Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (94. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
96
Favori
743.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msk_sansal

    quote:

    Orijinalden alıntı: zagor37

    quote:

    Orijinalden alıntı: msk_sansal

    geçen gün buldum bitane 110binde içi gayet temiz aracın . dıştan da birşey yok. yalnız birşey dikkatimi çekti aracı süremedik ama direksiyon bana biraz sert geldi. standardı mı bu. bir de bagaj kapajı metal değildi bunlarda değil mi.

    araçta bu birde siz bakarsanız

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-1.8-i-vitec-otomatik-vites-lpg-li-116514468/detay/

    km nasıldır. benim 206m 120 binde sattım motor saat gibiydi. alınası varmı sizce aracın. hafta sonu sürücez birlikte servise gidicez ona göre karar vericez. sizden de yardım beklerim.
    tşk.

    fiyat yüksek bence 33 e alınabilir sonuçta 2,5 parca boyalı baskı balatanın durumu muamma
    ben 2007 model ön camurluk lokal boyalı 100 km deki aracımı 30a aldım mesela lpg baskı balata 100k bakımı ile 34 e geldi ama kafam rahat.

    eyw. hocam teşekkürler uyarıların için.

    bende 2008 typeS var süspansiyonlar çok sert dostum parke yollarda ağlatıyor ama asfaltta sorun yok spor araç istiyorsan konfordan ödün vermen lazım honda da. ama yol tutuşu efsane gerçekten..




  • aslında yol sesini kesmek için birçok yerde örnek çalışmalar var. genelde bitüself bant ve termaflex tabaka ile çok profesyonel olmayan yöntemlerde 500 600 tl max harcamayla sesi kesmeyi başarmış arkadaşlar var aramızda.

    motor sesi kesilmesin hondanın 4000 devirden sonraki kükremesi hep içerde olsun:) ama yol sesi kesilsin istiyorsak davlumbazlara kapı içlerine , hatta üşenmessek alt döşemenin altına bitüself bant uygulanınca seste hatsafhada kesilme olduğu yazılmış.

    lastikle de çok ilişkilidir sanırım
  • 12 YILLIK SIKI HONDACI GELDİ, SELAM MİLLET.. Wınnn Wınnnnn!!

    Ne yazmışsınız arkadaş yahu, 32 sayfa oku oku bitmedi

    * * *

    10 gün önce 2009 i-sihift HB 1.4 aldım. Ondan önceki eski Tam otomatik şanzımanlı HB hondamı 12 yıl kullanmıştım.

    2009 model 1.4 hondamı 31.500 tl ye aldım. Kilometresi sadece 47.000 de..

    İ-SHİFT şanzımana birkaç gün uyum dönemi yaşadım. Şu an ise felaket memnunum.
    Bu arabaya yapılan eleştirilerin çok HAKSIZ olduğu kanaatindeyim. Tüm yazılanları okudum, eleştirileri de tabii..
    Böyle güzel bir kasayı, ekonomiyi ön planda tutmak isteyen insanların kullanma hakkını es geçmeyin lütfen!

    Henüz yeni yazılım yükletemedim aracıma.. İlk fırsatımda yapacağım. Ama bu haliyle bile bence yeterli..

    Ben bu aracı iyi ki almışım, iyi ki... Çok memnun ve mutluyum :)
    Tavsiye etmeyenlere aldırmıyorum bile..
    Kullanıyorum şu anda ve M U T L U Y U M :)

    Sanırım yeterlidir ;)

    İlk işim farları xenon yapmak.. Jant içlerine yapılan kırmızı boya da çok hoşuma gitti, onu da uygulayacağım.
    Ve öndeki siyah honda amblemini değiştirip kırmızı takmak istiyorum.

    Eleştirmenlere de saygı duyuyorum ama arabamı çok seviyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotbes -- 23 Mart 2013; 0:38:43 >




