Şimdi Ara

s40 1.6d düşük motor performansı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
78
Cevap
6
Favori
85.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k@r@bey

    2008 dizel volvom var. Gecen hafta dik bir yokuş hem indim hermde çıktım yokuş çıkarken dusuk motor performansı yazdı. Düzelmedi servise gittim aracı pc ye bağladılar kizdirma bujileri ve partikul filtresi hatası verdi. Hatayı sildi. 5 gündür kullanıyorum su an icin bir hata çıkmadı. Çıktığında ilk önce kizdirma bujilerini değişecem toplam dort adet fiyati 250tl, sonuc alamazsam partikul filtresine sıvı takviyesi yapacam onun tutarıda 350tl. Ondanda sonuc alamazsam partikul filtresinin icinde porselen aksam varmis sadece onu değişecem onun tutarıda 800tl. İnşallah hiç bir sıkıntı vermezse masrafa girmem.
    Düşük motor performansı uyarısı benim araç da veridi.
    Araç 3000 devirde hız kesiyordu.
    cihazlar da sadece arıza kaydı gösteriyor sebebini göstermiyordu.
    Volvo servise götürdüm. 30 tl arıza kodunu okudular ve kızdırma bujisi hatası olduğunu belirttiler.
    600tl masraf çıkardılar ve "sökerken br şanssızlık olur ve kırılırsa masraf 1500tl ye kadar çıkar. Motor üst kapağını da sökmek gerekebileceğini" falan söylediler.
    aslında sadece 500-600TL isteseler kabul edebilirdim. Ama ek ş çıkaracaklarından iyice şüphelendim açıkcası.
    Ben de 4 tarne orijinal Volvo kızdırma bujisini 100tl ye alıp 50tlye özel serviste taktırdım. çok memnunum :D
    Aslında ford kızdırmalarını da 4 tanesini 60 Tl ye alabilirdim ve kesinlikle farkı yoktu ama aracımda ford parçası girsin istemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Benim aracımda bir kez yakıt çok azaldığında çıkmıştı. Bu sırada turbo devreye girmiyor sanki. Yakıt alınca düzeldi.

    benim yakıt çok azaldığında değil de yakıt alıp eve geldiğimde yazdı. acaba beklesem yazı bi süre sonra kendiliğinden kaybolur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Benim aracımda bir kez yakıt çok azaldığında çıkmıştı. Bu sırada turbo devreye girmiyor sanki. Yakıt alınca düzeldi.

    benim yakıt çok azaldığında değil de yakıt alıp eve geldiğimde yazdı. acaba beklesem yazı bi süre sonra kendiliğinden kaybolur mu?

    bilgisayar bu yakıtla araç 30 km gidebilir yazısı da çıkmazken yakıt aldım. yani depo nerdeyse boştu. ve eve geldiğimde düşük motor performansı uyarısı verdi. belki beklesem uyarı geçecekti ama servise gittim. bilgisayara bağladılar. uyarıyı gördüler. yakıtın çok azalmasından kaynaklandığını söylediler. araçta şükür ki sorun yokmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: helfgott

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    Benim aracımda bir kez yakıt çok azaldığında çıkmıştı. Bu sırada turbo devreye girmiyor sanki. Yakıt alınca düzeldi.

    benim yakıt çok azaldığında değil de yakıt alıp eve geldiğimde yazdı. acaba beklesem yazı bi süre sonra kendiliğinden kaybolur mu?

    bilgisayar bu yakıtla araç 30 km gidebilir yazısı da çıkmazken yakıt aldım. yani depo nerdeyse boştu. ve eve geldiğimde düşük motor performansı uyarısı verdi. belki beklesem uyarı geçecekti ama servise gittim. bilgisayara bağladılar. uyarıyı gördüler. yakıtın çok azalmasından kaynaklandığını söylediler. araçta şükür ki sorun yokmuş.

