Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.320
Cevap
71
Favori
517.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu aracın tek eksiği arac zorlandığında stop ediyor park manevralarında bile ve dik yokuşlara hiç gelmiyor.. 1.6 motor classic için konuşuyorum 2004 model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serjjj
    hesheit teşekkur ederim ama aslında benim ikna olmaya ihtiyacım var şoyle ki otomatik bi arabaya geçmem ailemn kullanabilmesi için daha iyi olu
    r ayrıca t4 ün motor dışında donanım olarak da artıları var esp hız sabitleyici deri koltuk gibi zaten km si de benim aracmnknden 5 bin fazla sizden izin alır gibi oldu ama gerçekten fikrinize onem veriyorum yanlış bir karar vermemek için ilgilendigim t4 un linkini verebilirim ozelden ama ozelden mesaj beceremedim tekrar teşekkurler


    Bu sartlarda t4 mantikli gibi. Bir Volvo ustasina gösterin, bu arac alinir derse kacirmayin derim.

    ...
    uA_Y_C_A,
    Su ana kadar benim istegim disinda hic stop etmedi.




  • selamlar ;
    98 model volvo s40 aracımın akü kutup başını çıkartınca teybi kilitledi.
    şu an ekranda off yazıyor..
    aracı aldığım kişi teybini yine orjinal volvo teybi ile değiştirmiş.cd çalarlısını takmış.haliyle servise gidip ruhsat bilgilerini versem bile bu teybe ait olmayan kodu söyleyecekler .
    bu off yazısından kurtulmam için ve teybi kullanabilmem için ne yapmam gerekli bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum .iyi forumlar
  • Önceki sayfalarda tüketim değerlerimi yazmıştım. Bu sefer de yeni yakaladığım bir değeri yazayım. Ankara'da aracı fulledim. Alanya'ya geldim, toplam 550km. 30 km. kadar da Alanya içinde yaptım ve depoyu yeniden fulledim, 110tl tuttu. Özetle 580km'de 110 tl yaktım, yani km'de 19 kuruş. Bu da 5.75lt/100km demek. Üstelik süratli de gelmiştim. (Araç S40 Classic 1.6 benzinli) Toroslar'ı ters yönde aşarken de bu değerleri yakalamayı ümit ediyorum.

    Herkese iyi bayramlar, kazasız geri dönüşler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit
    Önceki sayfalarda tüketim değerlerimi yazmıştım. Bu sefer de yeni yakaladığım bir değeri yazayım. Ankara'da aracı fulledim. Alanya'ya geldim, toplam 550km. 30 km. kadar da Alanya içinde yaptım ve depoyu yeniden fulledim, 110tl tuttu. Özetle 580km'de 110 tl yaktım, yani km'de 19 kuruş. Bu da 5.75lt/100km demek. Üstelik süratli de gelmiştim. (Araç S40 Classic 1.6 benzinli) Toroslar'ı ters yönde aşarken de bu değerleri yakalamayı ümit ediyorum.
    Herkese iyi bayramlar, kazasız geri dönüşler.


    Olmadı tabii
    Torosları çıkmak ile inmek farklı. Üstelik çıkarken T5 ile kapışmaya, İstanbul'a erken gireyim çabasıyla son gaz gidip 550kmlik yolu 5 saatte almaya kalkışınca Alanya-Ankara arası tüketim 9.3lt/100km oldu.
    Ankara-İstanbul arası ise 7.2lt/100km tükettim. Buna İzmit-Körfez-Dilovası hattındaki iki saati aşkın dur kalk trafik dahil.
    Üç hattın ortalaması ise 7.4lt/100km.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit
    Önceki sayfalarda tüketim değerlerimi yazmıştım. Bu sefer de yeni yakaladığım bir değeri yazayım. Ankara'da aracı fulledim. Alanya'ya geldim, toplam 550km. 30 km. kadar da Alanya içinde yaptım ve depoyu yeniden fulledim, 110tl tuttu. Özetle 580km'de 110 tl yaktım, yani km'de 19 kuruş. Bu da 5.75lt/100km demek. Üstelik süratli de gelmiştim. (Araç S40 Classic 1.6 benzinli) Toroslar'ı ters yönde aşarken de bu değerleri yakalamayı ümit ediyorum.
    Herkese iyi bayramlar, kazasız geri dönüşler.


