Şimdi Ara

SABAHLARI MOTOR ISINANA KADAR TİTREME GAZ YEMEME VE BAZEN STOP ETME SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
9.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARACIM 99 GOLF 4 COMFORTLİNE OTOMATİK ŞANZIMAN 173 BİN KMDEYİM.

    Üç aydır sabahları motor soğukken araç rolantide çalıştığı esnada kararsız çalışma var yani devir ibresi stop etmeye yaklaşp tekrar toparlıyor ve bu durum motor ısınana kadar devam ediyor, 90 dereceye ulaşana kadar yani 15-20 dakika. Eğer o haldeyken (motor daha 90 dereceye ulaşmamışken yola devam edersem bilhassa yokuş çıkıyorsam) patlama sesleri geliyor ardı ardına. Motor mütthiş titriyor, gaz yemiyor, sanki boğuluyor. Motor ısınınca çok dikkat edilirse fark edilecek bir motor sesi değişikliği var ama gaz yememe, boğulma, titreme asla yok. Yani motor ısındıktan sonra araçta sorun yok. 3 değişik usta defaatle inceledi hepsi birer hafta uğraştı.

    Bu problem hem gazda hem benzinde oluyor fakat gazda çok daha belirgin bir şekilde beliriyor. Motor soğukken benzinde de titriyor ama gazda çok çok fazla titreyip stop edebiliyor. Gaza geçme sıcaklığı şu anda 40 derece.

    - bujilerimi değiştirdim (bosch tek tırnaklı)
    - buji kablolarımı değiştirdim
    - gaz ve hava filtrelerimi değiştirdim
    - boğaz kelebeğini temizlettim
    - atiker sistemimi defalarca kalibre ettirdim ve sorun hallolmadı.
    - Bir usta eksantrik konum sensörü arızalı dedi değiştirdim hiçbir değişiklik olmadı.
    - Diğer usta vuruntu sensörü arızalı dedi ve başka bir golf'den söküp taktı problem düzelmedi.
    - Hararet müşürü değişti
    - Egzosda orta susturucu ve katalizör değişti
    - Westinghouse hava kaçırıyor dediler kontrol edildi herhangi bir sorun bulunamadı
    - Atiker beyni yeni değişti ve sorun hala devam ediyor.

    Artık çaresizim. Ne yapacağımı bilmiyorum ve ustalarda bıktı ve ellerinden bir şey gelmiyor. Ustalarda bir şey bildiklerinden değil akıllarına gelen yöntemleri deniyorlar çünkü araç bilgisayar bağlandığında herhangi bir arıza göstermiyor. Karambole şu değişsin bu değişsin ve olan bana oluyor. Bu sorun için 1000TL ye çıktı yaptığım masraf.

    Fikri olanlar paylaşırsa çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihidecivi -- 16 Ağustos 2013; 10:45:11 >







  • Geriye kalan aklıma gelen tek sorun ateşleme bobini
  • biz kullanıcısına yanıt
    sorun ateşleme bobininde olsa sadece motor soğukken değil, devamlı olması gerekmez mi?
  • olabilir ancak bobini yada bobinlerindeki sorun bobinler ısındığında ortadan kalkıyor. benim megane da böyle bir sorun vardı 2 bobin değişti birde boğaz kelebeği temizlendi sorun kalmadı .
  • düzeldi mi hocam düzeldiyse nasıl düzeldi yazabilir misiniz? baya olmuş konu açılalı ama lpg enjektörlerini değiştirmeyi denediniz mi?? cevabınızı merakla beklemekteyim saygılar
  • s p a r c o kullanıcısına yanıt
    adam konu açmış-sıkıntısını yazmış-çözüm aramış.
    aradan yıllar geçmiş çözüm bulamamış heralde ,satmıştır artık arabayı.
    yawww sıkıntın için çözüm arıyorsun,konu açıyorsun madem , sonucu yaz ki millette yararlansın.
  • Konu eski ama arızada eski aynı araç aynı arıza 2000 tl masraf yaptım halen soğukken düzelmedi fikir verecek varsa memnun olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimbey

    Konu eski ama arızada eski aynı araç aynı arıza 2000 tl masraf yaptım halen soğukken düzelmedi fikir verecek varsa memnun olurum
    Çözümü buldunuz mu? Sadece kışları hava soğukken sarsıntılı çalışma var. Yazın yok. Sarsıntı olunca çekiş de düşüyor. Bobin değişti sorun aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emme monifold contalarini değiştirin 8 adet 4 alt 4 üst sorun ortadan kalkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.