Şimdi Ara

S3 Skype, Tango ve Viber sorunu (çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
1.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Telefon Vi-Fi ile bağlı iken Viber, Tango ve Skype çalışıyor. Vi-Fi kapatıp 3G mobil veriye geçtiğim zaman bunlar çalışmıyor. Herhalde mobil veri ile ilgili telefonda bir ayarlama yapmak gerekiyor, kurcaladım ve bulamadım. Samsung'u aradım ve 3. kişilerle ilgili bir destek veremiyoruz gibi salakça bir cevap aldım, hem de birkaç kere değişik müşteri temsilcisinden.
    Soruna bir çaresi olan var mı?

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acosan -- 18 Haziran 2014; 1:22:54 >



  • Ayarlar/Diğer Ayarlar /Mobil Ağlar / Erişim Noktası Adları
    Sol alt dokunmatiğe tıklayın --- varsayılana sıfırla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhdemir

    Ayarlar/Diğer Ayarlar /Mobil Ağlar / Erişim Noktası Adları
    Sol alt dokunmatiğe tıklayın --- varsayılana sıfırla


    Çok sağolasın, işe yaradı, problem çözüldü.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.