Şimdi Ara

Saç Dökülmesi-PRP

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
4
Favori
5.028
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Saç Dökülmesi-PRP
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    Merhabalar yaşım 20 3 seneye yakındır saçlarım dökülüyor. Neredeyse her şeyi denedim. Kürler, ilaçlari spreyler ama hiçbiri durdurmayı bırakın azaltmadı bile. Çok fazla araştırma yaptım. Kesin sonuç saç ektirmek. Araştırma yaparken PRP tedavisinde denk geldim. Prp tedavisinde hastadan bir tüp kan alınıyor işlemden geçirildikten sonra sarı sıvı isimini hatırlayamadım zaten yaptırmak isteyen araştırı geri hastanın kafasına enjekte ediyolar Türkçe çok bilgi bulamadım forumlarda falan yaptıranların yorumlarını falan. Sonunda yaptırmaya karar verdim. Bugün yaptırdım. Hastane ismini özelden yazarsanız veririm reklam gibi algılanmasın. Çok kısa bir işlem benden kan alıp kanı iledikten sonra kafama enjekte etmeleri taklaşık 3 dk sürdü. Önümüzdeki günlerde 3 er hafta ara ile 2 kere daha yaptıracağım.Kısa ama acılı bir deneyimdi. İlerleyen zamanlarda yazacağım gelişmeleri. Aklınıza takılna birşey olrusa yazın cevaplamaya çalışırım.
    Eklemeyi unutmuşum araştırırkende özellikle not düşmüşler prp yaptıkları kitler kaliteli olmalımış işe yaramasında büyün etkenmiş yani 50-100 neyse fazla verin biindik kaliteli hastanelerde yaptırın

    Mart 2019:
    Konuyu unutmuşum tamamen evet arkadaşlar prp yaptırdım faydasını gördüm dökülme devam ediyor ama prp de önce saçlarım dökülmeden dolayı mattı griye yakın bit ondaydı. prp den sonra saçlarım canlandı. Şuan yeniden 6 seans yaptırıyorum ilerleyen günlerde yine editlerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmndmrr -- 12 Mart 2019; 10:5:17 >



    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Hocam lütfen ilerdeki günlerde konuyu editle, ben de bu konuyla ilgili çok araştırma yaptım ama maalesef doğru düzgün bilgi yok bu operasyonla ilgili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir_2112 -- 8 Aralık 2017; 21:46:46 >
    _____________________________
  • Onbaşı
    38 Mesaj

    hocam editlemye çalışacağım çünkü bende hiçbir güncel ve düzgün konu bulamadım. En azında yardımcı olurum yaptıracaklara
    |
    |
    emir_2112 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    116 Mesaj
    şu ana kadar prp yaptırıp saç dökülmesinden sonuç alan kimseyi görmedim saç ekim merkezleri ve hastanelerde bu konuda sahtekar davranabiliyor çünkü prp saç ekimi gibi konuların kârı 100% oluyor..prp saçı ve saç köklerini güçlendirmek içindir evet ama eğer dökülme genetikse hiç bi şekilde kurtaramayacaksın..dökülmesini bekle ektir en kârlı ve mantıklı yol bu çünkü sürekli cebine zarar ürün kullanmaktı mezotorapiydi prp'di saç aşısıydı bunlar saçı dökmekten kurtarmaz emin olabilirsin.
    _____________________________
    don't cry for me argentina
  • Onbaşı
    38 Mesaj

    hocam siz yaptırdınız da mı işe yaramadı böyle kesin bilgiler söylüyorsunuz? Türk forumlarında da bilgileri okudum yabancı forumlarda da okudum. Yapılna bilimsel araştırmalarada baktım. Kullanılan kit kaliteli ise işe yarıyor. Yanlış olmasın durdurmuyor bçyle bişi imkansız zaten. Sadece azaltıyor ve yeni çıkan saçları güçlendiriyor.
    |
    |
    proofweb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: osmndmrr

    hocam siz yaptırdınız da mı işe yaramadı böyle kesin bilgiler söylüyorsunuz? Türk forumlarında da bilgileri okudum yabancı forumlarda da okudum. Yapılna bilimsel araştırmalarada baktım. Kullanılan kit kaliteli ise işe yarıyor. Yanlış olmasın durdurmuyor bçyle bişi imkansız zaten. Sadece azaltıyor ve yeni çıkan saçları güçlendiriyor.