  • @fotbes
    Aracınız hayırlı olsun. Tüketim olarak memnun edecektir. Sürüş pozisyonu, yol tutuşu, kullanım karakteriyle bütün bir araç.
    Dediğiniz gibi I-shifti seven seviyor. Tam otomatiğin konforundan yoksun olsa da tam otomatik kadar sıradan değil ve ben istediğim zamanda vites değiştirmek istiyorum seçeneğini sunabiliyor olması güzel.
    Kırmızı Honda amblemi serviste 75 TL idi. Ben body kit yaptırırken eşantiyon almıştım.
    H7R Xenon ampullerini ben yurtdışından getirtmiştim. Balast almadığım için hala takamadım. Sanırım müsait bir zamanda onun montajını hallederiz. Aklına takılan bir şeyler olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    @fotbes
    Aracınız hayırlı olsun. Tüketim olarak memnun edecektir. Sürüş pozisyonu, yol tutuşu, kullanım karakteriyle bütün bir araç.
    Dediğiniz gibi I-shifti seven seviyor. Tam otomatiğin konforundan yoksun olsa da tam otomatik kadar sıradan değil ve ben istediğim zamanda vites değiştirmek istiyorum seçeneğini sunabiliyor olması güzel.
    Kırmızı Honda amblemi serviste 75 TL idi. Ben body kit yaptırırken eşantiyon almıştım.
    H7R Xenon ampullerini ben yurtdışından getirtmiştim. Balast almadığım için hala takamadım. Sanırım müsait bir zamanda onun montajını hallederiz. Aklına takılan bir şeyler olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.


    Çok teşekkür ederim ilginize :)

    1992 model HB tek kapı hondamdan sonra bu arabaya geçiş yapmak felaket güzel psikoloji yaptı bende..
    İlk başta kısıtlı görüş açısını yadırgasam da, buna da alıştım.
    İ-SHİFT şanzımanı iyi anlamak, algılamak gerekiyor. Ondan sonrası gayet güzel :)

    Ben 92 model bir hondadan bu araca geçtiğim için, direksiyonun neresi sert diyenlerdenim :)
    Bana çok iyi geldi şahsen..
    Ayrıca süspansiyon eleştirilerine geleyim.
    Sanırım benim aracımda bir anormallik var. Süspansiyonlar hiç te öyle abartıldığı gibi sert gelmedi.
    Üzerinde michelin kış lastiği takılı.. Bu yüzden mi acaba?

    Bu aracı almadan önce bir çılgınlık yapıp neredeyse suzuki swift 2012 alıyordum. Onunla test sürüşüne çıktım ve arabadan soğudum anında!!
    Hayatımda bu kadar sert süspansiyon görmedim ben!! 92 hondam ona 5 basardı.

    Yani swifti gördükten sonra, arabamın süspansiyonu lokum gibi adeta

    XENON fara gelelim. Çok bilgim yok bu konuda.. Ancak Çamkıran Honda'ya sorduğumda 490 tl fiyat verdiler.
    Bu da bana biraz yüksek geldi.
    Başka alternatifim yok sanırım.

    Kırmızı amblem ise 69 tl imiş.
    Sanayide de ucuza varmış ama boyasının döküldüğü söyleniyor.

    Çok teşekkürler tekrar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotbes -- 23 Mart 2013; 2:01:06 >




  • Rica ederim.
    Direksiyon güncel araç modellerine göre evet biraz daha sert. Daha yumuşak bir direksiyondan sonra yadırganabiliyor ancak sıkıntı yok. Park esnasında falan tam tur 1.5 devir kadar zaten. Hiç sıkıntı çekmiyorum.
    Süspansiyon sertliğini etkileyen en önemli etkenlerden bir taneside lastikler.
    Aracımın üzerindeki lastikler orjinal Michelin Primacy idi. 45 bin km'deydiler ama 5 yıllık olmuşlardı. Ocak ayının ortasında Michelin Pilor Sport3 ile değiştirdim. Bu kadar fark asla beklemiyordum. Eski lastiklerimin tırnaklarında sıkıntı yoktu ama geçen zamanla birlikte odun gibi olmuşlar ve darbe sönümlemeleri azalmıştı. Aracın resmen sürüşü değişti ve daha önce değiştirmediğime pişman oldum. Kış lastikleride yumuşak hamurludur.

    Xenon far servis fiyatları çok pahalı. Bana kargo dahil ampuller 60 küsür liraya geldi. Balast alıp taktırırsam işçilikle beraber toplamda 150 lirayı kesinlikle geçmeyecek. Eğer garantiyi bozmayacaksa dışarda yaptırabilirsiniz.




