Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (588. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.362
Cevap
77
Favori
570.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 586587588589590
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün benim yarım kalan bakımı tamamladım güç bela. Parçalar zaten 2 günde gelmişti, geriye 2-3 saat işçilik ve rot ayarı kalmıştı ama tahmin ettiğimiz gibi olmadı  S40 I (1995-2004) 


    Arka kısa denge kolları (sanırım onlardı, çünkü o sırada arabanın başında değildim), somunlar kaynamış ve sökememişler. Yakın zamanda @ezimuse nin başına gelmişti galiba. Neyse egzozcuya götürmüşler kestirmişler, benzin deposunun dibinde olduğu için de ateşi verip hızlıca halledememişler, artık akşama doğru ben döndüğümde yenilerini takmaya çalışıyorlardı (bu arada arabayı öğlen 2 gibi bırakmıştım). Tam iş bitti derken saplamaların biri yalama yapmış, şansa oradan bir tane buldular da benden kurtuldular  S40 I (1995-2004)  sonra apar topar beni rotçuya bıraktılar, saat 7ye geliyor artık. Haklarını yemeyeyim çok uğraştılar bu sefer, normalde hep sök tak olurdu, hatta takıldılar biraz “arabayı satmaya niyeti yok, iyi gresleyin de ne de olsa gene biz sökmek zorunda kalacağız diye”  S40 I (1995-2004)  tam çıkarken boğaz kelebeğindeki o saçma rekor aklımıza geldi, idareten yapıştırdılar. Sanırım yetkili servisten parça getirteceğiz, o rekor kısmı satılıyormuş, böyle basıncı gördükçe atması can sıkıcı.


    Neyse beni rot balansçıya götürdüler,adam güzel güzel ayarlıyor derken arka salıncağın ayar somunu yalama olmuş dedi. Saat 7yi geçmiş, açık yer de yok, iyice ayarlayıp üzerine başka bir somun sıktı, bu şimdilik sorun olmaz dedi. Arkasından bu sefer ön ayar tutmadı, meğer sol ön hafif içeri basıyormuş (pozitif kamber varmış). Asıl usta geldi bakmaya, biraz amortisörden oynatacağım dedi, ön lastikleri söktü, oradan amortisör bağlantılarını kurcaladı biraz, ne yaptığını anlayamadım. İlk defa bu kadar uğraşan rotçu gördüm, neredeyse 1 saat uğraştılar ve sonuç sıfır çekme  S40 I (1995-2004)  gidecek olan varsa kesinlikle öneririm. Saat 8:30 civarı sanayide kalan son insanlar olarak ortamı terk ettik S40 I (1995-2004) 


    @nacker, arka takım yapılınca ilk önce fark göremedim, çünkü otobanda kullandım ve çok zorlamadım. Sonra bozuk yollara gelince farkı anladım, meğer eski hali ne laçkaymış, şu an çok daha rijit. Kendisini virajlarda da belli eder ama pek zorlamıyorum genelde. Bu arada askı rotu kopmasına Bülent ustanın yorumu, 17 jantlar şeklinde oldu. Muhtemelen daha çok baskı altında kaldığı için gitmişlerdir dedi. Hatta daha önce burada konuşmuştuk, bulabilirsem daha kalın olan viraj demirlerinden önerdi, sanki kolaymış gibi  S40 I (1995-2004) 


    Anlayacağınız gün benim için baya hareketli oldu. Tabi Volvo bu işlerle boğuşurken ben ne yaptım, nivanın da bakımını aradan çıkarmaya çalıştım. alakasız bir bilgi daha bırakayım, maslakta ladanın yetkili servisi varmış artık, baya baya orijinal logolu parçalar, iş emirleri falan kendimi bir garip hissettim  S40 I (1995-2004)  böyle karmakarışık bir sanayi günü oldu, nerede ne yaptığımı unuttum ama neyseki ustalardan yana şanslıydım da bir şekilde hepsi yarım günde çözüldü.

    _____________________________
    2003 Volvo S40 2.0T
    2004 Lada Niva 1.7i




  • ersin310 E kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam  S40 I (1995-2004) 

    Benim amortisör vidaları kaynamıştı onları kesmiştik. Aksi yerde olunca salıncak da biraz zarar görmüştü. Kaynak yaptırdık öyle duruyor şimdilik. Carisma'nın salıncak ile aynı hemde çok uygun. İleride bir tarihte salıncakla beraber tüm burçları değiştireceğim.


