Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (662. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
761.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 660661662663664
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mert1980 M kullanıcısına yanıt
    Arkadan teyibe bağladıktan sonra direk çalışıyormu ? Flashin formatı içindeki dosyaların ismine özel bir şey yaptınızmı . Direksiyondaki kumandadan şarkı değişimi falan çalışıyormu ? 200 liralık kutulu bir yapı yerine onun işini yapabilen bu tars birşey almak çok mantıklı .
  • AzM!CaN kullanıcısına yanıt
    çalışması şöyle oluyor;
    aparatı kol yaslama zımbırtısının içindeki usb soketine takıyorsunuz, sonra da içinde mp3 bulunan flash diski aparata takıyorsunuz. Teypte daha önce cd olduğu için teybin oradaki CD/Usb butonuna basınca bir kere USB okumaya geçti, flash diskin içindeki ilk klasörün ilk şarkısından başladı. CD'de göründüğü gibi şarkı isimleri falan görünmüyor tabi, yalnızca 01-01 yazıyor (ilk 01, 1. klasör için ve diğer 01 ise klasördeki şarkı için). Ben iki klasör atmıştım flash diske, diğer klasörlere geçmek için direksiyondaki ileri geri butonuna basılı tutmak gerekiyor. bir sonraki şarkı bir bir kısa basış, bir sonraki klasör için ise uzun basıp bırakmak şeklinde yani.
    buna göre sorularınıza cevaben şunlar verilebilir;
    eğer usb modundaysa direk çalışacaktır (bence, çünkü daha denemedim), flash diskin içindeki dosya isimlerine birşey yapmaya gerek yok, direksiyondan şarkı değişimi yapılabiliyor. ve tüm bunlar 3küsür dolarla yani 10 lira bile değil :)

    şu an için alışmada tek zorlanacağım şey şarkı isimlerinin görünmemesi olacak galiba, ama belli olmaz arabaya tekrar gidince teypteki tuşlara biraz bakayım, belki birşeylere basınca 01-01 yerine 01-"şarkı adı" durumu vardır. bilemiyorum, kablo sahibi deneyimli arkadaşlar var mı aramızda, mümkün mü bu?




  • mert1980 M kullanıcısına yanıt
    Bizdekilerde kol dayamanın içini boş unutmuşlar. :) Ben direk teyibin arkasına takılıyor sandım . Bizim teyiplerde usb girişi yok bize uymadı buı :) Sizin aracın modeli 2009 makyajlı kasa sanırım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Arkadan teyibe bağladıktan sonra direk çalışıyormu ? Flashin formatı içindeki dosyaların ismine özel bir şey yaptınızmı . Direksiyondaki kumandadan şarkı değişimi falan çalışıyormu ? 200 liralık kutulu bir yapı yerine onun işini yapabilen bu tars birşey almak çok mantıklı .

    200 liralık kutulu yapıda aux girişi ve sd kart girişi de var ilaveten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Bizdekilerde kol dayamanın içini boş unutmuşlar. :) Ben direk teyibin arkasına takılıyor sandım . Bizim teyiplerde usb girişi yok bize uymadı buı :) Sizin aracın modeli 2009 makyajlı kasa sanırım .

    aynen makyajlı kasalar için bu, 200 liralık kutular teybe monte olup usb girişi olmayan araçlara usb disk okuma özelliği katıyor o yüzden 200 tl :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Bizdekilerde kol dayamanın içini boş unutmuşlar. :) Ben direk teyibin arkasına takılıyor sandım . Bizim teyiplerde usb girişi yok bize uymadı buı :) Sizin aracın modeli 2009 makyajlı kasa sanırım .

    2006-2008 (Makyajsız kasa) için alınması gereken adaptör bu galiba arkadaşlar.
    aliexpress.com
    US $33.98 |New Car CD MP3 USB Interface Adapter AUX In Input For Accord Civic Odyssey S2000 Black Color-in Cables, Adapters & Sockets from Automobiles & Motorcycles on AliExpress
    http://www.aliexpress.com/item/New-Car-CD-MP3-USB-Interface-Adapter-AUX-In-Input-For-Accord-Civic-Odyssey-S2000-Black/32358508354.html
    Hem aux var hem de usb bağlantı var. Fiyatı da yakşalık 90 tl. Kargo ücretsiz ve takibi yapılabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystical033 -- 4 Ağustos 2015; 14:05:10 >




