Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (569. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
761.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 567568569570571
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chesscivic

    Aynı şeyler bendede oluyor. lpgde araba resmen beni dövüyor. benzine geçiyorum hiç problem yok. Ama ekonomik olarak çok fark var .

    Lpg beyninde sıkıntı olabilir yada lpg filtresi tıkanmış olabilir. Benim aracim nerdeyse 150000km oldu. 25000km dir lpg kullaniyorum benzinle arasinda sıfır fark var. Ki bazen 7000 devirlere dayanan kullanimim oluyor. Bi ustaya göstermende fayda olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guneslen kullanıcısına yanıt
    Evet bize lpg ustası yolları gözüküyor.
  • guneslen kullanıcısına yanıt
    Ses icin degil zaten benim amacim. Hani bu isi duzgun yaparsak stabil kullanimda yakit tasarrufu saglamak ve zengin hava girisi ile arabayi rahatlatmak.

    Genelde sadece simotayi takip kaputun icinde birakiyorlar buda sicak hava emmesine bu durumda performans kaybina sebeb oluyor. Ben simotayi ozel haval filtresi akordiyon tip boru ile orjinal sistemin devamina bagladim. Bu sayede soguk hava almis oluyorm. Bence biseyi yapiyorsan tam yapicaksin.

    Assgidaki malzemeyi alip sis farlaroni sokup bunlari takicaksin sonra da akordiyon hortumlarla hava filtresine bagliyacaksin bunlari. Ah bende para olaydi....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenomen1911

    Ses icin degil zaten benim amacim. Hani bu isi duzgun yaparsak stabil kullanimda yakit tasarrufu saglamak ve zengin hava girisi ile arabayi rahatlatmak.

    Genelde sadece simotayi takip kaputun icinde birakiyorlar buda sicak hava emmesine bu durumda performans kaybina sebeb oluyor. Ben simotayi ozel haval filtresi akordiyon tip boru ile orjinal sistemin devamina bagladim. Bu sayede soguk hava almis oluyorm. Bence biseyi yapiyorsan tam yapicaksin.

    Assgidaki malzemeyi alip sis farlaroni sokup bunlari takicaksin sonra da akordiyon hortumlarla hava filtresine bagliyacaksin bunlari. Ah bende para olaydi....

    http://tr.aliexpress.com/item/CARBON-FIBER-FOG-LAMP-COVER-FOR-2006-2009-HONDA-CIVIC-FN2-JSK121066/1731329618.html

    benim simota ile çekilen hava testlerim vardı yaz ayında. komple tüm boruları sökük simota ile (en sesli hali) orjinal hava filtresi arasında 6 derece fark vardı. bu fark yaz ayının ortasındaydı. açık da bırakılsa çok büyük farklar olmuyor performans olarak.




  • gekren kullanıcısına yanıt
    6 derece pistonda basildigi zaman 5 kati oluyor. Yani cektigin hava diyelim 40 derece. Bu hava iceride sikistigi zaman kutle hacim sikismasina paralel olarak sicakligi artiyor. Yani 40 derecelik hava iceride basilinca 200 derece oluyor. Simota ile 46 derseniz buda 230 yapar yani 30 derece fark olur ki ciddi anlamda etkiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenomen1911

    Aynen kardesim. Az once ustama gittim ki hasan usta baya iyi bilir işi. Üçel otomotivciler bilir. Fakir karisima düşmüş. Şimdilik bir ayar yapti tekrar fakir gelirse tekrar bir ayar daha yapacak veya zengin gelirse. Lakin bizim araclar icin k&n kutu ici hava filtresi uretiyormus. Fiyati 160 tl. Orjinalin icine koyuyorsun. Bazilari bunun cok daha verimli oldugunu soyluyor hem orjinal hava yolunu kullandigi icin hemde daha kaliteli imis.


    http://www.eliftuning.com/K-N-33-2342-Honda-Civic-Kutu-C4B0C3A7i-Filtre_70160.html#0

    Çok paraymış ya, o paraya değeceğini zannetmiyorum. Kullanan varsa yorumlarını bekliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenomen1911

    6 derece pistonda basildigi zaman 5 kati oluyor. Yani cektigin hava diyelim 40 derece. Bu hava iceride sikistigi zaman kutle hacim sikismasina paralel olarak sicakligi artiyor. Yani 40 derecelik hava iceride basilinca 200 derece oluyor. Simota ile 46 derseniz buda 230 yapar yani 30 derece fark olur ki ciddi anlamda etkiler.

