Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (657. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
761.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 655656657658659
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • carmentality kullanıcısına yanıt
    max 157hp yapılmış sanırım forumlarda öyle gördüm. veya daha fazlasını yapan var mı. bu söylediklerinizin ortalama fiyatı 3-4 bini bulur sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Geçen sene Supremum 'dan özenip , kapı yalıtım işine girecektim. malzemeleri almıştım. Ancak vakit bulabildim. geçen h.sonu bu işe giriştim.
    bir kaç foto paylaştım. açıkcası çokda becerikli değilim.
    birde video paylaşayım , aradaki tokluğu farkedebilceksiniz.
    kapı ses yalıtımı

    Ayrıca ses kalitesini arttırmak adına Hertz'in önlere comp. arkalara coax larını taktım.
    inanılmaz derecede ses fark etti. orjinal teyp olmasına rağmen.

    Hertz 'in HCP 4 anfisini aldım . Bunda deck convertör olmadan direk bağlayabiliyorsunuz.
    Henüz bağlamadım. bu konuda yardımınıza ihtiyacım var . şöyleki Aküden alacağım Güç kablosunu nereden araç kabinine sokacağım.

    Ses tesisatı yapan arkadaşlar bu hoparlöri ve anfiyi takmak için 400TL talep ettiler . Audison Malzeme kullanırlarsa 600 TL olurmuş.
    Audison Kablo seti aldım. 140 TL 'ye
    Bu yam yamlara teslim olmayacağım. Tek sıkıntım bu güç kablosunu nerden geçirebilirim.

    ayrıca , ufak bi hata yaptım . hoperlör kablo renklerini bir yere not etmedim

    yabancı forumda , bu şekilde renkler yazmışlar.

    Speaker wire colours
    The connection decode for the Civ speaker wires is:
    Front left + Light Green
    Front left - Light Blue
    Front right + Grey
    Front right - Brown

    Rear left + Yellow
    Rear left - Brown
    Rear right + Blue
    Rear right - Orange


    Fakat benim renkler bu şekilde değildi onu biliyorum.

    bunları bir kenara not eden oldumu? Doğru kabloları nasıl bulabilirim. kapı pandizotlarını tekrar açmak istemiyorum.

    Bi el atın arkadaşlar.


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Hocam elinize sağlık, bizim kapılar yalıtım istiyor arka kapılar tok kapanıyor ama önler teneke gibi :)) bende sadece ön+arka kolonları değiştirmek istiyorum, amfisiz hertz kompenentler nasıl oldu ? model paylaşabilirmisiniz, diğer konular hakkında tek bildiğim amfinin kontağa bağlı olması gerekiyor direkt aküden besleme olunca araç durduğu yerde amfi akım çekip aküyü bitirebiliyor diye aklımda kalmış.




  • Aynen, hertz komponentler ne kadar tuttu ? Ben de düşünüyorum değiştirmeyi. Amfi olmadan kullanmaya değer mi ?

    Bu arada söylemeyi unuttum, elimde ralco nun hafif krank kasnağı var isteyene uygun fiyata bırakabilirim.
  • farukakgun kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ya yansımaymis. 4 5 kişi baktık herkes aldandi :) sorun halledildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbullusunuz, bu ürünlere yerinde görüp alabilir hatta daha uygun rakamlara taktırabilirsiniz

    Hertz Dieci DSK 165.3
    Hertz Dieci DCX 165.3

    anfi bu
    Hertz Compact Power HCP 4

    anfi nin boyutları güzel bizim arka koltuk altının arasına sığacak gibi ,açma kapama mekanizmasına dokunmadan
    yerleşecek, pasif soğutma fan filan yok ses yapmaz.

    Faruk ben sorduğumda Rem kablosu var bu tetikleyicidir. Ben Speaker level inputs denen hoperler çıkışını buna bağlıyacağım dediğimde , rem kablosuna da gerek olmadığını söylediler.
    Ben yinede tekrar sorayım.

    Firma yetkilisi serkan Özen , ilgili bi arkadaş, her sorunuza net cevap alabiliyorsunuz.

    Bu arada benim sorularıma cevap verebilecek kimse yokmu, Power kablosu için direksiyon milinin üstünde bi demet kablo girişinden bahsedildi, eni konu oralara bakacağım. mevcut hazır delikler üzerinden gideceğim.

    Teyp arkasındaki konnektör üzerindeki kablo renklerinin nereye ait olduklarını söyleyebilecek arkadaşım varsa memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carmentality -- 21 Temmuz 2015; 21:57:34 >




  • carmentality kullanıcısına yanıt
    Anfi falan ugrasmak istemiyorum. Direk bu hertz leri besleyebiliyor mu bizim standart teyp?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Valla bende uğraşmak istemiyorum şu konnektör üzerinde kabloları renklerin hangi kolona ait olduğu söylese biri, ona göre girişcem .