    Alıntıları Göster
    herkese merhabalar
    16.04.2012 itibariyle artık benim de 2006 model, 1.6d yakut kırmızı bir S40 ım var. eğer kabul görürsem aranıza katılmak ve bilgilerinizden faydalanmak isterim bu arada denizli deyim
    herkese kazasız iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akmanik -- 24 Nisan 2012; 18:32:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmanik

    herkese merhabalar
    16.04.2012 itibariyle artık benim de 2006 model, 1.6d yakut kırmızı bir S40 ım var. eğer kabul görürsem aranıza katılmak ve bilgilerinizden faydalanmak isterim bu arada denizli deyim
    herkese kazasız iyi günler

    Hoşgeldiniz.
    Aracınız hayırlı olsun güle güle kazasiz günlerde kullanın inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: akmanik

    herkese merhabalar
    16.04.2012 itibariyle artık benim de 2006 model, 1.6d yakut kırmızı bir S40 ım var. eğer kabul görürsem aranıza katılmak ve bilgilerinizden faydalanmak isterim bu arada denizli deyim
    herkese kazasız iyi günler

    Hoşgeldiniz.
    Aracınız hayırlı olsun güle güle kazasiz günlerde kullanın inşallah.

    Alıntıları Göster
    herkese teşekkürler herkese iyi sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmanik

    herkese teşekkürler herkese iyi sürüşler

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar
    yedek anahtar için tek çözüm yetkili servis mi? farklı bir şeyler yapılabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmanik

    arkadaşlar
    yedek anahtar için tek çözüm yetkili servis mi? farklı bir şeyler yapılabilir mi?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bendede 2005 s40 1.6d var. 150 km lik yoldan gelmiştim. son 20 km kala biri beni sollamaya çıkıyrdu 3. viteste hafif bir yokuşta yukarı çıkıyordum. sollamasın diye gaza yuklendim araç duşuk motor performansı yazdı. yakıt yarım depoydu (yani azalmamıştı) ve gaz yemiyordu araç. devri bir turlu yukseltemedim.
    durdum ustayı aradım. bilgisayara takmamız lazım ,. sen saga çek biraz bekle buyuk ihtimalle duzelir dedi.
    dogru çekiş duzeldi fakat yazı hala var. uyarı galiba yokuşta zorlayınca oldu.
    yukarıda yazan yorumları okudum. hemen hemen hepsi aynı.
    bundan sonraki fikir vereceklere de şimdiden teşekkur ediyorum.
    benim merak ettigim bu durumlarda, tahmini tamir maaliyetinin hangi durumlarda ne kadar olacağı.
    haa bu arada arkadaki arabada beni solladı :) :(





  • quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    arkadaşlar bendede 2005 s40 1.6d var. 150 km lik yoldan gelmiştim. son 20 km kala biri beni sollamaya çıkıyrdu 3. viteste hafif bir yokuşta yukarı çıkıyordum. sollamasın diye gaza yuklendim araç duşuk motor performansı yazdı. yakıt yarım depoydu (yani azalmamıştı) ve gaz yemiyordu araç. devri bir turlu yukseltemedim.
    durdum ustayı aradım. bilgisayara takmamız lazım ,. sen saga çek biraz bekle buyuk ihtimalle duzelir dedi.
    dogru çekiş duzeldi fakat yazı hala var. uyarı galiba yokuşta zorlayınca oldu.
    yukarıda yazan yorumları okudum. hemen hemen hepsi aynı.
    bundan sonraki fikir vereceklere de şimdiden teşekkur ediyorum.
    benim merak ettigim bu durumlarda, tahmini tamir maaliyetinin hangi durumlarda ne kadar olacağı.
    haa bu arada arkadaki arabada beni solladı :) :(



    Alıntıları Göster
    Sorun partikül filtresi sorunudur muhtemelen,
    araçta ADM katkısı eksiktir,
    ADM sensörü hatalıdır.
    3000 d/d da kalır araç genel semptom budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    Sorun partikül filtresi sorunudur muhtemelen,
    araçta ADM katkısı eksiktir,
    ADM sensörü hatalıdır.
    3000 d/d da kalır araç genel semptom budur.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu uyarı bendede çıktı, ayrıca anti patinaj sistemi arızası çıktı. Bulunduğum yerde yetkili servis yok ama sanayide bilgisayara bağlayıp arızayı tespit edebileceklerini söyleyenler var? Araç 3000 devirde resmen gaz kesiyor. Bu arıza ne kadar masraf çıkartır tahmin yürütebilecek varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duktil

    Arkadaşlar bu uyarı bendede çıktı, ayrıca anti patinaj sistemi arızası çıktı. Bulunduğum yerde yetkili servis yok ama sanayide bilgisayara bağlayıp arızayı tespit edebileceklerini söyleyenler var? Araç 3000 devirde resmen gaz kesiyor. Bu arıza ne kadar masraf çıkartır tahmin yürütebilecek varmı?

