Bildirim
SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (556. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü,
2 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Yok usta görünce şok oldum zaten. İlan numarasından bakarsanız pek de durum bu şekilde değildi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hocam alıcan diye demedim zaten genel manada konuştum :))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: eCCo
Yok hocam alıcan diye demedim zaten genel manada konuştum :))
Peki kardeşim. Bakalım bulucaz sonunda temiz bişey.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
182229911 nolu ilana bakmaya giden oldu mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla hocam dediği gibiyse güzel araç bi tek arka koltukta sigara yanığı yada leke var ama resimlerde dış tarafta çarpık çurpukluk göremedim telefonda. Indirim de yaparsa biraz alınır araç tabi expertize sokmak şart :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: eCCo
Valla hocam dediği gibiyse güzel araç bi tek arka koltukta sigara yanığı yada leke var ama resimlerde dış tarafta çarpık çurpukluk göremedim telefonda. Indirim de yaparsa biraz alınır araç tabi expertize sokmak şart :)
Hocam 34.500 dedi. Biri bakmaya gitmiş baskı bakatanın değişmesi gerektiğini söylemiş...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: carmentality
Evet i-shiftler cihaza bağlanıp yapılıyor, her serviste yoktur. sorup gitmek gerekir. Elinde o cihaz olamayan serviste debriyaj hidroliğinin değişimine gerek olmadığını söyleyecektir . :)
Bizimkiler Manuel şekilde değişimi yapıorlar .
Göker , diskler TRW padler de MGA diye marka TRW fiyatında servis daha başarılı diyor bunun için , beğenmezsek balataları yine değiştiririz, şuan ses soluk yok , tutuculuğuda iyi.
ilker , sorunun çözülmesine sevindim . Bendede tezcanlılık vardır. Kafadan binbir türlü kötü senaryo dolaşır.
Gökhan, nası bicesaret arkadaşım , aracın heryerine el attın. Bizim elektrikçilerin uğraşmayacağı işler olduğu için sanırım . İş başa düştü.
bendede yarıya kadar açılma kapanma var , şu küçük diot yüzündenmiymiş. çok ilginç. Sökme işi biraz uğraşılı gibi , çıkarmak için arka kapağı
kırmıyalım , aşağıdaki linkte , ayna kısmını çıkarmış önce , translate ile anlıyamadım ama , ayna direkt çekince gelirmi ?
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=79149
şöyle ki ben aynadan girmedim olaya. ayna arkasından attırdığı tırnakları direkt olarak sinyalden girerek attırdım. yani biraz kastırarak ancak yumuşak plastik kırılmaz ancak çabuk iz çizik parçalanma yapar. arkasından tornavidayı sokup tornavida ile ittirip söktüm. çok zorlamadı. kısaca çoook sert gibi duruyor ancak sadece tırnaklar tutuyor o parçayı. benim de bazen açılmazdı bazen yarı açılır yarı kapanırdı. şu an canavar oldu.
-
Aynen çiftçi ticareti aradim, showa dese de telefonda hatcback'in amartisorlerinin sachs olduğunu söyledim, o yokmuş zaten ısrarla showa dedi, fiyati da adeti 180,00 TL imiş. . -
arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.
35-36 bin TL param var
iki ilan inceledim
2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor
2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.
şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır
ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var
bir yorumlayın lütfen -
quote:
Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık
arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.
35-36 bin TL param var
iki ilan inceledim
2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor
2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.
şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır
ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var
bir yorumlayın lütfen
Her iki araç için de belirteyim. Ekspertiz yaptırman gerekecek. Baskı balata ne zaman değişmiş ve friksiyon değerleri nedir onu öğren. Normalde 200-700 arası. Değer ne kadar küçükse o kadar iyi. Baskı balata değişecekse 1.300 lira masrafı var. 10.000 de bir normal bakım. Servis neyi değiştirelim derse onu değiştiriyorum :) Genelde forumda gördüğüm kadarıyla 1.4 araçtan memnun arkadaşlar. Benim araç 1.8 olduğu için ancak fikir yürütebiliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık
arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.
35-36 bin TL param var
iki ilan inceledim
2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor
2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.
şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır
ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var
bir yorumlayın lütfen
Bir yazını görmedim konuda. Gözden kaçmıştır. Bizim araçların ağır bakımı yoktur. Yani disk balata baskı balata ömrü dolunca değişen parçalardır. Yüzbini devirip baskı balata değişmemiş araç da var yetmiş binde her an baskı balata isteyecek araç da var. Baktırmadan bir şey söylemek zor. Keyif almak istersen 1,8 al. Amaç ekonomi ise 1,4 al. 1,4 de çekmeme gibi sorun yok. Sadece atik değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
1.4 ishift kullanıyorum bilerek Ekonomi amaçlı aldım bekledigimden çok daha iyi performansı, sollama, ani hızlanma vb gerekiyorsa gaza biraz daha basiyorum, ama size hantal gelebilir veya çok iyi bu yeterli diyebilirsiniz kullanmaniz denemeniz lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 13 Kasım 2014; 21:21:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim daha önce kullandıgım araç
Fiesta PowerShift
1.6 105 Beygir
Ve açıkcası performans çok iyi geldi bana vites geçişleri powershift teknolojisi sayesinde hissedilmez düzeyde idi ,
İnsallah yakında aranıza katılırım -
Baskı balata yı kim demiş değişsin diye ve neden demiş,? Servis ise para kazanma durumu için demiş olabilir 1300 tl falan sanırım balata masrafı sadece balata ise sorun bence ortada biyerde buluşup alınabilir :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: eCCo
Baskı balata yı kim demiş değişsin diye ve neden demiş,? Servis ise para kazanma durumu için demiş olabilir 1300 tl falan sanırım balata masrafı sadece balata ise sorun bence ortada biyerde buluşup alınabilir :)
Honda dan anlayan bir arkadaş söylemiş...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bilgisayara bağlayın baskı balata sürtünme değeri var ona göre belli olur değişme vakti yakın mı değil mi diye, birde expertize sokacaksınız nasıl olsa herşeyi çıkar ortaya bide honda yetkili serviste sokun derim expertize.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamam hocam. Sağolasın :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık
arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.
35-36 bin TL param var
iki ilan inceledim
2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor
2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.
şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır
ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var
bir yorumlayın lütfen
Ben 2009 model 1.4 yok diye biliyorum?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: metafor3441
quote:
Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık
arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.
35-36 bin TL param var
iki ilan inceledim
2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor
2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.
şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır
ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var
bir yorumlayın lütfen
Her iki araç için de belirteyim. Ekspertiz yaptırman gerekecek. Baskı balata ne zaman değişmiş ve friksiyon değerleri nedir onu öğren. Normalde 200-700 arası. Değer ne kadar küçükse o kadar iyi. Baskı balata değişecekse 1.300 lira masrafı var. 10.000 de bir normal bakım. Servis neyi değiştirelim derse onu değiştiriyorum :) Genelde forumda gördüğüm kadarıyla 1.4 araçtan memnun arkadaşlar. Benim araç 1.8 olduğu için ancak fikir yürütebiliyorum.
Aynı fikirdeyim.
Bir abimizde 2007 model manuel vites Toyota Corolla 1.4 dizel araç var 120 binde onun da baskı balatası değişecekmiş Yetkili Servis 1000 TL fiyat çekmiş.
Bizimkiler 1300 TL gayet normal diye düşündüm duyunca.
Şehir içi ağırlıklı binilecekse 1.4 yeterli ama şehir dışı 1.8 tadı performansı konforu bambaşka...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X