Şimdi Ara

ROVER 75 alınır mı??? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
176
Cevap
2
Favori
78.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Rover harika bir markaydı. Eliniz anahtar tutuyorsa hala da harika bir markadır. Bu kısım önemli. Çünkü diğer halde cebinizden paranızı güzel güzel alırlar. Eğer eliniz anahtar tutmuyor ve yine de Rover istiyorsanzı İrlandalı'ların bir şarkıyı ne kadar içten söyledikleri aklınıza gelsin. İngiliz'leri en iyi onlar eleştirirler.

    -Size ktılabilir miyim?
    -Of course...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baran KOCA

    Ben tam olarak 13.5 yıldır Rover 75 sahibiyim...

    bu arabanın orijinal servisi az var.
    arabanın parçaları çok pahalı ve sıfır olarak ithal (ingiltereden) gelmektedir.
    bazı Rover 75 lerde arabanın motoru 90.000 de değişmesi gerekebilir . (motor masrafı 10.000 tl ile 15.000 tl arası değişebilir.)
    arabanın sıfır fiyatı 1999 da 95-100 bin mark (20.000 € civarında)
    arabada sürekli ani fren yaparsan manifold (diye yazılıyor sanırım ) adlı 3.000 tl lik bir parçanın değişmesi gerekebilir.
    dediğim parçayı değiştirmesseniz arabanın komple motoru değişmesi gerekebilir.
    arabayı almadan önce (alırsan) araba açıkken farları yakıp sürücü koltuğunu ileri yada geri hareket ettir eğer airbag sorunu verirse o arabayı alma 5000 tl lik masrafı çıkar.

    Benim arabam şu anda 181021 km civarında. (bu arabanın en büyük sorunu abs sorunu.)
    abs sorununda direk göstergeler bozulur sadece devir çalışır (diğer herşey donar.)

    bence bu fiyatı biraz daha arttırarak fiat , opel, audi vb.. arabalar alabilirsin...

    Saygılarımla...


    baran koca sizin 13.5 yılık rover kullanıcısı değilde 13.5 yaşında olduğunuzu anlatmaya çalışmışsınız.bikere 90.000 de motor değişen bi araba görmedim,hiçbir marka prestijini düşürmemek adına böyle araç piyasaya sürmez.manifolt ve abs den bahsetmişsiniz çok güldüm.aracınızda öyle bi sorun varsa sanayideki dükkanımızda ücretsiz olarak yaparım.buraya gelip bu yazıları okuyan arkadaşlar rover lerle ilgili bilgi almak için,bu araçları satın almadan önce ön bilgi edinmek için geliyorlar.bu görünümde,bu kalitede,bu konforda bi 75 kesinlikle tavsiye edilir.isveç markası olan saab araçları içinde aynı yorumlarda bulunuyolar.piyasası yokmuş,dandikmiş gibi siz alışmışsınız hundaı ye renaulta böyle saab ve rover gibi sınıf araçları kabullenemiyosunuz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay592

    quote:

    Orijinalden alıntı: Baran KOCA

    Ben tam olarak 13.5 yıldır Rover 75 sahibiyim...

    bu arabanın orijinal servisi az var.
    arabanın parçaları çok pahalı ve sıfır olarak ithal (ingiltereden) gelmektedir.
    bazı Rover 75 lerde arabanın motoru 90.000 de değişmesi gerekebilir . (motor masrafı 10.000 tl ile 15.000 tl arası değişebilir.)
    arabanın sıfır fiyatı 1999 da 95-100 bin mark (20.000 € civarında)
    arabada sürekli ani fren yaparsan manifold (diye yazılıyor sanırım ) adlı 3.000 tl lik bir parçanın değişmesi gerekebilir.
    dediğim parçayı değiştirmesseniz arabanın komple motoru değişmesi gerekebilir.
    arabayı almadan önce (alırsan) araba açıkken farları yakıp sürücü koltuğunu ileri yada geri hareket ettir eğer airbag sorunu verirse o arabayı alma 5000 tl lik masrafı çıkar.

    Benim arabam şu anda 181021 km civarında. (bu arabanın en büyük sorunu abs sorunu.)
    abs sorununda direk göstergeler bozulur sadece devir çalışır (diğer herşey donar.)

    bence bu fiyatı biraz daha arttırarak fiat , opel, audi vb.. arabalar alabilirsin...

