Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.319
Cevap
71
Favori
517.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aşağıdaki foto benim kadran. Bu kadranda km sayacındaki rakamları ben beyaz görüyordum, aracın kaç km'de olduğu ve saat vs.nin olduğu altı yuvarlatılmış dikdörtgen bölümler ise açık yeşil. Aynı şekilde klima paneli de açık yeşil. Ancak 2000 model bir S40'da sanki kadrandaki rakamlar koyu yeşildi diye hatırlıyorum ben. WaRToX’un uyarısı üzerine akşam yeniden baktım, galiba kadrandakiler de açık yeşil ama ışığın süzdüğü alan alttaki dikdörtgen bölüme göre daha dar olduğu için zaten açık olan yeşil iyice açılıyor ve ben bunu beyaz sanıyormuşum

     S40 I (1995-2004)




  • cok tesekkurler arkadaşlar...
    98 model modelinki daha cekici gibi en sağdaki yakıt göstergeleri falan cok şık. hatta ilandaki araca bittim :) km de uygun araç diri duruyor
    2001 nedense sadeleştirmişler.
    bu arada @asukrumercan cok güzel bir araç hayırlı uğurlu olsun dikkatimi birşey cekti sol ön lastikte 3 bijon duruyor sanki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 17 Mart 2009; 14:13:30 >
  • teşekkürler, aslında bütün lastiklerde 3 bijon gibi gözüküyor çünkü 4. bijon jant kilidi, o da normale göre biraz küçük, o yüzden gözükmüyor.
  • Birde aracın göğüs ışıklandırmalarında git gide solmalar gerçekleşiyor.. Önce yeşilin tonu açılıyor ve sonrada beyaz sarı arası bir renge bürünüyor.. Örnek vermek gerekirse araç 2001 bizim yaklaşık bir sene önce gögüs ışıklarını değiştirilmişdi.. İnsanın gerçekten sinirini bozabiliyor, mesala radyodaki ışıklar yeşil, klima kontrol panelindekiler sarımtırak bir renk :S ama şu ana kadar kadran ışıkları solmadı neyseki.. Yinede bilginiz olsun solarsa şaşırmayın :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX
    Birde aracın göğüs ışıklandırmalarında git gide solmalar gerçekleşiyor.. Önce yeşilin tonu açılıyor ve sonrada beyaz sarı arası bir renge bürünüyor.. Örnek vermek gerekirse araç 2001 bizim yaklaşık bir sene önce gögüs ışıklarını değiştirilmişdi.. İnsanın gerçekten sinirini bozabiliyor, mesala radyodaki ışıklar yeşil, klima kontrol panelindekiler sarımtırak bir renk :S ama şu ana kadar kadran ışıkları solmadı neyseki.. Yinede bilginiz olsun solarsa şaşırmayın :)


    Bu ışıkların küçük ampullerinin üzerine mavi renkte naylonlar geçirilmiş. Naylon ısıdan yıpranınca ampul sarı rengini direkt veriyor. Bu naylonlar değiştiğinde eski rengine kavuşuyor.
  • arkadaşlar solan s40 tamponlarının siyah yerleri bayazlaşıyor napmak lazım?
  • us85;

