Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (91. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.859
Cevap
96
Favori
743.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kısmetse yarın 2010 civic hb 1.4 ishift sahibi oluyorum
    Tarz Honda Civic HB 3D Havuzlu Special Paspas (2006 sonrası) diye bir ürün var internette,
    bu paspastan kullanan var mı?
  • Orijinalden alıntı: supremum

    Orijinalden alıntı: caucassteamhonda'da biri yetkili serviste komple baskı balata değişimi yaptırdı hepsi hepsi 1100 lira tuttu. Kaldı ki tam otomatiklere göre 100km'de ortalama 1,5-2 litre tasarruflu olması da söz konusu. Manuel kullanım imkanı ise diğer bir ekstrası. 115 bin km'de olup orjinal baskı balatası ile kullanan kullanıcılar mevcut


    Aracınızın Baskı balata setini kaç bin km sonra değiştirdiniz acaba?
    Bana da serviste değiştirmeniz gerekli dediler,ben öncesine nazaran kullanım açısından bir farklılık hissetmiyorum,değişmesi gerektiğini anlamanın bi yolu varmıdır?Malum servisin eline kalsak komple motoru indirip bindirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucassteamhonda'da biri yetkili serviste komple baskı balata değişimi yaptırdı hepsi hepsi 1100 lira tuttu. Kaldı ki tam otomatiklere göre 100km'de ortalama 1,5-2 litre tasarruflu olması da söz konusu. Manuel kullanım imkanı ise diğer bir ekstrası. 115 bin km'de olup orjinal baskı balatası ile kullanan kullanıcılar mevcut


    Aracınızın Baskı balata setini kaç bin km sonra değiştirdiniz acaba?
    Bana da serviste değiştirmeniz gerekli dediler,ben öncesine nazaran kullanım açısından bir farklılık hissetmiyorum,değişmesi gerektiğini anlamanın bi yolu varmıdır?Malum servisin eline kalsak komple motoru indirip bindirirler.

    Aracım henüz 46 bin km'de. Baskı balatası değişmedi.
    Servis makinenin gösterdiği değere bakıp çıkarımda bulunabiliyor. Kaçırdığını hissetmiyorsanız yolu var demektir.
    Özellikle dik yokuşlarda yokuş yukarı kalkışlarda veya maksimum tork-güç devirlerinde dip gaz durumunda devir anlık artıp hız artmıyorsa sıyırdığını rahatlıkla hissedersiniz.
    Youtube'da "slipping clutch" diye aratırsanız anlarsınız ne demek istediğimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 7 Mart 2013; 23:21:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucassteamhonda'da biri yetkili serviste komple baskı balata değişimi yaptırdı hepsi hepsi 1100 lira tuttu. Kaldı ki tam otomatiklere göre 100km'de ortalama 1,5-2 litre tasarruflu olması da söz konusu. Manuel kullanım imkanı ise diğer bir ekstrası. 115 bin km'de olup orjinal baskı balatası ile kullanan kullanıcılar mevcut


    Aracınızın Baskı balata setini kaç bin km sonra değiştirdiniz acaba?
    Bana da serviste değiştirmeniz gerekli dediler,ben öncesine nazaran kullanım açısından bir farklılık hissetmiyorum,değişmesi gerektiğini anlamanın bi yolu varmıdır?Malum servisin eline kalsak komple motoru indirip bindirirler.

    Aracım henüz 46 bin km'de. Baskı balatası değişmedi.
    Servis makinenin gösterdiği değere bakıp çıkarımda bulunabiliyor. Kaçırdığını hissetmiyorsanız yolu var demektir.
    Özellikle dik yokuşlarda yokuş yukarı kalkışlarda veya maksimum tork-güç devirlerinde dip gaz durumunda devir anlık artıp hız artmıyorsa sıyırdığını rahatlıkla hissedersiniz.
    Youtube'da "slipping clutch" diye aratırsanız anlarsınız ne demek istediğimi.