  • Honda logolu kol saati vardı, hangi başlıkta hatırlayan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Rica ederim.
    Direksiyon güncel araç modellerine göre evet biraz daha sert. Daha yumuşak bir direksiyondan sonra yadırganabiliyor ancak sıkıntı yok. Park esnasında falan tam tur 1.5 devir kadar zaten. Hiç sıkıntı çekmiyorum.
    Süspansiyon sertliğini etkileyen en önemli etkenlerden bir taneside lastikler.
    Aracımın üzerindeki lastikler orjinal Michelin Primacy idi. 45 bin km'deydiler ama 5 yıllık olmuşlardı. Ocak ayının ortasında Michelin Pilor Sport3 ile değiştirdim. Bu kadar fark asla beklemiyordum. Eski lastiklerimin tırnaklarında sıkıntı yoktu ama geçen zamanla birlikte odun gibi olmuşlar ve darbe sönümlemeleri azalmıştı. Aracın resmen sürüşü değişti ve daha önce değiştirmediğime pişman oldum. Kış lastikleride yumuşak hamurludur.

    Xenon far servis fiyatları çok pahalı. Bana kargo dahil ampuller 60 küsür liraya geldi. Balast alıp taktırırsam işçilikle beraber toplamda 150 lirayı kesinlikle geçmeyecek. Eğer garantiyi bozmayacaksa dışarda yaptırabilirsiniz.



    Hocam fiyat çok iyiymiş.

    Xenon konusunda hiç araştırma yapmamıştım. Balast terimini sizden duydum ve googleda baktım, fonksiyonunu öğrendim.
    Peki şimdi ben normal farları xenona çevirebilir miyim bu yöntemle acaba?

    Yani xenon ampul ve balast taktırarak?

    Bu arada garanti konusu için şu anda eski sahibini aradım. Aracın 40.000 bakımını dışarda özel servise yaptırmış kendisi..
    Şimdi garantisi bozulmuş mu oluyor?
    Honda servise gitsem, garantiye dahil etmezler mi aracı acaba?

    Bir de 3+3 yıl garanti oluyormuş sanırım. İkinci 3 yıllık dönemde sadece motor ve yürüyen kısım garanti dahilindeymiş, doğru mudur?
    Yani mesela digital aksamda bir sorun olsa, garantiden istifade edilemez mi?
    Mesela cruize kontrol bozulsa?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Rica ederim.
    Direksiyon güncel araç modellerine göre evet biraz daha sert. Daha yumuşak bir direksiyondan sonra yadırganabiliyor ancak sıkıntı yok. Park esnasında falan tam tur 1.5 devir kadar zaten. Hiç sıkıntı çekmiyorum.
    Süspansiyon sertliğini etkileyen en önemli etkenlerden bir taneside lastikler.
    Aracımın üzerindeki lastikler orjinal Michelin Primacy idi. 45 bin km'deydiler ama 5 yıllık olmuşlardı. Ocak ayının ortasında Michelin Pilor Sport3 ile değiştirdim. Bu kadar fark asla beklemiyordum. Eski lastiklerimin tırnaklarında sıkıntı yoktu ama geçen zamanla birlikte odun gibi olmuşlar ve darbe sönümlemeleri azalmıştı. Aracın resmen sürüşü değişti ve daha önce değiştirmediğime pişman oldum. Kış lastikleride yumuşak hamurludur.

    Xenon far servis fiyatları çok pahalı. Bana kargo dahil ampuller 60 küsür liraya geldi. Balast alıp taktırırsam işçilikle beraber toplamda 150 lirayı kesinlikle geçmeyecek. Eğer garantiyi bozmayacaksa dışarda yaptırabilirsiniz.



    Hocam fiyat çok iyiymiş.

    Xenon konusunda hiç araştırma yapmamıştım. Balast terimini sizden duydum ve googleda baktım, fonksiyonunu öğrendim.
    Peki şimdi ben normal farları xenona çevirebilir miyim bu yöntemle acaba?

    Yani xenon ampul ve balast taktırarak?

    Bu arada garanti konusu için şu anda eski sahibini aradım. Aracın 40.000 bakımını dışarda özel servise yaptırmış kendisi..
    Şimdi garantisi bozulmuş mu oluyor?
    Honda servise gitsem, garantiye dahil etmezler mi aracı acaba?

    Bir de 3+3 yıl garanti oluyormuş sanırım. İkinci 3 yıllık dönemde sadece motor ve yürüyen kısım garanti dahilindeymiş, doğru mudur?
    Yani mesela digital aksamda bir sorun olsa, garantiden istifade edilemez mi?
    Mesela cruize kontrol bozulsa?