  • 1.8 i-vteclerin 1.4lere kıyasla bazı donanım eksiklikleri olabiliyor.
    direk sorunca sandım ki sizin araçta 1.4 :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1980

    çalışması şöyle oluyor;
    aparatı kol yaslama zımbırtısının içindeki usb soketine takıyorsunuz, sonra da içinde mp3 bulunan flash diski aparata takıyorsunuz. Teypte daha önce cd olduğu için teybin oradaki CD/Usb butonuna basınca bir kere USB okumaya geçti, flash diskin içindeki ilk klasörün ilk şarkısından başladı. CD'de göründüğü gibi şarkı isimleri falan görünmüyor tabi, yalnızca 01-01 yazıyor (ilk 01, 1. klasör için ve diğer 01 ise klasördeki şarkı için). Ben iki klasör atmıştım flash diske, diğer klasörlere geçmek için direksiyondaki ileri geri butonuna basılı tutmak gerekiyor. bir sonraki şarkı bir bir kısa basış, bir sonraki klasör için ise uzun basıp bırakmak şeklinde yani.
    buna göre sorularınıza cevaben şunlar verilebilir;
    eğer usb modundaysa direk çalışacaktır (bence, çünkü daha denemedim), flash diskin içindeki dosya isimlerine birşey yapmaya gerek yok, direksiyondan şarkı değişimi yapılabiliyor. ve tüm bunlar 3küsür dolarla yani 10 lira bile değil :)

    şu an için alışmada tek zorlanacağım şey şarkı isimlerinin görünmemesi olacak galiba, ama belli olmaz arabaya tekrar gidince teypteki tuşlara biraz bakayım, belki birşeylere basınca 01-01 yerine 01-"şarkı adı" durumu vardır. bilemiyorum, kablo sahibi deneyimli arkadaşlar var mı aramızda, mümkün mü bu?

    Şarkıların isimlerini göstermek için cd playerin olduğu yerde title yazan butona basarak file name ayarlayın.
    Ayrıca direksiyondan şarkı ilerlemesinin yanı sıra usb belleğin içine klasör klasör attığınız mp3 ler arasında yani klasörler arasında da geçiş yapabilirsiniz. Sonraki klasöre atlamak için direksiyondaki ileri tuşuna basılı tutun 1 2 sn icinde sonraki klasöre atlar. Önceki klasöre atlamak için ise direksiyondaki geri tuşuna basılı tutun. Klasör değiştirme işlemini teybin üstünde sağ da bulunan küçük tuşu sağa veya sola çevirerek te yapabilirsiniz.
    Bu arada benim araç 2009 makyajlı kasa ve sizin gibi ara kablo ile usb bellekten müzik dinliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugun yeniden serviste, bilgisayara bagladilar ve herhangi bir sorun olmadigini belirttiler. Bu uyarinin neden yandigini sorunca da arac anlik bi hata tespit ediyo ve yakiyo, mars basma suresi, motor isinma suresi vs etkili olabiliyo kontak kapadiktan sonra duzeliyosa sorun yoktur anlamina gelir anlik bi hata oldugunu gosterir, yok yandiktan sonra kapanmiyosa iste o zaman sorun vardir dedi. Kisacasi aracinizda herhangi bir problem yok binebilirsiniz diyip gonderdiler bakalim. (Corlu, honda servisi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buminhan7 kullanıcısına yanıt
    bilgi için teşekkür
  • Merhaba arkadaşlar İstanbul Anadolu Yakası'nda tavsiye edebileceğiniz orijinal parça kullanan özel Honda Servisi var mı ?
  • selam arkadaşlar yarın öğlen aracımı muayene ye sokucam sonradan takılmış zenonlar vardı söktüm hepsini normal ampüllerini taktım xenon kullanmıcam artık far ayar düşmesini kontrol ettim sağ far hareket ediyor sol far en yüksek ayarda sabit duruyor far yükseltme motorumu bozuldu acaba bunu nasıl kontrol edebilirim fişi falan varmıdır benden önceki sahibi taktırmış zenonları fişinimi takmadılar acaba nasıl ulaşabilirim far motoruna bilgisi olan varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanhonda -- 5 Ağustos 2015; 18:46:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    evet sonunda bixenon uğraşım beklediğimden daha iyi işçilikle sonuçlandı. ilker bey genelde ustaların çalıştığı gibi, arka kapağı komple keserek arkasına idareten birşeyler tutturmadı. bizim orjinal arka far kapaklarını ısıtarak uzattı ve bixenonun parçalarının sığmasını sağladı. ilk resimler demonte haldeki fardan katman katman görüntüler.



