Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (270. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.319
Cevap
71
Favori
517.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ayarlayabilir isem bende gelebilirim. Bayramdan önce yola çıkmadan yapmakta fayda var hocam ;)



    Benim de şöyle bir problemim var hızlanmada 50 ila 80 arasında özellikle sol ön tekerden titreme geliyor. Gaza yüklenirsem artıyor titreme. Bazen de yapmıyor tatlı şekilde hızlanma ve düz yolda diyiyim ama 80 i aşınca normale dönüyor titreme kesiliyor. Nedendir acaba.



    Aks konusu geçince benim de mi aklıma geldi. Ona yoruyorum ama bilemiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Turbolarda intercooler erişmesi zor bir yerde mi bilmiyorum ama temizlemeyi deneyebilirsiniz. Aşağıdaki videoda klima radyatörünü temizliyor ve klima gazı basınçlarında bayağı bir düşüş oluyor. Bu da daha uzun ömür ve verimli çalışma demek.
    Eğer hiç temizlenmediyse havanın gerektiği kadar soğuyamamasına sebep olabilir.
    Klima temizleme sıvısı ile yapılıyor.


    Benim araçta trafikte 60 civarı oluyor, 70'i de eminim görüyordur. Araç hareket halindeyken kaç derece?




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Aslında kolay bir yerde hocam, en önde, su radyatorunun de önünde. Müsait bir zamanda baksam iyi olabilir. Mutlaka etkisi olacaktır. Ama istanbul trafiği de biraz extreme sayılır, 5serıt araba yan yana çalışıyor, güneş tepede vs. 80ı ilk defa gördüm ama dış hava bile 42 gösteriyordu yani.

    Şimdiye kadar yoldayken dış ortamla neredeyse aynıydı, 2 derece aşağı veya yukarı. Ama şimdi sıkıstırırsam dış havanın üzerine tırmanma eğilimine giriyor. Hem ben tam test edemedim, hem de havalar biraz soğusun daha net görmüş olurum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ersin310 E kullanıcısına yanıt
    Şu aks işi hallolsun geçecek heralde yavaş yavaş haklısın

    Bu arada bilyaların hepsi sağlam çıktı. Daha önce değişmişmidir bilmiyorum ama değişmediyse şaşılacak durum. En azından benim için sevindirici bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ayarlayabilirseniz gelin. Muhabbet etme fırsatımızda olur.

    Şikayetinizi çok aks a benzetemedim ben. Daha bilgili arkadaşlar daha iyi bilir. İç kafa dış kafa farklı hisler yaratıyor, belki dış kafa bozulduysa olabilir ama uzun yola gitmeden baktırmakta fayda var. Aks ise yolda bırakabilir çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu pcv isini nasil cozuyorsunuz. Benim aracta tikali galiba.











    Yag doldurma cubugunu takiyorum tam oturtuyorum ertesi gun tekrar bakiyorum az yukari cikmis. Kendi kendine yukari cikiyor .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Emme manifoldu sökülüp havalandırma kutusu değişecek. Ayrıca PCV'nin bütün hortumları kontrol edilip tıkalı olanlar açılacak, kötü durumda olanlar değişecek.
    En önemli kısım da, havalandırma kutusunun karterin içine açılan kanalı kontrol edilecek. Eğer burası tıkalıysa istediğiniz kadar değiştirin yine düzelmez.
    Eğer o kanal tıkalıysa karter sökülüp içeriden temizlenecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Emme manifoldu sökülüp havalandırma kutusu değişecek. Ayrıca PCV'nin bütün hortumları kontrol edilip tıkalı olanlar açılacak, kötü durumda olanlar değişecek.
    En önemli kısım da, havalandırma kutusunun karterin içine açılan kanalı kontrol edilecek. Eğer burası tıkalıysa istediğiniz kadar değiştirin yine düzelmez.
    Eğer o kanal tıkalıysa karter sökülüp içeriden temizlenecek.
    oo işimiz ustaya kaldı demekki. Bende emme manifoltundan birşeyler sıkar temizleyebiliriz diye düşünüyordum. Hiç umut yokmu sökmeden temizleme vs :)
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Havalandırma kutusu bu şekilde. Ok ile gösterdiğim hortumların kontrol edilmesi, eğer durumları kötüyse değiştirilmesi gerek. En alttaki okun olduğu yerde de kartere açılan yağı dönüş deliği var. Burası da kontrol edilmeli.
    Dışarıdan müdahale ile temizlenebilecek bir sistem değil maalesef. Hatta dışarıdan müdahale etmek vaziyeti daha kötü hale getirir. Çünkü bu sistemin içinde senelerin katranlaşmış yağı var, balçık gibi. Dışarıdan temizlemeye çalışırken karterin içine düşerse bu sefer yağ süzgecini tıkayabilir, daha büyük iş açar.

     S40 I (1995-2004)
     S40 I (1995-2004)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Havalandırma kutusu bu şekilde. Ok ile gösterdiğim hortumların kontrol edilmesi, eğer durumları kötüyse değiştirilmesi gerek. En alttaki okun olduğu yerde de kartere açılan yağı dönüş deliği var. Burası da kontrol edilmeli.
    Dışarıdan müdahale ile temizlenebilecek bir sistem değil maalesef. Hatta dışarıdan müdahale etmek vaziyeti daha kötü hale getirir. Çünkü bu sistemin içinde senelerin katranlaşmış yağı var, balçık gibi. Dışarıdan temizlemeye çalışırken karterin içine düşerse bu sefer yağ süzgecini tıkayabilir, daha büyük iş açar.


