Şimdi Ara

S60 T4 - 316i - C180 CGi - CC 1.4 TSI (performans ve fren mesafesi testleri) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
168
Cevap
3
Favori
10.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/14347/volvo-s60-vs-rivals


    Ayrıca linkte çok hoş bir videosu da mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    volvo iyidir, güzeldir , kaliteli arabadır ... ama siz yine de otobanda bir almanın peşine takılmayın

    Bence siz herhangi bir volvo kullanmamışsınız.

    d3 ile gayet de 3.20d peşine takılabilirsiniz. 400 tork var 5 silindir makine.

    herşeyi kalkış olarak görmediğinizi varsayarak söyledim.

    volvolarda hız limitörü var , bildiğim kadarı ile güvenlik nedenli 190 km mi öyle bir rakam olması lazım. yani d3 te d4-d5 dahi olsa limit var.

    s60 2,0d için görüşmeye gittiğimde satış temsilcisi bahsetmişti. Kaldırmak için isveç' e fabrikaya yazı yazıyoruz vs vs bahsetti. Ne kadar doğru bilemiyorum ama.

    Çok dikkat etmedim ama teknik özellik tablosunda son hız bilgisini bulamadım. Kısaca d3 ile tutunması imkansız , d5 derseniz belki derim. D5 in bile topspeed videolarında 235 fazlasını görmedim. 320d için youtube videolarında 250+ hep



    Aşağıda ise direk kullanıcısından bir mesaj alıntılıyorum,

    ecz1281
    Çavuş




    Mesaj: 69

    [X]



    16 Ağustos 2011; 2:36:25
    Seçtiğiniz mesajın linkini aşağıdaki kutudan kopyalayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=51734610


    --------------------------------------------------------------------------------

    volvo d3 sahibi arkadaşlardan, hızlanma olarak başka araçla kıyaslama yapan varmı? şundan iyi şundan kötü diye. yazmıstım gecen günde, bir mondeo 2.0 140 dizel ile birbirimizi geçemedik adam ışıkta camı açtı ve dediki bu 163 bg degilmi neden böyle. bende bir anlasam bizim şu 23 bglik fark nerde.

    geçen bir arkdaşım bir olay anlattı. arkadaşı peugeot 207 almış aracın çalışmasında gidişinde bir sıkıntı yokmuş fakat emsallerinden daha hantalmış. aracı dynometreye sokmuş araç 67 bg çıkmış normalde tam hatırlamıyorm ama 90 bg civarı olması gerekiyormuş heralde. servise götürmüşler bayagı bir ugrasmıslar motoru değişmeyi önermişler, kabul etmeyip yokusa sürünce sıfırı ile değişmişler. (Arkadaş anlattı onun yalancısıyım :)) eğer yalansa )
    bayramda mersinde olucam fırsat bulursam aracı dynoya çıkarıcm, düşük çıkacağına inanıyorum. aracı 10000 bakımında servise soktuğumda hız limitörü varsa kaldırmak istiyorum demiştim, bağladılaklarında hız: sınırsız hız mod: normal mod yazıyordu. acep bu normal mod değiştirilemezmi?



    Volvolarda hız limitörü olduğu doğrudur ve açılabiliyor. yanlız d3 için 190 değil. d2 ler düz yolda 205 yapıyor d3 ler 230 yapabiliyor.

    doğrudur eski yazılım d5 4 çekerler düz yolda 250 yi görmez.

    mondeo lar powershift ve hafif olduğu için kalkışta d3 ile kafa kafaya gider.bundan daha doğal bişey de olamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Forumun ileri sürüş teknikleri uzmanlarının, kalite kontrol experlerinin yorumlarını okumak çok hoşuma gidiyor

    sen de biraz tecrube kazan belki sen de konusabılırsın boyle..

    C180 CGI 156 HP satıştalar. Hatta bir tane de ben aldım. Ancak halen plaka işlemleri sürüyor. Buradaki araçların tümü farklı zevklere hitap ediyor? S60 ile C180 yada 3.16 ile CC yi karşılaştırmak mantıksız.
    Alım gücü,aracın kullanım amacı,servis ağı,bakım ücretleri, tüketimi ,konforu , performansı.... Herşeyden önce de ZEVK MESELESİ , insanın gözüne gönlüne hitap etmesi önemli... Eğer bunlardan bir tanesi rakipsiz olsaydı diğerleri neden üretilsin ki?