    bi arkadaşımı götürdüm 8 seans beraber gittik en son 1.5 yıl önce gittik son seansa şu an saçları yok gitti kurtaramadı daha sonra özel bi hastanede başka bi arkadaşım yaptırdı 4 seans oldukça da pahalı neredeyse bir ekim parasına denk geliyordu onun da saçlar canlansa bile dökülme durmadı anlıyorum seni umudunu koruyor ve işe yaramasını istiyorsun ancak dökülmeden kurtulmanın öncelikli yolu stresi azaltmak onuda bu saçları kafaya takmayarak başarabilirsin yine dökülür ama hızlı dökülmez keza prp'nin ya da diğer tedavi yöntemlerinin genetiğe faydası olmaz çünkü genetiğin tedavisi yoktur olsaydı huylarımız bile ameliyat ettirirdik o genetik bir dökülmeyse tutkalla da bağlasan o saçlar orada durmayacak bunu sana söylemezler ama saçların döküldüğünde gittiğin zaman bunu sana dolambaçlı olarak uzata uzata bilmeceymiş gibi söylerler fakat iş işten geçmiş olur ben 2 sene öncesine kadar piyasada araştırmadığım makale okumadığım metin ve konuşmadığım saç ekim uzmanı kalmadı hepsinin ortak özellikleri kendileri hariç piyasadaki diğer kişilerin dolandırıcı olduğu yönündeydi hatta bu forumdaki bir konum ısrarlarla açmama rağmen 2-3 defa silindi çünkü ilgili merkezler ve hastaneler internetteki her makaleyi takip ediyor ve okuyor olumsuz bir yazı ve makale,yorum gördüklerinde ihtar çektirip ya da parasını verdirip ilgili içeriği kaldırabiliyorlar para her şeydir para manipülasyonun diğer adıdır parayla her şeyi yaparlar reklamın alasını yapıp istediklerini satın alarak gerçekten çok iyiymiş gibi gösterebilirler..

    2 yıl önce ismi lazım değil yine silinmesin konu baya ünlü bi estetik merkezinin saç departmanına gitmiştik biz lobide içeri girmeyi beklerken diğer hastalarla tanıştık ve saç üzerine tartışmaya başaladık ..arkadaşıma çare derman ararken hastalar buradan uzaklaşmamızı paramızı heba etmememizi ve bu hastalığın pencesine düşen hiç kimsenin bu tarz yerlerden medet ummaması gerektiğini söylüyordu keza öylede oldu prp ya da diğer tedavilerden sonuç alan yok olanlar da reklam buna eminim.
    _____________________________
    don't cry for me argentina




  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: proofweb


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmndmrr

    hocam siz yaptırdınız da mı işe yaramadı böyle kesin bilgiler söylüyorsunuz? Türk forumlarında da bilgileri okudum yabancı forumlarda da okudum. Yapılna bilimsel araştırmalarada baktım. Kullanılan kit kaliteli ise işe yarıyor. Yanlış olmasın durdurmuyor bçyle bişi imkansız zaten. Sadece azaltıyor ve yeni çıkan saçları güçlendiriyor.

    bi arkadaşımı götürdüm 8 seans beraber gittik en son 1.5 yıl önce gittik son seansa şu an saçları yok gitti kurtaramadı daha sonra özel bi hastanede başka bi arkadaşım yaptırdı 4 seans oldukça da pahalı neredeyse bir ekim parasına denk geliyordu onun da saçlar canlansa bile dökülme durmadı anlıyorum seni umudunu koruyor ve işe yaramasını istiyorsun ancak dökülmeden kurtulmanın öncelikli yolu stresi azaltmak onuda bu saçları kafaya takmayarak başarabilirsin yine dökülür ama hızlı dökülmez keza prp'nin ya da diğer tedavi yöntemlerinin genetiğe faydası olmaz çünkü genetiğin tedavisi yoktur olsaydı huylarımız bile ameliyat ettirirdik o genetik bir dökülmeyse tutkalla da bağlasan o saçlar orada durmayacak bunu sana söylemezler ama saçların döküldüğünde gittiğin zaman bunu sana dolambaçlı olarak uzata uzata bilmeceymiş gibi söylerler fakat iş işten geçmiş olur ben 2 sene öncesine kadar piyasada araştırmadığım makale okumadığım metin ve konuşmadığım saç ekim uzmanı kalmadı hepsinin ortak özellikleri kendileri hariç piyasadaki diğer kişilerin dolandırıcı olduğu yönündeydi hatta bu forumdaki bir konum ısrarlarla açmama rağmen 2-3 defa silindi çünkü ilgili merkezler ve hastaneler internetteki her makaleyi takip ediyor ve okuyor olumsuz bir yazı ve makale,yorum gördüklerinde ihtar çektirip ya da parasını verdirip ilgili içeriği kaldırabiliyorlar para her şeydir para manipülasyonun diğer adıdır parayla her şeyi yaparlar reklamın alasını yapıp istediklerini satın alarak gerçekten çok iyiymiş gibi gösterebilirler..