    tamponun boyasının attığını duydum, yaşadım fakat bahsettiğin siyah yani boyasız şeritlerin beyazladığını solduğunu ilk defa senden duydum.. Böyle bir problemin varsa bir fotoğraf çekip buraya koyarsan yardımcı olabiliriz sanırım..
  • hocam gneşten soluyor klasik soluk renk griye doğru resim çekme imkanım yok şuan yer yer grileşiyor kronik gibi bişey çoğunda var dikkat edersen görebilirsin sıcak yerlerdeki arabalarda daha belirgin ege civarı vs...
  • arkadaşlar özür dileyerek birşey sormak istiyorum volvo araçlarla ilgili hiçbir bilgiye sahip diilim burdan birşeyler öğrenmeye çalışıyorum volvo s40 2005 model almak istiyorum 2004 ten sonraki kasalar hep aynımı 2005 2006... yoksa farklılıklar varmı (genişlik ,ızgara büyüklüğü vb )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paramedic-87 -- 28 Mart 2009; 5:06:21 >
  • MERHABALAR ARKADAŞLAR. 2000 MODEL BİR VOLVO S40 1.6 ARAÇ BULDUM VE SATIN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ARAÇ DAHA 92000 KM'DE.
    ARAÇ GÖRDÜĞÜM KADARIYLA DA TEMİZ. VE BEN ARACA SATIN ALDIĞIMDA SIRALI SİSTEM LPG TAKTIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ARACI 15,000 TL YE ALACAĞIM SİZCE NASILDIR??

     S40 I (1995-2004)
  • grenzenlos,

    Fiyat uygun gibi. Ancak aracı iyi inceletmenizi öneririm. Örneğin, bir yıl içinde iki bin tl masrafı olacaksa iki bini on beş binin üzerine koyarak daha üst modelini ve daha donanımlısını almanız mümkün.

    Not: 2000 model S40ların sonraki modellerden farkı yukarıdaki sayfalarda var.
  • Teşekkür ederim heisheit.
    Yani arkadaşın dediğine göre araç garaj arabası uzun müddet kullanılmadı istediğiniz yerde gösterebilirsiniz diyor. Ama benim asıl kafama takılan ise yakıtı. Normalde aracı çok beğenmemize rağmen yakıt konusundaki çelişkili görüşler bizim canımızı sıktı. birde 2000 model bir opel vectra 2.0 cd dti bir araç mevcut. Sonuçta bu araçta dizel. yani aklım volvo konusunda tamamen karışmı durumda. kimisi çok yakar kimisi az yakar diyor sürekli olarak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    S40 I aracım hakkındaki izlenimlerim aşağıdaki gibidir:

    Önce artı yönleri:


    4. Bence eski S40, daha geniş hacmi ve içte kullanılan malzemenin daha kaliteli olması nedeniyle yeni S40’a göre daha bir Volvo. Eski S40 kullanıcısı olarak aracımı yenilemeye kalksam yeni S40 ile yenilemeyi düşünmem. En azından S60 ile yenilerim. S40 I sahibinin S40 II’yi tercih sebebi sadece 1.6 dizel motor seçeneği olabilir diye düşünmekteyim.

    Aracın eksilerine gelince:



    5. Direksiyonun solundaki kolu kendinize çekerek selektör yapabiliyorsunuz. Ancak sıkı bastırırsanız uzun fara dönüşüyor. Bence uzun far aynı kol geri itilerek olmalıydı; böylelikle, istemeden daimi olarak uzun farları yakmaz sadece selektör yapabilirdiniz. Bunun ayarı imkansız değil, hafif dokunarak selektör, uzun basarak uzun far yakmak mümkün ama uzun yolda bu kadar hassas şeyleri yapmanın mümkün olmadığı anlar oluyor.



    Arkadaşım çok doğru tesbitler yapmışsın.Güncel S40 almak için kendimi çok zorladım ama 2000 model s40 ımdan sonra maalesef tat vermedi.Aracım 2000 model değilde 2001 model makyajlılardan olsaydı belkide hala satmamış ve biniyor olurdum.Çünkü birkaç sorun harici gayet memnundum.Diğer konuyada yazdım kısmet olursa kasa değişirken bir s60 almayı düşünüyorum




  • arkadaşlar merhaba.