     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    dostum sen farlarla fazla haşir neşir olmuşsun sorumu seni etiketliyerek tekrar sorucam bilgin vardır:)

    selam arkadaşlar yarın öğlen aracımı muayene ye sokucam sonradan takılmış zenonlar vardı söktüm hepsini normal ampüllerini taktım xenon kullanmıcam artık far ayar düşmesini kontrol ettim sağ far hareket ediyor sol far en yüksek ayarda sabit duruyor far yükseltme motorumu bozuldu acaba bunu nasıl kontrol edebilirim fişi falan varmıdır benden önceki sahibi taktırmış zenonları fişinimi takmadılar acaba nasıl ulaşabilirim far motoruna bilgisi olan varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhonda

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    evet sonunda bixenon uğraşım beklediğimden daha iyi işçilikle sonuçlandı. ilker bey genelde ustaların çalıştığı gibi, arka kapağı komple keserek arkasına idareten birşeyler tutturmadı. bizim orjinal arka far kapaklarını ısıtarak uzattı ve bixenonun parçalarının sığmasını sağladı. ilk resimler demonte haldeki fardan katman katman görüntüler.



     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    dostum sen farlarla fazla haşir neşir olmuşsun sorumu seni etiketliyerek tekrar sorucam bilgin vardır:)

    selam arkadaşlar yarın öğlen aracımı muayene ye sokucam sonradan takılmış zenonlar vardı söktüm hepsini normal ampüllerini taktım xenon kullanmıcam artık far ayar düşmesini kontrol ettim sağ far hareket ediyor sol far en yüksek ayarda sabit duruyor far yükseltme motorumu bozuldu acaba bunu nasıl kontrol edebilirim fişi falan varmıdır benden önceki sahibi taktırmış zenonları fişinimi takmadılar acaba nasıl ulaşabilirim far motoruna bilgisi olan varmı?

    Selamlar. Xenon taksa dahi far yükseltmenin olduğu soketlerle işi olmaması lazım. Motor bozulmuş olabilir veya kablonun takıldığı soket oksitlenmiş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar orijinal anahtarını sustalıya çevirmek isteyenler için güzel bir çalışma buldum. Kendim uyguladım dün akşam ve başarılı oldum. Aşağıda verdiğim linkte de anlatıldığı üzere bizim anahtarlardaki immobilizer çipi board'a yani anahtar devresinin üzerine montedilmiş. Anahtarın içini sustalı anahtara taşısanız bile araç çalışmayacaktır. Çünkü immobilizer çipi aracın beynine uzak kalmaktadır. Bu durumda immobilizer çipini anahtarın bitiş kısmına yaklaştırmanız gerekecektir. Bunun için de iki yol vardır: Birincisi, immobilizer çipini kopyalatmak ki pahalı bir yöntem 50 tl ve üstü bir para alıyorlar. İkincisi de immobilizer çipini kablo yardımıyla anahtar bitim kısmına yaklaştırmak. Oldukça maliyetsiz bir yöntem bu. İhtiyacınız olan ince tornavida, ince kablo, lehim ve lehim makinesi. Öncelikle anahtarın içini açıyoruz (Resimler verdiğim linkteki siteden alınmıştır):

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Sonra boardaki immobilizer çipini ya lehim makinası ile ısıtarak yerinden çıkartıyoruz (Çipi boarda bağlayan iki tane lehim var: Çipin sağında ve solunda)(Önemli: Çipin yönünü aklımızda iyi tutmamız gerekiyor.):

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Daha sonra çipi çıkarttığımız yerlere ince kabloları lehimliyoruz:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Anahtarın içindeki plastik aksamların kenarlarından küçük bir delik açıyoruz (Ben lehim makinesinin ucuyla açtım) ve kabloları o deliklerden geçiriyoruz:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Kabloların diğer uçlarını da çipe lehimliyoruz (3-4 cm lik kablolar yeterli olacaktır. Burda çipin yönü çok önemli. Çipi nasıl söktüysek aynı yönlere aynı kabloları lehimlememiz gerekiyor. Aksi halde çip çalışmayacaktır.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    Şimdi de board'u topluyoruz:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Sonra board'u sustalı anahtar kabımızın içine yerleştiriyoruz ve çipi kabın uç tarafındaki boşluğa yerleştiriyoruz:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    Anahtar kabımızı topluyoruz:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    Ve Sustalı anahtarımız artık hazır:

