Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (808. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61.965
Cevap
1.504
Favori
2.638.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 806807808809810
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdshepherd

    Arkadaşlar amazon.de den ecovacs ozmo 950 ekledim sepete. Ekran görüntüsünü attım. Vergiler kargo vs her şey dahil ödeyeceğim miktar 595 euro mudur? Ekstra ücret öder miyim?

    Fiyatı tekrar 400 euro, toplam 537 rurpya düşmüş durumda, kaçırmayın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an 449 euro görünüyor fiyat.

  • mavishow kullanıcısına yanıt
    Link için teşekkürler, sepete ekledim. Sanırım sarf malzemelerini sipariş vermek için daha erken. Öncelikle sherman tekn. getireceği setleri ve fiyatlatını görelim bence. 360 marka robotlar için ayrı bir başlık fena olmazdı, şimdilik herkes memnun ve bir sıkıntı yaşamadı ancak tecrübelerimizi robot alma aşamasında olan arkadaşları rahatsız etmeden paylaşabiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mavishow kullanıcısına yanıt
    Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Mrb @mavishow abi


    yedek parçalar için kendi düşüncem şuan erken, ben Sherman' ın stok girişini ve fiyat politikasını bekleyceğim. Yurt dışı alışveriş sitelerine çok aşina değilim, ucuza alıp uyum sorunu yaşayan bir çok kullanıcı var. Bu tip sorunları yaşamamak adına resmi servisin fiyat politikasını bekleyeceğim, ne kadar farklı olabilir ki?


    Önceden de yazmıştım 360' a sayfa açılması için dm atan arkadaşlar oldu ancak ben bu sorumluluğu direk alabilecek yetkinlikte değilim. Ali hocamın @Hepsirobot bu konu ile ilgili görüşleri önemli. Bu sayfa genel bir sayfa, marka model taraflılığı yok, ama direk 360 marka-modellerine has bilgi arayanların aradıklarını bulmaları için çok fazla sayfayı incelemesi gerektiği de bir gerçek. Ali hocam desteğini esirgemeyecekse neden olmasın da derim :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 16 Ekim 2020; 11:32:17 >
  • mavishow kullanıcısına yanıt
    Süpersiniz

    Ama kirlilik değil renk katmak diyelim.

    Benim fikrim tüm robotçuların bir başlık altında paylaşım yapmaları ve bu şekilde herkesin ürünlerin iyi ve kötü yönlerini görmesi/fikir sunması yönündedir.
    Açılan yan gruplara ilgi bir süre sonra azalıyor, yeniden ana forumda toplanma oluyor hep.

    Ama tabii ki bu bir özgür irade, böyle bir niyetiniz olursa orada da elimden gelen desteği her zaman veririm.

    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sirphoenixx kullanıcısına yanıt
    Üstadım, öncelikle güzel cümleleriniz ve güveniniz için çok teşekkür ediyorum. Her zaman bu güvene layık olmaya çalışıyorum, eksik olmayın.

    Amazon Türkiye ile şu ana dek sorun yaşadığını gördüğüm ve takip ettiğim 3 olay da cihazın arızası karşısında orijinal ithalatçının uyumsuz davranması.
    Bu konuda açıkçası Amazon koşulsuz değiştirme garantisi verse de sistemi bu şekilde işletmemiş.
    Amazon da iyi niyet göstererek cihazıları ‘dışarda’ tamir ettirme yoluna gitmiş.

    Yanılmıyorsam o mesajımdaki son cümle ‘Amazon’u da kendimize benzettik ‘ şeklinde idi.

    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @Hepsirobot hocamın şu tespiti;


    ''Açılan yan gruplara ilgi bir süre sonra azalıyor, yeniden ana forumda toplanma oluyor hep.''


    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü


    bence bu görüşü doğruluyor. Xiaomi de yazan bir çok aktif kullanıcı bu konuda çok daha aktif, hemde marka-modelden bağımsız olarak.

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Belki de bu başlığın önemi ve gücü marka bağımsız olmasından kaynaklanıyordur, en azından ben o şekilde bir moderasyon yapmak konusunda hassasım.
    Allah hepimize akıl vermiş, buradaki tecrübeleri ve önerileri okuyup kendi iç arz/talep dengelerimiz doğrultusunda en optimize sonuca ulaşabiliyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Estağfirullah sizin robotlarla ilgili bilginizin yanında bizimki kuşlara atılan yem kadar, üstadlık ne haddime.

    Amazon aslında çok dinamik bir süreç yönetimine sahip, sattığı ürünlerin arkasında müşteri memnuniyeti için Türkiye’de hiç görülmeyen uygulamalara sahip. Diğer taraftan da tedarikçileri ya da ithalatçıları kendileriyle aynı yaklaşıma sahip olmayınca sizin elinize geçen makineler gibi olmuş anladığım kadarıyla.

    Ben makineyi Amazon’dan alsam kullanırken arıza durumunda kesinlikle iade için şansımı zorlardım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sirphoenixx kullanıcısına yanıt
    İade konusunda tamamen aynı fikirdeyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Opinion kullanıcısına yanıt
    Aldınız mı? Tek satıcı var değil mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.

