Şimdi Ara

Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...) (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
636
Cevap
20
Favori
28.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RFB kullanıcısına yanıt
    Hocam yorumlariniz için tskkrlr. Peki ben bu saatten sonra ne yapabilirim. Sistemi sadece grand enjektörle değiştirebilirmiyim. Bu yapacagim işlemin maliyetini kurtaracak kadar bir yakit ekonomisi olurmu. S.ici 10 lt -- s.disi 8 lt gibi bir tüketimim var. Asıl önemli olan performansı ne kadar değişir. Bu saatten sonra deger mi hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadi_33 S kullanıcısına yanıt
    Bu ayarları kaydedip yapsın değişimi ustamız. Çıkan enjektör uçlarını da ellemesin. Yeni enjektörler ve yeni ayar ile test edin en az 2 depo. Aradaki farklılıkları bizimle paylaşın...
    Performans farklarını dyno üzerinde gözlemleyebiliriz aslında. Yakıt olarak ise test ederek sonuçlandıralım ve bizle paylaşın. En Doğru değerleri tecrübe ile sabitlemiş oluruz...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Dacia'da fabrikasyon LPGli (ECO-G) araclarin egzos subaplari da farkli Rıza usta. Sadece yazilimsal farkliliklar yok.
    Sayın carsever, araç ne ile çalışır ise çalışsın, yakıt hava karışı fakir yada zengin ise süpaplara zarar verir, süpaplara ve onların yatakları sert aşınmaya dayanıklı malzemeden yapılmıştır, ve her aracın orijinal parçası olmak zorundadır hani halk arasında Çelik süpap bilmem ne süpap denilir ya, aslında öyle bir şey yok, bugün daha önce servislerde çalışmış hem Renault hemde Fiat araçlara iki ayrı ustam ile görüştüm öyle bir şey olmaz dediler milletin uydurması kendini avutması dediler, ve videolarda araştırırken güzel bir video buldum lütfen dikkatlice izleyin ve süpaplara zarar veren neymiş videoda bahsi geçiyor.



    https://www.youtube.com/watch?v=I8tquvDv_GI&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 20 Ocak 2020; 14:35:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Euro 5 ve üzeri araçlarda subaplar magnezyum, hafif alaşımlı çelik, vb gibi içerik yoğunluğu farklılık göstermekte. Çelik subap ismi aslında normal subapların ismi. Hatta gerçekten çelik yoğunluğu fazla olan subap üreticileri var ve kullanan usta arkadaşlarım oldu. Hâlâ da uygulama yapmaktalar. Dilerseniz numarasını da paylaşabilirim gerekli bilgileri kendilerinden öğrenebilirsiniz...
    Yanma odası iç ısı artışı aslında ağırlıklı olarak yanlış ayar ve montaj ile ilgili... Herşey kitaba dökümana uygun bir şekilde montajlansa bile, lpg bir miktar ısı artışı sağlamakta. Konuyu toparlamak gerekirse, afr ayarı yalanlarına çok takılmayın derim. Afr afr diye piyasa yapanların çoğu buhar oldu uçtu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RFB -- 20 Ocak 2020; 17:25:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Euro 5 ve üzeri araçlarda subaplar magnezyum, hafif alaşımlı çelik, vb gibi içerik yoğunluğu farklılık göstermekte. Çelik subap ismi aslında normal subapların ismi. Hatta gerçekten çelik yoğunluğu fazla olan subap üreticileri var ve kullanan usta arkadaşlarım oldu. Hâlâ da uygulama yapmaktalar. Dilerseniz numarasını da paylaşabilirim gerekli bilgileri kendilerinden öğrenebilirsiniz...
    Yanma odası iç ısı artışı aslında ağırlıklı olarak yanlış ayar ve montaj ile ilgili... Herşey kitaba dökümana uygun bir şekilde montajlansa bile, lpg bir miktar ısı artışı sağlamakta. Konuyu toparlamak gerekirse, afr ayarı yalanlarına çok takılmayın derim. Afr afr diye piyasa yapanların çoğu buhar oldu uçtu...
    Videoda her ne kadar AFR aylarından bahsediliyor olsada asıl konuya dikkatinizi çekerim
    Fakir ve zengin karışım ve meydana gelebilecek süpap arızaları, dinlenmesi gereken esas konu bu, AFR AYARI değil yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RFB kullanıcısına yanıt
    Rıza ustam merhaba. 2012 honda jazz cvt ivtec aracımda atiker grand takili. 65 bin kmde. Şu an alt devirlerde anlık teklemeler yapıyor benzinde yok. Sisteme bağlandı hata kodu yok. Enjektorler de sağlam... Sorun ne olabilir be yapmam lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meddah58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Jazz'larda 2 farklı manifolt yapısı mevcut. Kaç model araç? Genelde manifolt yanlış yerlerden delindiği için (2 3 saatte yarış halinde tamamlanmaya çalışılan montajlar'da) bu ve benzeri çok araçlar geri dönmekte...
  • RFB kullanıcısına yanıt
    Aracım 2012 model ve ivtec... Ayrıca kırmızı ışıklarda durduğumda devir dalgalanması ve titreme yapıyor... O kadar bıktım ki anlatamam... Keşke İstanbulda olsam ve size getirsem. Aracımin motoru ve manifolt yapısı şu şekilde.

    Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...)

    Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...)

    Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meddah58 -- 24 Ocak 2020; 10:14:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • rıza ustam bu 2750 tl lik lovato ego kit de obd bağlantısı var mı ?
  • meddah58 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır. Ne zamandan beri var demiştiniz bu şikayetiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpikom

    rıza ustam bu 2750 tl lik lovato ego kit de obd bağlantısı var mı ?
    E-go da yok. Lovato'nun başlangıç paketi. Hangi araca takmayı taktırmayı planlıyorsunuz?
  • RFB kullanıcısına yanıt
    Silkeleme 15 gündür var. Lpg takali 5 ay oldu. Kırmızı ışıkta durunca çok hafif titreme ise hep vardı. Manifolt doğru mu delinmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meddah58 kullanıcısına yanıt
    5 aydır nerdeyse sorun yok ise yol ayarlarını kontrol etmek gerekli. Bu Enjektörler biraz narin ve çabuk arıza yapabilen bir Enjektör grubu. Redüktör basıncı kontrol edilerek bir ayar yapılırsa sorun çözüleceğini düşünüyorum...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RFB kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim. Tekrar gideceğim lpg servisine. Çok sagolun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meddah58 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    E-go da yok. Lovato'nun başlangıç paketi. Hangi araca takmayı taktırmayı planlıyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    yok hocam. sadece bilgi amaçlı sordum.teşekkürler.
  • alpikom A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LPG taktırıp uzun süre sorunsuz, kullanan varmı filitre değişimi harici arıza yapan masraf eden var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Göreceli... Markadan çok işçilik önemli. Hem aracı tanımak, hem kullanılan ürünü, hemde yazılıma hakim olmak çok önemli kullanıcılarımız için...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim 2001 model megane 1 aracımda 8 yıllık lavato mevcuttu. Benden önceki sahipleri taktirmis. Araç istanbuldan alınma. Ne zaman kaç km de kim takmış bilmiyorum ama. Ben 20-25 binde bir filtre degistirdim. Baska da tüp ile ilgili hiç masraf yapmadım. Bazen 30 bini gecti filtre değişimi. 200 bin km de ki arac hem performansi ile hemde yakıtı ile çok ama çok memnundum. Model yukseltmek icin sattım ama cok pismanim. Takan ustaya helal olsun. S.ici 9-9,5 litreyi s.disida 7,5 litre yakıt tüketimi vardı. Performansı da 1.6 araca yakışır bir şekildeydi. Tabiri caizse çöpsüz üzümdü. Bulunduğum yerde total ve aytemiz en ucuz lpg satıyor. Bunlardan başka hiç gaz almazdim. Opet in,shell in gazi nasip olmadi nerdeyse. Şimdi ki aracım 1.4 egea. Lpg de hem çok yakıyor hemde gitmiyor. Bunun en büyük sebebide montaj kalitesi bence. Kucuk motor montaj kalitesini cok belli ediyor. Hem yakit fazla hemde performans cok dusuk oluyor. Nedeni cok basit. Enjektorun yeri. Ben bile kıt bilgimle bunu bilirken ustalara anlatamiyorsun, 2. Cumlede hemen afra tafra, ben isimin en iyisiyim durumlari.Malesef gunumuz sanayicisnin çoğu kaliteden uzak. Yapistir gitsin mantalitesiyle iş yapiyor. Arabayı ne zorluklarla almışsın, aracin yurutme maliyetini dusurmek icin lpg taktirmaya karar vermissin,ama bunu anlatamiyorsun malesef. Lpg de usta çok ama cokkk önemli. Kit 2. Planda bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadi_33 -- 27 Ocak 2020; 5:54:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.