Şimdi Ara

Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı



    Ford Otosan ile Ford Avrupa arasında, Romanya’daki Craiova fabrikasının devrine ilişkin anlaşma tamamlandı. Ford Otosan’ın yurt dışı operasyonlara açılmasını sağlayan bu anlaşma ile Ford’un Craiova’daki araç üretim ve motor üretim tesislerinin sahipliği Ford Otosan’a geçti.



    Ford Otosan’ın Craiova fabrikasını devralması için 14 Mart 2022’de başlayan yasal sürecin tamamlanmasıyla Craiova, otomotiv sektöründeki başarı hikayesine Ford Otosan ile devam edecek. Ford’un Avrupa’daki elektrifikasyon planında önemli bir yere sahip olan Craiova’nın üretim gücü, Ford Otosan'ın ticari araç tasarımı, mühendisliği ve üretimi konusundaki geniş deneyimi ile birleşecek.



    Craiova'nın Ford Otosan üretim ağına dahil olmasıyla, tasarımını ve mühendisliğini Ford Otosan’ın üstlendiği yeni nesil Courier’nin içten yanmalı van ve kombi versiyonları gelecek yıl itibarıyla, bunların tam elektrikli versiyonları ise 2024 itibarıyla Craiova’da üretilecek ve piyasaya sunulacak. Ayrıca halihazırda Craiova’da üretilen Ford Puma’nın ve 2024 senesinde devreye alınacak yeni tam elektrikli versiyonunun üretim sorumluluğu da Ford Otosan’a geçecek.



    Ayrıca Bkz.Otoyollarda yeni hız sınırı uygulaması 1 Temmuz itibarıyla başladı



    Bu iki aracın ürün portföyüne eklenmesiyle Ford Otosan, 2 ülkedeki 4 tesisinde Transit, Transit Custom, Courier ve Puma modellerinin elektrikli versiyonlarını üretecek. 



    Ford Otosan, Craiova’da 2023 yılında başlayacak Yeni Nesil Courier üretimi için önümüzdeki üç yıl içerisinde mühendislik harcamalarını da içeren 490 milyon euro yatırım yapacak. Craiova fabrikasında araç üretim kapasitesi yıllık toplam 272 bin adete yükselecek, üretim planına bağlı olarak yeni nesil Courier üretimi yıllık 100 bin ve Puma üretimi yıllık 189 bin adede kadar çıkabilecek. Geçtiğimiz yıl açıkladığı yatırımın tamamlanması ile Kocaeli fabrikalarının kapasitesini 650 bin araca çıkaracağını duyuran Ford Otosan, Craiova fabrikasının kapasitesinin de eklenmesi ile yılda 900 binin üzerinde araç üretebilecek.









  • İslamcılar şu koç ailesinin de hakkını yediler, iftiralar atarak.


    Yahudiymiş koç. İlk koç HACI değil de sinegogda hahammış, yani yahudi ...


    Akla hayale sığmayacak yalanlarla hakkını yediler islamcılar 100 yıldır!


    1955 senesi. Vehbi Koç 10 defa gittiği General Motors ve FORD gibi firmalardan general motors'u ikna etmiş. Ülkeye ilk Özel sanayi teşebbüsünü kurmuştur.


    FORD'da ikna edilmiştir. FORD ile ortak şekilde 1960 yılına kadar ORTAK YERLİ ÜRETİM OTO üretimini hayal etmektedir Vehbi Koç! Sonrasında "Kendimiz de yaparız" diyerek düşünmüştür.


    Ama bir engel çıkar!


    bazılarının "islam şehidi" menderes! istemez, Vehbi Koç ile görüşmeyi kabul etmez. Çünkü vehbi eğitimli bir adamdır. Atatürkçüdür ve chp ile yakındır. Menderes bunu bildiğinde, Vehbi koç'un Arsa tahsisi için görüşme istemelerine defalarca cevap vermez. Ama Menderes aklındaki isim Erbakan idir. Almanya'dan dönmüş bıçkın yeni islamcı erbakan yükselen trend dir. Alman tank'ını yaptığı hakkında palavralar atılmaya başlanır. Tabi Vehbi Koç'un da yahudi olduğu palavraları aynı dönemde yine malum kesim tarafından çıkarılmıştır.


    İşin sonunda 1955 de 30milyon lira gibi bir hibeyi Erbaka'nın 1850'lerde daha üretilmeye başlanmış su motorları projesi alır. Erbakan yerli motor masalı ile yola çıkar! Lakin 5 yılda henüz fabrikayı bile toparlayamamıştır. Çünkü Laf ile Peynir gemisi yürümüyordur. Erbakan daha bir fabrikanın üretim, montaj gibi hatlarını kuramamıştır! Fabrikada ilk üretim 1960 yılında başlamıştır.