    Güzel bilgiler için herkese teşekkür ederim. aranızda hiç yurtdışından alıp yanında bu cihazı getiren oldu mu acaba?

    Bugün Erbil de cihazlara bakacağım fiyar durumuna göre buradan alıp Türkiye' ye götürmeyi planlıyorum. Gümrükte herhangi bir sıkıntı çıkartırlar mı? Tecrübe eden var ise paylaşırsa sevinirim.

  • Keşke Amazon'dan alınan tüm robot süpürgeler, bir sorun durumda, garanti kapsamında Ali Bey'e gönderilse. En azından emin ellerde tamir/işlem gördüğünden içimiz rahat olur.

    Amazon sizinle anlaşma yapsa satış rekorları da kırar bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Amazonun kendi sattigi urunlerde servis garantisi filan yok bizzat sordum mh ye...Adamlar arizali urunu alir para iadesi yapariz o günün ürün fiyati üzerinden diyorlar.ve sadece kendi sattigi degil blabla nin amazon uzerinden sattigi urunler icin de gecerliymis.ama nasil? Oncle blablabla firmasiyla muhattap oluyoruz eğer cozmezlerse amazon devreye giriyormus.Ama allah vermeye bit sikinti cikarsa Ali abiylw halledebilme sansimiz da var sanirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Umarım sadece kahve içmeye gelirsiniz ama zorunluysa robotunuzu da beklerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Xioami mirobot Vacuum MOP PRO da ilk haritayi kaydettirmeyi guclukle basardik. Bundan sonraki calistirmamizda "haritayi animsa" secenegi tiki isaretli mi olacak. Devre disi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Amazon’un kendi sattığı üründe servis garantisi yok bilgisi yanlış, yasal olarak böyle bir şey olamaz zaten. Sadece daha iyisini yapıyoruz “iade alıyoruz” diyorlar. Ürünün fiyatı artmışsa da siz daha düşük parayla süpürgesiz kalıyorsunuz. Bu yüzden Amazon’dan aldığınızda tekrar sipariş verip fiyatı artmışsa aradaki farkı talep edin.

    Ayrıca Amazon pazar yerinde başkasının sattığı ürün için ise garanti ya da para iadesi kendilerininki gibi değil, şöyle; ürün blabla satıcısından size teslimata kadar ve teslimattan sonra arızalı çıkması durumunda Amazon para iadesinde garanti verir. Bunlarda koşulsuz iade süresi yasal süre olan 14 gündür. (Amazon’da normalde 30 gün, şu şıralarda 31 Ocak’a kadar) 14 gün geçtikten sonra Amazon aracı olduğu için yardımcı olurlar ama tamir gerekirse asıl muhattabınız o blabla şirketidir. O şirket iade alır, tamir ettirir vs tamamen o blabla şirketinin sorumluluğu ve kararı. Yani Amazon gibi 1 sene sonra iade alıyoruz parasını veriyoruz demesi için üretim hatası demesi lazım, o şirket sadece 10-15 tane süpürge getirip satan adam olduğu için ancak “kullanım hatası” der çıkar. Belki şansınız varsa müşteri memnuniyeti için Amazon güzellik yapar ama sorumlu ve zorunlu değildir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Abi ozelden bekliyorum telini ya da davetini istetseniz gelirken robotumuzu da getirebiliriz
    En azindan su firca haznesindeki izlerin sorun olup olmayacagini soyleyebilirsin abi bize...31 ocaga kadar iade hakkimiz var nede olsa ....Dedigim gibi haberini bekliyorum abicim.Gelirken sana Kendi profesyonel işimi de getireceğim inşallah

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Bu süper detay bilgi için teşekkürler. Dediğim gibi ben yurt dışı alışveriş sitelerinden çok alışveriş yapan, tecrübesi olan biri değilim. Ama ben gibi tecrübesi olmayan bir çok alıcı bu yurt dışından cihaz alma ve sonrasını merak ediyordu. Hiç olmamasındansa muhattap olarak Amazon desteği olması gayet iyi bir müşteri deneyimi sağlar.


    :) Sağolsun 360 s9 da Ali bey riskleri ile, bütçeme ve ihityaçlarıma göre en dolu cihaz olarak önermişti, ama satış sonrası büyük soru işaretiydi. Açıkçası 360 s9' u alırken Ali hocama güvenerek aldım, içim rahat...

  • sirphoenixx kullanıcısına yanıt
    Iste bana mh boyle konusmadi..Blabla ile sikinti yasar sorununuzu cozemezseniz biz yine buradayız dedi..Dediginiz gibi de robotsuz kalmiyoruz iade ettigi para da o gunun satis fiyati oluyor muş diyim..Aksini iddaa ederlerse konusma kaydindan her turlu o hakki isterim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShadowOfSpirit -- 16 Ekim 2020; 13:36:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 806807808809810
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.