    Teşekkür ederim,
    bu cümle yeterince açıklayı ''devir anlık artıp hız artmıyorsa''




  • Arkadaşlar hayırlı akşamlar
    2007 i-vtec almak üzereyim.
    Bir araç konusunda anlaşma sağladım.
    Aracın tramer kayıtlarında 3 adet kazası çıkıyor.
    Hepsi 2009 yılında bir iki ay aralıklarla sırasıyla 950TL,500TL,530TL
    Araç sahibi 500 TL lik olanın sol ön kapıda lokal boyadan kaynaklandını söyledi diğerlerinden haberi yokmuş.Aracı araştırdık sadece dedği yer hariç heryeri aynı ölçüde çıktı.
    Sahibi aracı özel serviste bakıma götürmüş ve ilk servise hangi bayide girdiği belli değil.
    Bu 950TL lik kaza acaba ne olabilir? Bir çamurluk değişimi olabilirimi?
    2007 model ve 85.000kmde 31000TL istiyor ne kadar teklif etmeliyim?
    Aracın şasi nosunu aldım herhangi bi servisi arayıp bilgi alabilirmiyim yoksa sadece servise girdiği bayidenmi bilgi alabilirim?
    Birde şuanda kaskosu yapılan şirketden önceki kazalarının bilgisi çıkarmı?
    Şu sorularımı bir cevaplarsanız çok memnun olurum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehesr -- 8 Mart 2013; 0:06:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehesr

    Arkadaşlar hayırlı akşamlar
    2008 i-vtec almak üzereyim.
    Bir araç konusunda anlaşma sağladım.
    Aracın tramer kayıtlarında 3 adet kazası çıkıyor.
    Hepsi 2009 yılında bir iki ay aralıklarla sırasıyla 950TL,500TL,530TL
    Araç sahibi 500 TL lik olanın sol ön kapıda lokal boyadan kaynaklandını söyledi diğerlerinden haberi yokmuş.Aracı araştırdık sadece dedği yer hariç heryeri aynı ölçüde çıktı.
    Sahibi aracı özel serviste bakıma götürmüş ve ilk servise hangi bayide girdiği belli değil.
    Bu 950TL lik kaza acaba ne olabilir? Bir çamurluk değişimi olabilirimi?
    2007 model ve 85.000kmde 31000TL istiyor ne kadar teklif etmeliyim?
    Aracın şasi nosunu aldım herhangi bi servisi arayıp bilgi alabilirmiyim yoksa sadece servise girdiği bayidenmi bilgi alabilirim?
    Birde şuanda kaskosu yapılan şirketden önceki kazalarının bilgisi çıkarmı?
    Şu sorularımı bir cevaplarsanız çok memnun olurum..

    Öncelikle hayırlısı olsun.
    Hasar değerleri oldukça düşük görünüyor. Sürtme vb. küçük onarımlar olsa gerek. 950 liraya çamurluk değiştireceklerini sanmıyorum. En fazla düzeltmeli macunlu boyadır. Benim aracın ön tamponu autokingte onarım görmüş 1000 küsür lira bedel görünüyordu.
    Servise ruhsatla gittiğimde tamponun autokinge onarım için gönderildiğini bununla birlikte bir kaç plastik parçanın değiştiğini ve nelerin değiştiğini tek tek saydılar. Herhangi bir servise ruhsatla giderseniz ve onarım yetkili serviste yapıldıysa tüm işlemleri söyleyeceklerdir.
    2007 model 85 bin km bir araç için fiyat uygun görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 8 Mart 2013; 0:08:22 >




  • İnsallah bugun servise gösterecegim herhangi bir aksilik olmazsa bizede nasip olacak.
    Yetkili bayi bu aracin bilgilerini bana ücret almadan verirmi ya da ilgilenirmi sizce? İlgili alakali İstanbul Anadolu yakasinda önerebileceginiz yetkili servis varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdiden hayırlı olsun diyelim.
    İşlem rakamları oldukça düşük görünüyor. Ben geçen sene ön tamponu değiştirdim, ufak bir tıklama yüzünden... Sıkı durun servis tam 1600 lira çıkarmış. Tabi kasko bozulunca prim 3-4 bine çıktı 2bine zor yaptırdım, geçen sene 1000 lira civarındaydı. Bu kadar geçireceklerini bilseydim Atuoking'te falan cepten yaptırırdım daha hesaplı olurdu
    Sigorta acentasıyla da görüşün, eski kazaları vs. hakkında daha detaylı sorgulama yapabiliyorlar.