    Taktığımız hoparlör comp olanlar 80 RMS coax olanlar 60 RMS bunların hakkını verebilmek için anfi şart

    hatırladığım kadarı ile bizim teyp çıkışı 35x4 , hoparlörin yarısı kadar . ve okadar performans alabiliyoruz. Yinede eskisine nazaran çok çok ii

    birde anfinin filtreleme noise giderme , sesde ince ayar ve benim bilmediğim birçok şey var.

    bizim tweet ler 16,5 cm kolondan daha ağır, o kadar kolanlarımız dandikmiş.

    Faruk bu , senin bahsettiğin açma kapama anahtarından bahsettim özen hifi 'ye, benim bağlantı şeklim ile (hi input) anfi algılayıp, kapatıldığında kendini kapatıyormuş.

    Ek bilgi geçeyim , hoparlör takarken mdf den kasnak yaptırmanız gerekcek. ölçüde vereyim. benim gibi elde metre uraşmayın. Kasnağın dış çapı 17cm iç çapı 14,5 olmalı




  • Hayırlı olsun Şeref hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc pherson -- 22 Temmuz 2015; 18:51:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 18 jantlara geçtim. Yurtdışında yapılan benzer uygulamalar gördüğüm için aklımın bir köşesindeydi hep. Temiz ve uygun fiyatlı 2.el RX8 jantı denk gelince dayanamadım :) Lastik seçimini ise bu sefer Good Year Eagle Assymetric 2'den yana kullandım. Yalnız yine Continental almadığuma pişmanım. Bu lastikler çok gürültülüler ve içeriye daha çok titreşim veriyorlar. Continentallerin titreşimleri sönümleyen Bkack Chilli hamuru cidden işe yarıyormuş. Neyse görüntü ve performans olarak tam istediğim gibi oldular. Ek olarak total ağırlık azaldığı için araba 17'lere göre daha rahat yürüyor.
    Teknik detaylara gelirsek bizim jantların bijon ölçüleri 5x114.3, göbek çapları 64.1, ET değeri de 55. Mazda jantlarının göbekleri 67.1mm olduğundan 67.1-64.1 mm bilezik kullanıldı. RX8 jantlarının ET değeri 40mm olduğundan jantlar 15mm dışa çıkıp iz açıklığı 30mm büyüdü. Bence bu sayede çamurlukların içleri dolarak daha dolgun ve kaslı durdu araç. Bijonlar mazdalarla bire bir havşa tipi olduğundan aracın kendi bijonları kullanıldı.
    Montaj biraz aceleye geldiğinden honda logolu jant göbeği bulamadım. Onları da yurtdışından getirince takacağım artık.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc pherson -- 22 Temmuz 2015; 20:04:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mc pherson M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler göker, senin yeni jant ve lastikte hayırlı olsun bi kaç soru sorayım .

    lastikte taban ölçüsünü aynı tutup , yanal yüksekliği 40 mı yaptın ? önceden kullandığın conti 'ler in modeli neydi?

    bu arada siz grilerin siyah iç döşemesine bayılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    Teşekkürler göker, senin yeni jant ve lastikte hayırlı olsun bi kaç soru sorayım .

    lastikte taban ölçüsünü aynı tutup , yanal yüksekliği 40 mı yaptın ? önceden kullandığın conti 'ler in modeli neydi?

    bu arada siz grilerin siyah iç döşemesine bayılıyorum.

    Teşekkürler. Lastikleri aynen öyle yaptım, yani şu anki ölçü 225 40R 18 oldu. Benden çıkanlar Continental Sport Contact 5. Onları da ilana koyacağım. Almayı düşünen olursa 2015 üretimi daha 2 aylık lastik ve toplasanız 1500km yol anca yapmışlardır. Forumdan düşünen varsa sıfırına göre uygun fiyattan vereceğim. Ankara'dan isteyen olursa da kredi kartına taksit de uygulayabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhoi

    Arkadaşlar iki sorum olacak fazla değil.
    Birincisi, araç rölantide titreme yapıyor. Özellikle fan devreye girdikten sonra daha da artıyor. Ne olabilir sebebi?
    İkincisi ise, araç 160-170ten sonra kasılıyor sanki. Çok çok ağır ilerlemeye başlıyor. Ama 160a kadar tık yok. Anlamadım gitti.
    Bu arada araçta lpg var. Lpgde mi yapıyor bunu dedim, benzine aldım yine aynı.