    Bu salınma hareketi daha çok otoparkta park ederken düşük hızda ani direksiyon hareketlerinde hissediyorum ben. Gerçi lastikler fazla şişik olduğu zaman azalıyor biraz. Benim de rot ayar vidası yalama olduğu için ayar tutmuyor. O da var daha unutmuşum  S40 I (1995-2004) 

    _____________________________
    Nokia X6, Galaxy S2, Galaxy Note 2, iP 5, iP 5s, iP 6, Samsung S7e, iP 7 Plus, iP Xs
    AMD Ryzen 9 5900X MSI x570 Corsair 16Gb DDR4 3000mhz Zotac gtx1060 3gb Corsair CX750 PSU DELL U2414H IPS, Macbook Air M2
    Canon 6D - Sigma 24-105 f4 ART - Sigma 85mm f1.4 ART - MC Carl Zeiss JENA 135mm f3.5 - MC Revuenon 24mm Macro - Tair 3S 300mm - LowePro Hatchback Aw 22L - Xiaomi Urban Style Bag
    Fotoğraf Portfoliom = 500px:http://500px.com/MuhammetTeker
  • Bu da benim aracın 0-160 kalkışı, tapa gaz kalkamıyorum hiçbir şekilde içim el vermiyor. Yine de devir çevirmesi vs çok tatlı

    _____________________________
    VOLVO S40 2.0T (B4204T) / Koyu Karşıyaka'lı / Motosiklet Hakkında Sorularınızı PM'Den atabilirsiniz.
    https://forum.donanimhaber.com/s40-2-0t-volvo-alindi-uygun-fiyatli-c-ve-d-segmenti-araclar-deneyimler--117259880
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt

    Bayağı bir aksiyon yaşamışsınız hocam geçmiş olsun yine S40 I (1995-2004) . Rot ayarı deyince üstüne iyi denk geldi, benim de rotçu maceram oldu geçen hafta. Son zamanlarda direksiyon kayık durmaya başlamıştı, götüreyim dedim götürdüm. Ön değil de özellikle arka taraf bayağı bozulmuş, onu düzelttiler. Ön tarafı da özellikle takip ettim, ekranda tam ortaladı. Sonra adam teste falan çıktı, bir sorun yok dedi. Ben tam sevinirken sonunda düz gidecek herhalde diye, binip düz yola çıkmamla direksiyonun eskisinden daha kötü olduğunu görmem bir oldu. Tekrar gidip uğraşmak da hiç canım istemedi bastım devam ettim.

    Sonra nette aratırken gördüm ki yerli yabancı herkes bu durumdan muzdarip. Rot ayarında ayarlar ip gibi çıkıyor, ama direksiyon yamuk duruyor. Sonunda şu linkteki konuya ulaştım; https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=749585


    Özeti şu, cihaza bağladıklarında direksiyonu sabitledikleri aparat direksiyonu tam tutamıyor. VEya ayarı yapan kişi direksiyonu tam ortalayamıyor. Bunun sonucunda yürüyen aksam düz olsa bile direksiyon yamuk duruyor.

    Bu konudaki arkadaş rot ayarlarını ön tarafta birbirine zıt olacak şekilde çeyrek tur kadar çevirince problemin çözüldüğünden bahsetmiş. Bunu her iki tarafta da eşit miktarda ve zıt yönde yapınca arabanın toe ayarları bozulmuyor, sadece orta noktası değişiyor. Yani işlem sonrası gidip rot cihazına soksak yine hepsi yeşil çıkacak.

    Bunun üzerine denemekten ne zarar gelir diyerek aynı işlemi benim araçta uyguladım. Bende direksiyon sağa dönük duruyor, yazılanların tam tersini yaptım o yüzden. Şoför tarafını saat yönüne, yolcu tarafı saatin tersi yönüne. 1/4 tur kadar çevirdim ve yola çıktım, hakikaten düzeldi direksiyon S40 I (1995-2004) . Çok ufak bir kayıklık var hala, bir ara tekrar 1/8 tur kadar çevireceğim.


    Bu benim için bayağı takıntı haline gelmiş bir problemdi, artık dolambaçlı yollarla da olsa hallettim sonunda. Bundan sonra rot ayarı yaptıracağım, eğer direksiyon düz durursa ne ala. Eğer durmazsa bu yöntemle kendim düzeltip devam edeceğim.

    Bir de bu gittiğiniz yerin adını verebilir misiniz, bir kenara yazayım bir dahaki sefere oraya giderim belki. Araç üzerinde bu kadar uğraşmaları iyiye işaret.