  • Yeni nesil CGI 1.6 L lik motorlar 156 HP 7-GTronic şanzumanla 100 km/h e 8.5 sn de cıkıyor :) yakıt tüketimi (7-7.7 L/100km) demek ki Mercedes hızlanmada çok ta kötü değil.. Ancak İstanbul trafiğinde bu veriler sadece mastürbatif amaçla kullanılabilir. İş saatlerinde otobanda bile 100 km yi bikaç snliğine görebiliyoruz. Ama ben drag yarışlarına katılacam derseniz V12 muscle car lar sizleri bekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Barış -- 3 Eylül 2012; 23:17:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    Yeni nesil CGI 1.6 L lik motorlar 156 HP 7-GTronic şanzumanla 100 km/h e 8.5 sn de cıkıyor :) yakıt tüketimi (7-7.7 L/100km) demek ki Mercedes hızlanmada çok ta kötü değil.. Ancak İstanbul trafiğinde bu veriler sadece mastürbatif amaçla kullanılabilir. İş saatlerinde otobanda bile 100 km yi bikaç snliğine görebiliyoruz. Ama ben drag yarışlarına katılacam derseniz V12 muscle car lar sizleri bekler

    Hayırlı olsun güle güle kullanin, hafta sonu bir arkadasım icin baktık, ben makyajı halini cok beğeniyorum. İşçilik guzel, kalite guzel, şekil guzel, şimdi motoru da guzel oldu.

    Performans konusunda ise , drag dan ziyade aracın performansı bence önemli, özellikle bu paraların verildiği araçlarda performans beklenir, kullansanız da kullanmasaniz da.

    8 litre sehir ici tüketime karsilik 8,5 sn iyi bir deger. 180k lar ideal degildi, 10 litre gibi bir degeri vardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Forumun ileri sürüş teknikleri uzmanlarının, kalite kontrol experlerinin yorumlarını okumak çok hoşuma gidiyor

    sen de biraz tecrube kazan belki sen de konusabılırsın boyle..

    C180 CGI 156 HP satıştalar. Hatta bir tane de ben aldım. Ancak halen plaka işlemleri sürüyor. Buradaki araçların tümü farklı zevklere hitap ediyor? S60 ile C180 yada 3.16 ile CC yi karşılaştırmak mantıksız.
    Alım gücü,aracın kullanım amacı,servis ağı,bakım ücretleri, tüketimi ,konforu , performansı.... Herşeyden önce de ZEVK MESELESİ , insanın gözüne gönlüne hitap etmesi önemli... Eğer bunlardan bir tanesi rakipsiz olsaydı diğerleri neden üretilsin ki?

    Gule gule kullanin aracinizi.

    De ben ne demisim?
    Siz ne anladiniz benim yazimdan?

    Ben konu ile ilgili bir yorumda bulunmadim ki. O uyeye olan antipatim nedeniyle ona kisisel bir laf soyledim.


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    Yeni nesil CGI 1.6 L lik motorlar 156 HP 7-GTronic şanzumanla 100 km/h e 8.5 sn de cıkıyor :) yakıt tüketimi (7-7.7 L/100km) demek ki Mercedes hızlanmada çok ta kötü değil.. Ancak İstanbul trafiğinde bu veriler sadece mastürbatif amaçla kullanılabilir. İş saatlerinde otobanda bile 100 km yi bikaç snliğine görebiliyoruz. Ama ben drag yarışlarına katılacam derseniz V12 muscle car lar sizleri bekler

    Hayırlı olsun güle güle kullanin, hafta sonu bir arkadasım icin baktık, ben makyajı halini cok beğeniyorum. İşçilik guzel, kalite guzel, şekil guzel, şimdi motoru da guzel oldu.

    Performans konusunda ise , drag dan ziyade aracın performansı bence önemli, özellikle bu paraların verildiği araçlarda performans beklenir, kullansanız da kullanmasaniz da.

    8 litre sehir ici tüketime karsilik 8,5 sn iyi bir deger. 180k lar ideal degildi, 10 litre gibi bir degeri vardı.



    Pekçok veri kullanılarak tercih yapılır. Ama imkan varsa Mercedes tercih edilir. Bu dünyanın her yerinde böyledir.

    BUNLARIN DIŞINDA EN ÖNEMLİSİ SAĞLIK VE HUZUR İÇİNDE KAZASIZ-BELASIZ KULLANMAKTIR Kİ HER TÜRLÜ RAKAMSAL VERİNİN ÜZERİNDEDİR!




  • S60 yada CC yerine a4 olabilirdi.Yinede bu kadar secenegin arasindan alacagim araba 3 serisidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.