    Saygılarımla...


    baran koca sizin 13.5 yılık rover kullanıcısı değilde 13.5 yaşında olduğunuzu anlatmaya çalışmışsınız.bikere 90.000 de motor değişen bi araba görmedim,hiçbir marka prestijini düşürmemek adına böyle araç piyasaya sürmez.manifolt ve abs den bahsetmişsiniz çok güldüm.aracınızda öyle bi sorun varsa sanayideki dükkanımızda ücretsiz olarak yaparım.buraya gelip bu yazıları okuyan arkadaşlar rover lerle ilgili bilgi almak için,bu araçları satın almadan önce ön bilgi edinmek için geliyorlar.bu görünümde,bu kalitede,bu konforda bi 75 kesinlikle tavsiye edilir.isveç markası olan saab araçları içinde aynı yorumlarda bulunuyolar.piyasası yokmuş,dandikmiş gibi siz alışmışsınız hundaı ye renaulta böyle saab ve rover gibi sınıf araçları kabullenemiyosunuz...



    tartışma bence sona ermiştir ...
    hımm şimdi millet kendi rahatını düşünmüyor.ve sürekli bir alım satım peşinde (nedense)
    rover gibi saab gibi araçlar volvo satış sıkıntısı olabilir
    yanlız buda kanıtlanmış ki volvonun ölümle sonuçlanan kazası yoktur ama tutulmuyor millet canını düşünmüyor ama gidip aracın satılmasını istiyor

    tuncay beyde bu konuda bence haklıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cyclist1 -- 24 Kasım 2013; 11:54:46 >




  • Konuyu hortlatayım merhaba arkadaşlar iki araç arasında kaldım araçlar aynı klasmanın araçları değil biri 2000 model rover 75 2.0 benzinli 23 bin diğeri 2010 model kia Rio 1.4 benzinli 19 bin rover arkadaşın geçen bindim hasta oldum mükemmel bi araç ama hem eski model hem donanımı çok hemde parçası pahalı araç kia ise ucuz araç ama boş araç ne yapsam bilemedim biriyle sanayiye gitsem altından kalkamıyabilir ama kullandığım süre üst sınıf konfor verir diğeri pek sanayiye götürmez götürsede fazla bişey çıkmaz ama sadece sür işte konfor sıfır napsam acaba :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, konu bayağı tozlanmış, tozunu alalım;
    Rover 75 2.5 V6 kullanan varmı aramızda? Lpg ile şehir içi/şehirdışı yakıt tüketimi nasıldır? (177 hp)
  • Rover larin motor bloğu çatlama hastalığı vardı düzeldi mi o

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23

    Rover larin motor bloğu çatlama hastalığı vardı düzeldi mi o
    ne zaman vardı o? 2004-2005'lerden beri rover'la haşır neşirim, hem de ileri teknik seviyede ve bunu ilk defa sizden duyuyorum... herhalde conta yaktığı ve soğutma suyunu yanma odalarına bastığı halde bunu umursamayıp piston kolu kırarak bloğu yaranları ya da turbolu araçlarını hiç bir hesap kitap bilmeden güya "modifileyerek" yanlış AFR'ye neden olup blok patlatanları demiyorsunuzdur. bunları hastalık olarak sayıyor değilsinizdir herhalde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 8 Ekim 2018; 21:11:49 >
  • aya kullanıcısına yanıt
    Expertizi motor haricinde harika çıkan bir 'Rover 75 2.0 Otomatik Connoisseur V6' satın aldım. (Motor teklemeden dolayı %50 çıktı)
    2006 ufak bir kaza, sağ arka kapıda ve çamurlukta bundan dolayı boya, geri kalan kısımlar orjinal boya. Araç diri.
    Expertize sokarken motorda, rolantide titreme sorunu vardı. Çanakkalede usta olmadığından o şekilde sokmak zorunda kaldım, kazasızlık ve orjinal boya olmasından etkilendim, motor halledilir dedim. Çanakkaleden İstanbula 300 km yolu o şekilde geldik.
    Araç evin önünde bende evin içindeyim :)
    İyi bir usta bakıyorum. Araç gaza basmanıza rağmen çoğu zaman devir almıyor, yani geçmesi gereken vitese geçmiyor/geç geçiyor, birde ışıklarda durunca stop ediyor, normal giderken devir almaması haricinde sorun yok.
    Araç geçmişi; İstanbul/Adana/İstanbul/Çanakkale (Buradanda ben aldım, tekrar İstanbul) Çanakkalede 6 ay kalmış, bu süreçte hayli ilgisiz ve bakımsız kalmış. Önceki sahipleri titiz kullanıcılarmış,kitapçıklarına kadar mevcut.
    Tecrübenizle, ne dersiniz, acaba çokmu pahalıya gelecek bana motoru toparlamak?
    Umarım öyle olmazda,bu tasarım harikası korsanı kurtarırız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkanavci

