Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
21
Favori
77.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu da Bentley. Buna ne diyeceksiniz?

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)


    Top Gear 19x01

    Koskoca Bentley bile bağımlı süspansiyon yapmış işte. Kimse bir şey demiyor görüldüğü gibi. Rally parkurlarında faydalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 5 Şubat 2013; 0:20:22 >




  • Çok güzel bir paylaşım,elinize sağlık.

    Durum gösteriyor ki; bilinçli Golf müşterisine 1.4 TSI farz oldu.
  • 1.4 TSI en iyi seçenek bence de.
  • Peki golf 6 bağımsız suspansiyonlu ile golf 7 torsiyonlu arasında karşılaştırma var mı ?
    Benim kendi test sürüşlerimde şahsen 7 yi daha iyi yol tutuyor buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Torsiyon çubuğunun nasıl çalıştığını bilen varmı yorum yapanlardan merak ettim.

    Arkadaşlar bağımsız suspansiyonlar torsiyon çubuğunun arasında fark yoktur diyen yalancı çobandır. Fark vardır ancak bağımsızdan sonraki en iyi kendini ispatlamış sistem ise torsiyon çubuğudur. Çünkü çalışma şekli dingil gibi çok kısıtlı değildir en azından bağımsıza yakındır.

    Ne Golf 6 yı nede Golf 7 yi kullanmadım. Bu yüzden direk olarak Golf le ilgili yorum yapamıcam ancak Focus 2 ve Astra H ı uzun kilometrelerce kullandım ondan ona direk geçerseniz bariz fark özellikle virajlarda çıkar ortaya. Astra H da torsiyon yok bu arada ama Focus dan farklı oalrak dingil var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bağımsız süspansiyonu olmayanlar 300-400 TL'ye 35 yada 50mm yay taktırır sorun çözülür.
    Fazla kafaya takmaya gerek yok.



    Türk işi cevap geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • her güzel şeyin yanında getirdiği dezavantajlar vardır.. bu multilinkinde torsiyondan daha dayanıksız olduguda ortadadır. en azından basit yapısıyla torsiyon cubugu daha cok guven veriyor.. unutmayın basitlik yanında sorunsuzluguda getirir.. tıpkı japon araçlarında oldugu gibi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    Çok güzel bir paylaşım,elinize sağlık.

    Durum gösteriyor ki; bilinçli Golf müşterisine 1.4 TSI farz oldu.

    Aynen öyle.

    Verilen 3 bin TL'de araca değer katıyor sonuçta, aracı satarken de o 3 bin TL'yi(belki fazlasını) geri alıyorsun.

    Bunun yanında 9.3 sn'lik hızlanma verisi ve 5.0 litre/100km'lik tüketim ortalaması da çabası.

    1.4 tsi 122 hp akar, 1.2 TSI ve 1.6 TDI bakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady GarGara -- 5 Şubat 2013; 3:13:26 >
  • Ön süspansiyonlarda bu kadar aşırı esneme farkı olmasına anlam veremedim ben. Daha doğrusu arka süspansiyon sistemi ile bağ kuramadım.

    Acaba arka süspansiyon değişince öndeki amortisörlerin çalışma aralığı ve helezon esnekliği de mi değiştiriliyor?

    Ya da abartı mı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    TR'de en çok satan iki model olan 1.6TDI ve 1.2TSI'de bağımsız süspansiyon yok.

    Gerçi olmasa nolacak, sürü psikolojisi ile Doğuş Oto'ya doluşanlarda o bilinç, o bilgi ne gezer ?

    Çoğuna sorsan bağımsız süspansiyonun ne olduğunu bilmiyordur.

    + 1905

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Torsiyon böyle olur, öyle toros dingili gibi olmaz.

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)


    Torsiyonlu arabada tekerler yine bağımsızdır.
  • 1.4 TSI'da performans daha fazla olduğu için gözardı etmemek zorunda kalmışlar sanırım.
  • o kadar para veriyorsunuz adam burdan bile ne yürütsek kar mantığıyla araba satıyor yaa koskoca vw gurup utanmıyorda arkadaş
  • aynı sorun yeni auris te var. 1.33 benzinli motor ve 1.3 dizellerde torsiyon çubuğu diğer 1.6 benzinlilerde multilink kullanmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Torsiyon böyle olur, öyle toros dingili gibi olmaz.

    Torsiyonlu arabada tekerler yine bağımsızdır.

    O koyduğun resimdeki sistem trailing arms denilen bağımsız tipte bir süspansiyon. Torsion cubuğunda lastiklerin dikey eksendeki hareket kabiliyeti ona kıyasla kısıtlı.

    Golftün torsiyon çubuklu arka süspansiyonu:

     Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 5 Şubat 2013; 7:02:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Torsiyon böyle olur, öyle toros dingili gibi olmaz.

    Torsiyonlu arabada tekerler yine bağımsızdır.

    O koyduğun resimdeki sistem trailing arms denilen bağımsız tipte bir süspansiyon. Torsion cubuğunda lastiklerin dikey eksendeki hareket kabiliyeti ona kıyasla kısıtlı.


    Golftün torsiyon çubuklu arka süspansiyonu:

    http://resim.donanimhaber.com/upfiles/1376411/DFF25055FAB8447E947DE956EC0A6FFB.jpg



    Biz bildik bileli bu sistem torsiyon olarak geçiyor. Hem yabancı sitelerde hemde türkiye de. Ayrıca torsiyon onarma kiti diye parça aldım ben aracıma ordan biliyorum, o fotoğraftaki torsiyon ile aynı benim aracımdaki.

    *O fotoğraf derken kendi eklediğim. Yanlış anlaşılma olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AirDream -- 5 Şubat 2013; 6:57:16 >




  • 0 araç alıp 45-50.000+ para veriyorsan bağımsız süspansiyon olacak arkadaş.
  • aydınlatıcı bir konu olmuş teşekkürler.
  • Elinize saglik guzel paylasim,arada bariz fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler, maliyet düşürmek için yapılan bu süspansiyon ile avrupada fiyat düştü bizde uçuşta
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.