetlerini aradım.Kayıt oluşturdum.Hemen ertesi gün servis aradı.Garanti durumunu sordu.Garantisinin bittiğini söyledim.Yalnız garanti bittiği için daha gelip görmeden 75-TL ücreti olduğunu söyledi.İyi dedik.

    Servis eve geldi .TV’yi 1-2 dk gördü.Kumandadan test etti.Direkt panel değişimi yapılması gerektiğini söyledi.İnternetten baktı.Ve 4.300-TL bir bedel ödememiz gerektiğini söyledi.Şaka değil gerçek!!!.5.850-TL’ye aldığımız TV tamiri için daha 3 senesi bitmeden nerdeyse bir TV parası ödemeliymişiz.Kabul etmedim.Neyse şikayetvar.com’a kayıt oluşturdum.Bir hafta sonra çözüm merkezi diye bir birimleri var ordan dönüş oldu.Hiçbir şekilde çözümcül değiller yalnız!Telefonda da itici hayattan bezmiş  robotik bir ses.

    Diyor ki durumunuzu inceledik.İndirim yok.Servis ne kadar dediyse o tutar.Ya diyorum bari indirim yapın.Araştırdım ettim.Benim gibi kullanıcı hatası olmayan bu gibi durumlarda indirim uygulanıyor diyorum.Yok dinlemiyor bile Çöpe mi atayım diyorum.Kim karşılar bu tutarı ses yok.Ee dedim beni niye aradınız.Bilgilendirmek için aradım diyor.Zaten biliyordum bunu diyorum servis de söylemişti.Açıkçası berbat bir görüşme yaptık.

    Ben daha sonra müşteri hizmetlerine bir kayıt daha açtım.Tekrar baştan durumumu anlattım.Yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim.Bu görüşmenin de öbüründen bir farkı olmadı.

    Yani anlayacağınız arkadaşlar ben bu TV’yi bildiğiniz aylığı 200-TL’ye kiralamış gibi oldum.Artık ne yaparım ne ederim bilemiyorum.Varsa  daha önce benzer durum yaşayanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.

    Teşekkürler.





  • Anlaşılan bu saatten sonra samsungun size yardımcı olmayacağı...
    Buradan daha önce belirttiğim gibi; ev sigortası yapılmasını ve eln. Cihaz onarımı için bir miktar belirlediğinizde 10 yaşını geçmemiş bütün eln/beyaz eşya/kombi gibi cihazların onarım bedelini sigortadan alabileceğiniz bilgisini verebilirim.
    Bu tv yi sigortanın daha önceki serinin panel arızası onarım bedeli ile 2019 da almıştım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dionysos66 kullanıcısına yanıt
    Yıllardır yaptırırım hocam elektronik aletlerin teminatınıda yüksek tutarım seneyide 10 sene yaptırırım müthiş bi sigorta ama çoğu kişi bilmiyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Somers kullanıcısına yanıt
    Bilmemekten ziyade; sigorta bilinci bizim halkta tam olarak oturmamıştır... ben çok uzun yıllardır yaptırırım eşime dostuma anlatırım; millet ya çok iyiymiş falan der ama sorduğumda" bu sene bi geçsin sonra yaptıracağım "der,
    Normal bir insanın başına gelebilecek; hırsızlık,evi su basması, kombi sıcak su borusunun patlaması, tv panel arızası, buzdolabı motor arızası. Bunların hepsi başıma geldi ve hepsinin bedelini aldım...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dionysos66 kullanıcısına yanıt
    hocam aynen öle bilinçsizlik birde gelir seviyesi ile alakalı gelir arttıkça bilinç ve sigorta artıyor

    Benimde hocam hepsi başıma geldi ve hiç sorunsuz hemen aldım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Somers kullanıcısına yanıt
    İnanın zor kazanan insanlar için sigorta bir nevi güvence, aksine zar zor sahip olunan eşyalar için gerekli ki sigorta yaptırmak için büyük para ödemiyorsunuz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dionysos66

    İnanın zor kazanan insanlar için sigorta bir nevi güvence, aksine zar zor sahip olunan eşyalar için gerekli ki sigorta yaptırmak için büyük para ödemiyorsunuz

