Bundan 2 sene önce bir hata yaptım ve ithalatçı garantili cihaz almaya karar verdim. Hb üzerinden Samsung Galaxy Note 8 cihazını ithalatçı garantili olarak sipariş verdim.Ve malesef cihaza garanti ve servis sağlayan firma Ritzy teknik servis çıktı 2020 Ağustos ayında telefonum yere düştü ver maalesef ekranı kırıldı. Bu sebeple bende maalesef (sözde) servis sağlayıcım olan Ritzy teknik servise telefonumu göndermek zorunda kaldım. Telefonumu göndereceğim esnada şarj soketinde ufak bir zorlanma hissettiğim için ona da bakılmasını talep ettim. Keşke etmeseymişim. Cihazım servise gitti yaklaşık 3 hafta kadar serviste kaldı . 3 haftanın sonunda cihaz tarafıma geri gönderildi ekranda herhangi bir problem yoktu taa ki sim kartını cihaza takana kadar. Hiç kimseyi arayamıyor ve kimse bana ulaşamıyordu . Önce problemin olduğum alanda olacağını düşünerek dışarıya açık alana çıktım fakat hala çekmediğini fark ettim.Sim kartımda problem olabileceğini düşünerek sim kartımı değiştirdim fakat sonuç değişmedi sadece numaralarımın silindiği ile kaldım. Servis sağlayıcımda sorun olduğunu düşünerek farklı bir sim taktım fakat sorun hala devam ediyordu . Bunun üzerine cihazı tekrar servise gönderdim ve böyle bi sorunun ortaya çıktığını gönderirken bu tip bir sorun olmadığını anlattım onlarda cihazı taraflarına geri göndermem gerektiğini söylediler. Düzeliceğini ümit ederek gönderdim fakat malesef sonuç hüsran. Yaklaşık 3 hafta süresince bir servis onarım kontrol işlemi gerçekleşti . Sözde bütün testlerden geçen cihazım ne hikmetse bana geldiğinde yine arama alamaz ve arama yapamaz haldeydi. Ve servis notunda Şarj flex(galiba cihazın antenlerinin üzerinde bulunduğu yekpare bir parça ) inin değiştiği yazıyordu. Servise bu durumun devam ettiğini hiç bir değişme olmadığını söylediğimde cihazın tekrar taraflarına gönderilmesi gerektiğini ve incelenmesi gerektiğini söyledi. Ve bende 3. kez cihazı servise gönderdim. Yine yaklaşık 3 haftalık bir servis süreci geçti ve 3 haftanın sonunda cihaz bana yolladığım gibi geri geldi sorun hala devam ediyordu. Bunun üzerine önce şebeke hizmet sağlayıcım olan turkcell i arayıp durumu anlattım bölgemi sim kartımı yakındaki baz istasyonlarını kontrol ettiğinde hiç bir problem olmadığını sorunun cihaz kaynaklı olduğunu söyledi. Bunun üzerine ben 4. kez cihazı servise göndermek için servisi aradığımda tekrar cihazı kendilerine göndermem gerektiğini söylediler. Ve bende gönderdim. Fakat tahmin edileceği üzere sonuç yine hüsran. 3 haftalık bir servis süreci ve değişen hiçbir şey olmadan bana gelen telefon. Ne hikmet ne keramet gösteren bir servisse benim elinde çekmeyen telefon kendilerinde bütün testleri geçiyordu. Bunun üzerine artık çocuk oyuncağına dönen ve benim için 3 hafta da bir görüştüğüm bir yakınım gibi olan cihazımın bir şekilde tamirinin sağlanıp sonuca ulaşması için servisi bir daha aradığımda servis anlam veremediğini ve hayretlerini gizleyemediklerini benimle paylaşıp cihazı tekrar detaylı test için (5. Gönderimde yeni akıllarına geldi ) taraflarına göndermemin gerektiğini söylediler. Fakat bu telefonun bende olmadığı dönemde kullanmak zorunda kaldığım cihazın mikrofonun bozuk olduğunu bununla beraber benim bölümüm gereği telefonun kalemi ile çoğu işimi hallettiğimi ve bu serviste olduğu süre zarfında (yaklaşık 3 ay) sürekli mağdur olduğumu ve işlerimin aksadığını söylediğimde sanki öncesinde telefon 3 er hafta kendilerinde kalmamış gibi daha yeni bana serviste olduğu dönemde cihaz gönderebileceklerini söylediler ( 5. Gönderimde tarafıma cihaz gelmedi nasıl bir telefon gönderileceğini sorduğumda WP giren bir cihaz şeklinde açıklama yapıldı ama tabi gelen giden olmadı). Bu şartlar altında servisteki benimle görüşme sağlayan kişiye durumun nasıl düzeleceğini sorduğumda bir dahaki gönderimimde değişim talebi ile gönderebileceğimi şu an detaylı test için yollamam gerektiğini söyledi. (5 yetmiyor yani 6. Yollayıp iyice mağdur olmam lazım). Bende direk değişim talebiyle göndereceğimi söyledim ve gönderdim. Fakat bu kerametli ve hikmetli serviste telefonum yine testlerden geçmiş o yüzden değişim kabul edilmemiş ve tarafıma gönderilecekmiş. Ve bu bilgileri almak için aradığım müşteri temsilcisinden tabiri caizse azar yedim. Şu an cihazımın elime ulaşmasını bekliyorum bütün evraklar ile beraber Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım. İthalatçı garantili ürün almayın alıyorsanız da Servis sağlayıcısı Ritzy Teknik Servis ise cihazı direk iade edin ya da atın yenisini alın daha az sinirleriniz bozulur. |
RİTZY Teknik Servis Müşteri İle Alay Ediyor İddiaları
Son zamanlarda, bazı müşteriler RİTZY Teknik Servis'in kendileriyle alay ettiğini iddia etmektedir. Bu iddialar, müşterilerin şirketin müşteri hizmetleri temsilcileriyle yaşadıkları olumsuz deneyimlere dayanmaktadır.
İddialar arasında, müşteri hizmetleri temsilcilerinin kaba ve saygısız davrandığı, müşterilerin sorunlarını önemsemedikleri ve çözüm sağlamak için yeterince çaba göstermedikleri yer almaktadır. Bazı müşteriler ayrıca, temsilcilerin kendilerine küçümseyici yorumlarda bulunduğunu ve hatta onlarla alay ettiklerini iddia etmektedir.
RİTZY Teknik Servis bu iddiaları reddetmiş ve müşterilerine her zaman saygı ve profesyonellikle davrandığını belirtmiştir. Şirket, müşteri şikayetlerini ciddiye aldığını ve bunları çözmek için elinden geleni yaptığını ifade etmektedir.
Ancak müşterilerin iddiaları devam etmektedir ve RİTZY Teknik Servis'in müşteri hizmetleri kalitesiyle ilgili endişeler giderek artmaktadır. Şirketin bu iddialara nasıl yanıt vereceği ve müşteri memnuniyetini sağlamak için hangi adımları atacağı henüz bilinmemektedir.
Müşterilerin, RİTZY Teknik Servis ile olumsuz deneyimler yaşamış olmaları durumunda, şikayetlerini doğrudan şirketle iletişime geçerek bildirmeleri önerilir. Şirketin bu şikayetleri inceleyerek gerekli önlemleri alacağı beklenmektedir.