    hocam vitesde iken frene basılı bir vaziyette sabit dururken titreme yapıyorsa baskı balatan bitmiş olabilir
  • Motul 5 - 40 tam sentetik koydum. Titreşim azaldı sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Bugün 18 jantlara geçtim. Yurtdışında yapılan benzer uygulamalar gördüğüm için aklımın bir köşesindeydi hep. Temiz ve uygun fiyatlı 2.el RX8 jantı denk gelince dayanamadım :) Lastik seçimini ise bu sefer Good Year Eagle Assymetric 2'den yana kullandım. Yalnız yine Continental almadığuma pişmanım. Bu lastikler çok gürültülüler ve içeriye daha çok titreşim veriyorlar. Continentallerin titreşimleri sönümleyen Bkack Chilli hamuru cidden işe yarıyormuş. Neyse görüntü ve performans olarak tam istediğim gibi oldular. Ek olarak total ağırlık azaldığı için araba 17'lere göre daha rahat yürüyor.
    Teknik detaylara gelirsek bizim jantların bijon ölçüleri 5x114.3, göbek çapları 64.1, ET değeri de 55. Mazda jantlarının göbekleri 67.1mm olduğundan 67.1-64.1 mm bilezik kullanıldı. RX8 jantlarının ET değeri 40mm olduğundan jantlar 15mm dışa çıkıp iz açıklığı 30mm büyüdü. Bence bu sayede çamurlukların içleri dolarak daha dolgun ve kaslı durdu araç. Bijonlar mazdalarla bire bir havşa tipi olduğundan aracın kendi bijonları kullanıldı.
    Montaj biraz aceleye geldiğinden honda logolu jant göbeği bulamadım. Onları da yurtdışından getirince takacağım artık.

     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S


    Çok güzel olmuş hocam güzel günlerde kullan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_

    Motul 5 - 40 tam sentetik koydum. Titreşim azaldı sanki

    Yeni yağ hele ki Motul candır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 1.4 manuel civic hb aracım var.yağ, motor suyu vs. pek anlamam Periyodik bakımını kasım 2014te yaptırdım haftaya uzun yola çıkacağım. Çıkmadan önce bakım yaptırayım diyorum, efe plazada ne kadara kurtarırım bu işi? Tam bi bakım değil de genel olarak nereleri kontrol edilmeli? Bilgilendirirseniz sevinirim, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gôdzillah

    2011 1.4 manuel civic hb aracım var.yağ, motor suyu vs. pek anlamam Periyodik bakımını kasım 2014te yaptırdım haftaya uzun yola çıkacağım. Çıkmadan önce bakım yaptırayım diyorum, efe plazada ne kadara kurtarırım bu işi? Tam bi bakım değil de genel olarak nereleri kontrol edilmeli? Bilgilendirirseniz sevinirim, teşekkürler.

    Yetkili serviste bakım sadece yağ ve filtre değişimleri ile 450TL civarı tutmakta ve ahım şahım bi işlem de değil. Kullandıkları yağ yarı sentetik 10W-40. Şaşmaz'da 60. Noter karşısında BAR Honda var. Sahibi Honda TR'de 12 yıl çalışmış Hüseyin Abidir. Tamamen orjinal parça kullanarak aynı bakımı çok daha ucuza yapar. Üstelik yağ olarak da Motul veya Eneos tam sentetik yağ kullanır. Göker gönderdi derseniz yardımcı olurlar. Şaşmaz'da başka bir BAR honda daha var onlar değiller,60. Noterin karşısındadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bar honda orijinal diyerek yan sanayi baski balata takmisti aracima...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erev

    Bar honda orijinal diyerek yan sanayi baski balata takmisti aracima...

    Detayını bilemem tabi ancak Hondaya üretim yapan bir firmanın ürünü de takılmış da olabilir. I-shift baskı balatası ise zaten yan sanayisi yok, direk orjinal takılmak zorunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mc pherson M kullanıcısına yanıt
    Ben de "bir tane daha BAR Honda var o değil" dediğiniz servise gidiyorum :) ilk olarak bar hüseyin'e gittim bakımla ilgili genel bilgi ve fiyat almak için, ustalardan biri geldi direk motor kaputunu açtı ve motor kulağı değişecek dedi. Orjinali 540 TL gibisinden birşeyler söyledi. Sonra bir kaç ustaya daha gösterdim, sarsıntı titreşim gürültü vs var mı dedi hiçbiri yok dedim o zaman gerek yok değiştirmeye dedi. Sonra diğer BAR'a gidip castrol titanium fst 0w-30 yağ, orjinal hava ve yağ filtresi, polen filtresi, antifiriz değişimi ve subap ayarı için işçilik dahil 350,00 TL ödedim.
  • 
Sayfa: önceki 655656657658659
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.