|
bence muhteşem bir yer olurdu. bi hayal edin. taa eski zamanlarda nelere imza atmış adamlar. sanat desen son radde, kadınlar rahat ve güzel, saçma sapan kültürler ve adetler yok. bilim ve medeniyet fışkırıyor olurdu. kızlarda bu kadar kaprisli olmazdı. ama yine araplar ve perslerden gelen mülteci sorunları devam ederdi diye düşünüyorum. ama yüce roma onada bir çözüm bulurdu sanki. gerçi zamanında barbar istilasına çözüm bulsaydı yıkılmazdı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7D9C65EA5 -- 25 Aralık 2023; 23:48:30 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






