Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (556. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 554555556557558
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProfesorKardesler

    --
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Ama eleman kağıt paspas ile kullanmayı ihmal etmemiş :) yazık ya, kesinlikle aracı böyle kullanan birinden almam. 3 bin aşağı versin almam, eşşeğe biner gibi biner, silecek parçalanır hala camı silmeye uğraşır cam çizik olur vb., bakım servis vs. umrunda olmaz, sadece yolda kalınca servis-bakım aklına gelen tipler bunlar.




  • Yok usta görünce şok oldum zaten. İlan numarasından bakarsanız pek de durum bu şekilde değildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ProfesorKardesler kullanıcısına yanıt
    Yok hocam alıcan diye demedim zaten genel manada konuştum :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Yok hocam alıcan diye demedim zaten genel manada konuştum :))

    Peki kardeşim. Bakalım bulucaz sonunda temiz bişey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 182229911 nolu ilana bakmaya giden oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ProfesorKardesler kullanıcısına yanıt
    Valla hocam dediği gibiyse güzel araç bi tek arka koltukta sigara yanığı yada leke var ama resimlerde dış tarafta çarpık çurpukluk göremedim telefonda. Indirim de yaparsa biraz alınır araç tabi expertize sokmak şart :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Valla hocam dediği gibiyse güzel araç bi tek arka koltukta sigara yanığı yada leke var ama resimlerde dış tarafta çarpık çurpukluk göremedim telefonda. Indirim de yaparsa biraz alınır araç tabi expertize sokmak şart :)

    Hocam 34.500 dedi. Biri bakmaya gitmiş baskı bakatanın değişmesi gerektiğini söylemiş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carmentality

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    Hocam fren hidroliği, debriyaj hidroliğini ve ishift şanzıman yağını değiştirmek istiyorum (şanzıman yağını servisten alacağım), araç 2009 33 bin de, full servis bakımlı km dolmadan her sene 5 kere periyodik bakım için servise girmiş sizce servis bu yağları değiştirmişmidir ? Fren hidroliğini klasik sistem kaliperlerden boşalt kaput içinden fren hidrolik merkezinden doldur yenile şeklinde olmaz mı ? gittiğim servisde bunu yapan bi makina görmedim, siz bilgisayarlı bi cihazda değiştirmişsiniz. Teşekkür ederim.

    Benim araç 2007 model ve 17.000'de aldım. En son bakıma 2013'te girmişti. Servis motor yağı ve filtreler dışında hiçbirşeye ellememişti. Yıla bağlı değil de kilometreye bağlı iş yapıyorlar daha çok. Servis fren hidrolik yağını 60.000 bakımında değiştiriyor. I-Shift hidroliği hakkında bilgim yok.
    Fren hidroliği dediğiniz şekilde değişiyor. Aracın içinden freni pompalamaya gerek bırakmayan vakumlar da var ancak pek kullanılmıyor.
    Bilgisayar yardımıyla değiştirilen I-Shift hidroliği. Almışken ATE Super Blue Racing almanızı kesinlikle tavsiye ederim. Her vites değişiminde ve frene bastığınızda bana şükredersiniz ATE Super Blue şu an otosupermarket internet sitesinde var.

    1 lt Ate alıyorum, fren ve debriyaj icin. 2 lt. MTF Sanzuman yağını da honda servisinden alıyorum, Göker hocam doğru anlamışım dimi :) atf degil de ishift olduğu için mtf konuyor, şunu yaptirayim içim rahat etsin.

    Aynen ATE ama DOT4 Super Blue Racing modeli olmalı. Birkaç farklı modeli var çünkü ATE yağların. ilk önce debriyajı değiştirin, kalanla da freni halledersiniz. I-shift şanzımanlar manuellerle bire bir aynı, yalnızca kavrama mekanizmaları değişik. Servisten MTF şanzıman yağı alacaksınız. Değişim miktarı 1.4lt.


     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Bu işlem için özel servis mi yetkili serviste mi yaptırmak lazım . Malzemeyi alıp gitsem kendi ustama yapabilir miyim çok komplike bir işlem mi bu .