    Bu olayın üzerinden geçen 70 yılın sonunda gelinen noktada:


    Menderesin, gerek özal gibi islamcı hükümetler döneminde bile ek / örtülü ödeneklerle adete bir para yutan karadelik haline gelen erbakan'ın Gümüş motoru iflas etmiştir!


    Vehbi Koç'un ford ortaklığı ise FORD nereye geldiği bellidir. Artık Patent alacak kadar gelişmiştir FORD Türkiye. şimdi ise Romanya'da fabrika alacak kıvamda...





    32.Gün Arşiviyoutube
    Bazı insanlar vardır sıfırdan başlayıp büyük paralar kazanır. Kârûnlar gibi zengin olur. Herkes onların paralarından söz eder. Hayatta oldukları sürece de haklarında hep konuşulur. Ama sonra? Sonra unutulurlar... Size bu belgeselde ise bambaşka bir insandan söz edeceğiz. Hayatı, tarih kitabı gibi. Osmanlılar ile gözünü açmış, Genç Türkiye Cumhuriyeti ile ilk adımlarını atmış, büyüyen Türkiye ile büyümüş, dev olmuş ancak devliğini göstermemiş. Devlet varsa ben de varım demiş. Tek başına bir sembol, bir müessese olmuş. Türk özel sektörünün kuruluş ve gelişme tarihini adeta elleriyle yazmış. Bu kişinin adı Koçzade Vehbi Efendi...
    https://www.youtube.com/watch?v=BRZjc3dRQTE


    yukarıdakileri bir de vehbi koç'tan dimlemek isteyenler içim dk 30 dan sonra başlıyor olaylar. Görün bu ülkeyi kimler nasıl yemişler!

  • Ford Otosan elektrifikasyon deneyimini önce bize taşısa. Elektrikli ucuz binek araçlar üretse. Sonra Romanya’ya taşısa keşke.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Adamlar kendi markasını yaratamadı bir türlü Ford Otosan olarak kaldılar :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elophidae kullanıcısına yanıt

    ali koça söyleyelim aklına gelmedi onun heralde

  • İslamcılar şu koç ailesinin de hakkını yediler, iftiralar atarak.


    Yahudiymiş koç. İlk koç HACI değil de sinegogda hahammış, yani yahudi ...


    Akla hayale sığmayacak yalanlarla hakkını yediler islamcılar 100 yıldır!


    1955 senesi. Vehbi Koç 10 defa gittiği General Motors ve FORD gibi firmalardan general motors'u ikna etmiş. Ülkeye ilk Özel sanayi teşebbüsünü kurmuştur.


    FORD'da ikna edilmiştir. FORD ile ortak şekilde 1960 yılına kadar ORTAK YERLİ ÜRETİM OTO üretimini hayal etmektedir Vehbi Koç! Sonrasında "Kendimiz de yaparız" diyerek düşünmüştür.


    Ama bir engel çıkar!


    bazılarının "islam şehidi" menderes! istemez, Vehbi Koç ile görüşmeyi kabul etmez. Çünkü vehbi eğitimli bir adamdır. Atatürkçüdür ve chp ile yakındır. Menderes bunu bildiğinde, Vehbi koç'un Arsa tahsisi için görüşme istemelerine defalarca cevap vermez. Ama Menderes aklındaki isim Erbakan idir. Almanya'dan dönmüş bıçkın yeni islamcı erbakan yükselen trend dir. Alman tank'ını yaptığı hakkında palavralar atılmaya başlanır. Tabi Vehbi Koç'un da yahudi olduğu palavraları aynı dönemde yine malum kesim tarafından çıkarılmıştır.


    İşin sonunda 1955 de 30milyon lira gibi bir hibeyi Erbaka'nın 1850'lerde daha üretilmeye başlanmış su motorları projesi alır. Erbakan yerli motor masalı ile yola çıkar! Lakin 5 yılda henüz fabrikayı bile toparlayamamıştır. Çünkü Laf ile Peynir gemisi yürümüyordur. Erbakan daha bir fabrikanın üretim, montaj gibi hatlarını kuramamıştır! Fabrikada ilk üretim 1960 yılında başlamıştır.





    Bu olayın üzerinden geçen 70 yılın sonunda gelinen noktada:


    Menderesin, gerek özal gibi islamcı hükümetler döneminde bile ek / örtülü ödeneklerle adete bir para yutan karadelik haline gelen erbakan'ın Gümüş motoru iflas etmiştir!


    Vehbi Koç'un ford ortaklığı ise FORD nereye geldiği bellidir. Artık Patent alacak kadar gelişmiştir FORD Türkiye. şimdi ise Romanya'da fabrika alacak kıvamda...





    Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı32.Gün Arşiviyoutube
    Bazı insanlar vardır sıfırdan başlayıp büyük paralar kazanır. Kârûnlar gibi zengin olur. Herkes onların paralarından söz eder. Hayatta oldukları sürece de haklarında hep konuşulur. Ama sonra? Sonra unutulurlar... Size bu belgeselde ise bambaşka bir insandan söz edeceğiz. Hayatı, tarih kitabı gibi. Osmanlılar ile gözünü açmış, Genç Türkiye Cumhuriyeti ile ilk adımlarını atmış, büyüyen Türkiye ile büyümüş, dev olmuş ancak devliğini göstermemiş. Devlet varsa ben de varım demiş. Tek başına bir sembol, bir müessese olmuş. Türk özel sektörünün kuruluş ve gelişme tarihini adeta elleriyle yazmış. Bu kişinin adı Koçzade Vehbi Efendi...
    https://www.youtube.com/watch?v=BRZjc3dRQTE


    yukarıdakileri bir de vehbi koç'tan dimlemek isteyenler içim dk 30 dan sonra başlıyor olaylar. Görün bu ülkeyi kimler nasıl yemişler!





  • oktayakgoz kullanıcısına yanıt
    Artık aklına mı yoksa işine mi gelmedi bilemiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • pskillercheto kullanıcısına yanıt
    Siz yalnış biliyorsunuz murat124 çıktığında heryıl yeni model diye dikizaynası paspas yan aynalar diye millete kakalardı taki ÖZAL japon otomobilleri ülkeye soktu TÜRKİYE kendine geldi eğer buzamana kadar araba yapamadıysak bunların engellemesi oldu hürkuşta bile böyle oldu tusiada bak anlarsın bunlar bizleri sevmez halkı sevmezler koç la ülker kardeşler ülker iyi polıs koç kötü polıs yıllarca ülker bizdendir diyerek destek oldu ASKERİYEDE ülker satılmazdı ETİ satılırdı sahibi ölünce oğlu başa geçti bedri baykam ın boç çercevesini satın aldı muhafazakar olmayan olanlara zulüm yapan zihniyetinin yanında oldu babası gizledi oğlu açık açık tarafını belli etti bunlar eskiden halktan toplanan vergiler bunlara peşkeş çekilirdi bunlae bizi sevmez bizim ekmeğimizyer ama sevmezler kalkınmamızıda istemezler araştır doğru yerlere bak kafanı çalıştır bunları tanıyacaksın.

  • graw.a3 kullanıcısına yanıt

    şimdi Vehbi Koç'un kurduğu fabrika'da ilk üretilen modellere baktım, aynısı ingiltere'de de üretilmiş, satılmış.



    Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı



    ve erbakanın ürettiği neymiş:



    Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı



    tamam hadi diyelim erbakan yapmaya çalıştı vs...


    ama yalan bari sıkmayın !



    Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı



    kim neyle baş edememiş? yukaruda gördüğün basit motor 1960 da üretildi!


    sana altta 1931 1 Kasım'da üretilme edwards water pump Briggs & Stratton ZL motorunu göstereyim!



    Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı



    Adamlardan 30 sene sonra ki işte patente takılmadığından; çakmışsın yapmışsın! ama adamların su soğutmasını bile çözemeyince geride kalmışsın! fiyat performans olarak bile şu anda çinliler almışlar eline piyasayı! gümüş motor özel bir işletme tarafından alınmış ve tekirdağda üretime devam etmeye başlamış. tabi import parçalarla yurt dışından.


    hala yok eti şöyle idi yok böyle idi. adam açık açık anlatmış yalanlarınızı da ... o videoyu da mı koyalım?





  • elophidae kullanıcısına yanıt

    adam iç piyasaya üretse ne kadar satabilecek? Romanya, AB ülkesi. üretim sonrası satışta bir problem yok avrupa pazarında. ali koç'un değil de belki hükümetin işine gelmiyordur...

  • graw.a3 kullanıcısına yanıt

    Neyse artık Jelibon bulduk da bizi engellemeye çalışanlara büyük darbe indirdik. Bir de marşmelow çıksa topraklarımızdan o zaman gör sen CIA FBI Mossad Serie A La Liga BMW BF2042 nasıl bizi kıskanacak Romanya'daki Craiova fabrikasının Ford Otosan'a devri tamamlandı 

  • pskillercheto kullanıcısına yanıt
    Çüş ya. Kardeş dünü boşver yalandır diyecende bugün bile devletin verdiği teşviklerden en çok yararlanan fon alan kurumların başında koç gelir. Mesela arge merkezini için aldıkları teşviklere birbak gör sonra konuşalım.