    Normal farları xenona çevirebilirsiniz. Balastlarla birlikte xenon ampulleri alıp montajlanması yeterli.
    Xenonlar normal şartlarda çok göz aldığı için şimdiye kadar hiç düşünmemiştim. Özellikle far tası büyük olan araçlarda gerçekten rahatsız edici oluyor. Civic'lerin farları oldukça dar.
    Bir ara mercekli xenon yaptırmaya niyetlenmiştim ama sonra beklemeye almıştım. Yine far tası dar olduğundan sadece X6 ve F10 kasadaki mercekler uyuyordu. Çıkmasını bulup işini iyi yapan birine montajlatmak lazım.
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Geçenlerde bir arkadaş için H7R isimli bir tarafı karartıldığı için en azından göğü aydınlatmayan nispeten daha usturuplu ampul siparişi verirken aynı kargoya bir takımda kendim için ekledim. Balast alınıp taktırılacak işte.

    Bu durumda garantisi bozulmuş olmalı. Servise sormak lazım ama servisler genelde bozulan parçaları kullanıcı hatasına sokmaya çalışır.
    Net cevabı servis bile veremez sanıyorum.




  • Teşekkürler Kadir hocam.. Xenonlar gerçekten çok şık duruyor, güzelliğine güzellik katmış arabanın
    Ben de o şekilde yapabilirim sanırım. Türkiye'de honda servisi dışında bu arabaya uygun xenon ampul bulabilir miyim ki?
    Balast ta tabii ki?

    Bir de o jant arkası kırmızı boya üzerine yaptığınız "cıvıc" yazısı adeta içime işledi. O ne güzellik..
    O tarz bir yazıyı nasıl yazdırabilirim ki?
  • Mercekli xenon olursa böyle duracak işte. O çeliyor insanın aklını.
    Bu fotoğraftaki gibi olması için BMW F10 kasa veya X6 merceklerinden bir takım bulup işinin ustasına teslim etmek lazım. Far tası arkadan kesilip mercek içine sığacak şekilde genişletiliyor. Oldukça zahmetli bir iş yani.

    Herkesin yaptığından merceksiz xenon olsun dersen herhangi bir aksesuarcıya gidersen ampulunu balastını ayarlarlar. Montajınıda yaparlar veya yapacak yer gösterirler. Açıkçası marka model vs. bende pek bilmem.
    Yazı işi zor değil. Ben kendim yaptım. Öncesinde kaliperleri sadece kırmızıya boyamıştım.
    Sonra aklıma geldi.http://www.buyadecal.com/images/civic_old.gif
    Sonrasında şu görseli bilgisayara kopyalayıp yazıcıya kaplama folyosu koydum ve arkasına çıktı aldım.
    Çıktı aldıktan sonra maket bıçağı yardımı ile içini çıkardım. Kaliperin üstüne güzelce yapıştırıp beyaz boyayı 3 kat sıktım üstüne. Folyoyu kaldırında olay bitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 24 Mart 2013; 1:55:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Mercekli xenon olursa böyle duracak işte. O çeliyor insanın aklını.
    Bu fotoğraftaki gibi olması için BMW F10 kasa veya X6 merceklerinden bir takım bulup işinin ustasına teslim etmek lazım. Far tası arkadan kesilip mercek içine sığacak şekilde genişletiliyor. Oldukça zahmetli bir iş yani.

    Herkesin yaptığından merceksiz xenon olsun dersen herhangi bir aksesuarcıya gidersen ampulunu balastını ayarlarlar. Montajınıda yaparlar veya yapacak yer gösterirler. Açıkçası marka model vs. bende pek bilmem.
    Yazı işi zor değil. Ben kendim yaptım. Öncesinde kaliperleri sadece kırmızıya boyamıştım.
    Sonra aklıma geldi.http://www.buyadecal.com/images/civic_old.gif
    Sonrasında şu görseli bilgisayara kopyalayıp yazıcıya kaplama folyosu koydum ve arkasına çıktı aldım.
    Çıktı aldıktan sonra maket bıçağı yardımı ile içini çıkardım. Kaliperin üstüne güzelce yapıştırıp beyaz boyayı 3 kat sıktım üstüne. Folyoyu kaldırında olay bitti.

    Evet, arabalarımızı tutkuyla seviyoruz ve nazlı çocuk gibi bakmak istiyoruz onlara..
    Mercekli xenonu görünce insan, normalini nasıl kabullenir bilemem

    Yazı oluşturma yöntemi de pek güzelmiş :)
    Aslında pratik bir yol ama akıl edebilmek önemli olan :)

    Ben de photoshopta güzel bir yazı stiliyle denemeler yapmak istiyorum aynı şekilde..