    ADM Katkısı sorunu muhtemeldir.
  • Arkadaslar bendede 2006 s60 var uzun yolda hiz sabitleyiciyi 120 de actim belli bir sure sonra ariza lambasini yakti dusuk motor performansi diye sonra gaz yemedi durdum calistirdim sikinti gitti fakat ariza lambasi halen yaniyor aracim 2.0t benzinli neden yapmis olabilir isin kotusu tatile giderken.yolda oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: duktil

    Arkadaşlar bu uyarı bendede çıktı, ayrıca anti patinaj sistemi arızası çıktı. Bulunduğum yerde yetkili servis yok ama sanayide bilgisayara bağlayıp arızayı tespit edebileceklerini söyleyenler var? Araç 3000 devirde resmen gaz kesiyor. Bu arıza ne kadar masraf çıkartır tahmin yürütebilecek varmı?

    ADM Katkısı sorunu muhtemeldir.

    Bende de dün ayni arızayı verdi. (anti patinaj sistem ve düşü motor perfonmansı) bu ADM katısını herkez ilave edebilir mi? nedir bu ADM sıvısı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebeto

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: duktil

    Arkadaşlar bu uyarı bendede çıktı, ayrıca anti patinaj sistemi arızası çıktı. Bulunduğum yerde yetkili servis yok ama sanayide bilgisayara bağlayıp arızayı tespit edebileceklerini söyleyenler var? Araç 3000 devirde resmen gaz kesiyor. Bu arıza ne kadar masraf çıkartır tahmin yürütebilecek varmı?

    ADM Katkısı sorunu muhtemeldir.

    Bende de dün ayni arızayı verdi. (anti patinaj sistem ve düşü motor perfonmansı) bu ADM katısını herkez ilave edebilir mi? nedir bu ADM sıvısı?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 2005 1,6d s40
    motor 3000 devri gecince teklemeye başlıyor. arada bir yapıyor fakat sanki stop edecek gibi oluyor ve sonra devam ediyor.
    mazot veya hava filtresinden olabilir dedi usta degiştirdik fakat tekleme geçmedi.
    usta sonra bu olay beni aşar dedi ve bıraktı. (burada malesef sanayi pek gelişmemiş bu tarz arabalardan anlamıyorlar.)
    bu araçtaki teklemenin sebebi ne olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    arkadaşlar 2005 1,6d s40
    motor 3000 devri gecince teklemeye başlıyor. arada bir yapıyor fakat sanki stop edecek gibi oluyor ve sonra devam ediyor.
    mazot veya hava filtresinden olabilir dedi usta degiştirdik fakat tekleme geçmedi.
    usta sonra bu olay beni aşar dedi ve bıraktı. (burada malesef sanayi pek gelişmemiş bu tarz arabalardan anlamıyorlar.)
    bu araçtaki teklemenin sebebi ne olabilir.

    Alıntıları Göster
    3000d/d da aracın sabit kalması muhtemel ki %98 ADM katkısı eksiği sıkıntısıdır.
    Bir geçer bir geçmez ise ADM dışında turbo hattında problem olabilir.Turbo valfi arızası,turbo millerinin arızası performans yokluğu yapacaktır.
    Kalitesiz yakıt kullanmayın yakıtta seçici olun,iyi yağ kullanın araçlar için turbo için can damarı denilebilir.

    Her 3 S40 dan 1 inde gördüğüm net hatadır bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    3000d/d da aracın sabit kalması muhtemel ki %98 ADM katkısı eksiği sıkıntısıdır.
    Bir geçer bir geçmez ise ADM dışında turbo hattında problem olabilir.Turbo valfi arızası,turbo millerinin arızası performans yokluğu yapacaktır.
    Kalitesiz yakıt kullanmayın yakıtta seçici olun,iyi yağ kullanın araçlar için turbo için can damarı denilebilir.