  • pskillercheto kullanıcısına yanıt

    Koç ailesi özelindeki tartışma ayrı bir konu fakat, ben bu yaşıma kadar siyasal "İslamcılar" ve siyasal "Evangelistler" ile bunlara yamanan kan emici asalak tayfa kadar çıkarcı, yalancı, hırsız ve ahlaksız güruh


    görmedim.


    Her türlü hile hurda bunlarda bulunur ama kendileri örnek ahlak timsalleri gibi her yere çamur atarlar, utanma ve arlanmaları yoktur. Yalanı dolanı, iftira ve haksızlığı kendilerine hak olarak görürler, haliçte


    yaşayan simonlar misali pislik ve kokuşmuşluklarından artık rahatsız olmazlar.

  • Ford otosanda çalışan veya staj yapan var mı forumda? eylülde fordda staja başlıyacağım bir kaç soru sormak isterim

  • faniseyler kullanıcısına yanıt

    Koç bu teşviği alıyorsa bu ülkede teşviği hakeden 1 numaralı şirket oldugu içindir , çünkü bozuk saat bile günde 2 kez doğruyu gösterir. Koç dediginiz şirket vergi ödemeside ilk 10 a 5 kişi sokuyor .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş bunu da gördük sonunda! Adam utanmamış, sıkılmamış motor hususunda bu ülkenin yetiştirdiği en büyük değerlerden biri olan ve bu konuda en çok mücadele veren adamı Erbakan'ı eleştirmiş. Bununla da yetinmemiş bütün işi distribütörlük olanlara da övgüleri dizmiş.


    Dezenformasyonun bu kadarına da pes doğrusu!!!

  • faniseyler kullanıcısına yanıt

    kardeş liberal solun zamanında 2000lerde daha tayyip erdoğan güzellemelerini biliriz. rahmi koç zamanında tv de erdoğan övüyordu. malum liberal sol avrupa bizdeki islamcıları 50 yıl sonra iktidara tek parti taşımış ... bunu da bu sefer liberal sol üzerinden yaptılar. ecevit ulusal solunu batırarak bunu yaptılar.


    elbette meyvesini de yiyecektir. Ama ben hala vehbi koç üzerinden ailesine yapılan yalnışı, islamcıların çifte standartlarını dile getiririm ve getiricem. işi hele şakir zümre ve kapatılan uçak fabrikalarına getirirsek ... iş sadece vehbi koçla kalmaz. yani karşında siyaseti iki biradan sanan bir liberal sosyalist yok. nasyo sosyalistimdir. istersen aç konuları ...

  • Zenohsama kullanıcısına yanıt

    görmüyor musun kendince inkar edenler bile damlamış :) aç orada gümüş motor fabrikası ne halde baksın, ama yok kapasite yok hacı. adam illa inkar iftira ... yani tevşiği sadece bir DP döneminde almış olsaydı keşke... kim bilir kaç mucidin önünü tıkadılar sırf kendi zihniyetlerinden birine para gömecekleri için.


    he bak yalan yok. bu ülkenin ahlakı bu. solcusu da pek farklı davranmayacaktır. ama işte bunu yapan adam "ben müslümanım, Allah yolundayım" diyince, işte o zaman eleştiri farklı oluyor. işte bu cahillerin kavrıyamadığı bu. yoksa zamanında 1947 ile beraber chp ve dp'nin şeyh şıh ziyaret yarışlarını da okumuş biri olarka, Atatürk dönemi sadece vefatından sonra 8 yıl sürebildi. sonrasında işte bellidir. Marşal yardımları, DP dönemi , sonrasında gelen islamcı Adalet partisi ve bıraktığı enkazdan, Özallardan bugğün akpye geliyorsun.

  • elophidae kullanıcısına yanıt

    Sonra baştakiler o elektrifikasyon deneyimini kıvırıp adamların bi tarafına...


    Çok iyi yapmış Koç. Hacı hoca vahhabi selefi halefi uğraşsın yukardakiler. Aşağıdakiler de buna alkış tutsunlar.


    Dünya koptu gidiyor. Adamlar işine gücüne bakıyor. Çok iyi yapıyor. Bu haber olanlar. Kimler gitti işlerini büyüttü yurtdışıdna bilseniz.. Avrupa'da bir yer alsan, açsan AB'ye gümrüksüz satış. Rusya'da bir yer alsan açsan eski sovyet ülkelerine gümrük yok. Miss.


    Burda iş yapsan Suudi boykotu. Irakta bayran yakarlar bilmemne. Sebebini sor oy verenlerin %99'u bilmez. Seni max merkez ara "dolar sat lan" filan der. Neye uğradığını şaşırırsın. Ne işin var burda?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.