    2 yıl önce ismi lazım değil yine silinmesin konu baya ünlü bi estetik merkezinin saç departmanına gitmiştik biz lobide içeri girmeyi beklerken diğer hastalarla tanıştık ve saç üzerine tartışmaya başaladık ..arkadaşıma çare derman ararken hastalar buradan uzaklaşmamızı paramızı heba etmememizi ve bu hastalığın pencesine düşen hiç kimsenin bu tarz yerlerden medet ummaması gerektiğini söylüyordu keza öylede oldu prp ya da diğer tedavilerden sonuç alan yok olanlar da reklam buna eminim.

    Çok emin konuştunuz hocam. Peki protez saç hakkında ne düşünüyorsunuz?O daha gerçekci duruyor saç ekiminden en azından...
    _____________________________




  • Teğmen
    116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hernos2


    quote:

    Orijinalden alıntı: proofweb


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmndmrr

    hocam siz yaptırdınız da mı işe yaramadı böyle kesin bilgiler söylüyorsunuz? Türk forumlarında da bilgileri okudum yabancı forumlarda da okudum. Yapılna bilimsel araştırmalarada baktım. Kullanılan kit kaliteli ise işe yarıyor. Yanlış olmasın durdurmuyor bçyle bişi imkansız zaten. Sadece azaltıyor ve yeni çıkan saçları güçlendiriyor.

    bi arkadaşımı götürdüm 8 seans beraber gittik en son 1.5 yıl önce gittik son seansa şu an saçları yok gitti kurtaramadı daha sonra özel bi hastanede başka bi arkadaşım yaptırdı 4 seans oldukça da pahalı neredeyse bir ekim parasına denk geliyordu onun da saçlar canlansa bile dökülme durmadı anlıyorum seni umudunu koruyor ve işe yaramasını istiyorsun ancak dökülmeden kurtulmanın öncelikli yolu stresi azaltmak onuda bu saçları kafaya takmayarak başarabilirsin yine dökülür ama hızlı dökülmez keza prp'nin ya da diğer tedavi yöntemlerinin genetiğe faydası olmaz çünkü genetiğin tedavisi yoktur olsaydı huylarımız bile ameliyat ettirirdik o genetik bir dökülmeyse tutkalla da bağlasan o saçlar orada durmayacak bunu sana söylemezler ama saçların döküldüğünde gittiğin zaman bunu sana dolambaçlı olarak uzata uzata bilmeceymiş gibi söylerler fakat iş işten geçmiş olur ben 2 sene öncesine kadar piyasada araştırmadığım makale okumadığım metin ve konuşmadığım saç ekim uzmanı kalmadı hepsinin ortak özellikleri kendileri hariç piyasadaki diğer kişilerin dolandırıcı olduğu yönündeydi hatta bu forumdaki bir konum ısrarlarla açmama rağmen 2-3 defa silindi çünkü ilgili merkezler ve hastaneler internetteki her makaleyi takip ediyor ve okuyor olumsuz bir yazı ve makale,yorum gördüklerinde ihtar çektirip ya da parasını verdirip ilgili içeriği kaldırabiliyorlar para her şeydir para manipülasyonun diğer adıdır parayla her şeyi yaparlar reklamın alasını yapıp istediklerini satın alarak gerçekten çok iyiymiş gibi gösterebilirler..

    2 yıl önce ismi lazım değil yine silinmesin konu baya ünlü bi estetik merkezinin saç departmanına gitmiştik biz lobide içeri girmeyi beklerken diğer hastalarla tanıştık ve saç üzerine tartışmaya başaladık ..arkadaşıma çare derman ararken hastalar buradan uzaklaşmamızı paramızı heba etmememizi ve bu hastalığın pencesine düşen hiç kimsenin bu tarz yerlerden medet ummaması gerektiğini söylüyordu keza öylede oldu prp ya da diğer tedavilerden sonuç alan yok olanlar da reklam buna eminim.