    aşırı temiz ilk sahibinden 60.000 kmde 2001 model s40 1.6 bir araç için 15.000 tlye el sıkışmıştık.ancak sahibinin volcardan aldığı ekspertiz raporunu görünce araçtan soğudum ve almaktan vazgeçtim.aracın sol ön çamurluğu,sol ön kapısı ve,sol arka kapı sacı değişmişti.böyle olunca aracın 2.el piyasasınında zayıf olduğunu düşünerek almamaya karar verdim.daha sonrasında 2000 model 70.000 de kazasız,boyasız ford focus 1.6 ghia satın aldım.artık volvo sevdası başka bir bahara kaldı.
  • S40 I'lerde 99 model yılından itibaren servis lambasını söndurmek için yapılması gereken işlemler:

    1. adım: Araç stop etmis durumdayken, gösterge tablosundaki günlük km sıfırlama düğmesine basınız,

    2. adım: Düğmeyi basılı tutarken kontak anahtarını MAR pozisyonuna getiriniz, yani marş basmadan önceki pozisyon. Bu arada kontrol ışıkları yanmaya başlar ve servis ışığı da yanıp sönmeye başlar.

    3. adım: Servis ışığı yanıp sönmeye başlayınca, km sıfırlama düğmesini bırakınız.

    Kimi servislerde aracı bilgisayara bağlamaktan üşenildiği için bu işlem yapılmaktadır.
  • Merhaba arkadaşlar

    Volvo ile ilgili yazılarınızı baştan soan okudum. Gerçekten çok bilgilerndirici bir yazı serisi olmuş. Kesinlikle ellerinize, emeğinize sağlık arkadaşlar. Ben yaklaşık 2 yıllık megan 2 kullanıcısıyım. Aracı artık satmaya karar verdim ve yeni almayı düşündüğüm ilk aracta volvo s40 1.8 bunlarda birkaç arabaya baktığımda km yüksek olduğunu gördüm.
    Benim sormak istediğim soru Volvolarda motor değişimi kaç km'de yapılıyor vede performansı baz alındığında motor değişimi sözkonusu olduğunda ne gibi problemlerle karşılaşılabilir merak ediyorum?
  • Motor değişimi neden gereksin ki. Motorun değiştirilmesi aşamasına gelinmişse aracın değeri genelde yeni motorun değeri ile aynı oluyor. Meraklısı dışında bu işe giren olmaz.
    Siz eski kasa S40 mı bakıyorsunuz, yeni kasa mı?
    1.8 motor, 100bini bulmamış araç bulmanız mümkün diye düşünüyorum.
    Aracın sonradan ne kadar masraf çıkarabileceği önceki sahibinin aracı nasıl kullandığına ve aracın ne durumda olduğuna bağlı bir konudur. Bunun için de alım öncesi Volvo ustasına inceletmeniz tavsiye olunur.
  • 2000 vede üzeri bir model bakıyorum ama genelde arabalar 180000 km ve üzeri kmlerde seyrediyorlar. Zaten gerçek kmlerin yazıldığına da pek inancım yok. İllaki oynama yapıyorlar gerçi ii bir usta her zaman anlar ama aklıma takılan bu soruyu sormak istedim.
    Zaten arabamı satmadan alamam ama ilk düşündüğüm araba volvo s40
  • İki ay önce S40 bakan arkadaşıma 50binkm'de 2004 model ov 1.8 bulmuştuk. Biz aracı görmeye gidene kadar araç satıldı. Sanırım 20.500'e gitmiş. Aynı dönemde denk kmlerde yine bolca 1.8 bulmuştuk. Tamamen bizim beceriksizliğimizden araçları kaçırdık. Diyeceğim odur ki, 16-18 arası fiyata 2000-2002 model yüksek km almaktansa 20binlere 2004 model düşük km almak daha mantıklı. Ayrıca ov gerekli değilse 1.6 ile 1.8 arasında performans farkı olmadığını açık yüreklilikle söyleyebilirim. 1.6'nın ovlisi yok. Ama piyasadaki 2004 Classiclerin çoğu 1.6.
    Kolay gelsin.
  • hesheit önerilerin için teşekkür ederim.
    Umarım zamanı gelgiğinde temiz bir araba bulabilirim çok saol.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.