    Ben aynı anda yürüdüklerinde fark olacağını sanmıyorum. Ayrıca orjinal filtreden daha az yakıyorum ben. Yeri gelince gazlarken de ses cabası. Diğer taraftan kağıt filtrenin gözenksiz yapısının havayı kesmemesi cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Bendeki fark sifir. Bircok kez testini yaptim yokusta bile test yaptim hic bir fark yok. Yalniz bende prins vsi 2.0 var 2700 tl fiyati var ama en benim diyen sisteme bin basar. Likit sistemlerden sonra sirali sistemdeki en iyi lpg kiti bide montajini saglam yaptirdin mi tadindan yenmez. Bu arada Honda dunya genelinde %80 yerin uzerinde prins ile anlasmali. Burada malesef servis agi cok yok diye brc ile anlasmislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla ben çok para vermedim gittim atiker taktırdım çok şükür çok memnunum usta çok önemli kitte bi yere kadar
  • Bugün mc pherson'in tavsiyesini her zamanki gibi dinleyerek debriyaj hidrolik, fren hidrolik ve şanzıman yağıni değiştirmek için ate hidrolik ve mtf yağı alıp ikiler honda ya gittim. Yazılım güncelleme+alışma da yaptılar vites bambaşka bişey oldu hani bilmesem tam otomatik bu diyebilirim :) fren hidroliği değişimi de çok farketti % 30-40 daha iyi tutuyor. Daha az basarak hissedilir şekilde yola yapışıyor, kesinlikle benim frenler böyle değildi. Farlara Night breaker unlimited taktirdim onuda çok beğendim, yalnız kafama takılan kitapcikda ishift şanzıman yağı için 1.6 lt toplamda, değişim de 1.4 lt yazmasina rağmen usta bunlar 1.8 lt diyip 1.8 lt koydu buna kafam takildi :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 8 Aralık 2014; 18:19:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yavaş giderken, direksiyonu çevirince ses gelmesi normal mi. Gacurt gucurt gibi.
  • carmentality kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam vites dedigin sayılardan ibaret

    Bu arada termometre neden kullanıyorsun anlayamadım araçtaki bozuldu mu yoksa guvenmiyormusun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler elimde 1 adet 2006-2011 FN2 -Fk2 spor panjur icin kirmizi logo var. Ve yine ayni panjur icin bir tanede nikelajli logo var.

    Uzunluk 9,6 cm yukseklik 8cm

    Ilginenler pm atabilir. Malum siteye bugun yarin ilanini koyarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Bugün mc pherson'in tavsiyesini her zamanki gibi dinleyerek debriyaj hidrolik, fren hidrolik ve şanzıman yağıni değiştirmek için ate hidrolik ve mtf yağı alıp ikiler honda ya gittim. Yazılım güncelleme+alışma da yaptılar vites bambaşka bişey oldu hani bilmesem tam otomatik bu diyebilirim :) fren hidroliği değişimi de çok farketti % 30-40 daha iyi tutuyor. Daha az basarak hissedilir şekilde yola yapışıyor, kesinlikle benim frenler böyle değildi. Farlara Night breaker unlimited taktirdim onuda çok beğendim, yalnız kafama takılan kitapcikda ishift şanzıman yağı için 1.6 lt toplamda, değişim de 1.4 lt yazmasina rağmen usta bunlar 1.8 lt diyip 1.8 lt koydu buna kafam takildi :(

    Toplam ne verdin peki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker0607


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Bugün mc pherson'in tavsiyesini her zamanki gibi dinleyerek debriyaj hidrolik, fren hidrolik ve şanzıman yağıni değiştirmek için ate hidrolik ve mtf yağı alıp ikiler honda ya gittim. Yazılım güncelleme+alışma da yaptılar vites bambaşka bişey oldu hani bilmesem tam otomatik bu diyebilirim :) fren hidroliği değişimi de çok farketti % 30-40 daha iyi tutuyor. Daha az basarak hissedilir şekilde yola yapışıyor, kesinlikle benim frenler böyle değildi. Farlara Night breaker unlimited taktirdim onuda çok beğendim, yalnız kafama takılan kitapcikda ishift şanzıman yağı için 1.6 lt toplamda, değişim de 1.4 lt yazmasina rağmen usta bunlar 1.8 lt diyip 1.8 lt koydu buna kafam takildi :(