    Hocam mesela bu sizin dediğiniz tarzda bir sigorta yaptırsam ve kullanıcı hatası sonucu tv kırılsa yine de Sigorta karşılar mı? Mesela ekrana bir cisim değdi kırıldı diyelim karşılar mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z3U5 kullanıcısına yanıt

    Bu sigorta poliçesinde yer alan koşullara bağlı, böyle bir madde bulunuyorsa tamamını veya %lik bir dilimini karşılamak zorudalar, ki genelde %lik bir dilim olur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: burocker86

    Arkadaşlar merhaba,

    Size son dönemde bu TV ile ilgili Samsung müşteri hizmetleri ve

    servisiyle yaşadığım bir sorunu anlatmak istiyorum.

    Kendimce araştırma yapıp ve kardeşimin de tavsiyesiyle evlendiğim

    zaman Samsung 55NU8000 modelini 23.10.2018 tarihinde Mediamarkt'dan 5.850-TL'ye

    aldım.

    Haftaiçi akşam işten dönünce 1-2 saat ben kullanıyordum.Kendim o dönem PS4 kullanıcısıydım.Bir de film veya netflix’de eşimle birşeyler izliyorduk.Eşim öğretmen ama o sene atanamamıştı.Gün içerisinde o ben yokken izliyordu.İzlemese bile Tv ses olsun diye açık kalıyordu(Yaklaşık 4-5 saat kullanıyordu.)

    Haziran 2019’da TV’mizin panelinde canlı piksel hatası çıktı. 19.06.2019’da servis geldi.Garanti kapsamında panelin değiştirileceğini belirtti.Tamam dedik.Yapacak bişey yok.Alalı daha bir sene bile olmamış .Ama sorun düzelecek diye tamam dedik.

    Neyse bir hafta içinde paneli değişti geldi.Herhangi bir sıkıntı olmadı.Eşimin de 2019 Eylül ayında yakın bir şehre ataması gerçekleşti.

    Bu durumla beraber TV’mizin kullanımı neredeyse dörtte bir oranında azaldı.Çünkü ben eşimin yanına işimden izin alıp yada haftasonu tatillerinde gittim.Arada o geldi.Pandemi sürecinde de çok farklı durum yaşamadık.Eşim köy okulundaydı.Genellikle okullar açık sayılırdı.Uzaktan eğitim vs.Burada belirtmek istediğim nokta TV’nin çok fazla kullanılmadığıdır.

     

    Ne olduysa bu yılın haziran ayı ortalarında oldu.TV’mizi ilk açtığımızda yaklaşık 1,5 saat civarında görüntüde herhangi bir bozulma yok.Lakin bu süre geçtikten sonra önce görüntü titremeye başlıyor.Daha sonra her 2 saniyede bir görüntü 1-2 santim yukarı kayarak bozuluyor.İzlenmez hale geliyor.

    Okulların kapanmasını bekleyip Temmuz 2021’de Müşteri hizmetlerini aradım.Kayıt oluşturdum.Hemen ertesi gün servis aradı.Garanti durumunu sordu.Garantisinin bittiğini söyledim.Yalnız garanti bittiği için daha gelip görmeden 75-TL ücreti olduğunu söyledi.İyi dedik.

    Servis eve geldi .TV’yi 1-2 dk gördü.Kumandadan test etti.Direkt panel değişimi yapılması gerektiğini söyledi.İnternetten baktı.Ve 4.300-TL bir bedel ödememiz gerektiğini söyledi.Şaka değil gerçek!!!.5.850-TL’ye aldığımız TV tamiri için daha 3 senesi bitmeden nerdeyse bir TV parası ödemeliymişiz.Kabul etmedim.Neyse şikayetvar.com’a kayıt oluşturdum.Bir hafta sonra çözüm merkezi diye bir birimleri var ordan dönüş oldu.Hiçbir şekilde çözümcül değiller yalnız!Telefonda da itici hayattan bezmiş  robotik bir ses.