    Olmadı tabii
    Torosları çıkmak ile inmek farklı. Üstelik çıkarken T5 ile kapışmaya, İstanbul'a erken gireyim çabasıyla son gaz gidip 550kmlik yolu 5 saatte almaya kalkışınca Alanya-Ankara arası tüketim 9.3lt/100km oldu.
    Ankara-İstanbul arası ise 7.2lt/100km tükettim. Buna İzmit-Körfez-Dilovası hattındaki iki saati aşkın dur kalk trafik dahil.
    Üç hattın ortalaması ise 7.4lt/100km.


    Selamlar Hesheit,
    Sabah gidiş tüketim değerlerini okuduğumda helal olsun dedim. Süratli derken sanırım radar'ları da düşünerek ara sıra hız yaptığını düşünüyorum.
    Benzinli ve 1250 kg üstü araçlarla 6 lt altını yakalamayı herkes beceremiyor.
    Dönüş tüketimi belli bir süre dağları tırmandığın için çok normal.
    Zaten tağ tepe tırmandıktan sonra tüketime bakınca battı balık yan gider deyip gazlamışsındır diye düşünüyorum.
    En azından ben böyle yapıyorum bazen.
    Bende bayramda Ankaradaydım. Dünkü bayram trafiğine ben de yakalandım malesef. Saat 17:00 civarı İzmite yaklaşırken korktuğum başıma geldi ve otobanda trafik durdu.
    Daha önce birkaç kere daha aynı rezilliği yaşadığım için İzmit doğu çıkışından çıkıp batı girişinden gireyim dedim ama İzmit'in içi (yenilenmiş transit yol olmasına rağmen) de berbattı.
    Bir daha mecbur kalmadıkça bayramların ilk ve son günleri yola çıkmayı düşünmüyorum.
    Ben hem Cuma akşamı İstanbuldan çıkarken hem de gelirken sıkıntı yaşadım malesef.
    Resmen 150-200 km gidebileceğim yakıt ile 10 km gittim ve emniyet şeridini kullanan insan diyemeyeceğim ahlaksızlar yüzünden sinirlerim tepeme çıktı.
    Görüşmek üzere, sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ROADEVIL -- 23 Eylül 2009; 16:49:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragic
    s40 classic'lerde herşey güzel de,güzel olmayan birşey var,ve bu durumda beni s40 classic'lerden bir miktar soğutmaya yetiyor.arabanın ön göğüslüğünün dizaynını beğenmiyorum.ön göğüslükte cama doğru derinlikten hoşlanan biriyim.ancak s40 classiclerin göğüslüklerinde bir derinlik yok,çok dar.arabaya binince sanki mezara girmiş gibi oluyorum.birde göğüslükteki kontrol panelide sürücüye göre çok dik.bana göre s40 classiclerdeki bu dezavantaj olmasa,her anlamda birçok yeni model arabaya değişmem.


    Güzel bir noktaya değinmişsiniz. O diklik baştan itici geliyor ama aracın size verdikleri bunu çok kısa sürede kapatıyor.
  • Merhabalar Herkese


    Ben bir süredir forumu takip ediyorum, buradaki tavsiyeler konusunda özellikle meteg beyin tavsiyeleri doğrultusunda bir araç aldım. Araç 1998 Model Volvo S40 2.0, araç temiz sıfır hata.. Motor gayet iyi durumda KM 188 Binde. Volvo için bu km önemli değil diye çok kişi yazmış bende itibar ettim ustaya gösterdim kmside uygun.
    Araç genel olarak güzel, güvenliği konforu tartışılmaz.. Amaaa gel gelelim benim bir sorunum var; Araçta Atiker marka bir LPG var, LPG dönüşümü yaklaşık 6 ay önce yapılmış. Araç benzinde kullanırken son derece seri ve hızlı ama lpgde kullanırken berbat, araç lpgde büyük bir sorun yaşıyor gaza bastığım anda titremeye sarsılmaya başlıyor, araç yolda giderken sarsıntı yapıyor tıpkı taşlı bir yolda gidermiş gibi oluyor, gazı bir alıyo bir kesiyo bir alıyor bir kesiyor kaba tabirle kerkinme dediğimiz sorunu yaşıyor. Bunu özellikle 2500 devir altına düşünce yapıyor ve hasbel kader deviri düşürürseniz yandınız... Araç gitmiyor bayırda 3. vitese düşüyor yine gitmiyor solumda hacı muratlar şahinler toroslar geçiyor.. kamyonlara bile yetişemiyorum aracın maksımum hızı 160 onuda bayıraşağı zorlayarak yaptım.. o derece vahim bir durum.. ve işin saçma bir yanı bu kadar performansı kötü ve kerkinerek zor giden bir araç 193 km'de (litresi:1,89TL'den) 47 liralık benzin yaktı... Olayın vahametini anlatır bu oran zannımca...

