Şimdi Ara

sahtekarlar iş başında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sahibinden de gezerken bazı c sınıf araçların ilanlarına bakıyordum ilandaki arac gözüme carptı ilana girdigimde km 70000 yazıyordu ama araç resimlerine bakıldıgında göstergede 139209 km yazıyor sizce ilan sahibimi yanlıs yazmıs yoksa birilerini kazıklamayamı çalısıyor

    ilanın linki asagıda

    http://www.sahibinden.com/_04_honda_civic_1_6_vtec_lsWQQaXQQ12469724WQQpXQQdisplayitem?source=chva



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 61can61 -- 14 Nisan 2009; 15:20:21 >



  • "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .IsTanBul. -- 14 Nisan 2009; 15:25:41 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver

    " " koydum yani söz bana ait değil

    yazı ilanda büyük puntolarla hali hazırda yazıyo

    Araç hakkında yeteri kadar bilgi verdiğimi düşünüorm.

    Aracım şuan 139.000km`dedir.

    Bu kilometreyi km saati dışında hiç bi yerinden anlıyamazsınız.

    Araç mükemmel derecede temizdir.

    Lütfen takas teklif etmeyiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver

    " " koydum yani söz bana ait değil

    yazı ilanda büyük puntolarla hali hazırda yazıyo

    Araç hakkında yeteri kadar bilgi verdiğimi düşünüorm.

    Aracım şuan 139.000km`dedir.

    Bu kilometreyi km saati dışında hiç bi yerinden anlıyamazsınız.

    Araç mükemmel derecede temizdir.

    Lütfen takas teklif etmeyiniz.




    araç iyi güselde fiyatını çok yazmışsın.piyasası 15-17 arasında




  • kesinlikle açık açık demiş, onu heralde km si düşük araçları aratırken çıksın benim aracım da gözüksün diye yapmıştır
  • olay çözümlendi mi şimdi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver

    " " koydum yani söz bana ait değil

    yazı ilanda büyük puntolarla hali hazırda yazıyo

    Araç hakkında yeteri kadar bilgi verdiğimi düşünüorm.

    Aracım şuan 139.000km`dedir.

    Bu kilometreyi km saati dışında hiç bi yerinden anlıyamazsınız.

    Araç mükemmel derecede temizdir.

    Lütfen takas teklif etmeyiniz.




    araç iyi güselde fiyatını çok yazmışsın.piyasası 15-17 arasında


    arkadasın kafası guzel galıba

    huu @tazmanyak_61 arkadasım @.IsTanBul. diyo ki araca bana ait değil diyo ben ilandan alıntı yaptım sadece diyo




  • Olmaz bi kere dedi...düzeltecek, mecbur...
  • sahtekarlık falan yok bu işte arkadaşım beyaz bir yalan belki daha nasıl yazsın adam 139 binde olduğunu, sahtekarlık olsa 70000'e indirtir öyle koyardı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver

    " " koydum yani söz bana ait değil

    yazı ilanda büyük puntolarla hali hazırda yazıyo

    Araç hakkında yeteri kadar bilgi verdiğimi düşünüorm.

    Aracım şuan 139.000km`dedir.

    Bu kilometreyi km saati dışında hiç bi yerinden anlıyamazsınız.

    Araç mükemmel derecede temizdir.

    Lütfen takas teklif etmeyiniz.




    araç iyi güselde fiyatını çok yazmışsın.piyasası 15-17 arasında


    Geçmiş olsun...




  • iyi dikkat çektin sakın sen satıyor olmayasın bunu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver

    " " koydum yani söz bana ait değil

    yazı ilanda büyük puntolarla hali hazırda yazıyo

    Araç hakkında yeteri kadar bilgi verdiğimi düşünüorm.

    Aracım şuan 139.000km`dedir.

    Bu kilometreyi km saati dışında hiç bi yerinden anlıyamazsınız.

    Araç mükemmel derecede temizdir.

    Lütfen takas teklif etmeyiniz.




    araç iyi güselde fiyatını çok yazmışsın.piyasası 15-17 arasında







  • quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tazmanyak_61


    quote:

    Orjinalden alıntı: .IsTanBul.

    "Aracım şuan 139.000km`dedir."



    madem arac senin ilanını düzeltiver

    " " koydum yani söz bana ait değil

    yazı ilanda büyük puntolarla hali hazırda yazıyo

    Araç hakkında yeteri kadar bilgi verdiğimi düşünüorm.

    Aracım şuan 139.000km`dedir.

    Bu kilometreyi km saati dışında hiç bi yerinden anlıyamazsınız.

    Araç mükemmel derecede temizdir.

    Lütfen takas teklif etmeyiniz.




    araç iyi güselde fiyatını çok yazmışsın.piyasası 15-17 arasında

    Oooo detçıvan kızın adı Zeynep yu meru geççuvo,
    Oooo detçıvan kızın adı Zeynep oouuoo..


    Herigıcı veççom herigıcı veççom gıcı veççom neydi
    Hergece geçiyom hergece geçiyom gıcık ediyom neydi


    Unn dost reiss lupasikopat lante mariiyaa
    Unn dost reiss lupasikopandaa..
    Oee ouee oee ouee oooo eee oueee yeaa
    Oee ouee oee ouee oooo eee oueee hüyaa


    Endaaaaaamın yooookkkk wiii norveç lav yuuuu uuu uuuuu niyorkkk wii norveç lav yuuuuuuuu..




  • dh'nin efsanevi baslıklarından biri daha :D
  • ilanın içeriğinde adamın iletişim bilgileri var
    neden ilgili kişiye sorulmaz da gelir burada sorulur anlamış değilim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.