    Ön taraftaki kamber probleminin çözümü de amortisör takozunu çevirmekten geçiyor benim daha evvel yaptığım gibi S40 I (1995-2004) . Amortisör veya takoz falan değiştirirseniz aklınızda olsun, ustaya söylersiniz o şekilde geri toplamasını.

    Bu arada oraya da bir not düşeyim, benim araçta iki tarafı da uygun ölçüde çevirmiştik ama rot cihazında kamberler tam eşit değil, bir tarafınkisi daha az. Onu da kamber ayar civatası alarak çözmeyi düşünüyorum. Böylece tam olarak ip gibi bir yürüyen aksam elde edebileceğim S40 I (1995-2004) .

    Ayrıca arka ayar civataları znt'de satılıyor biraz pahalı da olsa, sanırım her bir taraf için 2 tane lazım, toplam 4 adet. Edit: Orjinali 125 nordic 29 tl. Parça kodu 30873186. Nordic'in kalitesine bir bakmak lazım, eğer fena değilse fiyatından dolayı çok daha cazip.



    Arka süspansiyonun işlevi dar virajlar ve bozuk yollarda bayağı anlaşılıyor. Bende bir parça değişimi olmadı, fakat sadece rot ayarıyla bile sürüşte bu bahsettiğim koşullarda hissedilir bir iyileşme var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 30 Aralık 2020; 0:15:56 >
    _____________________________
    Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU




  • Elim ısınmışken diğer bir konuyu da yazayım.


    Geçen senelerde araçta özellikle soğuk marşta motor titreşimi fazla diye eski tip motor takozunu atıp yerine çıkmacıdan yeni tip hidrolik olanından takmıştım. İlk zamanlar gayet iyiydi.

    Fakat şu son 3-5 ayda, özellikle 110 km/h'den sonra motorun sesi ve titreşimi açıklaması zor bir şekilde rahatsız ediyordu. Volvo bu arabayı böyle üretip bu şekilde piyasaya sürmemiştir diye düşünüp, bir zamanlar "o kadar para mı verilir" dediğim sıfır orjinal hidrolik motor takozunu aldım, 1170 tl'ye S40 I (1995-2004) . Aslında volvo yetkilisine gidip fiyat soracaktım ama biraz uzak olduğu için üşendim, ZNT'den istedim kargoyla gönderdiler.


    Daha sonra araçtaki eski takozu söküp yenisiyle yan yana koydum, aralarında bariz fark var. Eskisi kendini salmış resmen, motorun bağlandığı yer tabiri caizse joystick gibi hareket ediyor S40 I (1995-2004) . Yenisi çok daha sıkı.

    Gelen takoz yeni tip diye geçiyor. Evet hidroliğin de iki tipi var, altındaki braketin geçme yerleri 90 derece döndürülmüş vaziyette. Benim eski brakette eğe yardımıyla yeni yeri açtım (bu volvonun onayladığı bir işlem, skandix'te parçanın altına not olarak düşmüşler S40 I (1995-2004) ). O şekilde geri monte ettim. Daha motorun altından krikoyu alır almaz ilk dikkatimi çeken motorun bayağı bir yükseldiği oldu. Belki 1 cm falan daha yukarıda duruyor şu an.

    Sonuca gelirsek, soğuk marşta kabin içi titreşim yok denecek kadar azaldı. Ve otoban hızlarında yaşadığım o problem de yok oldu. Hatta daha evvel 4000 devir benim için limit demiştim, zira o devirden itibaren kabin bayağı motor gürültüsüyle doluyordu. O hızlara tekrar çıktım ve gürültü + titreşim bayağı azalmış. Yani artık yüksek süratlerde daha rahat gidebileceğim.

    Ondan önemlisi 110-140 arası olan titreşim idi, o da büyük ölçüde azaldı. Sanırım tamamen yok etmek için şanzıman tarafındaki takozu da değiştirmek gerekecek, ama şu anki haliyle zaten hiç rahatsız edici değil, gayet yeterli benim için.


    En çok şaşırdığım kısım ise, hiç beklemediğim şekilde 100>110 arası hızlanmada yaşadığım titreşimin yok olması oldu S40 I (1995-2004) . Ben iç aks kafasından olduğuna kesin gözüyle bakıyordum, hatta gidip revize ettirecektim. Sebebinin takoz olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti. Ama bayağı bayağı tamamen yok oldu o titreşim. Demek ki motor takozu da yol açabiliyormuş bu tür şeylere.