    Aracın en büyük sorunu bu ve bu sorunda zaten baya önemli...


    Lütfen ustalarımızdan, tecrübelilerden ve bilenlerden öneri bekliyorum... Araç bu sorunu niye yapar? Neresi bozuktur? Neyi olabilir?
    Meteg bey ve diğer bilen arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun.
    Şimdiden teşekkürler cevabınızı bekliyorum..




  • Arkadaşlar birde volvolarda görülen bi sorun ki sorun denemez aslında. Genelde 1999 hatta 2002 ya kadar olan volvolarda yüksek km dir bence..Biraz daha fazla verip az kilometrelisini almak daha iyi olur... Daha az sorun için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: dragic
    s40 classic'lerde herşey güzel de,güzel olmayan birşey var,ve bu durumda beni s40 classic'lerden bir miktar soğutmaya yetiyor.arabanın ön göğüslüğünün dizaynını beğenmiyorum.ön göğüslükte cama doğru derinlikten hoşlanan biriyim.ancak s40 classiclerin göğüslüklerinde bir derinlik yok,çok dar.arabaya binince sanki mezara girmiş gibi oluyorum.birde göğüslükteki kontrol panelide sürücüye göre çok dik.bana göre s40 classiclerdeki bu dezavantaj olmasa,her anlamda birçok yeni model arabaya değişmem.


    Güzel bir noktaya değinmişsiniz. O diklik baştan itici geliyor ama aracın size verdikleri bunu çok kısa sürede kapatıyor.



    s40 classicleri ilk test ettiğim zaman,konsolun yapısı beni rahatsız etmişti.hesheit siz bu aracı kullanan birisi olarak,aracıda en iyi tanıyan kişisiniz.size yönelteceğim bazı sorular var,yanıtlarsanız sevinirim.


    1)volvo s40 classic'ler,otomobiller dünyasında hangi klasmandadır? C sınıfında olduğunu biliyorum,ancak tipi itibariyle D sınıfında olduğunu iddia edenlerde var.siz bu konuda ne söylersiniz?

    2)volvo s40 classic'ğinizi,diğer kullanma imkanı bulduğunuz araçlarla kıyaslarsanız,arabanızın izolasyonu konusunda ne söylersiniz?kabin içerisine aldığı lastik ve rüzgar sesi seviyesi hangi boyutlardadır?mesela bir passat'la yada a4'le karşılaştırırsanız neler söylersiniz?izolasyon konusunda c sınıfı araçlarlamı yarışır yoksa d sınıfı araçlarlamı?

    3)2004 s40 classiclerin sunroof'luları piyasada bolca bulunabiliyor mu?

    4)s40 classiclerin klimaları hep manuel mi?
    teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dragic -- 20 Aralık 2009; 22:00:25 >




  • 1. Bence Ç sınıfıdır. Volvo'nun tüm modelleri gibi iki sınıf arasında kalır. Ancak benim için bir aracın kim tarafından hangi sınıfa koyulduğunun zerre önemi yoktur. Mercedes C, C sınıfı, Golf de C sınıfı. E bu iki aracın nesi aynı peki?
    2. İzolasyon konusunda D sınıfı araçlarla yarışır.
    3. Manuel-otomatik arası diyelim. Ortadaki derece tuşunu istediğiniz sıcaklığa sabitleyip, en soldaki düğmeyi de otomatike getirirseniz olur otomatik. Tam otomatikten farkı herhalde çevirmeli olması. Dit dit öten tuşları yok.

    Biraz önce İkitelli-Tuzla-İkitelli yaptım. Toplam 150km. Yollar felaketti. Sağanak yağış var, göz gözü görmüyor. Çoğu yerde göletler oluşmuş. Ancak otoban da buna rağmen hızlı akıyor. 120km ile bu havada gölete çarpmak ve yoldan çıkmadan devam etmek, bu şartlarda SUVlarla aynı yol tutuş başarısını göstermek.. yol tutuş bu olsa gerek.