    Çok emin konuştunuz hocam. Peki protez saç hakkında ne düşünüyorsunuz?O daha gerçekci duruyor saç ekiminden en azından...

    protez de tedavilik bi durum yok beğendiğin bir saçı kafa yapına uygun bir şekilde yerleştiriyorlar ve bildiğim kadarıyla da belirli periyodlarda bakım yaptırıyorsun ya da sadece yıkıyorsun galiba onda kısa uzun istediğin saçı seçebilirsin ama çok yapay bir şey gibi
    |
    |
    _____________________________
    don't cry for me argentina




  • Teğmen
    161 Mesaj
    Dostum prp boş iş mezoterapide öyle saç diplerine kan akışını hızlandırabilir sadece o kadar, ki genetik dökülmeye faydası belki 10da 1 dir diğer hepsi plasebo etkisi boşa gitme seanslara
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    923 Mesaj
    Bana bile doktor prp onerdigine ore asiri sacma para tuzagi oldugu kesin.alpecin ve sogan suyuyla dokulmeyi durdurdum ama benimkisi genetik dokulme degildi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayâl ile tesellîdir gönül meyl-i visâl etmez
    gönülden taşra bire yâr olduğın âşık hayâl etmez.
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: proofweb


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmndmrr

    hocam siz yaptırdınız da mı işe yaramadı böyle kesin bilgiler söylüyorsunuz? Türk forumlarında da bilgileri okudum yabancı forumlarda da okudum. Yapılna bilimsel araştırmalarada baktım. Kullanılan kit kaliteli ise işe yarıyor. Yanlış olmasın durdurmuyor bçyle bişi imkansız zaten. Sadece azaltıyor ve yeni çıkan saçları güçlendiriyor.

    bi arkadaşımı götürdüm 8 seans beraber gittik en son 1.5 yıl önce gittik son seansa şu an saçları yok gitti kurtaramadı daha sonra özel bi hastanede başka bi arkadaşım yaptırdı 4 seans oldukça da pahalı neredeyse bir ekim parasına denk geliyordu onun da saçlar canlansa bile dökülme durmadı anlıyorum seni umudunu koruyor ve işe yaramasını istiyorsun ancak dökülmeden kurtulmanın öncelikli yolu stresi azaltmak onuda bu saçları kafaya takmayarak başarabilirsin yine dökülür ama hızlı dökülmez keza prp'nin ya da diğer tedavi yöntemlerinin genetiğe faydası olmaz çünkü genetiğin tedavisi yoktur olsaydı huylarımız bile ameliyat ettirirdik o genetik bir dökülmeyse tutkalla da bağlasan o saçlar orada durmayacak bunu sana söylemezler ama saçların döküldüğünde gittiğin zaman bunu sana dolambaçlı olarak uzata uzata bilmeceymiş gibi söylerler fakat iş işten geçmiş olur ben 2 sene öncesine kadar piyasada araştırmadığım makale okumadığım metin ve konuşmadığım saç ekim uzmanı kalmadı hepsinin ortak özellikleri kendileri hariç piyasadaki diğer kişilerin dolandırıcı olduğu yönündeydi hatta bu forumdaki bir konum ısrarlarla açmama rağmen 2-3 defa silindi çünkü ilgili merkezler ve hastaneler internetteki her makaleyi takip ediyor ve okuyor olumsuz bir yazı ve makale,yorum gördüklerinde ihtar çektirip ya da parasını verdirip ilgili içeriği kaldırabiliyorlar para her şeydir para manipülasyonun diğer adıdır parayla her şeyi yaparlar reklamın alasını yapıp istediklerini satın alarak gerçekten çok iyiymiş gibi gösterebilirler..

    2 yıl önce ismi lazım değil yine silinmesin konu baya ünlü bi estetik merkezinin saç departmanına gitmiştik biz lobide içeri girmeyi beklerken diğer hastalarla tanıştık ve saç üzerine tartışmaya başaladık ..arkadaşıma çare derman ararken hastalar buradan uzaklaşmamızı paramızı heba etmememizi ve bu hastalığın pencesine düşen hiç kimsenin bu tarz yerlerden medet ummaması gerektiğini söylüyordu keza öylede oldu prp ya da diğer tedavilerden sonuç alan yok olanlar da reklam buna eminim.

    benim dayım ve kuzenim yaptırdı suan gayet memnunlar hocam işe yaradı tabii ki durdurmadı ama azlattı dökülmeyi. Benim de durdurma umudum yok zaten azaltsın yeter.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    38 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: proofweb