    Her 3 S40 dan 1 inde gördüğüm net hatadır bunlar.

    Alıntıları Göster
    sayın znt volvo ilginize teşekkurler.
    fakat araçtaki sıkıntı 3000 devri geçmemesi degil. 3000 devri rahat geciyor. fakat geçtikten sonra mesela 3500 devir cirarında tekliyor fakat stop etmiyor. devam ediyor.
    triger setinde kayışların iyi ayarlanmamasında boyle sorunlar olabilir mi acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    3000d/d da aracın sabit kalması muhtemel ki %98 ADM katkısı eksiği sıkıntısıdır.
    Bir geçer bir geçmez ise ADM dışında turbo hattında problem olabilir.Turbo valfi arızası,turbo millerinin arızası performans yokluğu yapacaktır.
    Kalitesiz yakıt kullanmayın yakıtta seçici olun,iyi yağ kullanın araçlar için turbo için can damarı denilebilir.

    Her 3 S40 dan 1 inde gördüğüm net hatadır bunlar.

    yaklaşık bir ay önce turbo yenisi ile degiştirildi. ve yaklaşık bir hafta önce tekleme başladı. tekleme oldugu gun krank kasnagı yandı degişti. ama tekleme hala devam ediyor. ve yukarıda yazmıştım mazot filtresi ile hava filtresini de degiştirdim. ama tekleme devam ediyor.
    ha şoyle bir sorun var araç 2500 devre gelince şahlanıp çok hızlı bir şekilde fırlıyor. bu dizellerin özelligi mi yoksa araçta anormallik mi var anlayamadım.
    turbo degişmeden önce bu fırlama olayı 2000 devirde oluyordu.
    usta boyle bişey olmaması gerekir eskidende bi anormallik varmış hala devam ediyor dedi.
    ve anormalligin triger seti degişim sırasında yanlış bi ayar yapılmış olabilir kayışları kontrol etmem gerekir dedi.
    tekleme icin birşey soylemedi.
    bu tekleme ve 2500 devirde fırlama olayları neden olabilir?
    volvodan sogumamam icin bana iyi birşey soyleyin lutfen.
    ilginize teşekkur ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    3000d/d da aracın sabit kalması muhtemel ki %98 ADM katkısı eksiği sıkıntısıdır.
    Bir geçer bir geçmez ise ADM dışında turbo hattında problem olabilir.Turbo valfi arızası,turbo millerinin arızası performans yokluğu yapacaktır.
    Kalitesiz yakıt kullanmayın yakıtta seçici olun,iyi yağ kullanın araçlar için turbo için can damarı denilebilir.

    Her 3 S40 dan 1 inde gördüğüm net hatadır bunlar.

    yaklaşık bir ay önce turbo yenisi ile degiştirildi. ve yaklaşık bir hafta önce tekleme başladı. tekleme oldugu gun krank kasnagı yandı degişti. ama tekleme hala devam ediyor. ve yukarıda yazmıştım mazot filtresi ile hava filtresini de degiştirdim. ama tekleme devam ediyor.
    ha şoyle bir sorun var araç 2500 devre gelince şahlanıp çok hızlı bir şekilde fırlıyor. bu dizellerin özelligi mi yoksa araçta anormallik mi var anlayamadım.
    turbo degişmeden önce bu fırlama olayı 2000 devirde oluyordu.
    usta boyle bişey olmaması gerekir eskidende bi anormallik varmış hala devam ediyor dedi.
    ve anormalligin triger seti degişim sırasında yanlış bi ayar yapılmış olabilir kayışları kontrol etmem gerekir dedi.
    tekleme icin birşey soylemedi.
    bu tekleme ve 2500 devirde fırlama olayları neden olabilir?
    volvodan sogumamam icin bana iyi birşey soyleyin lutfen.
    ilginize teşekkur ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Bendeki antipatinaj sistemi arızası kendiliğinden gitti fakat "motor perfonmansı düşük arızası her kontak acıtığımda veriyor; reste basınca siliyor. güç olarak daha birşey anlayamadım kısa mesafelerde kullandığım için. kısa zamanda servis yolu görüncek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    3000d/d da aracın sabit kalması muhtemel ki %98 ADM katkısı eksiği sıkıntısıdır.
    Bir geçer bir geçmez ise ADM dışında turbo hattında problem olabilir.Turbo valfi arızası,turbo millerinin arızası performans yokluğu yapacaktır.
    Kalitesiz yakıt kullanmayın yakıtta seçici olun,iyi yağ kullanın araçlar için turbo için can damarı denilebilir.