    Toplam ne verdin peki

    Benim ivir zivir başka islerimde oldu, yağları kendim götürdüm burdan fiyat vermem doğru olmaz, ama yazılım güncelleme için para almadilar onu söyleyebilirim, toplamda piyasanin yarı fiyatına yaptılar diyebilirim, o kadar karıştim başında durdum en ufak bi surat yapmadilar esnafliklari 10 numara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 8 Aralık 2014; 23:29:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazılım güncelleme zaten ücretsiz yaptırılıyor diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _conscript_

    Yazılım güncelleme zaten ücretsiz yaptırılıyor diye biliyorum.

    Bunlar servisin yapmadığı ihmal ettiği şeyleri de yapıyorlar, alışma diye bi olay var tek tek vitesleri tanıtıyor, durduğu yerde giderken vs. Garantiniz yoksa serviste güncelleme için para ister ki olsa da önce bi istiyip şansını deniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Bugün mc pherson'in tavsiyesini her zamanki gibi dinleyerek debriyaj hidrolik, fren hidrolik ve şanzıman yağıni değiştirmek için ate hidrolik ve mtf yağı alıp ikiler honda ya gittim. Yazılım güncelleme+alışma da yaptılar vites bambaşka bişey oldu hani bilmesem tam otomatik bu diyebilirim :) fren hidroliği değişimi de çok farketti % 30-40 daha iyi tutuyor. Daha az basarak hissedilir şekilde yola yapışıyor, kesinlikle benim frenler böyle değildi. Farlara Night breaker unlimited taktirdim onuda çok beğendim, yalnız kafama takılan kitapcikda ishift şanzıman yağı için 1.6 lt toplamda, değişim de 1.4 lt yazmasina rağmen usta bunlar 1.8 lt diyip 1.8 lt koydu buna kafam takildi :(

    Faruk hocam hayırlı olsun, beğenmene sevindim. Güle güle kullan Şanzıman yağı kafana takılıyorsa bir dahaki gidişinde alttan tapayı açtırıp fazla olan miktarı boşalttırabilirsin. Kısa vadede sorun olacağını sanmam, yıllardır o işi yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc pherson -- 8 Aralık 2014; 23:49:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chesscivic

    Yavaş giderken, direksiyonu çevirince ses gelmesi normal mi. Gacurt gucurt gibi.

    Durduğu yerde çevirince de yapıyor mu? Bizim araçlarda bu tip gıcırtıların sebeplerinden biri amortisör kulesindeki bilyelerden kaynaklı. Zamanla içine toz toprak giriyor ve sese yol açıyor. Amortisörlerin sökülüp bilyelerin temizlenip yağlanması gerekebilir. Yine de kesin teşhis için ustaya göstermenizi öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim şikayetimde aynı sanırım 10-20km hızla giderken direksiyonu çok az sağa sola (tam tur çevirmeye %100 desek yani %5) çevirdiğimde loklok lukluk gibi bir ses yapıyor. Direksiyon kutusundan olduğu söylendi. Durduğu yerde araç çalışırken de yapıyor motor stop ettiğinde denemedim hiç. Ama hızlı giderken ya duyulmuyor yada gerçekten yapmıyor sadece yavaş giderken yapıyor.

    Cuma günü aracı ustaya bıraktım direksiyon kutusu tamiri yapıldı ve ön amortisörler patlaktı kyb amortisör ile değişti. Amortisör kulelerin de bir hasar var mı diye sordum sadece yağlama yapıldığını söyledi usta söyledi.

    Direksiyondan gelen ses yine aynı şekilde var sadece çevirdiğimde gelen bir ses ve mesela çeyrek tur çevirdim diyelim bazen bir kere bazen de çeyrek turu çevirene kadar 3-4 kere bu ses çıkıyor.
    Acaba direksiyon kutusu değil başka bir şey mi diyeceğim ama birkaç yer aynı teşhisi koydu onu da diyemiyorum fırsatı bulunca tekrar götüreceğim bakalım ne olacak.




  • 
Sayfa: önceki 567568569570571
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.