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmndmrr

    hocam siz yaptırdınız da mı işe yaramadı böyle kesin bilgiler söylüyorsunuz? Türk forumlarında da bilgileri okudum yabancı forumlarda da okudum. Yapılna bilimsel araştırmalarada baktım. Kullanılan kit kaliteli ise işe yarıyor. Yanlış olmasın durdurmuyor bçyle bişi imkansız zaten. Sadece azaltıyor ve yeni çıkan saçları güçlendiriyor.

    bi arkadaşımı götürdüm 8 seans beraber gittik en son 1.5 yıl önce gittik son seansa şu an saçları yok gitti kurtaramadı daha sonra özel bi hastanede başka bi arkadaşım yaptırdı 4 seans oldukça da pahalı neredeyse bir ekim parasına denk geliyordu onun da saçlar canlansa bile dökülme durmadı anlıyorum seni umudunu koruyor ve işe yaramasını istiyorsun ancak dökülmeden kurtulmanın öncelikli yolu stresi azaltmak onuda bu saçları kafaya takmayarak başarabilirsin yine dökülür ama hızlı dökülmez keza prp'nin ya da diğer tedavi yöntemlerinin genetiğe faydası olmaz çünkü genetiğin tedavisi yoktur olsaydı huylarımız bile ameliyat ettirirdik o genetik bir dökülmeyse tutkalla da bağlasan o saçlar orada durmayacak bunu sana söylemezler ama saçların döküldüğünde gittiğin zaman bunu sana dolambaçlı olarak uzata uzata bilmeceymiş gibi söylerler fakat iş işten geçmiş olur ben 2 sene öncesine kadar piyasada araştırmadığım makale okumadığım metin ve konuşmadığım saç ekim uzmanı kalmadı hepsinin ortak özellikleri kendileri hariç piyasadaki diğer kişilerin dolandırıcı olduğu yönündeydi hatta bu forumdaki bir konum ısrarlarla açmama rağmen 2-3 defa silindi çünkü ilgili merkezler ve hastaneler internetteki her makaleyi takip ediyor ve okuyor olumsuz bir yazı ve makale,yorum gördüklerinde ihtar çektirip ya da parasını verdirip ilgili içeriği kaldırabiliyorlar para her şeydir para manipülasyonun diğer adıdır parayla her şeyi yaparlar reklamın alasını yapıp istediklerini satın alarak gerçekten çok iyiymiş gibi gösterebilirler..

    2 yıl önce ismi lazım değil yine silinmesin konu baya ünlü bi estetik merkezinin saç departmanına gitmiştik biz lobide içeri girmeyi beklerken diğer hastalarla tanıştık ve saç üzerine tartışmaya başaladık ..arkadaşıma çare derman ararken hastalar buradan uzaklaşmamızı paramızı heba etmememizi ve bu hastalığın pencesine düşen hiç kimsenin bu tarz yerlerden medet ummaması gerektiğini söylüyordu keza öylede oldu prp ya da diğer tedavilerden sonuç alan yok olanlar da reklam buna eminim.

    işe yaramamış olabilir ama bunun başka nedenleri de olabilri onları araitırmak lazım. Prp yaptırdık seans oldukça pahalı demişsiniz belkide kötü bir kit kullandı ama sizden fazla para aldı. Prp de önemli olan kittir. Kitin kalitesi belirler. Başka sıkıntılarda olabilri . Zaten durdurmasını beklemiyorum bu imkansız. Prp sadece dökülmeyi azaltır oda herkeste işe yaramıyor okudğum yazılarda foruma yazan arkadaşları baz alırsak. Umut dünyasındayız saç ekimi dışında tek çarem deneyip yazacağım bakalım belki işe yarar ve azaltır dökülmeyi. Yabancı forumlarda kötü yoorum görmedim neredeyse ama Tğrk forumlarında kendisinde işe yaramadığı için Prp yi kötülemişler para tuzağı benzeri ifadeler kullanmışlar. Yakın çevremde yaptıranlar memnun. Konu açmamda ki tek sebeb ise yaptırmak isteyenlere yol göstermek, bilgi sunmak. Dediğim gibi umut dünyası. Denicek başka birşeyim kalmadı zaten. Tek kalıcı ve etkili sonuç saç ektirmek. Senin yazdıklarına da değer veriyorum. Yanlış anlama beni kesinlikle yadıkların doğrudur. Bilgilendirdiğin için teşekkürler. Konuyu güncel tutacağım gelişmeleri paylaşacapım bakalım neler olacak. İyi geceler
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Sohbet
SEO
kolayoto.com
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.