    Expertizi motor haricinde harika çıkan bir 'Rover 75 2.0 Otomatik Connoisseur V6' satın aldım. (Motor teklemeden dolayı %50 çıktı)
    2006 ufak bir kaza, sağ arka kapıda ve çamurlukta bundan dolayı boya, geri kalan kısımlar orjinal boya. Araç diri.
    Expertize sokarken motorda, rolantide titreme sorunu vardı. Çanakkalede usta olmadığından o şekilde sokmak zorunda kaldım, kazasızlık ve orjinal boya olmasından etkilendim, motor halledilir dedim. Çanakkaleden İstanbula 300 km yolu o şekilde geldik.
    Araç evin önünde bende evin içindeyim :)
    İyi bir usta bakıyorum. Araç gaza basmanıza rağmen çoğu zaman devir almıyor, yani geçmesi gereken vitese geçmiyor/geç geçiyor, birde ışıklarda durunca stop ediyor, normal giderken devir almaması haricinde sorun yok.
    Araç geçmişi; İstanbul/Adana/İstanbul/Çanakkale (Buradanda ben aldım, tekrar İstanbul) Çanakkalede 6 ay kalmış, bu süreçte hayli ilgisiz ve bakımsız kalmış. Önceki sahipleri titiz kullanıcılarmış,kitapçıklarına kadar mevcut.
    Tecrübenizle, ne dersiniz, acaba çokmu pahalıya gelecek bana motoru toparlamak?
    Umarım öyle olmazda,bu tasarım harikası korsanı kurtarırız...
    aracınızdaki motor bir BMW motoru. bu konuda BMW'cilerden yardım alabileceğiniz gibi, istanbul'dasınız, kartal sanayiinde zamanında rover yetkili servisi ustalığı yapmış ve tüm rover camiasındaki referansları kuvvetli bir usta var. orjinal otomotiv, murat gözalan diyea aratırsanız nette bulursunuz bilgilerini. aracınızda sorun olsa da, olmasa da kesinlikle irtibata geçmenizi öneriyorum. kendisinden, hem ustalık, hem fiyat, hem de insanlık olarak memnun kalacağınızı düşünüyorum. rover forum sitelerinden ankara'dan yavuz diye selamımı da iletebilirsiniz kendisine...




  • Cevabınız için çok teşekkürler Yavuz Bey, sorup soruşturmalarımla Murat ustaya ulaştım, aynen bahsettiğiniz gibi çok düzgün ve iş geçmişi gereği rover araçlara çok hakim.

    Sağolsun aracımın problemini 1 günde halletti; emme manifoldu bozulmuş, krapeleri kırılmış, yaptırmayıp ses yapmasın diye içini boşaltmışlar, onun dışında son müdahale eden usta arabadan anlamıyormuş, kayışları tamamen yanlış takmış, sağolsun murat usta, bizi çok üzmeyecek fiyatlarla halletti aracımı, insana güven veren bir usta, istanbulda rover kullanan tüm arkadaslara şiddetle tavsiye ediyorum kendisini.

    Bu arada model yılını yazmayı unuttum, 2000 Model 2.0 V6 Connoisseur, malesef Bmv motor değil bu araç, Murat ustanın söylediğine göre Bmv motorlu olanlar 2002-2005 arası çıkan 2.0 Dizel otomatik araçlar, gerçekten sorun yaratmayan bir motormuş, Bmv bu motoru test etmek amacıyla Rover 75'takmış, test başarılı olunca kendi araçlarına koymaya başlamışlar.

    Rover 75 motorlarının kronik sorunlarına gelecek olursak, emme manifoldu motor sıcaklığından etkilenerek sık sık sorun veriyormuş (lpg ile daha erken) Birde V6 motorların soğutma sistemine yetersiz diyor Murat usta.

