Şimdi Ara

şahin 1.6 ie manifort contası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2000 model 1.6ie şahinimizin manifold contası yanmıstı .. bizde hava filtresini karbüratör söktük manifold contasını taktık conta yandıgı zaman pata pata diye ses cıkarıyordu bunu kestik ama nerde yanlış yaptık bilmiyoruz .. karbüratör su gelir oldu radyötördeki bütün suyu araba kartere bastı karter su doldu su tazeledikce radyatör suyu azaltıyor yağ sulandı araç aynı buji yağlamış gibi calısıyor bujilerden birini söküp calıstırdık buji yatağından su motoru gibi su atıyor acaba neden olur bu nasıl cözeriz ?? şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sariboga -- 11 Ağustos 2013; 19:57:24 >



  • güncel
  • güncel
  • manifort >> manifold
    karbrötör >> karbüratör
    radyötör >> radyatör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    manifort >> manifold
    karbrötör >> karbüratör
    radyötör >> radyatör

    teşekkürler düzeltiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sariboga

    2000 model 1.6ie şahinimizin manifold contası yanmıstı .. bizde hava filtresini karbüratör söktük manifold contasını taktık conta yandıgı zaman pata pata diye ses cıkarıyordu bunu kestik ama nerde yanlış yaptık bilmiyoruz .. karbüratör su gelir oldu radyötördeki bütün suyu araba kartere bastı karter su doldu su tazeledikce radyatör suyu azaltıyor yağ sulandı araç aynı buji yağlamış gibi calısıyor bujilerden birini söküp calıstırdık buji yatağından su motoru gibi su atıyor acaba neden olur bu nasıl cözeriz ?? şimdiden teşekkürler

    Şahin 1.6 ie ler karbüratör üzerine tek nokta enjeksiyonlu muydu? tam hatırlayamadım.

    Neyse, sizin hatanız muhtemelen jikle tertibatına giren su hortumlarında oldu. Muhtemelen karbüratör içine su gidiyor bir miktar. Oraları iyice bir kontrol etmeniz lazım, bir de aracı bu halde çalıştırmayın yağ bozulduğu için yatak sardırırsınız.




  • evet karbüratör üzeri tek nokta , su tertibatını ve karbüratör girişlerini eskisi gibi bağladıgımızdan eminiz ama bunu tekrar kontrol ederiz .. baska birisinden öğrendiğim kadarıyla üst kapak altındaki bir yerlerden patlamıs olabilir dediler bu durumda masraf baya cıkacaktır sanırım .. zira bu karbüratör bağlanması ile ilgili bir şema veya resim varmı sizde acaba ?
    yardımınız icin ayrıca teşekkür ederim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    renault 19 1.6e vs. doğan slx
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • sariboga S kullanıcısına yanıt
    Valla nereleri söktünüz ne yaptınız bilemiyorum. Önce böyle bir sorun yoktu, karbüratör ve emme manifoltunu söktükten sonra olduysa karbüratöre ve su bağlantılarına tekrar bakılmalı. Eğer önceden de böyle bir sorun vardı ise, silindir kapağı, silindir kapak contası gibi şeylerde aynı sorunu yapar. Aracı görmeden atmasyon şeyler söyleyemem kafanızı karıştırmaktan başka işe yaramaz çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sariboga

    2000 model 1.6ie şahinimizin manifold contası yanmıstı .. bizde hava filtresini karbüratör söktük manifold contasını taktık conta yandıgı zaman pata pata diye ses cıkarıyordu bunu kestik ama nerde yanlış yaptık bilmiyoruz .. karbüratör su gelir oldu radyötördeki bütün suyu araba kartere bastı karter su doldu su tazeledikce radyatör suyu azaltıyor yağ sulandı araç aynı buji yağlamış gibi calısıyor bujilerden birini söküp calıstırdık buji yatağından su motoru gibi su atıyor acaba neden olur bu nasıl cözeriz ?? şimdiden teşekkürler

    Manifolddan fazla miktarda su girerse piston kollarını büküp motoru komple dağıtırsınız. Araca hiç dokunmadan çekerek sanayiye götürün.

    Saygılar..
  • araçta 4lü manifold oldugu için bize çelik conta önermişlerdi .. en azından yanma problemi olmaz diye .. ama bunu öneren yedek parçacımız sağolsun defolu conta vermiş ..
    emmenin su kanallarından su sızdırıp blogun ateşleme odalarına vermiş suyu .. 2 tane normal conta atıp problemi cözdük .. tabi yağa da su karıstıgı için yağı ve yağ filtesini de değiştirdik .. bi ağrızalı parça bana 4 litre yağ 35 tl + yağ filtesi 10 tl + 15 tl çelik conta fazladan 60 tlye patladı allahtan işçilik bizdendi de onu kurtardık :)




    yardımda bulunan herkese cok teşekkür ederim saygılar ..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.