    Kolay gelsin:)
  • Kadir hocam sizi buralarda yakalamışken hava filtresini sorayım... Havalar ısınmaya başladı, sıcak hava çekme-bayılma gibi durumlar yaşıyor musunuz? Bu aralar çok fena takasım var Ama shortram'den tırsıyorum, CAI düşünsem en kolay bulunan Simota CB111 var; kullananlar memnun olduklarını söylüyor ama ama emin olamıyorum. Yurtdışından getirtme falan olaylarını da çok bilmiyorum açıkçası:(

    Bir kaç gündür filtre kutusunun girişi ile resonatorden gelen borunun arasında bulunan ~10 cm.lik lastik parçayı söktüm, o bile seste biraz fark yarattı





  • Şu fotoda ki mavi kablolar Grounding Kit veya Voltage Stabliser uygulaması mı acaba? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?



    Konunun diğer fotoları burada: http://teamfd.com.ph/viewtopic.php?f=36&t=2606&p=38539&hilit=engine#p38539




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimbilmez

    typeS lerde çakma değil orjinal xenon far takılıyormu acaba

    bu araçlar iy güzelde parça masarafları çok fena
  • nrglife öncelikle manuel ve otomatık yada yarı otomatık aracların kaput altı boslukları duzenlerı aynı degıl ne yazıkkı.

    siz eğer daha soguk hava ceksın motorum dıyorsanız yapabıleceklerınız var tabıkı. ama yok fıltre sesı ıstıyorum dıyorsanız mevcut soktugunuz lastık boru yeterli =)

    çünkü sicak hava çekiyorsa motor öter. soğuk hava cektıren sıstem öttürmez =)

    ne yazıkki kadir in aracına da baktığım da manuel hariç sizin araclara cai sistemi uygulamak cok zor.

    yapılabılır ama bunun ıcın on tamponu sokup sımota ıle mevcut havalandırma sıstemıne yanmaz eksoz sargısı ıle sıkı bır yalıtım yapılarak basarılı bır sonuc elde edılır.


    ben şahsen simota Simota CB111 aldım ve tüm aliminyum borularını ve sargı yapabılecegım her yerını yanmaz eksoz sargısı ıle yalıtımladım. ve aracın orjınal hava gırısıne bagladım. sımdı sırada manıfodum spor manıfod ve cok ısı yayıyor onu sargı bezı ıle yalıtımlamayı dusunuyorum.

    fotoda ki de grounding uygulaması evet. aslında bızım araclar ıle ılgılı daha nıce cook detay var ama ıste ugrasırsan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk_acar -- 8 Mart 2013; 19:32:59 >




  • İyi akşamlar
    İ-Shift hakkında şikayet edenler sayesinde kendimi usta şoför ilan ediyorum:)
    Aracın vites yükselteceğini anlayınca ayak gazdan çekilir. Sonuç hiç sarsıntısız geçiş.Bu kadar basitmiş.Çevremden ve bu forumdaki yorumlardan gereksiz korkmuşum.
    Araçta 18 inc Jant olmasına rağmen 40 kmlik sürüşümde çok keyif aldım inşallah Salı günü aranıza katılacağım.
    Gösterge panelinde sağ en üstde ECO yazıyor ve yeşil ışıklar mevcut, kendimce birşeyler kurdum kafamda ama siz kullanıcılardan tam bilgi alabilirmiyim?
  • düz vites arac kullanmıs olan ve ishiftin de düz vitesten tek farkının debryaja aracın kendi bastıgını bilen biri sıkıtı yaşamaz zaten. sordugunuz arac hakkında bilgim yok ama aracın içi kozmetik olarak iyi durumdaysa fiyatı gayet iyi bence.
  • eco yazan yerde zannedersem 6 adet yeşil led lamba var, ne kadar çok lamba yanıyorsa aracı o kadar ekonomik kullanıyorsunuz anlamına geliyor. ben de geçen gün aldım aracımı 80 km şehirlerarası yolda cruze ile 6 lambanın da yandığını gördüm. 75-95 km arası hızlarla geldim 4.67 lt yakmış (100 km'de 5.8 lt'ye tekabül ediyor)
    i-shifte gelince tam denk getirdiğim zaman evet vites geçişi vs hissedilmiyor, ama henüz tam alışamadım ayağımı nerde gazdan çekeceğime :) bir de size bir sorum olacak ayağınızı gazdan tam mı çekiyorsunuz, yoksa bir miktar mı?

