Şimdi Ara

Roborock S8 Şarj olmama ve Wifi bağlantı sorunu hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
3
Favori
2.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Roborock S8 Sonic Mop satın alma arefesinde iken son dönemde bu ürünü satın alanların yaşadığı ''şarj olmama'' ve ''wifi bağlantı'' sorunlarını görünce biraz araştırma yaptım.
    Benim gibi satın almak isteyip de daha önce satın alanların
    yaşadıkları problemlerden dolayı tedirgin olanlar ve mevcut satın almış ve bu
    sorunları yaşayanlar için konu hakkında edindiğim bilgileri burada paylaşmak
    istiyorum.
     
    Öcelikle bu konu özelinde sorduğum bütün sorulara ilgiyle cevap
    veren ''HİMİ SERVİS'' e de buradan teşekkürlerimi iletiyorum.
     
    Konuyla ilgili sorduğum sorular ve aldığım cevaplar şöyle;
     
    - Merhaba Roborock S8 modelindeki güncel problemler halen devam
    ediyor mu?
     
    + 2023 3. ay ve 4.ay üretim olan s8 serilerinde pilin fabrikasyon
    boş çıkması sorunu var 48 saat şarj edildiğinde toparlıyor genelde.2023 6.ay
    üretim serilerinde böyle sorunlar yok
     
    - Satın almadan önce bunu nasıl anlayabiliriz?
     
    + Satıcıya sorunuz.Production date ; 6.2023 yazılı olsun
    tercihiniz.
     
    - 3.4. 2023 üretim denk gelirse pili boş çıkabilir canınız
    sıkılabilir ama bununda çözümü 48 saat şarjda bekletmek yada servisten destek
    almaktır.
     
    + Mesajlarınızı forumda paylaşabilir miyim ? Müsade var mı?
     
    - tabi herkese yardımcı olmak amacımız himi servis ' ten
    selamlar
     
     
    Bu görüşmeden edindiğim bilgilerden sonra bugün siparişimi vermeyi
    düşünüyorum.Ürünü teslim aldıktan sonra burada sonucu yazarım.


    Açılmama problemi yaşayanlar için @JacksonBrigs hocamız ulaştığı çözüm;

    - Reddit forumunda cihazı şarj standına yerleştirirken anlık gelen güçle reset+power tuşuyla cihazı açanlar varmış ve kendisi bu yöntemi denediğinde robotunu açabilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BijonAnahtarı -- 16 Kasım 2023; 20:6:51 >







  • Başlık için teşekkürler. Ben de S8 bakıyordum. Tüm ürünler Himi servis ile mi geliyor biliyor musunuz? Hepsiburada satıcılı ürün en uygun görünüyor şu anda o yüzden soruyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Archimede kullanıcısına yanıt

    ben mediamarkt tan aldım 1699tl'yken. Ürün tarihi 05.2023 tarihli olarak Genpa garantili olarak geldi.

  • callio9 C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, pil ile ilgili bir sorun oldu mu peki?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Archimede kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam.Hayır tüm ürünler himi servisle gelmiyor.Hepsiburada ve teknosanın online sattığı 5 ürünün 4 ünde açılmıyor yorumları vardı.Ben özellikle satıcılara üretim tarihi sorarak aldım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Archimede kullanıcısına yanıt

    Bende yeni yaklaşık 1 saattir bakınıyorum açıkçası. Pille ilgili bir sorun yaşamadım. %50 dolu pille geldi. Kutuyu ilk ben açtım. Uygulamayı kurarak cihazı tanıttım wifi bağlandım tüm parçalara ve temizlik detaylarına baktım 0'dı hiç kullanılmamış. iade ürünler tekrar gönderildiğinde bu alanlarda da daha önceki kullanımların durduğu yazıyordu. Anladığım kadarıyla şu an bir problem yaşamıyorum cihazda.

  • Ben de hiç maceraya girmeyip direk sekiz sipariş ettim az önce satıcıya üretim tarihini sordugumda ürünlerin iki hafta önce stoklarına girdiğini yeni üretim olduğunu söylediler umarım dedikleri gibidir. Diyelim ki 2023’ün bahsettiğiniz aylarında üretim geldi iade mi etsem acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • windshair kullanıcısına yanıt
    Risk almamak ve başınızı ağrıtmamak için bence evet

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • windshair kullanıcısına yanıt

    Hocam nereden aldınız bana özelden linkini atar mısınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zcanmor Z kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada DKN mağazasından öncesinde sorarak aldım hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şu an satışı kapalı sanırım. Sizin üründe sorun çıkmadı sanırım üretim tarihi yeni olunca doğru mudur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zcanmor Z kullanıcısına yanıt
    Evet hocam.06.23 tarihi ve sonralarında sıkıntı çıkmıyor.Bu bilgi servisin bana verdiği bilgidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler 🙏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlık için teşekkürler, 14.11.2023 tarihinde mediamarkt webten aldığım üründe de aynı sorunu yaşıyorum 48 saatlik şarj olayını deniyorum düzelmezse izlediğim yolu ben de güncellerim.

  • BijonAnahtarı kullanıcısına yanıt

    mağazadan alırken nasıl bakabiliriz üretim tarihine?

  • WinPeAcE kullanıcısına yanıt
    Kutu üzerinde sarı bir etiket var.Production date:xx.xx diye yazar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Jackson Briggs kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam.İnşallah sonuç alırsınız.İyi haberlerinizi bekliyoruz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BijonAnahtarı

    Rica ederim hocam.İnşallah sonuç alırsınız.İyi haberlerinizi bekliyoruz
    Roborock s8 den memnun musunuz? Çok fazla inceleme bulamadım. Nesnelerden kaçma olayı var mı ? Mop kaldırması yeterli mi? Hepsiburadadan almayı düşünüyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sneijder101010 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam çok ama çok memnunum.Yapay zeka destekli nesne tanıma özelliği çok iyi çalışıyor.Mop kaldırması da gayet yeterli.Çift rulman olduğu için özellikle halılarda diğer modellere göre çok derin temizleme yapabiliyor.Halı tanıma,zemin tanıma özellikleri var ve gayet güzel çalışıyor.Satın alırken konu başlığında belirttiğim hususlara dikkat ettiğiniz sürece nereden alacağınız çok farketmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BijonAnahtarı kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsiburadadan sipariş verdim kargo geldi. Sizce iade etmem gerekir mi? Yoksa kutuyu açayım mı?

    Roborock S8 Şarj olmama ve Wifi bağlantı sorunu hakkında

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.