    Hocam sizin araba 1.8 idi değil mi yanlış hatırlamıyorsam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotbes -- 24 Mart 2013; 2:09:37 >




  • Alternatif çözümler üretebilmek lazım. Aklıma böyle bir yol geldi. Denedim oldu.
    Evet aracım 1.8 yaklaşık 16 aydır bende.
  • Hocam, İzmirde H7 xenon ampulu satan birini gördüm. uyar mı acaba alsam? 55 liraya satıyor.
  • sizin yukarıda yazdığınız H7R idi.

    bu aynı mıdır?
    bu terimlere şimdilik yabancıyım da
  • H7 uyar sıkıntı olmaz. H7R Türkiye'de yok.
    İkiside aynı ampul tipi.

    H7R
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Bu normal H7
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    H7R Karartılmış bölge sebebi ile karşıdan gelenin gözünü daha az alıyor.
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    H7 uyar sıkıntı olmaz. H7R Türkiye'de yok.
    İkiside aynı ampul tipi.

    H7R
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Bu normal H7
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    H7R Karartılmış bölge sebebi ile karşıdan gelenin gözünü daha az alıyor.
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Detaylı paylaşım harikaydı, teşekkürler hocam..

    Ama ilanı yanlış anlamışım offff...
    Daha doğrusu yazan kişi türkçeyi katlettiği için, ne anlatmak istediği pek belli olmuyor.

    Gerçi ben de örnek resm bakıp, bunun H4 olduğunu anlayamadım, bende de hata var :(
    yani ampuller H4 imiş.

    Ben en iyisi linki vereyim :

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-xenon-beyaz-ampul-berlin-den-aldigim-fiyata-satiyorum-116377646/detay/



    Şimdi bu ampuller uyarsa eğer, aldım diyelim. Bir de balast ayarlamam gerekecek değil mi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Detaylı paylaşım harikaydı, teşekkürler hocam..

    Ama ilanı yanlış anlamışım offff...
    Daha doğrusu yazan kişi türkçeyi katlettiği için, ne anlatmak istediği pek belli olmuyor.

    Gerçi ben de örnek resm bakıp, bunun H4 olduğunu anlayamadım, bende de hata var :(
    yani ampuller H4 imiş.

    Ben en iyisi linki vereyim :

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-xenon-beyaz-ampul-berlin-den-aldigim-fiyata-satiyorum-116377646/detay/



    Şimdi bu ampuller uyarsa eğer, aldım diyelim. Bir de balast ayarlamam gerekecek değil mi..

    Yok bu ilandaki ampuller xenon değil. Bildiğin sıradan ampul. Sadece sarı değil beyaz yanıyor.
    Bunlara gelene kadar piyasada Osram'ın Philips'in bir sürü beyaz ampulu çok daha ucuza alınabiliyor. Ancak hiç biri xenon ampullerin verdiği aydınlatmayı sağlayamaz. Daha önceki aracımda kullanmış ve memnun kalmamıştım. Özellikle yağmurlu havada hiç göstermiyorlar.
    Dediğim gibi marka bilmem hangisi iyidir kötüdür onuda çok iyi bilmiyorum ama alacağınız ürün aşağıdakilerden biri olacak.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-mfk-h7-6000k-xenon-set-112542135/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-xenon-far-h7-kristal-1.kalite-zenon-far-komple-set-119330932/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-monza-xenon-h7-6000k-99657023/detay

    vs.vs...
    Bunların içine balastı ampulu hepsi dahil. Kutuyu alıp montaja gideceksiniz o kadar. Bu arada 6000K üzerini şahsen tavsiye etmiyorum. 6000K'den sonra ışık rengi beyazdan maviye doğru dönmeye başlıyor.



    Bu arada ilandaki ampulleri Berlin'de aldığım fiyattan satıyorum demiş. Tam aynı ürün değil ama aranırsa bulunur. Markası belli kalitesi belli. 5 Euro'luk ürün işte. 5 Euro ile 50 TL'yi karıştırmış herhalde.
    http://www.ebay.de/itm/H7-12V-55W-GOLD-LINE-XENON-EFFECT-50-MEHR-LICHT-2er-SET-/400404594970?pt=DE_Autoteile&hash=item5d39f9411a