    Her 3 S40 dan 1 inde gördüğüm net hatadır bunlar.

    yaklaşık bir ay önce turbo yenisi ile degiştirildi. ve yaklaşık bir hafta önce tekleme başladı. tekleme oldugu gun krank kasnagı yandı degişti. ama tekleme hala devam ediyor. ve yukarıda yazmıştım mazot filtresi ile hava filtresini de degiştirdim. ama tekleme devam ediyor.
    ha şoyle bir sorun var araç 2500 devre gelince şahlanıp çok hızlı bir şekilde fırlıyor. bu dizellerin özelligi mi yoksa araçta anormallik mi var anlayamadım.
    turbo degişmeden önce bu fırlama olayı 2000 devirde oluyordu.
    usta boyle bişey olmaması gerekir eskidende bi anormallik varmış hala devam ediyor dedi.
    ve anormalligin triger seti degişim sırasında yanlış bi ayar yapılmış olabilir kayışları kontrol etmem gerekir dedi.
    tekleme icin birşey soylemedi.
    bu tekleme ve 2500 devirde fırlama olayları neden olabilir?
    volvodan sogumamam icin bana iyi birşey soyleyin lutfen.
    ilginize teşekkur ediyorum.

    araç orjinal cihaza bağlanmadan hele ki uzaktan bişiler söylemek imkansız.

    Turbo hotumları
    turbo valfi
    Sente ayarı yada hesaba hiç katılmayan bir arıza...

    bunların hepsi olabilir bazen ufak kaçaklardan olabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    3000d/d da aracın sabit kalması muhtemel ki %98 ADM katkısı eksiği sıkıntısıdır.
    Bir geçer bir geçmez ise ADM dışında turbo hattında problem olabilir.Turbo valfi arızası,turbo millerinin arızası performans yokluğu yapacaktır.
    Kalitesiz yakıt kullanmayın yakıtta seçici olun,iyi yağ kullanın araçlar için turbo için can damarı denilebilir.

    Her 3 S40 dan 1 inde gördüğüm net hatadır bunlar.

    yaklaşık bir ay önce turbo yenisi ile degiştirildi. ve yaklaşık bir hafta önce tekleme başladı. tekleme oldugu gun krank kasnagı yandı degişti. ama tekleme hala devam ediyor. ve yukarıda yazmıştım mazot filtresi ile hava filtresini de degiştirdim. ama tekleme devam ediyor.
    ha şoyle bir sorun var araç 2500 devre gelince şahlanıp çok hızlı bir şekilde fırlıyor. bu dizellerin özelligi mi yoksa araçta anormallik mi var anlayamadım.
    turbo degişmeden önce bu fırlama olayı 2000 devirde oluyordu.
    usta boyle bişey olmaması gerekir eskidende bi anormallik varmış hala devam ediyor dedi.
    ve anormalligin triger seti degişim sırasında yanlış bi ayar yapılmış olabilir kayışları kontrol etmem gerekir dedi.
    tekleme icin birşey soylemedi.
    bu tekleme ve 2500 devirde fırlama olayları neden olabilir?
    volvodan sogumamam icin bana iyi birşey soyleyin lutfen.
    ilginize teşekkur ediyorum.

    araç orjinal cihaza bağlanmadan hele ki uzaktan bişiler söylemek imkansız.

    Turbo hotumları
    turbo valfi
    Sente ayarı yada hesaba hiç katılmayan bir arıza...

    bunların hepsi olabilir bazen ufak kaçaklardan olabiliyor.

    Alıntıları Göster
    Bendeki arıza turbo hortumlarının başlangıcındaki sensörün bulunduğu geniş ağızlı hortumda patlak cıktı muadilini 90 tl ye taktırdım.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.