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




    Yukarıda da söylediğim gibi bu adımları takip ederek daha daha önce immoblizer çipini yerinden çıkarttığım için çalışmayan anahtarımı sustalı anahtar kabına taşıdım. Ve bunu ömründe ikinci defa lehim yapmış (birincisi başarısızlıkla sonuçlandı) biri olarak yaptım. Hırdavatçıdan aldığım 6 liralık bir lehim makinesi ve 2 liralık lehim teli ile hallettim. Ve sonuç hem çalışan bir anahtar hem de sustalı. Not: Alacağınız anahtar kabındaki anahtar ucunu oto anahtarcıda çektirmeniz gerekiyor(5-10 TL).


    Faydalanılan Kaynak:
    8th Generation Honda Civic Forum
    DIY: Flip Key with Lots of Pictures!!!
    http://www.8thcivic.com/forums/diy-honda-civic-electrical/243129-diy-flip-key-lots-pictures.html
    [simage][/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystical033 -- 6 Ağustos 2015; 11:13:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanhonda

    quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    evet sonunda bixenon uğraşım beklediğimden daha iyi işçilikle sonuçlandı. ilker bey genelde ustaların çalıştığı gibi, arka kapağı komple keserek arkasına idareten birşeyler tutturmadı. bizim orjinal arka far kapaklarını ısıtarak uzattı ve bixenonun parçalarının sığmasını sağladı. ilk resimler demonte haldeki fardan katman katman görüntüler.



     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    dostum sen farlarla fazla haşir neşir olmuşsun sorumu seni etiketliyerek tekrar sorucam bilgin vardır:)

    selam arkadaşlar yarın öğlen aracımı muayene ye sokucam sonradan takılmış zenonlar vardı söktüm hepsini normal ampüllerini taktım xenon kullanmıcam artık far ayar düşmesini kontrol ettim sağ far hareket ediyor sol far en yüksek ayarda sabit duruyor far yükseltme motorumu bozuldu acaba bunu nasıl kontrol edebilirim fişi falan varmıdır benden önceki sahibi taktırmış zenonları fişinimi takmadılar acaba nasıl ulaşabilirim far motoruna bilgisi olan varmı?

    Selamlar. Xenon taksa dahi far yükseltmenin olduğu soketlerle işi olmaması lazım. Motor bozulmuş olabilir veya kablonun takıldığı soket oksitlenmiş olabilir.

    Bende motorun neresinde oldugunu bilmiyorum soketlerini kontrol edicem motoru bulsam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2006 cıvıc ep2 kasa için sıs fari ampulu nasıl degışıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mystical033 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam güzel bilgiler, ince ayrıntısına kadar anlatılmış.Paylaşımcı arkadaşların sayesinde Bizim araçlarla ilgili akla ne geliyorsa %90 vardır eminim şu forumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rok206

    2006 cıvıc ep2 kasa için sıs fari ampulu nasıl degışıyor ?

    Aracı ya lifte almak lazım, ya da kot farkı olan bir yükseltinin en ucuna çekmek lazım aracı. Daha sonra sis farının hizasında altta lipte 2 delik olacak. Deliklerden biri görmek diğeri de 10 numsra lokma ile farı sökmek için. Hiçbiri yoksa ben telefonun selfie kamerası ile normal düz zeminde yaptım ancak 2 3 kez söktüğümden el alışksnlığım vardı. Tampon inecek diyen tamirciye de inanmayın sakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren


    quote:

    Orijinalden alıntı: rok206

    2006 cıvıc ep2 kasa için sıs fari ampulu nasıl degışıyor ?

    Aracı ya lifte almak lazım, ya da kot farkı olan bir yükseltinin en ucuna çekmek lazım aracı. Daha sonra sis farının hizasında altta lipte 2 delik olacak. Deliklerden biri görmek diğeri de 10 numsra lokma ile farı sökmek için. Hiçbiri yoksa ben telefonun selfie kamerası ile normal düz zeminde yaptım ancak 2 3 kez söktüğümden el alışksnlığım vardı. Tampon inecek diyen tamirciye de inanmayın sakın.

    Araci muaneye göturcemde xenon oldugu için sökmem lazım o zaman lifte kaldrıp ypmk daha mantıklı. Pekı sadece xenon ampullerını sokup yerıne normal ampul takılır mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 660661662663664
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.