    Özet: Motorun titreşiminden, ve (bir yere kadar) kabine yansıyan gürültüsünden memnun değilseniz; "volvo bu arabayı bu halde piyasaya sürmemiştir herhalde" düşüncesi hasıl oluyorsa motor takozlarını mutlaka değiştirin S40 I (1995-2004) .


    Ha şeyi de yazayım. Motorun düşük hızlardaki gaza tepkisinde de iyileşme var. Poly bush denilen şey de bunu amaçlıyor zaten, motoru kasaya sıkıca bağlayıp gaza basınca hareketini minimize ediyorlar. Bu sayede üretilen tork önce motoru hareket ettirmediği, doğrudan tekerlere gittiği için daha direkt bir aktarım oluyor. Yeni takoz motoru daha sıkı tuttuğundan benzer bir hissiyat oluştu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 30 Aralık 2020; 0:39:32 >
    _____________________________
    Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Bayağı bir aksiyon yaşamışsınız hocam geçmiş olsun yine . Rot ayarı deyince üstüne iyi denk geldi, benim de rotçu maceram oldu geçen hafta. Son zamanlarda direksiyon kayık durmaya başlamıştı, götüreyim dedim götürdüm. Ön değil de özellikle arka taraf bayağı bozulmuş, onu düzelttiler. Ön tarafı da özellikle takip ettim, ekranda tam ortaladı. Sonra adam teste falan çıktı, bir sorun yok dedi. Ben tam sevinirken sonunda düz gidecek herhalde diye, binip düz yola çıkmamla direksiyonun eskisinden daha kötü olduğunu görmem bir oldu. Tekrar gidip uğraşmak da hiç canım istemedi bastım devam ettim.

    Sonra nette aratırken gördüm ki yerli yabancı herkes bu durumdan muzdarip. Rot ayarında ayarlar ip gibi çıkıyor, ama direksiyon yamuk duruyor. Sonunda şu linkteki konuya ulaştım; https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=749585


    Özeti şu, cihaza bağladıklarında direksiyonu sabitledikleri aparat direksiyonu tam tutamıyor. VEya ayarı yapan kişi direksiyonu tam ortalayamıyor. Bunun sonucunda yürüyen aksam düz olsa bile direksiyon yamuk duruyor.

    Bu konudaki arkadaş rot ayarlarını ön tarafta birbirine zıt olacak şekilde çeyrek tur kadar çevirince problemin çözüldüğünden bahsetmiş. Bunu her iki tarafta da eşit miktarda ve zıt yönde yapınca arabanın toe ayarları bozulmuyor, sadece orta noktası değişiyor. Yani işlem sonrası gidip rot cihazına soksak yine hepsi yeşil çıkacak.

    Bunun üzerine denemekten ne zarar gelir diyerek aynı işlemi benim araçta uyguladım. Bende direksiyon sağa dönük duruyor, yazılanların tam tersini yaptım o yüzden. Şoför tarafını saat yönüne, yolcu tarafı saatin tersi yönüne. 1/4 tur kadar çevirdim ve yola çıktım, hakikaten düzeldi direksiyon . Çok ufak bir kayıklık var hala, bir ara tekrar 1/8 tur kadar çevireceğim.


    Bu benim için bayağı takıntı haline gelmiş bir problemdi, artık dolambaçlı yollarla da olsa hallettim sonunda. Bundan sonra rot ayarı yaptıracağım, eğer direksiyon düz durursa ne ala. Eğer durmazsa bu yöntemle kendim düzeltip devam edeceğim.

    Bir de bu gittiğiniz yerin adını verebilir misiniz, bir kenara yazayım bir dahaki sefere oraya giderim belki. Araç üzerinde bu kadar uğraşmaları iyiye işaret.


    Ön taraftaki kamber probleminin çözümü de amortisör takozunu çevirmekten geçiyor benim daha evvel yaptığım gibi . Amortisör veya takoz falan değiştirirseniz aklınızda olsun, ustaya söylersiniz o şekilde geri toplamasını.

    Bu arada oraya da bir not düşeyim, benim araçta iki tarafı da uygun ölçüde çevirmiştik ama rot cihazında kamberler tam eşit değil, bir tarafınkisi daha az. Onu da kamber ayar civatası alarak çözmeyi düşünüyorum. Böylece tam olarak ip gibi bir yürüyen aksam elde edebileceğim .