    bir sorumda bilen arkadaşlara;
    ben diğer aracımdan kalan bir alışkanlıkla gittim 32 psi bastım lastiklere :S normalde kaç basmak lazım 16'lık jantlarda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert1980 -- 10 Mart 2013; 8:59:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet ali erdem

    düz vites arac kullanmıs olan ve ishiftin de düz vitesten tek farkının debryaja aracın kendi bastıgını bilen biri sıkıtı yaşamaz zaten. sordugunuz arac hakkında bilgim yok ama aracın içi kozmetik olarak iyi durumdaysa fiyatı gayet iyi bence.

    Araca bindigimde direksiyondaki H harfi boyasi dökulmustu ve direksiyonda bosluk vardi bariz sekilde.
    Kaputu actigimda herhangi biyerinde boyaya rastlamadim ama motor ust kapagindaki Honda ve İ vtec yazilari yoktu.Aklimi kurcaladi.
    Birde plakadan sorgulayinca 3 adet hasar cikiyor sase no ile cikmiyor.aracin bakimlari ozel serviste yapilmis kaydi yok.Boyum 1.88cm surucu koltugunu en geriye alip arka koltuga bindim ve bir cok c sinifi sedan aractan daha rahat ettim.
    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    eco yazan yerde zannedersem 6 adet yeşil led lamba var, ne kadar çok lamba yanıyorsa aracı o kadar ekonomik kullanıyorsunuz anlamına geliyor. ben de geçen gün aldım aracımı 80 km şehirlerarası yolda cruze ile 6 lambanın da yandığını gördüm. 75-95 km arası hızlarla geldim 4.67 lt yakmış (100 km'de 5.8 lt'ye tekabül ediyor)
    i-shifte gelince tam denk getirdiğim zaman evet vites geçişi vs hissedilmiyor, ama henüz tam alışamadım ayağımı nerde gazdan çekeceğime :) bir de size bir sorum olacak ayağınızı gazdan tam mı çekiyorsunuz, yoksa bir miktar mı?

    bir sorumda bilen arkadaşlara;
    ben diğer aracımdan kalan bir alışkanlıkla gittim 32 psi bastım lastiklere :S normalde kaç basmak lazım 16'lık jantlarda?

    Sadece 30-40 kmlik bir sürüş yaptim.
    Vites gecislerinin daha az hissedilmesi icin gaza cok hafif dokundum.
    Mesela ani kalkmak istedigimde dipgaz yaptigim icin 1.vites ve 2. Vites muthis bi sarsinti hissettim:)
    En zevklisi ve konforlusu araci manuele alip kendimiz vites degistrmemiz ya da ben oyle hissediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bugün usbye birkaç gb müzik attım dinleyeyim diye, ama sonuç negatif; usb giriş yeri farklı :S zannedersem bi ara kablo gibi birşey lazım, nereden bulabilirim bunu? ucuz mudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    bugün usbye birkaç gb müzik attım dinleyeyim diye, ama sonuç negatif; usb giriş yeri farklı :S zannedersem bi ara kablo gibi birşey lazım, nereden bulabilirim bunu? ucuz mudur?

    Şöyle bir kabloya ihtiyacınız var... Aracın ilk sahibi ne yapmış? Bir sorun isterseniz... Başka yerde bir işe yaramaz çünkü.
    Servislerde bir kamyon para istiyorlar diye biliyorum, interneti biraz araştırın bulursunuz sanırım.





  • 
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.