Şimdi Ara

Ring'de aslan kesilen Porsche neden diğer pistlerde tokat manyağı oluyor? Yoksa HİLE mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
3.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ring biliyorsunuz ki halkın kolaylıkla girip yarışabildiği çok bilindik bir pist Porsche de burda inanılmaz süreler çıkarıyor.
    Ama mesela 911 turbo'nun diğer pistlerde diğer araçlarla olan durumuna bakıyorum, oradaki farkları görünce bu "Ring" işinde hile hurda varmış gibime geldi, lastik olsun basınç farkı olsun, belki başka şeyler...


    Tsukuba


    Porsche 911 Turbo 1:03.45 117 '09 500 / 1570
    Ferrari 360 CS 1:02.44 119 '03 425 / 1280
    Nissan GT-R Spec-V 1:02.48 119 '09 492 / 1680


    360 çok eski bir otomobil, gücü de 75 hp daha düşük ama gel gör ki 911'e saplamış, GT-R kısmen daha yeni bir otomobil ama gücü denk diyebiliriz, o da affetmemiş.


    Rockingham National


    Opel Speedster Turbo 1:21.50 121 0 200 / 928
    Ferrari 360 Modena 1:21.52 121 '99 400 / 1390
    Nissan GT-R 1:22.20 120 '08 479 / 1740
    Mitsubishi Evo IX MR FQ 320 1:22.50 119 '05 331 / 1400
    Subaru Impreza STI Spec C 1:22.80 119 '05 280 / 1390
    Porsche 911 Turbo 1:23.20 118 ' 480 / 1585

    Geçen arabaların çoğu 911'den bayağı güçsüz, neden bu kadar geride kalmış çözemedim, yoksa 911 buraya özel "tuning" işine girmemiş mi?


    Autocar dergisinin pisti


    Ferrari F430 1:10.00 '05 489 / 1450
    Lotus Evora S 1:13.60 '11 351 / 1437
    BMW M5 1:14.10 d '11 560 / 1870
    Porsche 911 Turbo 1:14.40 ' 480 / 1585


    Burda M5 bir sedan araba, ağırlık farkı korkunç, evet güç farkı da var ama gel gör ki 911 pist otomobili, Evora çok başarılı bir derece yapmış, 430'u koyma sebebim de Ring'de 911'in bayağı gerisine düşmesiydi



    Özellikle güç olarak üstünlük kurduğu otomobilleri listeye aldım.

    Şimdi Ring'de fersah fersah fark attığını iddia ettiği bu otomobillere deplasmanlarda neden çaresiz kalıyor? İşin içinde bir katakulli mi var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roman İbrahimoviç -- 23 Eylül 2012; 21:46:24 >







  • Tokat manyağı.
  • helal olsun valla detaylar gözden kaçmamış ben de hep gıcık olurdum Ferrrari den iyi sonuç yapmasına.. ring için ayrı setup motor gücü oynanmış araba falan filan kısacası olmayacak şey değil..
  • Porsche kullanıcılarının birçoğu aracın limitlerine yakın kullanamıyor zaten. Bahsedilen farkları ancak sahibi yarış pilotu veya çok iyi tecrübeli bir sürücü ise anlayabilir.

    Pist turları için hangi şartlarda atılmış turlar, kim atmış ne zaman atmış , turbo nun hangi versiyonu ile o turlar atılmış gibi bir kaç soru kafamda oluştu

    bence yarış pistlerine, bu tür spor araç üreticileri kendi pilotlarını götürüp offical değerler tescil ettirmeli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan GT-R'ın ring derecesine "piste özel modifikasyon" bahanesiyle karşı çıkan Porsche, bu işlere hiç de uzak olmadığını açık şekilde ortaya koymuştu zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • özellikle MR tipi ortadan motor arkadan itiş, 1200 1300 kilo ring için ideal, süspansiyon da sert olmamalı, GT5 te böyle görünüyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu hususta Porsche firması için "HALKÇI" diyebiliriz.

    Ferrari gibi kibirli değil ki, özel piste değil HALKIN PİSTİNE uygun otomobiller üretiyorlar.

    Allah yar ve yardımcıları olsun, destekçileriyim.

    HALKA iyi tanıtıldıkları taktirde Menderes, Özal ve Erdoğan'dan sonra bu milleti kucaklayacak yeni isim budur.
  • Porsche'nin sahibine sormak lazım.
  • opel Speedster nasıl birinci olmus orada
  • tabi her pistin koşulları farklı virajlar yokuşlar inişler vs ama bence de sakatlıklar var

    ayrıca sürücüler önemli mesela önemli pistlere çok çalışılır pahalı pilot tutulur vs ama diğer pistlere tam önem vermemiş olabilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    özellikle MR tipi ortadan motor arkadan itiş, 1200 1300 kilo ring için ideal, süspansiyon da sert olmamalı, GT5 te böyle görünüyor.

    911 turbo R4.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.fastestlaps.com/tracks/rockingham.html

    Burda "tuning" işine girmişler.

    Araçların yıllarını, Turbo'nun hangi versiyonu olduğunu yazarsan daha açıklayıcı olur.

    http://www.fastestlaps.com/tracks/autocar_dry_handling_track.html

    http://www.fastestlaps.com/tracks/tsukuba.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    opel Speedster nasıl birinci olmus orada



    lotus tabanlı araç hocam montaj-üretim bile lotus tesislerinde
  • Her sey bir yana. GT3 RS diye bir makine var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • porsche tercihi yapan birinin ringteki pist hızına zerre kadar önem vereceğini zannetmiyorum.
    Ayrıca porschenin oyunlarla uğraşmasına da gerek yok bence.
    Ürettikleri tüm spor modeller safkan sürüş konusunda dünyaya meydan okuyor.
  • Valla onu bunu bilmem de,Porsche'yi (911) bir kaç kez kullanma şansım oldu,normal şehiriçin de birden dipgaz yaptığım da bile aracı zor zapdediyorum,Öyle kolay değil Porsche kullanmak...Pistler de,o virajlar da,profesyonel kişilerin ne denli kullanmaya çalıştıklarını tahmin edebiliyorum...Öyle bir şey ki,araca dipgaz yaptığınız da her an spin atabilirsiniz,ya da sağa sola savrulabilirsiniz....Ancak o gücün verdiği his anlatılmaz,yaşamak gerek...O hissi sadece uçağa bindiğiniz de,uçağın yerden ilk kalkışın da yaşıyorsunuz ancak...
  • Yoksa 911 Turbo'da da sütçü beygirleri mi mevcut ?
  • Evo farkını koymuş ortaya

  • Porsche de alınmaz valla,bugünlere hile hurdayla geldiler zaten.

    Piste çıkacaksanız alın bir GT 3 RS çıkın piste turlayın.Aldığınız keyfe bakın.

    Pistte bir Porsche RS ile turlayıp da ağzınız kulaklarınızda arabadan indikten sonra ''Lanet olsun tur zamanı X modelinden 0.345634 saniye fazla,ne güzel heveslenmiştim,alasım kaçtı.'' mi diyeceksiniz?

    Otomobil pistte sürücüsüne kahkaha attırıyorsa rakiplerinden 1-2 saniye fazla olan tur zamanı kimin umrunda Allah aşkına?

    Not:Porsche markasını çok severim ama takdir edersiniz ki yazdıklarım bütün markalar için geçerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 24 Eylül 2012; 0:34:38 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.