    Diyor ki durumunuzu inceledik.İndirim yok.Servis ne kadar dediyse o tutar.Ya diyorum bari indirim yapın.Araştırdım ettim.Benim gibi kullanıcı hatası olmayan bu gibi durumlarda indirim uygulanıyor diyorum.Yok dinlemiyor bile Çöpe mi atayım diyorum.Kim karşılar bu tutarı ses yok.Ee dedim beni niye aradınız.Bilgilendirmek için aradım diyor.Zaten biliyordum bunu diyorum servis de söylemişti.Açıkçası berbat bir görüşme yaptık.

    Ben daha sonra müşteri hizmetlerine bir kayıt daha açtım.Tekrar baştan durumumu anlattım.Yetkili biriyle görüşmek istediğimi belirttim.Bu görüşmenin de öbüründen bir farkı olmadı.

    Yani anlayacağınız arkadaşlar ben bu TV’yi bildiğiniz aylığı 200-TL’ye kiralamış gibi oldum.Artık ne yaparım ne ederim bilemiyorum.Varsa  daha önce benzer durum yaşayanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.

    Teşekkürler.

    Garanti bitmiş daha ne istiyorsunuz anlamıyorum servis cebindenmi yaptırsın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Z3U5 kullanıcısına yanıt
    Kazaen kırılma klozu var ama tv değerinde olmaz , benim dediğim tüm eln ve elk 10 yaşını geçmemiş cihazlar için onarım klozu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle şunu söylemek istiyorum.Benim derdim servisin cebinden yaptırması vs. değil.Ben dilenci değilim.

    Bu hayatta da kimseye minnet etmiyorum.

    @Red_devil33


    Arkadaşlar sigorta konusunda çok haklısınız.Fakat 2018'de yeni evlendiğim için hiç düşünmedim.Aklıma bile gelmedi.

    Ev kira zaten.Ziynet eşyaları da bankada kiralık kasa da.Herşey garanti kapsamında nasılsa diye düşündüm.

    Hatta ben bu TV'de de garanti 3 yıl sanıyordum.(Boşuna demiyorlar."Cehalet en büyük mutluluktur." Ama yalandan .)

    @dionysos66 @Somers


    Durumumu yineliyorum.Bu TV'nin garanti süresi 2 yıl .1 senesi dolmadan zaten ekranı garanti kapsamında değişti.

    Fakat sonrasında gerçekten hem uzun süre kullanılmadı.Hem de aradan uzun yıllar geçmedi ki.Geçen süre 1,5 yıl.

    Ayrıca kimse toplamda 2,5 yıl kullanmak için bu kadar para vermek istemez.

    Benim derdim Samsung servisinin ve müşteri hizmetlerinin ilgisizliği ve hiçbir şekilde yardımcı olmaması.

    Servis tarafından herhangi bir şekilde atölyeye dahi götürülüp düzgünce test edilmedi.Kumandadan öyle bakıldı.Ekran değişimi yapılmalı denildi.


    Şikayetvar.com'da birçok kaydı okudum.İlginç olan birşey de benim gibi 2 yıllık garanti süresi bitip hemen TV arızası yaşayan kullanıcılara bir kısmına indirim uygulanırken ben ve benim gibi birçok kişiye de indirim uygulanmaması.Aşağıdaki linkte Samsung kullanıcılarının birçok şikayeti mevcut.Her sayfada en az benim gibi 2-3 adet TV şikayeti var.İnceleyebilirsiniz.

    Samsung Şikayet Sahipleri Buluşma Noktası - Şikayetvar (sikayetvar.com)


    En son güncel durumu da açıklayıp konuyu kapatmak istiyorum.Geçen hafta tanıdığımız yerel bir TV teknik servise TV'yi götürdüm.

    İncelediler .Ertesi gün dönüş yaptılar.TV'de ekranın altındaki şeritlerde (Cof diye tabir ediyorlar sanırım)sıkıntı olduğunu söyledi.Tamir ücreti ve değişiminin ise 1400TL olduğunu belirtti.Ben de ona yaptırdım.Herhangi bir şekilde ekran vs.değişimi yapılmadı.


    Herkese iyi günler.Ve iyi forumlar dilerim.





  • Youtube sorununu çözen var mı? Uygulmaya reset atıyorum düzeliyor ama sonra yine siyah ekran geliyor ve takılıyor.

  • 
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.