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 24 Mart 2013; 3:21:42 >




  • Arkadaşlar dün bu arabayı yolda gördüm ve çok beğendim. Yazın ilk arabamı aldırcam pedere. Bmw 1 2006 model , polo 2012 model bunlardan birini düşünüyordum. Civic in sedanını sevmiyorum ama hb tasarımı çok farklı ve çok hoşuma gitti. 2009 model tam otamtik bir civic almalı mıyım ?? üzer mi beni civic ?

    edit: bütçe 30- 35 bin arası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eediz -- 24 Mart 2013; 10:39:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı:

    Yok bu ilandaki ampuller xenon değil. Bildiğin sıradan ampul. Sadece sarı değil beyaz yanıyor.
    Bunlara gelene kadar piyasada Osram'ın Philips'in bir sürü beyaz ampulu çok daha ucuza alınabiliyor. Ancak hiç biri xenon ampullerin verdiği aydınlatmayı sağlayamaz. Daha önceki aracımda kullanmış ve memnun kalmamıştım. Özellikle yağmurlu havada hiç göstermiyorlar.
    Dediğim gibi marka bilmem hangisi iyidir kötüdür onuda çok iyi bilmiyorum ama alacağınız ürün aşağıdakilerden biri olacak.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-mfk-h7-6000k-xenon-set-112542135/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-xenon-far-h7-kristal-1.kalite-zenon-far-komple-set-119330932/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-monza-xenon-h7-6000k-99657023/detay

    vs.vs...
    Bunların içine balastı ampulu hepsi dahil. Kutuyu alıp montaja gideceksiniz o kadar. Bu arada 6000K üzerini şahsen tavsiye etmiyorum. 6000K'den sonra ışık rengi beyazdan maviye doğru dönmeye başlıyor.



    Bu arada ilandaki ampulleri Berlin'de aldığım fiyattan satıyorum demiş. Tam aynı ürün değil ama aranırsa bulunur. Markası belli kalitesi belli. 5 Euro'luk ürün işte. 5 Euro ile 50 TL'yi karıştırmış herhalde.
    http://www.ebay.de/itm/H7-12V-55W-GOLD-LINE-XENON-EFFECT-50-MEHR-LICHT-2er-SET-/400404594970?pt=DE_Autoteile&hash=item5d39f9411a

    Ooooo hocam süpersiniz ya, çok makbule geçti


    Bu arada çok güldüm şimdi, adam harbiden 5 euroluk ürünü 55 liraya satıyor
    Yazık yahu.. Bir de xenon demiş
    Evet dün gece bir yerde xenon ile beyaz ışığın karıştırılmaması gerektiğini okumuştum. Ama bu adamın sattığı ürünün ne olduğunu bilemedim tabii..

    İlandaki o 3 xenondan birini alacağım inşallah..
    Şimdi orjinal servisten 2 xenon alsam, 980 tl ödeyeceğim.
    Mesela sırf garantisi bozulmasın diye bunun gibi tüm hizmetleri orjinal servisten alsam, bayağı sağlam paralar ödeyeceğim.
    Belki 40 yılda bir kez garantilik işim olacak, oradan da edeceğim kar, verdiğim servis paralarının altında kalacak.
    Ve belki garantilik bir durumda bile "kullanıcı hatası" kılıfına uydurulup mağdur edileceğim.

    Yani boşu boşuna garanti bozulmasın diye bir dünya para ödüyoruz servislere.. Binde bir işimiz düşerse, ya garantiden sayılmıyor ya da ettiğimiz kar, ödediklerimizin altında kalıyor.

    Garanti devam ettirme ısrarına çekimser bakmaya başladım

    Arabamla çok mutluyum. Yakıt ekonomisi çok iyi.. Eski 1.6 hondamda LPG vardı ama şu anda benzinle bile daha az yakıyorum.
    Yol tutuşu ise beni çok etkiledi.
    Modifiyelerle aracımı çok güzel bir hale getireceğim inşallah :)

    1.4 olması beni hiç olumsuz etkilemiyor. Yokuşta hız kesip tekrar hız almaya kalkınca biraz zorlanıyor evet ama hemen vites küçültürseniz, daha seri çıkışa geçiyor.
    Onun dışında düz veya hafif eğimli yollarda süper bence

    Ve ben İ-SHİFT şanzımanı herkese öneriyorum. Onu doğru kullanırsanız, çok seveceksiniz

    Neyse..
    Ben bu linkini verdiğiniz xenonlardan birini alayım. Sanırım hepsi de yeter kalitededir.
    Sonra da iyi bir ustaya montaj yaptırmak kalacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotbes -- 24 Mart 2013; 15:04:07 >




  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.