    Ayrıca arka ayar civataları znt'de satılıyor biraz pahalı da olsa, sanırım her bir taraf için 2 tane lazım, toplam 4 adet. Edit: Orjinali 125 nordic 29 tl. Parça kodu 30873186. Nordic'in kalitesine bir bakmak lazım, eğer fena değilse fiyatından dolayı çok daha cazip.



    Arka süspansiyonun işlevi dar virajlar ve bozuk yollarda bayağı anlaşılıyor. Bende bir parça değişimi olmadı, fakat sadece rot ayarıyla bile sürüşte bu bahsettiğim koşullarda hissedilir bir iyileşme var.

    eğer çok absürt bir yamukluk yoksa direksiyonu söküp direksiyondan kendiniz ayarlayabilirsiniz. yarım tur vs fazla ise direksiyon sargısına zarar verirsiniz. ama bahsettiğim gibi ufak tefekse direksiyonu söküp içerden halledebilirsiniz.

    _____________________________




  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt

    Hocam daha çok yer var. Şöyle 260 doğru uzar gider bu araba :)

    _____________________________
    Volvo S40 2.0 T 2001
    Xiaomi Redmi Note 7
  • nacker kullanıcısına yanıt

    İlginç bir konuymuş. Arabanın bunu düzeltmeside daha ilginç  S40 I (1995-2004)  En azından istediğiniz bir yere gelmesi güzel.

    @ersin310 Hocam ne olaylar yaşamışsın öyle yaa :) Maslaktaki rotçunun adresini bekliyoruz :) acaba finish balans ta yapıyorlar mı? Benim önler artık başka türlü balansa gelmemeye başladı. Bir yerler bozuluyor ama tam bozulana kadar bulamayacağız anlaşılan. Senin ustalarıda tebrik etmek lazım. Bir bakımda seninle denk gelebilirsek deneyimlemek istiyorum orayı da :)

    Farklı bir usta arabada farklı şeyler görebiliyor, her ustanın farklı tecrübeleri oluyor.


    Lada konusu ise senin için iyi olmuş. Parçaları ruble ile ithal ettiklerini düşünürsek fiyatlar nasıl?

    Geçen yeni Nivaların konusu vardı nette baya iyi duruyorlardı :) Ruslar eskisi gibi diğer modelleri getirse Dacia kadar satacak; iyi model yelpazesi oluşmaya başladı Lada'da.

    _____________________________
    Volvo S40 2.0 T 2001
    Xiaomi Redmi Note 7




  • Ön takımda sıkıntı yaşayanlar eğiklik kayma var mı diye de şasecilere baktırabilirsiniz. Abimin aracında kaza fln olmamasına rağmen %2 geriye kayık çıkmıştı düzelttiler. Aklınızda olsun :)

    _____________________________
    Nokia X6, Galaxy S2, Galaxy Note 2, iP 5, iP 5s, iP 6, Samsung S7e, iP 7 Plus, iP Xs
    AMD Ryzen 9 5900X MSI x570 Corsair 16Gb DDR4 3000mhz Zotac gtx1060 3gb Corsair CX750 PSU DELL U2414H IPS, Macbook Air M2
    Canon 6D - Sigma 24-105 f4 ART - Sigma 85mm f1.4 ART - MC Carl Zeiss JENA 135mm f3.5 - MC Revuenon 24mm Macro - Tair 3S 300mm - LowePro Hatchback Aw 22L - Xiaomi Urban Style Bag
    Fotoğraf Portfoliom = 500px:http://500px.com/MuhammetTeker
  • Mrh arkadaşlar arabam sabahları 5 ve daha fazlası marşda calışıyordu calışsa bile dalgalı rolantide idi Benzin geri dönüş valfi sıkıntısı vardı orijinali 780₺ idi bende sadece çelik benzin valfi aldım taktım ve sabahları tek marşda artık calışıyordu.sıkıntı yok şuan İcin işinize yaraya bilir bu bilgi. N11 alabilirsiniz  S40 I (1995-2004)
  • nacker kullanıcısına yanıt

    nacker hocam yazdıklarınız kes yapıştır ile bi derleme yapıp "Kullanılmış s40 rehberi" diye yayınlanabilir bence  S40 I (1995-2004) 

    motor takozu benim de aklıma geliyor bazan. araçta çok az da olsa rezonans var gibi, takozlar sağlam olabilir ama sertleşmiştir gibi düşünüyorum. ben "volvo böyle yapmamıştır herhalde" diye düşünmüyorum. "ben aracı abime sattığımda böyle değildi" (daha iyiydi) diye düşünüyorum  S40 I (1995-2004)  tabii burada abimin günahı yok, zamanla olan şeyler

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bullbaba

    Hocam daha çok yer var. Şöyle 260 doğru uzar gider bu araba :)

    Yol yok müsait hocam, ama cidden o güveni veriyor.