    Bir süre önce forumda bir üye yeni A4'ü ile Anadolu Otobanı'nın Şekerpınar çıkışını 80km sürat ile dönebildiğini söylemişti ve o başlığa cevap yazanlar bu duruma hayranlıklarını belirtmişlerdi. İşim gereği o çıkışı bir yıldan fazladır kullanıyorum. Lastik tabanı daha dar, ESPsi olmayan, 2004 model S40'ımla ben o çıkış virajını 100km ile alabiliyorum, üstelik hiç zorlanmadan. Durum budur. Tercih sizindir.




  • hesheit cevapladığın için çok teşekkürler..
  • hesheit ,65.000 kmde 2004 model bir volvo s40 klasik var.bu araçda boyada yok,değişende..içide dışıda temiz görünen bir araç.

    verdiğim tafife göre bu araç için bir fiyat vermeni rica ediyorum?açıkçası internet fiyatları bana yüksek geliyor.
  • Piyasası 19-20bin. Araç çok iyi durumdaysa ve çok beğendiyseniz elbette üzerine çıkabilirsiniz. Ki çıkanlar oluyor.
  • Selamlar arkadaşlar,
    web de birşey ararken tamamen tesadüf eseri S40 I in A dan Z ye tüm parçalarının resimleriyle yeraldığı bir site buldum.
    Faydalı olabileceğini düşündüm.
    Hatta kaydedip saklamakta fayda var diye düşünüyorum.
    https://ssl.kundenserver.de/www.skandix-usa.com/media/pdf/SKANDIX_Catalog_Volvo_S40_(-2004)_V40.pdf
    Sevgiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Piyasası 19-20bin. Araç çok iyi durumdaysa ve çok beğendiyseniz elbette üzerine çıkabilirsiniz. Ki çıkanlar oluyor.


    Değerli arkadaşım bende yaklaşık 2 aydır bi volvo arıyorum ama bulamadım. netten olanlar çok aldatıcı oluyor. hem fiyat hem görüntü hemde temizlik açısından. Ankarada oldukça çok volvo var. Belki siz yardımcı olabilirsiniz.
    1999, 2000 yada 2001 model s 40 2T arıyorum. ayırdığım bütçe max 20.000 TL
  • merhaba arkadaşlar,
    ben ilk arabasını almaya çalışan birisiyim,
    bütçem 14-15.000 tl civarıdır.
    nette ararken s40 lara gözüm takıldı ve araştırmaya başladım
    bazı ilanlarda 2000 model s40 ları bu fiyat aralığında gördüm ve araştırırken bu forumu buldum.
    aslında merak ettiğim konular şunlar:
    1.6 s40 200o model bir araç lpg ile normal kullanımda nasıldır, güvenlik yönünden zaten bir kuşkum yok ama, yakıt tüketimi ve herhangi bir arıza durumunda servis maliyeti nasıldır acaba.
    mesela debriyaj seti değiştirmenin veya triger kayışı değiştirmenin fiyatı nasıldır acaba,
    bu gibi konularda beni aydınlatabilirseniz eğer arkadaşlar inşallah ben de volvocular kervanına katılmayı istiyorum ve ümit ediyorum,
    alaka gösterecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.




  • Debriyaj seti ve triger değişimi özel servislerde 650tl cıvarında.
    LPG uyumu konusunda forumdaki diğer başlıkları tarayınız. Bakım maliyetleri konusuna ayrılmış özel başlık da var.
  • merhaba arkadaşlar bende bundan sonraki aracımın volvo olmasını istiyorum, 2004 S40 classicler heralde en çok tutulanlar, fiyatları 20 den başlayıp 26-27 ye kadar gidiyor. bu araçları kullanan arkadaşlar araç hakkında yorumda bulunabilirler mi? 1.6 sı yeterli mi? 2.0 i lpgye uygun mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levogrande

    merhaba arkadaşlar bende bundan sonraki aracımın volvo olmasını istiyorum, 2004 S40 classicler heralde en çok tutulanlar, fiyatları 20 den başlayıp 26-27 ye kadar gidiyor. bu araçları kullanan arkadaşlar araç hakkında yorumda bulunabilirler mi? 1.6 sı yeterli mi? 2.0 i lpgye uygun mu?


    1.6'nın bu kasa için hantal kaldığı söylenir genellikle.. 2.0 tercih edersen daha iyi olur.. Tüpde herhangi bir sıkıntı çıkmaz 2.0'da..
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.