    Araç çok keyifli bir araç, umarım kronik problemleri iyice tespit edip aşılması için çözümler üretebiliriz.

    Aklıma ilk gelen; Emme manifoldunu 3D yazıcıyla karbonfiber, yahut, ısıya dayanıklı başka bir malzemeden üretmek.

    Tekrar teşekkürler, iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozkanavci O kullanıcısına yanıt
    Geçmişte freelander'da kullanılan 2.5 v6 motorun 2.0 versiyonu, Rover üretimi motor. Emme manifoldu da eğer değişken geometrili ise kanatçıkları veya kontrol motorları arıza yapıyordur muhtemelen.

    Rover 75 kesinlikle özel bir otomobil, güle güle kullanın ama bu motorlar pek sorunsuz değiller, bunu bilerek kullanın. Sağlamlık veya ömür problemi yok da sarf parçaları, elektronikler, akışmetresi, sensörü vb kolay arıza veriyor. İşin kötüsü freelander'ın bile parçalarını bulmak zorlaşıyor artık, günlük kullanılacaksa iyi bir parçacıyla sorun olmadan bağlantı kurmak lazım.
  • Aynen öyle, değişken geometrili olma durumunu bilemiyorum, fakat dediğiniz gibi kelebekleri kırılıyor, kırılmasada bir süre sonra tahrip olup ses yapıyor.

    Kartal Orjinal Otomobilden, Murat usta, V6 motorların soğutma sisyemlerinde problem olduğunu, sistemin motoru yeterince soğutamadığını söylüyor. Aksaklıkların temel sebeplerinden biri bu.

    Fakat Rover 75 gerçekten çok iyi tasarlanmış bir otomobil. İyi dilekleriniz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkanavci

    Cevabınız için çok teşekkürler Yavuz Bey, sorup soruşturmalarımla Murat ustaya ulaştım, aynen bahsettiğiniz gibi çok düzgün ve iş geçmişi gereği rover araçlara çok hakim.

    Sağolsun aracımın problemini 1 günde halletti; emme manifoldu bozulmuş, krapeleri kırılmış, yaptırmayıp ses yapmasın diye içini boşaltmışlar, onun dışında son müdahale eden usta arabadan anlamıyormuş, kayışları tamamen yanlış takmış, sağolsun murat usta, bizi çok üzmeyecek fiyatlarla halletti aracımı, insana güven veren bir usta, istanbulda rover kullanan tüm arkadaslara şiddetle tavsiye ediyorum kendisini.

    Bu arada model yılını yazmayı unuttum, 2000 Model 2.0 V6 Connoisseur, malesef Bmv motor değil bu araç, Murat ustanın söylediğine göre Bmv motorlu olanlar 2002-2005 arası çıkan 2.0 Dizel otomatik araçlar, gerçekten sorun yaratmayan bir motormuş, Bmv bu motoru test etmek amacıyla Rover 75'takmış, test başarılı olunca kendi araçlarına koymaya başlamışlar.

    Rover 75 motorlarının kronik sorunlarına gelecek olursak, emme manifoldu motor sıcaklığından etkilenerek sık sık sorun veriyormuş (lpg ile daha erken) Birde V6 motorların soğutma sistemine yetersiz diyor Murat usta.

    Araç çok keyifli bir araç, umarım kronik problemleri iyice tespit edip aşılması için çözümler üretebiliriz.

    Aklıma ilk gelen; Emme manifoldunu 3D yazıcıyla karbonfiber, yahut, ısıya dayanıklı başka bir malzemeden üretmek.

    Tekrar teşekkürler, iyi forumlar.
    bmw konusunda haklısınız. evet, dizeller (CDTi kodlu) BMW idi, benzinliler değil. yanılmışım...

    sorunların çözüldüğüne sevindim. güle güle kullanın...




  • Arkadadlar merhaba bnde rover 216 s var pistonlar vuruyo yag yakma sorunu var isinin ehli usta varmi aranizda yada tavsiye edebilceniz usta anadolu yaksi pendikteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Luffen acil arkadaslar 5321552643 ulasin bna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekir3460 B kullanıcısına yanıt
    kartal oto sanayii, orjinal otomotiv, murat gözalan...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.