Şimdi Ara

S60 T4 - 316i - C180 CGi - CC 1.4 TSI (performans ve fren mesafesi testleri) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
3
Favori
10.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Kusura bakma da çarpışma testlerinden sonra "S60 Premium D segmentinde krallığını ilan etti" gibi komik konu açan ben değilim. Kimin ne fanboyu olduğu belli

    Açtığım konunun da arkasındayım.
    90 bin lira para vereceğim,donanım diye havamı alacağım.
    90 bin lira para vereceğim,plazada kapıyı gösterecekler.
    90 bin lira para vereceğim,bir yere çarpınca arabamın kapısı kopacak,paramparça olacak.
    90 bin lira para vereceğim,dakka başı şanzıman arıza yapacak,servisin yolunu tutacağım
    90 bin lira para vereceğim direksiyon titreyecek,servis bekle çözecez diyecek.
    90 bin lira para vereceğim,67 binlik arabanın iç mekanıyla aynı iç mekanı alacağım.
    Boş boş konuşmayın.
    Şu istatistikler bile duman eder alaman takımını.
    Yok mühendislikmiş yok cartmış curtmuş adam söğüşlemenin mühendisliği olmaz.
    Forumdaki tüm alamancılar işi bıraktı siz çıktınız şimdi ortaya.
    Daha A serisinin nereye hitap ettiğinden haberiniz yok üstünde her yıldız gördüğünüz arabayı s600 sanıyorsunuz gelmişsiniz karşılaştırma konusu açmaktan bahsediyorsunuz.
    Boşa da uğraşmayın yarın öbürgün tamam artık objektifim diye konu açar duruma gelirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Ağustos 2012; 19:05:06 >




  • Volvo'nun beygirleri de mi sütçü beygiri yoksa?
  • volvoyu bu listeye almak bile saçma.
  • volvoya b.k atanlar bekleyin m3 e c63 amg ye rakip geliyor s60R olarak ayrıca performansı bir yana bırakırsak fiyat avantajıyla s60 alınır hatta a4 2.0TDI-TFSI bile alınır bmw fiyatlarda coştuğu için(azcık doldurunca arabayı uçuyor fiyat)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Kusura bakma da çarpışma testlerinden sonra "S60 Premium D segmentinde krallığını ilan etti" gibi komik konu açan ben değilim. Kimin ne fanboyu olduğu belli

    Açtığım konunun da arkasındayım.
    90 bin lira para vereceğim,donanım diye havamı alacağım.
    90 bin lira para vereceğim,plazada kapıyı gösterecekler.
    90 bin lira para vereceğim,bir yere çarpınca arabamın kapısı kopacak,paramparça olacak.
    90 bin lira para vereceğim,dakka başı şanzıman arıza yapacak,servisin yolunu tutacağım
    90 bin lira para vereceğim direksiyon titreyecek,servis bekle çözecez diyecek.
    90 bin lira para vereceğim,67 binlik arabanın iç mekanıyla aynı iç mekanı alacağım.
    Boş boş konuşmayın.
    Şu istatistikler bile duman eder alaman takımını.
    Yok mühendislikmiş yok cartmış curtmuş adam söğüşlemenin mühendisliği olmaz.
    Forumdaki tüm alamancılar işi bıraktı siz çıktınız şimdi ortaya.
    Daha A serisinin nereye hitap ettiğinden haberiniz yok üstünde her yıldız gördüğünüz arabayı s600 sanıyorsunuz gelmişsiniz karşılaştırma konusu açmaktan bahsediyorsunuz.
    Boşa da uğraşmayın yarın öbürgün tamam artık objektifim diye konu açar duruma gelirsiniz.


    CC'den bahsediyorsun heralde. Yukarıdaki mesajımda CC'nin premium D segmentinde olmadığını zaten belirttim insanlar mukayese etsinler diye teknik verileri paylaştım. Ayrıca kusura bakma içi boş saçma sapan bir mesaj atmışsın tamamen vakit kaybı.




  • güvenliğin sadece kaza anında yolcuları korumak olduğunu zannedenler var asıl önemli olan kazayı önleme sistemleridir. bunları test eden bir şirket yok malesef bildiğim kadarıyla :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    CC premium D executive segmentindedir o geyiği de bırakın.
    Bırakamıyorsanız da sınıf söyleyin,rakip gösterin açın konusunu.
    Uyarayım;Show boy alamancıların Burada yok cls yok a5 a7 cc yi rakip göstermedikleri araba kalmadı.
    Böyle bir geyiğe girerseniz fail muamelesi yaparlar burda adama.
    Öyle ince yorumlar gelir ki Klavye başında fenalık geçirirsiniz.
    CC passatın üstüne konumlandırılmıştır,ve tam olarak 3 serisi c serisi s60 gibi araçları hedeflemektedir.
    Zaten fiyatlandırmalarına bakarsanız CC nin durumunun rakiplerine alternatif oluşturacak şekilde ayarlandığını görürsünüz.
    Ve sadece CCyi kastetmedim,C serisi paramparça oldu o testte.3 serisi de ortalamalarda kaldı.
    Övdüğünüz araçların ne olduğunu öğrenip ona göre konu açarsınız bundan sonra.
    Ayriyeten cevap veremediğiniz şeylere de saçma sapan yazmakla bir yere varamazsınız.
    Gerçek kabak gibi ortada durur,siz yıldızı yeter pervanesi yeter aşk 3 harfli kazığı 2 harfli forza dosbagen gibisinden cümlelerle kendinizi avutursunuz.




