Şimdi Ara

SAMSUNG 55MU8000 KULLANICILARI (108. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.335
Cevap
56
Favori
189.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ramaray R kullanıcısına yanıt
    2017 serilerine destek yok maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mu8000 2018 serisi değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Mu 2017, Nu 2018 serileri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostlar merhaba yardıma ihtiyacım var.

    55mu8000 cihazı alalı yaklaşık 1 sene oluyor. İlk başta ya yoktu ya da ben farketmedim, siyah arkaplanlı sahnelerde altyazı gelince ekran çok ciddi parlıyor. Dediğim gibi ışık sızması önceden öyle dikkat çekici değildi şimdi iyice göze batmaya başladı beni rahatsız ediyor. Ne yapılabilir servis bunun için bişey yapar mı ?

    teşekkürler
  • vingolf kullanıcısına yanıt
    Bu bir arıza değil. Tüm karanlık sahnelerde bu modellerde altyazilarda ışık dağılması mevcut. Bunu azaltmak için local dimming - yerel karartma ayarını minimuma getirin. Kafaya takmayın yâni 😉

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Whowerts kullanıcısına yanıt
    Tüh yahu... Neyse foto ve videoları iphonedan izlemek için tv assist programına devam o zaman.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ramaray R kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam demek ki ben son zamanlarda obsesifleştim biraz
  • kizildereumut kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevabınız için.

    şimdilik bu şekilde kullanım yapacağım. bir süre sonra göz alışıyor :) .servis bir süre sonra görüntü kaybının çoğalacağını iletti.

    izlenemiyecek hal alana kadar devam edeceğim mecvuren.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramaray

    Tüh yahu... Neyse foto ve videoları iphonedan izlemek için tv assist programına devam o zaman.
    Link alabilir miyim acaba? Mağazada bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YANLIŞLIK İLE TV Yİ GÜNCELLEDİM 1270,3 E UMARIM PİŞMAN ETMEZ.
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Kaldırılmış app store'dan maalesef. Cüzi miktarda para verip almıştım ve mükemmel çalışıyordu. Ben de şaşırdım 😳

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kizildereumut kullanıcısına yanıt
    Varmı peki göze batan bi iyileşme veya negatif durum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncellemeyi kuran var mı? Varsa nedir durumlar?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramaray

    Son güncellemeyi kuran var mı? Varsa nedir durumlar?
    Güncelledim bir problem takılma vb yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Peki görüntü de iyileşme veya bozulma varmı? Bazen böyle durumlar olabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunan44

    Peki görüntü de iyileşme veya bozulma varmı? Bazen böyle durumlar olabiliyor
    Şimdiye kadar hiçbir güncellemenin artısını veya eksisini keşfedemedim. Bu güncellemeler ios güncellemesi gibi ürkütücü değil bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 24 Mayıs 2019; 14:48:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • youtube uygulaması ile sorun yaşayan var mı?son günlerde uygulama açıldığında youtube ana ekranı çok geç yüklenmeye başladı.siyah bir ekran sonrası bazen yükleniyor bazen yüklenmiyor.Uygulamayı kaldırıp tekrar yüküyorum ama nafile
  • poorty kullanıcısına yanıt
    YENİDEN YÜKLEYİNCE DÜZELİYORDU AMA BAZEN SPOTİFİY ÖYLE OLUYORDU .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gunan44 G kullanıcısına yanıt
    OLUMSUZ BİR DURUM GÖZLEMLEMEDİM EMİN DEĞİLİM AMA DERİNLİK ALGISI BI TIK ARTTI GIBI GÖZLEMLERE DEVAM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sabahtan beri TV ile uğraşıyorum. Sabah 7 civarı kahvaltı yaparken TV açılmadı. Akşam uğraşırım dedim.

    Akşam geldiğimde ekranda TV ve Smart Hub'ı birbirine bağlamam gerektiğini gösteren bir görüntü vardı. Oysa ki zaten bağlıydı. Neyse sonrasında ekran açılmadı bir türlü. Arada bu görüntü geliyordu sadece. Destek hattını aradığımda Smart Hub a bağlı olduğunu belirttiğim Teledünya HDMI ını çıkarmamı istedi. Ben de hangisi Teledünya'ya ait bilemediğimden tüm HDMI ları çıkarttım ve ekran açıldı. Destek Hattı'ndaki arkadaş Teledünya kaynaklı olduğunu söyledi.

    Ancak sonrasında Teledünya değil hangi HDMI kabloyu takarsam takayım yine ekranın kapandığını fark ettim. Masaüstü bilgisayarım, Teledünya, Chromecast ve Nintendo Switch kullanıyorum. Hangisini takarsam takayım TV kapanıyor.

    Bu durum ile karşılaşan oldu mu acaba? 1.5 yıldır sorunsuz kullanıyordum TV'yi, bu sabaha kadar. Dediğim gibi hiçbir HDMI takılı değilken, Yootube, Netflix vb. uygulamaları kullanabiliyorum. Ama üstte söylediğim hiçbir cihazı Smart Hub'a takamıyorum. Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. ( Sürüm 1270.3 bu arada )




  • 
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.