    _____________________________
    VOLVO S40 2.0T (B4204T) / Koyu Karşıyaka'lı / Motosiklet Hakkında Sorularınızı PM'Den atabilirsiniz.
    https://forum.donanimhaber.com/s40-2-0t-volvo-alindi-uygun-fiyatli-c-ve-d-segmenti-araclar-deneyimler--117259880
  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt
    Ben Manisa İzmir arası 240 görmüştüm yeni otobanda. O zaman Manisa İzmir arası açıktı sadece radar filan yoktu. Gönlümce basmıştım.
  • bullbaba kullanıcısına yanıt

    Ben Bursa Balıkesir yolunda Kemalpaşa tarafında 205 görmüştüm 1.6 classic ile. hafif aşağı meyilli bir yoldu. belki daha fazla olabilirdi ama viraj çıkınca tedbiren yavaşladım. daha da basacak gibi gelmedi ama.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carisma70 -- 31 Aralık 2020; 11:7:19 >
    _____________________________
  • Carisma70 kullanıcısına yanıt
    1.6 motor için 205 iyi bir sürat. Fabrika verisi 190 filandır heralde
  • bullbaba kullanıcısına yanıt

    Hafif eğim olması da max sınırına olumlu katkısı olmuş olabilir diye düşünüyorum.

    _____________________________
  • Carisma70 kullanıcısına yanıt
    İllaki olmuştur. Bazı audiciler uçurum gibi yokuşlarda 1.6 tdi ları 230 a çıkartıp çok gidiyormuş gibi videoları var :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s40 ankara

    Mrh arkadaşlar arabam sabahları 5 ve daha fazlası marşda calışıyordu calışsa bile dalgalı rolantide idi Benzin geri dönüş valfi sıkıntısı vardı orijinali 780₺ idi bende sadece çelik benzin valfi aldım taktım ve sabahları tek marşda artık calışıyordu.sıkıntı yok şuan İcin işinize yaraya bilir bu bilgi. N11 alabilirsiniz

    Görünce aklıma geldi, araç abimde iken 3 kere ki son ikisi iki yıl önce oldu, benzin hortumu delindi, sızıntı yaptı. böyle birşey neden olabilir? şu anda bagajda benzin hortumu ile dolaşıyorum :)

    _____________________________




  • Herkese iyi seneler Aracıma komple motor yaptırım çıkma şanzıman taktırdım. Yağ ekstilme sorunum vardı. Tüm maliyetleri detaylıca hazırlayıp paylaşacağım. En azından fikir olması için. Öncelikle garip bir sorunum var. Araçta kontak açtığım an radyatör fanı çalışmaya başlıyor. Gülhan ustaya yaptırdım arabayı müsüre ve hava akış metreye baktık ama sorun yok. Başına daha önceden böyle bir durum gelen oldu mu ? En son klima gazı bastırdım sonrasında böyle bir durum yaşamaya başladım. Gülhan ustayla çözemedik bir türlü. Radyatör fanina birleşik bir parça var pil gibi uzun siyah bir parça aşırı ısınıyor el degiremeyecek kadar acaba sorun bu mu daha önce yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutcandrd

    Herkese iyi seneler Aracıma komple motor yaptırım çıkma şanzıman taktırdım. Yağ ekstilme sorunum vardı. Tüm maliyetleri detaylıca hazırlayıp paylaşacağım. En azından fikir olması için. Öncelikle garip bir sorunum var. Araçta kontak açtığım an radyatör fanı çalışmaya başlıyor. Gülhan ustaya yaptırdım arabayı müsüre ve hava akış metreye baktık ama sorun yok. Başına daha önceden böyle bir durum gelen oldu mu ? En son klima gazı bastırdım sonrasında böyle bir durum yaşamaya başladım. Gülhan ustayla çözemedik bir türlü. Radyatör fanina birleşik bir parça var pil gibi uzun siyah bir parça aşırı ısınıyor el degiremeyecek kadar acaba sorun bu mu daha önce yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim

    Aracınız turbosuzsa kontağı kapatınca kapanıyorsa hava akışmetre veya hararet müşürü değildir.



    klimanın sigortasını çıkarıp bi deneyin belki kontağı açınca otomatik devreye giriyordur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_aTRa_X -- 1 Ocak 2021; 16:49:51 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 586587588589590
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.