  • @shadowgeist

    sen yanlış konudasın bence ilk mesajın ilk cümlesini oku tekrardan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    @shadowgeist

    sen yanlış konudasın bence ilk mesajın ilk cümlesini oku tekrardan

    Güzel cevap verememiş kısa yazmışsınız.
    Premium D segmenti:
    Alfa 159 Mercedes C serisi BMW 3 serisi Audi A4 volvo s60 passat CC
    D executive segmenti
    Alfa 159 Mercedes C serisi BMW 3 serisi Audi A4 volvo s60 passat cc
    Premium D executive segmenti(aynı şey)
    Alfa 159 Mercedes C serisi BMW 3 serisi Audi A4 volvo s60 passat cc
    D segmenti
    passat insignia accord 508 vs.

    Başka sormak istediğiniz bir şey varsa sizi bilgilendireyim.
    Maksat işkembeden sallama konular açıp milleti germemenizi sağlarım foruma bir katkımız olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Ağustos 2012; 19:49:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    @shadowgeist

    sen yanlış konudasın bence ilk mesajın ilk cümlesini oku tekrardan

    Güzel cevap verememiş kısa yazmışsınız.
    Premium D segmenti:
    Alfa 159 Mercedes C serisi BMW 3 serisi Audi A4 volvo s60 passat CC
    D executive segmenti
    Alfa 159 Mercedes C serisi BMW 3 serisi Audi A4 volvo s60 passat cc
    Premium D executive segmenti(aynı şey)
    Alfa 159 Mercedes C serisi BMW 3 serisi Audi A4 volvo s60 passat cc
    D segmenti
    passat insignia accord 508 vs.

    Başka sormak istediğiniz bir şey varsa sizi bilgilendireyim.
    Maksat işkembeden sallama konular açıp milleti germemenizi sağlarım foruma bir katkımız olur.

    Hocam senin beni bilgilendirme gibi bir olayın zaten olamaz ki bahsettiğiniz D premium segmenti, Compact executive segmenti olarak geçer.

    Compact Executive tanımı;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_executive_car

    Compact Executive otomobilleri ;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Compact_executive_cars


    Ayrıca bir daha yazıyorum yanlış konudasın. Sınıflandırma konusu açabilirsin




  • 1-mercedes
    2-bmw
    gerısı sıze kalmıs...
  • C180 de 5 ileri otomatik mi 7G Tr. mu var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CC bu sınıfta değil, fiyatına aldanmayın,ama fiyata bakınca da diğer rakiplernden uzakta gözüküyor, yine de o ağır kasaya göre başarılı bir sonuç.

    Volvo S60 mondeo ayarında olduğunu göstermiş.

    BMW ile Mercedes ile aşık atmak her baba yiğidin harcı değil...

    Öyle Ford motoru ford şanzımanı ford şasesi çalmakla olmaz bu iş...

    Sonra alırsın Ford işte böyle olursun zort...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 29 Ağustos 2012; 20:02:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    C180 de 5 ileri otomatik mi 7G Tr. mu var?

    1.8 turbo 7g.

    C180 1.6 kompressor olsa 100'e hizlanmasi yaklasik 10 saniye suruyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ııde ozaman 180 beygır arac urettık dıye hıkayemı anlatıyolar.dısardan goren de bı p.k sancak.bmw kalıtesını gosderıp mutewazılık yapmıs 136 beygır dıyerek.cc de hıc fena degılde merco benı hayal kırıklıgına ugrattı,bıde 1.8 motoruyla.
    nasıl oluyo pekı hemen hemen kılolar aynıylen bırı 180 bırı 136 ve 136 lık motor daha ıyı.cozemedım ben bu ısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    C180 de 5 ileri otomatik mi 7G Tr. mu var?

    1.8 turbo 7g.

    C180 1.6 kompressor olsa 100'e hizlanmasi yaklasik 10 saniye suruyor.

    E hani 8.5 ti o versiyonun 0-100 ü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    C180 de 5 ileri otomatik mi 7G Tr. mu var?

    1.8 turbo 7g.

    C180 1.6 kompressor olsa 100'e hizlanmasi yaklasik 10 saniye suruyor.

    E hani 8.5 ti o versiyonun 0-100 ü

    Arkadaşın bahsettiği motor eski tip 1.6 kompressor olanlar. Yeni nesil 1.6 turbo motorlar 8.5 saniyede çıkıyor ama daha gelmedi sanıyorum Türkiye'ye.
  • Manuel CC alırdım bu araçlar arasında.
  • Volvo en ağırları ve isveç çeliği kullaniyor,hizlanmasini etkilemiş doğal olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Manuel CC alırdım bu araçlar arasında.

    Manuel gelmiyormus, illa dsgli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.