    Bunlardan hiçbiri komplike değil. Sadece debriyaj hidroliği için aracı bilgisayara bağlamak ve honda yazılımı gerek. Servis dışında bu yazılım çok nadir, özel servislere sormak lazım. Fren hidroliği değişimi de basit bir işlemdir.
    Şanzıman yağını değiştirecekseniz yağı servisten almanız gerekmekte. I-Siftler orjinal MTF yağ kullanır. Değişim miktarı 1.4lt.

    Evet i-shiftler cihaza bağlanıp yapılıyor, her serviste yoktur. sorup gitmek gerekir. Elinde o cihaz olamayan serviste debriyaj hidroliğinin değişimine gerek olmadığını söyleyecektir . :)
    Bizimkiler Manuel şekilde değişimi yapıorlar .

    Göker , diskler TRW padler de MGA diye marka TRW fiyatında servis daha başarılı diyor bunun için , beğenmezsek balataları yine değiştiririz, şuan ses soluk yok , tutuculuğuda iyi.


    ilker , sorunun çözülmesine sevindim . Bendede tezcanlılık vardır. Kafadan binbir türlü kötü senaryo dolaşır.



    Gökhan, nası bicesaret arkadaşım , aracın heryerine el attın. Bizim elektrikçilerin uğraşmayacağı işler olduğu için sanırım . İş başa düştü.

    bendede yarıya kadar açılma kapanma var , şu küçük diot yüzündenmiymiş. çok ilginç. Sökme işi biraz uğraşılı gibi , çıkarmak için arka kapağı
    kırmıyalım , aşağıdaki linkte , ayna kısmını çıkarmış önce , translate ile anlıyamadım ama , ayna direkt çekince gelirmi ?

    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=79149

    şöyle ki ben aynadan girmedim olaya. ayna arkasından attırdığı tırnakları direkt olarak sinyalden girerek attırdım. yani biraz kastırarak ancak yumuşak plastik kırılmaz ancak çabuk iz çizik parçalanma yapar. arkasından tornavidayı sokup tornavida ile ittirip söktüm. çok zorlamadı. kısaca çoook sert gibi duruyor ancak sadece tırnaklar tutuyor o parçayı. benim de bazen açılmazdı bazen yarı açılır yarı kapanırdı. şu an canavar oldu.




  • Aynen çiftçi ticareti aradim, showa dese de telefonda hatcback'in amartisorlerinin sachs olduğunu söyledim, o yokmuş zaten ısrarla showa dedi, fiyati da adeti 180,00 TL imiş. .
  • arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
    illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.

    35-36 bin TL param var

    iki ilan inceledim

    2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
    2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor

    2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.

    şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır

    ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var

    bir yorumlayın lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık

    arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
    illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.

    35-36 bin TL param var

    iki ilan inceledim

    2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
    2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor

    2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.

    şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır

    ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var

    bir yorumlayın lütfen

    Her iki araç için de belirteyim. Ekspertiz yaptırman gerekecek. Baskı balata ne zaman değişmiş ve friksiyon değerleri nedir onu öğren. Normalde 200-700 arası. Değer ne kadar küçükse o kadar iyi. Baskı balata değişecekse 1.300 lira masrafı var. 10.000 de bir normal bakım. Servis neyi değiştirelim derse onu değiştiriyorum :) Genelde forumda gördüğüm kadarıyla 1.4 araçtan memnun arkadaşlar. Benim araç 1.8 olduğu için ancak fikir yürütebiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık

    arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
    illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.

    35-36 bin TL param var

    iki ilan inceledim

    2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
    2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor

    2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.

    şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır

    ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var

    bir yorumlayın lütfen

    Bir yazını görmedim konuda. Gözden kaçmıştır. Bizim araçların ağır bakımı yoktur. Yani disk balata baskı balata ömrü dolunca değişen parçalardır. Yüzbini devirip baskı balata değişmemiş araç da var yetmiş binde her an baskı balata isteyecek araç da var. Baktırmadan bir şey söylemek zor. Keyif almak istersen 1,8 al. Amaç ekonomi ise 1,4 al. 1,4 de çekmeme gibi sorun yok. Sadece atik değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.4 ishift kullanıyorum bilerek Ekonomi amaçlı aldım bekledigimden çok daha iyi performansı, sollama, ani hızlanma vb gerekiyorsa gaza biraz daha basiyorum, ama size hantal gelebilir veya çok iyi bu yeterli diyebilirsiniz kullanmaniz denemeniz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 13 Kasım 2014; 21:21:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim daha önce kullandıgım araç

    Fiesta PowerShift
    1.6 105 Beygir

    Ve açıkcası performans çok iyi geldi bana vites geçişleri powershift teknolojisi sayesinde hissedilmez düzeyde idi ,

    İnsallah yakında aranıza katılırım
  • ProfesorKardesler kullanıcısına yanıt
    Baskı balata yı kim demiş değişsin diye ve neden demiş,? Servis ise para kazanma durumu için demiş olabilir 1300 tl falan sanırım balata masrafı sadece balata ise sorun bence ortada biyerde buluşup alınabilir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Baskı balata yı kim demiş değişsin diye ve neden demiş,? Servis ise para kazanma durumu için demiş olabilir 1300 tl falan sanırım balata masrafı sadece balata ise sorun bence ortada biyerde buluşup alınabilir :)

    Honda dan anlayan bir arkadaş söylemiş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ProfesorKardesler kullanıcısına yanıt
    Hocam bilgisayara bağlayın baskı balata sürtünme değeri var ona göre belli olur değişme vakti yakın mı değil mi diye, birde expertize sokacaksınız nasıl olsa herşeyi çıkar ortaya bide honda yetkili serviste sokun derim expertize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam hocam. Sağolasın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık

    arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
    illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.

    35-36 bin TL param var

    iki ilan inceledim

    2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
    2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor

    2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.

    şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır

    ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var

    bir yorumlayın lütfen

    Ben 2009 model 1.4 yok diye biliyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafor3441

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaçan Aşık

    arkadaşlar niye kimse yardımcı olmuyor ?
    illa imzamiza honda mı yazıcaz bu konuya ikinci postum cogu kişi görmezden geldi.

    35-36 bin TL param var

    iki ilan inceledim

    2008 - 105 bin KM - 36 bin tl istiyor
    2009 1.4 75 bin km - lpg li 37.450 istiyor

    2009 model de ayna ve kapı değşimiş 2008 de ise cizikler lokal boya var.

    şimdi bu araçların ağır bakım vs ne zaman oluyor ne kadar masraflı ona göre almak lazım 105 bin km araç büyük ihtimal ağır bakımı atlatmıs bir arçatır

    ama ayrıca 1.4 otomatik araba çeker mi ? o konudada cekincelerim var

    bir yorumlayın lütfen

    Her iki araç için de belirteyim. Ekspertiz yaptırman gerekecek. Baskı balata ne zaman değişmiş ve friksiyon değerleri nedir onu öğren. Normalde 200-700 arası. Değer ne kadar küçükse o kadar iyi. Baskı balata değişecekse 1.300 lira masrafı var. 10.000 de bir normal bakım. Servis neyi değiştirelim derse onu değiştiriyorum :) Genelde forumda gördüğüm kadarıyla 1.4 araçtan memnun arkadaşlar. Benim araç 1.8 olduğu için ancak fikir yürütebiliyorum.

    Aynı fikirdeyim.

    Bir abimizde 2007 model manuel vites Toyota Corolla 1.4 dizel araç var 120 binde onun da baskı balatası değişecekmiş Yetkili Servis 1000 TL fiyat çekmiş.
    Bizimkiler 1300 TL gayet normal diye düşündüm duyunca.

    Şehir içi ağırlıklı binilecekse 1.4 yeterli ama şehir dışı 1.8 tadı performansı konforu bambaşka...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 554555556557558
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.