    Cok mu mantiksiz bilmiyorum ama guclu bir vakum aleti ile ( supurge vs ceksek yine zarar verir miyiz. Yada bir yarari olur mu :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Süpürgenin çekeceğini sanmıyorum. Ayrıca kutunun içerisinde kauçuk diyafram falan var vakumun kontrolü için. Eğer bir şekilde yırtılırsa motor gereğinden fazla hava emer sonuç olarak rölantide düzensizlik ve stop etme yapar.
    Yani sonuç yine söküp değiştirmeye çıkar
  • Ben manifoldu sokup kutu ve hortumlari degistiririm ama bu karter isi killandiriyor beni

    Siz actiginizda kartere dokunmadiniz heralde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • LordMayros kullanıcısına yanıt
    Benim manifold kaç kere söküldü saymayı bıraktım artık

    İlk önce serviste söküldü, hiç bir deliği kontrol etmeden hızlıca değiştirip toplamışlar. Arabayı aldığımda bir sıkıntı yoktu. Bir sene sonra ıslık sesi gelmeye başladı, götürdüm. Kartere giden delik tıkanmış dediler. Hoop bir daha söküldü her şey. Karteri söküp temizlediler.



    Bunun üzerinden 5-6 ay geçti, karter havalandırma kutusunda vakum kaçağı oluştu. Biraz detaylı inceleyince kutuda çatlak olduğunu gördük. Çünkü ilk değiştiği zaman büyük ihtimalle uyduruk bir marka bulup onu takmışlardı. Bir kere daha söküldü, orijinal kutu ile geri toplandı.



    Üstünden bir kaç ay geçti bu sefer yine vakum kaçağı oluştu. Manifolda giden U şeklindeki vakum hortumunu neden bilmiyorum değiştirmişler yerine düz hortumu büküp takmışlar. O da ortadan yarılmış.

    Sonra sıfır hortum alıp son defa kendim dağıttım tekrar. Çok şükür o zamandan beri sıkıntı çıkmadı.



    Kaç yaptı 4 mü

    Yani PCV için

    kaliteli, mümkünse orijinal parça

    bütün deliklerin, hortumların dikkatlice incelenmesi lazım. Yoksa benim gibi 2 senede 4 kere manifold indirirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 16 Ağustos 2018; 2:44:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben bugün 13 gibi gidicem cumartesi sabahı bana uymadı zaman olarak bakalım ne olacak ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam ben arabayı alamadım dün yoğunluktan bugüne kaldı. Hün içinde gidemediğim içi ben mecbur cumartesi gidicem. Sonuçlarını yazarsınız bakalım nasıl oluyor. Fiyat ne ödüyoruz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Afr ayarını yaptırdım araba %19.8 fakir yakıyormuş lpg de. Nozzle değişimi yapmadı yeterli geliyor nozzle lar dedi. 150 lira ücret ödedim. Ayarı usb ye kaydedemedim çünkü usb almayı unuttum. Orda plakayı yazıp ayarları kendi pc sine yedekliyor. Genel anlamda güzel oldu diyebilirim aracın gidişi ama tabi iş uzun yola çıkınca belli olacak. Arıza ışığı yakmıyacağı (hava yakıt karışımından) garantisini verdi. Bakalım verdiğimiz paraya değecek mi ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi hayırlı olsun. Benimde vidaya bağladığımda uzun dönem fakir yakıt uyarısı veriyordu. Bakalım bende yüzde kaç çıkacak. Fiyat gerçekten işe yarıyorsa bence değer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • %20 fakir ciddi bir değer, mutlaka fark olacaktır. Sadece gaz hissiyatı anlamında değil motorun sağlığı açısından da yaptırmanız çok isabetli oldu.
    Motor fakirleştikçe çalışma sıcaklığı ve vuruntu sayısı artıyor. Zaten LPG daha sıcak yanan bir yakıt. O da eklenince uzun vadede çeşitli sıkıntılar çıkabilir.

    Sadece vuruntu bile biyel kolu kırıp blok patlatmaya yetebiliyor. Nitekim önceki mesajlarda verdiğim T4 konusunda da durum bu şekilde gelişmiş.
  • Benimde %20 fakirdi araba gayet iyi oldu benim icin en fark edilir olay gaz tepkisi oldu arabnin pedal tepkisi gayet iyi suanda fakir zengin diyede bir ariza isigi yakmiyor



    Dogru hava yakit karisimi motor sagligi acisindan bence uzun vadede önemli o yuzden 150 tl pek goze batmiyor



    Kit icin birsey soyledimi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10215344719684438&set=pcb.2118645088207682&type=3&theater&ifg=1


    arkadaşlar bu far kaşı olayı tüm yabancıların arabalarında var nerdeyse.

    bunu nerden bulabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_aTRa_X -- 16 Ağustos 2018; 22:24:45 >
  • 
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.